Wij zijn de gasten Marioquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:20 schreef mario390 het volgende:
hoezo zuipen nach de boxgala ? het komen geen
gasten
vreselijk en nog zit het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:28 schreef patat het volgende:
Martin doet zijn haar weer even goed. Is vast 3 minuten geleden?
Geen wonder dat het daar zo dun bezaaid is, helemaal beschadigd door dat constante geplukquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:30 schreef pingu66 het volgende:
Of je gaat 8 miljoen keer door je haren.....
Dat zei Wendy eerder vanochtend ook alquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:30 schreef D. het volgende:
[..]
Geen wonder dat het daar zo dun bezaaid is, helemaal beschadigd door dat constante gepluk
Echt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei Wendy eerder vanochtend ook al
Weet wel dat ie er naar toe wil, niet dat ie al geweest wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Had Martin geen haartransplantatie gedaan in Turkije. Dacht dat ik eens hoorde dat hij de volgende keer zijn inhammen wil laten doen??
Nee die wil zijn geld bewaren tot de loods niets meer heeft en de manager dan het geld lenen met rente x2 ipv de pot x25.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:33 schreef pingu66 het volgende:
Als die Isaac nou gewoon eten koopt van dat geld wat ie gewonnen heeft hoeven ze niet zo te mekkeren.
Hij was niet echt op zijn 17cm getrapt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
En was ie op zijn (kleine) pik getrapt?
nee dat wil hijquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:34 schreef D. het volgende:
[..]
Weet wel dat ie er naar toe wil, niet dat ie al geweest was
Niet echtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
En was ie op zijn (kleine) pik getrapt?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:49 schreef engine het volgende:
Mexx
Gewoon klep houden rest van de dag.
eerder een verdienopdrachtquote:
Duurt te langquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerder een verdienopdracht
ik denk een eliminatie na de manager verkiezingen
Babette kan nog een boel leren van het menselijk inzicht van Sashaquote:
Dat ze het niet begrijpt dat andere mensen elkaar zo weinig gunnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waarover? ( lees hier mee nu)
Snap ik soms ook niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze het niet begrijpt dat andere mensen elkaar zo weinig gunnen.
klopt wel en eigenlijk is het daar niet anders als in de buitenwereld alleen word het daar vergroot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:18 schreef greysbones het volgende:
de jaloezie in de wereld wordt uitvergroot in de loods
mensen gunnen elkaar niks
veel mensen zijn bang dat ze minder krijgen
klopt het is een samenleving in het kleinquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
klopt wel en eigenlijk is het daar niet anders als in de buitenwereld alleen word het daar vergroot.
dat is dat land waar ze veel stelen wegen drugs enquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:20 schreef greysbones het volgende:
in Spanje Colombia en Turkije kunnen ze beter delen volgens babette
euhhh
ja zat gisteren ook met klapperende oren van janet. die was het er niet mee eens dat er onbeperky eyen kwam, omdat ze zelf maar weinig eten nodig heeft. en daarom dan een compensatie wilde krijgen anders was het niet eerlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:18 schreef greysbones het volgende:
de jaloezie in de wereld wordt uitvergroot in de loods
mensen gunnen elkaar niks
veel mensen zijn bang dat ze minder krijgen
ja ben het ook niet met Babettequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is dat land waar ze veel stelen wegen drugs en
daar hebben ze al en goalkeeper doodgeschoten om dat
hij dat goal bekwam
Je zit daar natuurlijk 24 uur op elkaars lip maar ook al ben je niet zo goed met iemand kan je diegene nog wel iets gunnen toch. Staat daar los van vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt het is een samenleving in het klein
de truc is er mee om te gaan
het is misschien "een doorsnede" aan mensen daar in de loods, Van alles wat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt het is een samenleving in het klein
de truc is er mee om te gaan
Dat klopt wel maar in het algemeen in de buitenwereld gunnen mensen elkaar ook steeds minder vind ik. Zoveel verschil zit daar ook niet in op dat vlakquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]
het is misschien "een doorsnede" aan mensen daar in de loods, Van alles wat.
maar het vergelijken met de echte samenleving vind ik ver gezocht. Niemand heeft er werk, geen verantwoordelijkheid voor een ander, enz.
ik doelde niet op het gunnen van dingen aan elkaar. Ik vind het leven daar in de loods niet "een samenleving in het klein"quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:25 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar in het algemeen in de buitenwereld gunnen mensen elkaar ook steeds minder vind ik. Zoveel verschil zit daar ook niet in op dat vlak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |