Nope, nog steeds niet. Maar ik hou wel van een beetje cabaret want dat is dit gewoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het interesseerde je allemaal geen reet dacht ik.
Ik stem al zolang als het kan op Partij voor de Dieren, ik vind alleen dat iedereen mag zeggen wat die wil, hoe verwerpelijk dat ook is, volgens mij is dat ook precies het punt van Musk, en daarnaast gelden gewoon regels dat zaken als bedreiging en ophitsing verboden zijn, en dat gaat hij echt niet wijzigen.quote:
Dat was echter niet wat hij initieel stelde. Daar ligt nu net het probleem, he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik stem al zolang als het kan op Partij voor de Dieren, ik vind alleen dat iedereen mag zeggen wat die wil, hoe verwerpelijk dat ook is, volgens mij is dat ook precies het punt van Musk, en daarnaast gelden gewoon regels dat zaken als bedreiging en ophitsing verboden zijn, en dat gaat hij echt niet wijzigen.
Musk roept wel vaker domme dingen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was echter niet wat hij initieel stelde. Daar ligt nu net het probleem, he?
Wat is de relevantie van mails van vrienden en kennissen in die zaak?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Musk zit in hetzelfde vaarwater als (en wordt gefinancieerd door) diezelfde gemiddelde Silicon Valley investeerders.
Van eind september:
[..]
Ja. En de volwassenen reageren dan door hem te wijzen op de grenzen van wat hij kan doen zoals dus vandaag gebeurde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Musk roept wel vaker domme dingen.
Misschien moet die EU knakker maar eerst een zelf zijn zooi voor elkaar krijgen, is zijn Europese Cloud nu al in de luchtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. En de volwassenen reageren dan door hem te wijzen op de grenzen van wat hij kan doen zoals dus vandaag gebeurde.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Aankomende maandag gaat het losbarsten wanneer Trump terugkeert
De EU gaat eerst ff alle chatdiensten tot de orde roepen he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:02 schreef raptorix het volgende:
Misschien moet die EU knakker maar eerst een zelf zijn zooi voor elkaar krijgen, is zijn Europese Cloud nu al in de lucht![]()
![]()
Heh, dat het deels cabaret is ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nope, nog steeds niet. Maar ik hou wel van een beetje cabaret want dat is dit gewoon.
Trump is zelf altijd al zijn grootste vijand geweest, dus dat wordt weer lachen ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Aankomende maandag gaat het losbarsten wanneer Trump terugkeert
Ik zie dan zo een Elon Musk met een biertje in zijn hand de hele tijd een knopje indrukken dat als de Donald een post wil verzenden hij hem snel wegkliktquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trump is zelf altijd al zijn grootste vijand geweest, dus dat wordt weer lachen ja.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zie dan zo een Elon Musk met een biertje in zijn hand de hele tijd een knopje indrukken dat als de Donald een post wil verzenden hij hem snel wegklikt
We moeten nog zien waar hij praktisch de lijn trekt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik stem al zolang als het kan op Partij voor de Dieren, ik vind alleen dat iedereen mag zeggen wat die wil, hoe verwerpelijk dat ook is, volgens mij is dat ook precies het punt van Musk, en daarnaast gelden gewoon regels dat zaken als bedreiging en ophitsing verboden zijn, en dat gaat hij echt niet wijzigen.
Alternatieve feiten zijn leuk, he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:09 schreef Aurelius het volgende:
Gewoon duidelijke richtlijnen instellen wat wel en niet toelaatbaar is. Discriminatie, Racisme en oproepen tot geweld lijkt me een goede basis.
Dus niet dat je niet mag vinden dat er maar 2 genders zijn en niet gelooft in die klimaathysterie.
Zoals idioten die zich aan schilderijen vastlijmen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:10 schreef Beathoven het volgende:
Daarom is zoiets als openlijk fascisme faciliteren iets wat over een generatie kan leiden tot problemen die we zelf gaan kweken bij wijze van experiment.
Kortom 7 spaken uit het wiel trekken, 3 overhouden en dan praktisch erachterkomen dat er meer spaken nodig zijn om vervolgens weer met 10 te eindigen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:09 schreef Aurelius het volgende:
Gewoon duidelijke richtlijnen instellen wat wel en niet toelaatbaar is. Discriminatie, Racisme en oproepen tot geweld lijkt me een goede basis.
Dus niet dat je niet mag vinden dat er maar 2 genders zijn en niet gelooft in die klimaathysterie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |