abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206475736
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Hij heeft wel gelijk
Nee, het absurde is dat hij denkt dat twitter een belangrijk dorpsplein is of moet zijn.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:16:13 #277
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206475743
https://www.bloomberg.com(...)review-code-for-musk
Tesla Engineers Visit Twitter Office to Review Code for Musk
Elon Musk asked engineers from Tesla Inc., the electric-car maker he runs, to meet with product leaders at Twitter Inc., moving swiftly to make a mark on the company he’s about to take private, according to people familiar with the matter.

Earlier Thursday in Twitter’s San Francisco headquarters, product leaders showed Tesla engineers the company’s code, so they could assess and explain to Musk what the company needs, according to one of the people.

Twitter’s engineers can no longer make changes to code as of noon in San Francisco, the people said. That’s part of an effort to ensure that nothing about the product changes ahead of the deal closing, said the people, who declined to be named because the process isn’t public. Twitter enacted a similar freeze when the deal was first announced in April.

A representative for Twitter declined to comment.

Elon Musk asked engineers from Tesla Inc., the electric-car maker he runs, to meet with product leaders at Twitter Inc., moving swiftly to make a mark on the company he’s about to take private, according to people familiar with the matter.

Earlier Thursday in Twitter’s San Francisco headquarters, product leaders showed Tesla engineers the company’s code, so they could assess and explain to Musk what the company needs, according to one of the people.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:17:28 #278
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206475766
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:15 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nee, het absurde is dat hij denkt dat twitter een belangrijk dorpsplein is of moet zijn.
Dat staat er toch niet?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206475773
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:19 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dat staat er toch niet?
Dat staat er letterlijk.
pi_206475779
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:19 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat staat er letterlijk.
Ik zie nergens staan belangrijk dorpsplein
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206475781
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:38 schreef AchJa het volgende:
Sandertje is mad... _O-

[ afbeelding ]
Ik vind die metafoor van een dorpsplein wel juist. Als je het uitgangspunt van twitter neemt waarbij het zelfs in de BNW commune (destijds) goedkeuring kreeg, dan is het niet een goed idee dat een magnaat met een bepaalde politieke voorkeur dat overneemt.

Zeker niet als we nagaan dat Musk z'n primaire motivatie om twitter impulsief te kopen een middelvinger naar t platform was. Dit om zo Donald Trump terug te halen na z'n ban en meer vrijheid te geven. Puur powerplay.

Kortom, hij heeft nooit een idee met twitter als platform gehad hierin. De opkoopactie was puur om een crimineel als Gotti of Trump z'n belangrijkste platform terug te geven.

Dat Musk later twijfelde was omdat Trump z'n mening over Musk bijstelde, maar hij kon toen de keutel niet meer intrekken.

En dus heeft hij nu twitter in handen als een duur stuk speelgoed waar hij in een "dronken moment" voor heeft lopen tekenen.

Hij zal er vast wel iets mee gaan doen maar veel goeds belooft het niet. Als politici en criminelen met extreme opvattingen straks tot grotere lengtes mogen indoctrineren dan wordt dat een vehicle voor de fascisten wereldwijd.
pi_206475782
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:28 schreef capricia het volgende:
Maandag is Trump weer terug op Twitter?
Precies op tijd om de rechtzaken nog mee te pakken en zijn presidentschap te starten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:21:07 #284
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206475786
Waarom zou Musk het legal team van Twitter houden trouwens? Hij kan toch beter hun eruit wippen en het legal team van Tesla die hij volledig vertrouwt het laten overnemen? Daar kan ie ook veel knaken mee besparen.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:22:15 #285
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206475796
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:20 schreef Beathoven het volgende:

Zeker niet als je nagaat dat Musk z'n primaire motivatie om twitter impulsief te kopen was om een middelvinger naar t platform was om zo Donald Trump terug te halen na z'n ban. Puur powerplay.

Kortom, hij heeft nooit een idee met twitter als platform gehad hierin. De opkoopactie was puur om een crimineel als Gotti of Trump z'n belangrijkste platform terug te geven.

Dat Musk later twijfelde was omdat Trump z'n mening over Musk bijstelde, maar hij kon toen de keutel niet meer intrekken.

En dus heeft hij nu twitter in handen als een duur stuk speelgoed waar hij in een "dronken moment" voor heeft lopen tekenen.
Hij heeft grootste plannen om van Twitter een WeChat kloon te maken met Dogecoin als betaalmiddel.
pi_206475802
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:21 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom zou Musk het legal team van Twitter houden trouwens? Hij kan toch beter hun eruit wippen en het legal team van Tesla die hij volledig vertrouwt het laten overnemen? Daar kan ie ook veel knaken mee besparen.
Hm, weet je dat zeker? Want het Twitter team maakte nogal gehakt van Musk's team tijdens de rechtszaak over de aankoop, dacht ik.
pi_206475807
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:20 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik zie nergens staan belangrijk dorpsplein
Dan moet je even je leesbril opzetten. Hij zegt 'belachelijk invloedrijke dorpsplein' en is boos dat Musk daar wellicht iets aan gaat veranderen.

Begrijpend lezen heet zoiets. Veel succes :)
pi_206475810
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:22 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Hij heeft grootste plannen om van Twitter een WeChat kloon te maken met Dogecoin als betaalmiddel.
Tja, dat zou vast heel leuk werken in China.
pi_206475819
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:23 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dan moet je even je leesbril opzetten. Hij zegt 'belachelijk invloedrijke dorpsplein' en is boos dat Musk daar wellicht iets aan gaat veranderen.

Begrijpend lezen heet zoiets. Veel succes :)
Ja dat zie ik. Ik haal daar jouw reactie over iets vinden wat belangrijk is niet uit.

Sander heeft gewoon gelijk
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:24:27 #290
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206475821
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hm, weet je dat zeker? Want het Twitter team maakte nogal gehakt van Musk's team tijdens de rechtszaak over de aankoop, dacht ik.
Musk's legal team had gewoon een 'slechte hand' bij het figuurlijke pokerspel
pi_206475823
quote:

[..]
Twitter zoals t is bedoeld is dus dood.
pi_206475825
quote:

[..]
Prima wat mij betreft, er zal vast een vervanger of twee komen voor twitter maar die hele cultuur daar verziekt globale journalistiek en politiek.
pi_206475833
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Twitter zoals t is bedoeld is dus dood.
Ja die is gestorven in 2011
pi_206475834
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:24 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ja dat zie ik. Ik haal daar jouw reactie over iets vinden wat belangrijk is niet uit.

Gebrek aan begrijpend lezen dus, zoals ik al zei :)
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:25:42 #295
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206475838
Hij had destijds ook grootste plannen met Paypal maar hij werd eruit gewipt, met Twitter/WeChat/Dogecoin kan hij in de herkansing
pi_206475843
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:25 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Gebrek aan begrijpend lezen dus, zoals ik al zei :)
Ik lees het met een andere eigen belang bril blijkbaar
pi_206475851
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik lees het met een andere eigen belang bril blijkbaar
Zou me niets verbazen, maar ik zou die bias van je toch opzij zetten. Maakt het leven een stuk makkelijker ;)
pi_206475857
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:27 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Zou me niets verbazen, maar ik zou die bias van je toch opzij zetten. Maakt het leven een stuk makkelijker ;)
Nou ja, met jouw bias wordt het juist moeilijker.
pi_206475858
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 09:27 schreef Knipoogje het volgende:
Lach me rot als er een nieuw open source twitter opstaat. De interface van het huidige twitter is natuurlijk volkstrekt ruk.

Als dan half de wereld overgaat op dat nieuwe twitter, verwordt het oude twitter tot een parler 2.0
Megaspeler Google herinnert zich "het succes van" Google+ nog. Als je vooraf grootse ideeen de wereld inslingert, met name op internet, dan is het nog maar de vraag of er niet een oud lijk in de sloot komt te liggen.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:30:39 #300
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206475888
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 09:27 schreef Knipoogje het volgende:
Lach me rot als er een nieuw open source twitter opstaat. De interface van het huidige twitter is natuurlijk volkstrekt ruk.

Als dan half de wereld overgaat op dat nieuwe twitter, verwordt het oude twitter tot een parler 2.0
Zo werkt dat dus niet he. Winner takes all, netwerk effect, etc...
Wie eenmaal de grootste is op de markt blijft de grootste dankzij het netwerk effect "daar zitten alle mensen dus daar moet ik ook zijn".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')