Truth social is op sterven na dood.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nah, die heeft zijn eigen toko, Truth Social en hij wil nooit meer terug op Twitter en we weten allemaal dat Trump altijd de waarheid vertelt
Musk postte eerder deze week een "meme" waarop hij, Trump en Kanye West als de Drie Musketiers afgebeeld waren. Neem dat voor wat het waard is maar het zegt wel wat over Musk, denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Truth social is op sterven na dood.
Omdat Trump en Musk tijdens en tot kort na Trump z'n presidentschap publiekelijk aan het voetjevrijen waren en Musk later van Trump op de knieen moest is het natuurlijk nog even afwachten of, en in welke vorm Donald terugkomt.
Ah, nu weten we waar al die Twitter bots nu zittenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:25 schreef raptorix het volgende:
Vandaag is een historische dag voor mij, 1 van mijn posts is 229 keer geliked, hele halve balkje was blauwe van de likes
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, nu weten we waar al die Twitter bots nu zitten
Ehhhh...ok?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben de enige persoon op Twitter die zowel door Dries Roelvink als Maxime Verhagen terug is getweet!!!!
Was ooit een wedstrijdje met een vriend, om zoveel mogelijk likes of replies van mensen met veel volgers te krijgen
Daar heb je in een functionerende rechtsstaat rechters voor om je gelijk te halen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
De verkiezingsuitslag effectief laten worden, omdat hij vond dat die niet eerlijk waren verlopen. Daar is geen discussie over. Het is alleen geen staatsgreep.
Het probleem met iemand als Trump is dat het extreem lastig is om hem te verdedigen. Zijn presentatie is totaal niet sympathiek, hij schreeuwt om zich heen, hij heeft een levensgroot ego waardoor hij claimt het gelijk altijd 100% aan zijn zijde te hebben, hij bedient zich van dezelfde beschuldigende praktijken als zijn opponenten, hij ziet alle kritiek als een aanval op zijn persoon (wat zorgt voor uitermate tenenkrommende uitspraken en interviews, hij heeft genoeg discutabele zaken in zijn leven gehad en zijn beslissingen/beleid als president zijn op veel vlakken verre van perfect geweest. Om maar even wat te noemen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:26 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Die demonstratie stond niet op zichzelf maar was onderdeel / sluitstuk van een grotere campagne om zichzelf alsnog tot de winnaar van de verkiezingen te kunnen kronen. Hier een mooi overzicht: https://en.m.wikipedia.or(...)residential_election
Jij hebt het nieuws gevolgd dus je bent daar ook best mee bekend. Om dan te zeggen ‘tja, je mag toch oproepen om te protesteren’ is jezelf bewust dommer voordoen dan je bent.
Prima idee. Berichtjes uitwisselen is ook totaal niet high-tech, alternatieven zijn zo gebouwd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:44 schreef SpaceOddity het volgende:
"Mensen die het heel erg stom en niet leuk vinden dat ie Twitter heeft gekocht, moeten maar lekker hun eigen online platformpje beginnen".
![]()
Is Trump veroordeeld voor opruiing dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De rechtbanken in de VS denken daar anders over gezien de veroordelingen wegens sedition. Mischien wel relevanter dan hoe JIJ dat ziet?
Nog niet, een groot aantal deelnemers aan de bestorming van het Capitool wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Is Trump veroordeeld voor opruiing dan?
Een platform die zo enorm veel invloed (en onzin) kan uitoefenen als Twitter is niet zo gebouwd en gevuld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Prima idee. Berichtjes uitwisselen is ook totaal niet high-tech, alternatieven zijn zo gebouwd.
Geef mij een domein en 2 dagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een platform die zo enorm veel invloed (en onzin) kan uitoefenen als Twitter is niet zo gebouwd en gevuld.
Als je dat wel kan, nou dan kun je een paar miljard incasseren. (44 miljard dollar voor Twitter)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het oproepen tot ophangen van je eigen VP is een rechts dingetje?
Ja, lijkt me nogal logisch als je als redneck het overheidsgebouw gaat bestormen waar de volksvertegenwoordiging zetelt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nog niet, een groot aantal deelnemers aan de bestorming van het Capitool wel.
Het is puur de community, niet de technologie. Ik denk dat Elon veel te veel heeft betaald. Als ie niet oppast zit over 3 jaar iedereen bij de concurrerende berichtjesdienst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een platform die zo enorm veel invloed (en onzin) kan uitoefenen als Twitter is niet zo gebouwd en gevuld.
Als je dat wel kan, nou dan kun je een paar miljard incasseren. (44 miljard dollar voor Twitter)
Die man is best wel irritant maar ook uitermate slim.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is puur de community, niet de technologie. Ik denk dat Elon veel te veel heeft betaald. Als ie niet oppast zit over 3 jaar iedereen bij de concurrerende berichtjesdienst.
Omdat een vent dat tweet, zonder enkele bron?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |