Wat heeft trump hier nou weer mee te maken? Man man man, word nog wat als ie weer president word straks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 03:32 schreef tjoptjop het volgende:
Hopelijk binnenkort Trump weer op Twitter, was toch wel uiterst vermakelijk
En dan wel even ome Donald op de knietjes laten gaan
[ afbeelding ]
Elon heeft aangegeven dat permanente bans mogelijk worden teruggedraaid, dre grap is dat wellicht Trump nu bij Elon op zijn knietjes moet smeken. Trump terug op Twitter zou wel mooi zijn, goede contentquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 04:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat heeft trump hier nou weer mee te maken? Man man man, word nog wat als ie weer president word straks.
Ik heb officieel een eervolle vermelding op Twitter, dus voor mij extra veel vers babybloedquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 04:56 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoorde dat iedereen nu verplicht twitter moet gaan gebruiken. Dat is toch echt belachelijk! Ik vertik het. Ik laat m'n leven niet controleren door het WEF en Bill Gates! Kinderpedonetwerk!
Denk niet dat smeken of iets nodig is of zal zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 04:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Elon heeft aangegeven dat permanente bans mogelijk worden teruggedraaid, dre grap is dat wellicht Trump nu bij Elon op zijn knietjes moet smeken. Trump terug op Twitter zou wel mooi zijn, goede content
Elon is een narcist van de hoogste klasse, die kans gaat ie niet laten lopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 05:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Denk niet dat smeken of iets nodig is of zal zijn.
Het loopt die extreemlinkse propagandanazi’s dus dun door de broek zo te zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:48 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Ik meende dat ze allemaal hun biezen zouden pakken als Musk de scepter ging zwaaien... Tot zover de grote bekken van ze![]()
Ja na 50 liter krijg je een blauw vinkje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 04:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb officieel een eervolle vermelding op Twitter, dus voor mij extra veel vers babybloed
Ah, serieus, ik moet die nog steeds keer aanvragen, lijkt me wel sjiekquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 07:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja na 50 liter krijg je een blauw vinkje.
En het heeft 44 miljard dollar gekost.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:20 schreef byah het volgende:
Twitter wordt toch alleen nog gebruikt door bots en/of oude mensen?
En door een paar fokkers die 10 berichtjes per dag copieren en niet doorhebben dat ze in een algorithme zitten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:20 schreef byah het volgende:
Twitter wordt toch alleen nog gebruikt door bots en/of oude mensen?
Trump heeft al gezegd niet terug te komen toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wil trump wel, is de vraag. Want daarmee killed hij in feite zijn eigen social media platform in een handomdraai.
Ben heel benieuwd allemaal. We gaan het zien.
Ja, dat zegt heel veelquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trump heeft al gezegd niet terug te komen toch?
Er zitten 20 man op Truth Social.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wil trump wel, is de vraag. Want daarmee killed hij in feite zijn eigen social media platform in een handomdraai.
Ben heel benieuwd allemaal. We gaan het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |