abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206480392
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:53 schreef capricia het volgende:

[..]
https://www.theverge.com/(...)ms-speech-moderation

Zeer de moeite waard om helemaal te lezen.
Waarom? zie niet de reden om een boze bevooroordeelde conclusie te lezen van een activist, die boos is dat hen/zijn speeltje is afgenomen. Kan je vertellen waarom het de moeite waard is?

Elon zag dat het mis ging op twitter toen satirische site Babylon Bee werd verbannen.
Mooi interview trouwens weer met deze visionaire god.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206480436
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:51 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wanneer overtuigend wordt bewezen dat er illegale handelingen hebben plaatsgevonden, hij hier een actieve en sturende rol in had en hiervoor wordt veroordeeld, ga ik hier gewoon in mee. Tot nu toe zijn het nog steeds aantijgingen en staat er niets vast.

Alle claims over Russische inmenging in 2016 zijn van tafel geveegd. Op voorhand stond het volgens sommigen allemaal vast en waren het feiten. Er is niets van overgebleven.
Dat is onzin wat je nu zegt, het Senaats panel heeft unaniem geaccepteerd dat Rusland zich heeft gemengd in de verkiezingen van 2016.

https://apnews.com/article/d094918c0421b872eac7dc4b16e613c7

PS: Er is een topic voor Amerikaanse politiek in POL, dit topic gaat over Twitter.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2022 20:03:27 ]
pi_206480465
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:51 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wanneer overtuigend wordt bewezen dat er illegale handelingen hebben plaatsgevonden, hij hier een actieve en sturende rol in had en hiervoor wordt veroordeeld, ga ik hier gewoon in mee. Tot nu toe zijn het nog steeds aantijgingen en staat er niets vast.

Alle claims over Russische inmenging in 2016 zijn van tafel geveegd. Op voorhand stond het volgens sommigen allemaal vast en waren het feiten. Er is niets van overgebleven.
Wat staat niet vast? Er is een tape van hem waarin hij vraagt om het juiste aantal stemmen te vinden en dit wordt niet betwist. Er wordt niet betwist dat hij wilde dat Pence de uitslag zou verwerpen, daar verwees hij nota bene bij het stop the steal feestje nog naar, dat Pence het juiste moest doen. Een advocaat die hij huurde heeft een aantal memo’s geschreven over hoe de coup had kunnen gebeuren (zie bv. https://en.wikipedia.org/wiki/Eastman_memos ). Stukken uit interviews met bv. Ivanka en Barr om er twee uit te lichten die onder ede gehoord zijn, zijn openbaar, waarin ze zeggen dat het verhaal volgens hen gelul is en dat ze dat aan Trump hebben gemeld. Dat Bannon uit de doeken doet wat volgens hem het idee is achter de leugens over de zogenaamd gestolen verkiezing is gewoon in het publieke domein te vinden…

Voor deze dingen heb je geen rechterlijke uitspraak nodig hoor. Er is niet een specifieke coup-wet voor zover ik weet, maar misschien dat hij voor een aantal van deze dingen wel juridisch aangepakt kan worden, al is het met miljardairs en presidenten altijd maar de vraag of het tot iets zal leiden.

Verder heeft de Republikeins geleide Senaatscommissie ook gewoon geconcludeerd dat Rusland zich mengde en dat de Trumpcampagne toenadering zocht en vond. Er is iemand veroordeeld genaamd Reality Winner (ja, echt), voor het lekken van een NSA-rapport waarin onder andere staat dat Russen zich illegaal toegang verschaften tot voter rolls (zonder dat ze dit waarschijnlijk veranderden), bv. ... als je een rechterlijke uitspraak wilt. Daar kun je over twijfelen als je wilt, maar dat is dus wel het standpunt van de NSA, wat ze niet zo publiekelijk wilden maken. Los daarvan kun je claims onafhankelijk van elkaar wegen. Er is inherent veel onbekend over wat er in 2016 allemaal plaatsvond, maar voor wat betreft 2020/2021 is er in die zin heel veel publiek bekend.

[ Bericht 5% gewijzigd door SnertMetChoco op 28-10-2022 20:21:47 ]
pi_206480562
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 20:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom? zie niet de reden om een boze bevooroordeelde conclusie te lezen van een activist, die boos is dat hen/zijn speeltje is afgenomen. Kan je vertellen waarom het de moeite waard is?

Elon zag dat het mis ging op twitter toen satirische site Babylon Bee werd verbannen.
Mooi interview trouwens weer met deze visionaire god.
Klopt ja. Ik zie Musk wel ten goede komen aan het platform.
Vakman pur sang
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:12:59 #284
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206480608
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]

Schimnelpiemel vind er ook wat van.
Het is ook zo’n jankerd hè, die vent.
Sander Schimmelpenning :') x 89475893706
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:14:00 #285
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206480623
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:53 schreef capricia het volgende:

[..]
https://www.theverge.com/(...)ms-speech-moderation

Zeer de moeite waard om helemaal te lezen.
Ah, direct dreigementen. "Dit gaat gebeuren, dat gaat gebeuren." Met als absoluut smaakvol hoogtepunt, al vrijwel aan het begin:

quote:
What I mean is that you are now the King of Twitter, and people think that you, personally, are responsible for everything that happens on Twitter now. It also turns out that absolute monarchs usually get murdered when shit goes sideways.
:') Nee, dan ben je nog volkomen serieus te nemen.

Hij geeft verder ook aan dat alles leuk moet zijn op social media en dat daarom moderatie zo belangrijk is, want anders gaan mensen weg. Blijkbaar denkt hij de standaarden te bepalen van wat mensen leuk vinden en willen zien. Totaal niet autoritair ofzo.

Daarnaast ook nog een lulverhaal over hoe mensen vermoord kunnen worden in landen vanwege hun mening op social media, dus dat Musk daar eigenlijk indirect voor verantwoordelijk is. Hij denkt dat er niet gemodereerd wordt op wat er wettelijk toegestaan is in een land? Overheden kunnen allerlei content blocken, maar hij denkt nu dat Musk dat allemaal kan omzeilen ofzo? :')
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:16:43 #286
236264 crew  capricia
pi_206480677
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:58 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ja, zie zag ik ook voorbij komen. Denk dat Musk nog weleens van een koude kermis thuis kan komen idd.
Ja. Zo'n platform heeft goede moderatie nodig. Als je advertentie inkomsten nodig hebt.
Dan zit je ook nog met al die wetgeving overal. Zelfs in de VS wordt er het e.e.a. dus aan banden gelegd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206480766
twitter
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 20:12 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Sander Schimmelpenning :') x 89475893706
Ja dit ook
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:20:50 #288
236264 crew  capricia
pi_206480767
Uit Duitsland:

quote:
Federale overheid maakt verdere aanwezigheid op Twitter afhankelijk van ontwikkeling onder Musk

De federale overheid houdt Twitter nauwlettend in de gaten na de overname door Tesla-baas Elon Musk en besluit vervolgens of de overheid aanwezig blijft op de short message service. Twitter is vooral van belang vanwege de impact op het Duitse publiek, zei regeringswoordvoerder Steffen Hebestreit vrijdag in Berlijn over de overname van het bedrijf door de Amerikaanse miljardair Musk.
https://www.welt.de/polit(...)cialmedia.socialflow....socialflow_twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206480852
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:50 schreef capricia het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Milo :D Wat een figuur was dat, eerste keer dat ik die naam weer in jaren hoor
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:28:59 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206480931
En? Kunnen tweets al geëdit worden of heeft Musk dat nou nog niet doorgevoerd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206480947
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 20:28 schreef Leandra het volgende:
En? Kunnen tweets al geëdit worden of heeft Musk dat nou nog niet doorgevoerd?
Dat kan sinds kort.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:32:28 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206480993
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 20:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat kan sinds kort.
OMG, mijn laatste tweet was van 3 oktober, dat lijkt ook de datum te zijn dat ze dat ingevoerd hebben :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:45:44 #293
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206481243
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:22 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Hij heeft grootste plannen om van Twitter een WeChat kloon te maken met Dogecoin als betaalmiddel.
Hoop ik wel dat de naam eens veranderd van de munt.

Is net zoiets als dat FOK! 'Hontcoin' zou introduceren. Leuk als grap, maar ik zou er niet mee willen betalen

Zeg makker, ik krijg nog 10 HONTCOIN van je voor het bier van gisteren
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206481248
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 20:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
OMG, mijn laatste tweet was van 3 oktober, dat lijkt ook de datum te zijn dat ze dat ingevoerd hebben :D
Ja, het zijn bijzondere tijden.
pi_206481265
Hoe serieus Musk het neemt blijkt uit zijn titel op twitter.

Chief Twit

Twit: a silly or foolish person.
synonyms: fool, idiot, halfwit, nincompoop, blockhead, buffoon, dunce, dolt, ignoramus, cretin, imbecile, dullard, moron, simpleton, clod, dope, ninny, chump, dimwit, nitwit, goon, dumbo, dummy, dum-dum, dumb-bell, loon, jackass, bonehead, fathead, numbskull, dunderhead, etc etc etc
pi_206481276
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 17:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nah, die heeft zijn eigen toko, Truth Social en hij wil nooit meer terug op Twitter en we weten allemaal dat Trump altijd de waarheid vertelt ;)
Ik geef hem 2 weken voordat hij terug is. :P
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:48:03 #297
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206481282
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 18:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Trump idem

Dus leg eens uit waarom Taghi en Trump zelf op twitter moeten.
Taghi zou puur op twitter moeten kunnen omdat hij het falen van justitie op een ironisch eerlijkere manier laat zien dan justitie zelf.

Trump hoort op twitter.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:53:37 #298
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206481400
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 20:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is onzin wat je nu zegt, het Senaats panel heeft unaniem geaccepteerd dat Rusland zich heeft gemengd in de verkiezingen van 2016.

https://apnews.com/article/d094918c0421b872eac7dc4b16e613c7

PS: Er is een topic voor Amerikaanse politiek in POL, dit topic gaat over Twitter.
Ik doelde uiteraard op de veronderstelde nauwe samenwerking met de Trump campaign. Dat buitenlandse overheden zich in verkiezingen mengen lijkt me geen nieuws, dat is al sinds jaar en dag. In het online tijdperk wordt dat alleen maar meer. Op exact hetzelfde nieuwsmedium dat jij aanhaalt:

quote:
Senate Intelligence Committee finds no collusion between Russia, Trump campaign
https://apnews.com/articl(...)1ece201f6cef3ade1740

Maar inderdaad, dit gaat over Twitter.
pi_206481594
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 18:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Musk postte eerder deze week een "meme" waarop hij, Trump en Kanye West als de Drie Musketiers afgebeeld waren. Neem dat voor wat het waard is maar het zegt wel wat over Musk, denk ik.
Het geeft een idee ja.
pi_206481709
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]

Schimnelpiemel vind er ook wat van.
Het is ook zo’n jankerd hè, die vent.
Wat is deze gozer toch ook een grote teringdebiel hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')