Helaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:37 schreef borisz het volgende:
Schaatsseizoen begint vandaag ook weer.
Ze worden sinds 1992 gemaakt door de Duitse kunstenaar Gunter Demnig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 05:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
Degene die de stenen bedacht heeft, mag van mij een lintje krijgen....
Ergens aan vast geplakt ?quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Terug uit Amsterdam. Even 3 uurtjes door het Rijksmuseum gewandeld en schilderijen bekeken![]()
![]()
Nee. Ik ben wel gefascineerd geraakt door de bedreigde zwaan van Jan Asselijn.quote:
Interessante wiki. met die eieren ook...quote:Op woensdag 2 november 2022 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik ben wel gefascineerd geraakt door de bedreigde zwaan van Jan Asselijn.
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_bedreigde_zwaan
Er is ook geen enkel besef bij die beste man dat die 1e plek een absolute noodzaak is om CL veilig te stellen, in de voorronde vlieg je er met deze ploeg nog uit tegen pak em beet Sporting.. man man man. Zo slap, zo makkelijk reageren en doen alsof er niets aan de hand is. En die lat nog maar verder omlaag "ja we creëerden veel kansen"... tegen Vitesse.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:47 schreef golfer het volgende:
Is Schreuder nu al ontslagen?
Afgang tegen Vitesse.
Ik mis alleen de 11 uur wedstrijden.quote:Op maandag 14 november 2022 11:26 schreef borisz het volgende:
Ik ook niet.
Beetje 2002 al deden we toen niet mee. Al was het voetballen toen onder schooltijd en nu moet ik gewoon werken. Al zetten we maandag wel het grote scherm aan op kantoor.
Ik zet wrs wel een tweede scherm aan als behang, maar ja ik kan niet alles zien.quote:Op maandag 14 november 2022 11:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mis alleen de 11 uur wedstrijden.
De 14.00 wedstrijden mis ik waarschijnlijk alleen de eerste minuten. Dan kom ik net thuis van werk. "Voordeel" van niet fulltime kunnen werken..
Nou je het zegt, even de agenda syncen.quote:Op maandag 14 november 2022 11:39 schreef golfer het volgende:
Het leeft zoveel bij mij dat ik geen idee heb van wedstrijdschema's en tijden en ook niet weet op welke dagen Oranje gaat spelen.
Je hebt om de hoek het Rembrandtsplein waar allemaal eettenten zitten en om de andere hoek, tegenover de munt, zit een grote McDonalds.quote:Op maandag 14 november 2022 20:29 schreef borisz het volgende:
@:ole wat is de beste snelle hap-tent rondom Tuschinski ?
Morgen om 18.30u naar de IDFA. Tussen werk en Bios maar een korte tijd om wat te eten.
We wilden Moaz doen, maar ivm regen en lange rij werd het toch de Burgerbar.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt om de hoek het Rembrandtsplein waar allemaal eettenten zitten en om de andere hoek, tegenover de munt, zit een grote McDonalds.
Was 1van die gasten van Soul Asylum nog niet zo lang geleden overleden?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik sta in de Effenaar. Net het dak eraf bij Dog eat Dog. Nu wachten op Soul Asylum, verwacht ik niet heel veel van tbh, maar ja Runaway train is echt wel een klassieker uit mijn jeugd.
Niet dat ik weet. maar zou goed kunnen hoorquote:Op zondag 20 november 2022 02:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Was 1van die gasten van Soul Asylum nog niet zo lang geleden overleden?
Hier ook, +45 minuten vanmorgenquote:
Ik neem aan dat u doelt op files of een vertraagde trein ?quote:Op maandag 21 november 2022 10:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier ook, +45 minuten vanmorgen.
Smeerlappen toch een pressiemiddel gevonden dat werkt.quote:Op maandag 21 november 2022 11:51 schreef golfer het volgende:
Slappe hap buigt voor corrupte Fifa. Geen onelove band dus.
Files ja.quote:Op maandag 21 november 2022 10:25 schreef manny het volgende:
[..]
Ik neem aan dat u doelt op files of een vertraagde trein ?
Het was toch maar voor de bühne, maakt toch niet uit.quote:Op maandag 21 november 2022 11:51 schreef golfer het volgende:
Slappe hap buigt voor corrupte Fifa. Geen onelove band dus.
Maar wel met 27 minuten extra blessuretijd.quote:Op maandag 21 november 2022 14:43 schreef borisz het volgende:
Ook deze wedstrijd is tot nu toe eenrichtingsverkeer.
12 jaar geleden in de vergaderzaal ja. Of 10 jaar geleden, 8, 5, maakt niet uit.quote:
De grootste stunt in jaren!quote:
Niet zo onverwachts als SA.quote:
Eens hoor. Ik moet zeggen dat ik het niet dagelijks volg wat daar gebeurt, maar prima team. En leuk voor WK dat het niet automatisch zo is dat het europese of zuid amerikaanse land wint.quote:Op woensdag 23 november 2022 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet zo onverwachts als SA.
Japan is gewoon een heel degelijk team.
Wellicht komt Louis zijn gouden dinges dan toch nog van pas.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:16 schreef golfer het volgende:
Dat was bedroevend slecht en met een gelijkspel mogen ze in hun handjes knijpen.
Maar stel je voor Oranje in deze vorm tegen Spanje, Brazilië of Frankrijk? In that case we do not come an end...
Heerlijke wedstrijd net.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:03 schreef borisz het volgende:
Zaterdagmiddag 16u NL - VS.
Ik zit in Nijkerk of all places.
Onwaardig. Wel leuk voor de Aussies.quote:
Ik moet zeggen, als ik voor mezelf spreek, dat die blinde haat jegens de duitsers er wel af is; en ik het eigenlijk wel een aardig team vind. Die Belgen hebben wel een leuk aardig team de laatste jaren; maar zeker toen ze in 2018 de halve finale een keer haalden kreeg ik wel angstbeelden dat zij een wereldtitel gingen pakken, en wij alleen 3 verloren finales...quote:Op donderdag 1 december 2022 23:08 schreef golfer het volgende:
Zuiderburen er uit. Oosterburen er uit.
Meer buren kunnen wij niet uitlachen.
Lekker hoor. Ga je nog leuke dingen doen?quote:
Eerst uitzieken. Dan zaken uitzoeken. Heb ook ww op dit moment. Verder bijslapen en nadenken wat ik nou wil laatste 15? Jaar van mijn werkzame leven.quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ga je nog leuke dingen doen?
Gelukkig was het gewoon 90 minutenquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:47 schreef manny het volgende:
Nou. Wedstrijddag. Op naar 120 minuten oogbalvernietigend voetbal en toch een ronde verder.
En niet zo slecht als ik had verwacht.quote:
En het gaat om het resultaat!!!quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:48 schreef manny het volgende:
[..]
En niet zo slecht als ik had verwacht.
De negatievelingen de mond gesnoerd.quote:
Kritisch is prima. Ik hoorde ze zelf ook kritisch zijn na de wedstrijd. En je kan een discussie voeren of het leuk is om naar te kijken of niet. Ook prima.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
De negatievelingen de mond gesnoerd.
Ziek zijn in je vakantiequote:Op vrijdag 2 december 2022 16:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Eerst uitzieken. Dan zaken uitzoeken. Heb ook ww op dit moment. Verder bijslapen en nadenken wat ik nou wil laatste 15? Jaar van mijn werkzame leven.
quote:
13. FC Den Bosch 16 6 1 9 19 26-31quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef borisz het volgende:
Of zoals deze oude speler van Roda het zegt.
[ twitter ]
Je kan ze ook nog eens energie zuinig instellenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:01 schreef borisz het volgende:
Test test.
Nieuwe Ziggy-apparatuur geïnstalleerd. Op mijn oude Horizon kon je een ei bakken en dan schakelde die zichzelf uit wegens te heet. En had ik dus geen TV en geen internet.
Nu een modem en daarnaast een minikastje voor de TV. Bespaard ook nog eens wat KWH's.
Ben er bang voor. Ik denk eruit na strafschoppen (1-1).quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:07 schreef borisz het volgende:
Marokko
Alleen al Ronaldo uitschakelen is
Gevallen ?quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:42 schreef Ole het volgende:
Lig met pootje omhoog. Minimaal 2 weken verplicht vrij
Nee. Vlak voor werk teen gestoten en toen 9 uur gaan werken.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee. Vlak voor werk teen gestoten en toen 9 uur gaan werken.
Toen ik thuiskwam teen en halve voet blauw en gezwollen
quote:De N200 - tussen Amsterdam, Haarlem en Zandvoort - is afgesloten vanwege de gladheid.
Van de bushalte naar huis kan ik dat iig beamen. Het was glibberen en glijden naar huis. In Amsterdam Zuid viel het nog wel mee.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:54 schreef golfer het volgende:
Het is een beetje glad hier in de buurt.
[..]
Nu helemaal voorzichtig aan met manke pootjequote:Op donderdag 15 december 2022 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Van de bushalte naar huis kan ik dat iig beamen. Het was glibberen en glijden naar huis. In Amsterdam Zuid viel het nog wel mee.
Verstappen, van Vleuten, 4X400quote:Op woensdag 21 december 2022 15:09 schreef borisz het volgende:
Vanavond weer de leukste Appels vs Peren-show.
Hup Lavreysen, Schouten en de 4x400
Sla ik over. Die nepbijeenkomst.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:09 schreef borisz het volgende:
Vanavond weer de leukste Appels vs Peren-show.
Hup Lavreysen, Schouten en de 4x400
Mn voetbalhart huilt brother.quote:
Voor dat geld zou ik ook bij een club op de Noordpool gaan ballen en zeggen dat het en topclub is.quote:
Ver over 30 toch?quote:
¤ 6.50 per secondequote:
Ziet er goed uit! Als ze een beetje doorwerken is alles voor elkaar tegen die tijd dat jullie er zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:30 schreef golfer het volgende:
Kogel door de kerk. Vakantie week geboekt voor ergens in september.
Het wordt Karpathos.
Ze gaan in april al open, dus in september hopen wij dat alle kinderziektes en onvolkomenheden opgelost zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:35 schreef manny het volgende:
Ziet er goed uit! Als ze een beetje doorwerken is alles voor elkaar tegen die tijd dat jullie er zijn
Cool. Kom eens in de Bommelerwaard wandelen. Met hun geweldige uiterwaarden en dijken.quote:Op donderdag 5 januari 2023 08:04 schreef borisz het volgende:
Morning.
Gisteren het Romeinse Limespad uitgelopen.
De laatste twee etappes gingen door Nijmegen naar Berg en Dal de Duivelsberg op.
Ruim anderhalf jaar liep ik de eerste etappes. Gisteren de laatste 22km.
Checkquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool. Kom eens in de Bommelerwaard wandelen. Met hun geweldige uiterwaarden en dijken.
Ok.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Check. Al wordt het wrs eerst de andere kant van de Waal op. Indien droog zaterdag Van Leerdam naar Gorinchem.
Goed zo! Vakantie dus niet in je werkmail gekeken!!!quote:Op maandag 9 januari 2023 18:00 schreef borisz het volgende:
38 mails in de mailbox na twee weken vakantie. Daarbij weinig wat haast had gelukkig.
Eerste jaarklussen ook gedaan. Morgen de rest en de planning voor rest vh jaar is uitgerold.
Dat valt reuze mee.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:00 schreef borisz het volgende:
38 mails in de mailbox na twee weken vakantie. Daarbij weinig wat haast had gelukkig.
Eerste jaarklussen ook gedaan. Morgen de rest en de planning voor rest vh jaar is uitgerold.
Vooral het fietsen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:27 schreef borisz het volgende:
WK Handbal, WK Hockey, EK Shorttrack, NK Fietsen in het veld.
Aardig sportweekend toch weer.
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:11 schreef borisz het volgende:
Wekend
Geen wandeling dit keer. Slecht weer. Zo wel nog nieuwjaarsborrel van de lokale politiek.
Hier in Bommel het NK veldrijden. Modder fietsen wordt het.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Veel plezier!!
En nee, de verwachtingen voor dit weekend zijn niet echt fijn om te gaan wandelen...
Wat heeft ie fout gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:57 schreef borisz het volgende:
Pieter de Waard stapt op als directeur bij Telstar.
Het lijkt me na 17 jaar een goede keuze.
(of eigenlijk wel iets te laat).
(Wil Telstar vooruit, moet dat niet met Pieter)
Niet zo heel veel. Maar ik denk wel dat als Telstar wel echt een nieuwe stap moet zetten dat Pieter daar nu te veel een remmende factor is.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft ie fout gedaan
Goeiemorgen.
Heeft Telstar wel in leven gehouden toch, en de cult club status is er als vanouds. Heb altijd het idee dat het er redelijk okay voor staat daar.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:57 schreef borisz het volgende:
Pieter de Waard stapt op als directeur bij Telstar.
Het lijkt me na 17 jaar een goede keuze.
(of eigenlijk wel iets te laat).
(Wil Telstar vooruit, moet dat niet met Pieter)
Mogge. Beterschap?quote:
Dank je. Blaasontsteking. Nu kuurtje van een week.quote:
Beterschapquote:Op maandag 16 januari 2023 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Blaasontsteking. Nu kuurtje van een week.
Bah Bah succes. Ik ben net terug van een longontsteking.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Blaasontsteking. Nu kuurtje van een week.
Dank je.quote:
Zie mijn posts.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:09 schreef borisz het volgende:
Sterkte Tong!
Ik was bijna nog wat vergeten... MUZ / Popprijs 2022
Fijne vakantie maar weerquote:
Niks opgeschoten.quote:
Misschien binnenkort maar weer eens naartoe.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:20 schreef borisz het volgende:
@:golfer wellicht wat voor jou. Deense kunst in Cobramuseum
https://cobra-museum.nl/tentoonstelling/wij-kussen-de-aarde/
Zag vandaag advertentie op de schermen in de bus
Alsof hier iemand geïnteresseerd is in voetbal.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:51 schreef manny het volgende:
RKC - Eagles vanavond mensen. Dat dan weer wel.
Ik blijf lekker uitkeringstrekker zo te lezen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:35 schreef borisz het volgende:
De hele dag in overleg
Moet je niet te vaak doen. Vreet energie, ondanks dat het best een goede dag was.
Mijn manager is tijdelijk uitgevallen. Vandaag de 'Primus' ingewijd in de details van de KPI's die ze kan gebruiken bij planningsgesprekken.Primus (inter pares) is een collega die tijdelijk wat taken op haar neemt van mijn manager samen met de eindbaas. Ze wordt niet officieel een Adje I dus ja dan blijft het bij Primus
Daarnaast ook jaarlijks overleg met de ICT-boer en nog een andere vergadering.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:53 schreef borisz het volgende:
Nu al een datum aan het prikken voor de Vermeer-tentoonstelling.
Anders zit het gewoon vol
Our services aren't available right nowquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:53 schreef borisz het volgende:
Nu al een datum aan het prikken voor de Vermeer-tentoonstelling.
Anders zit het gewoon vol
En in het Journaal ook een item er over.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:03 schreef Ole het volgende:
was vanmiddag op radio. misschien speelt dat mee
Blijkbaar is er een stekkertje losgetrokkenquote:TIJDELIJK GESLOTEN
Op dit moment kun je geen boeking doen.
Inmiddels is het wel geluktquote:Op woensdag 8 februari 2023 06:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een stekkertje losgetrokken
Nog steeds kan ik niet boeken.quote:Op woensdag 8 februari 2023 06:28 schreef borisz het volgende:
Blijkbaar is er een stekkertje losgetrokken
Mooi woord: eindbaas. Zoals in computerspellen..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:00 schreef borisz het volgende:
Compliment van de eindbaas dat ik zo pro actief ben nu mijn manager is uitgevallen.
Nou ja het is normaal werk wat ik ook doe. Nu alleen tijdelijk voor iemand anders en valt het blijkbaar meer op. Desalniettemin was het leuk om te horen.
Aan de andere kant zijn de wijzigingen die we als team bedacht hebben voor het nieuwe jaar wel aan het doorvoeren en daar sturen we nu wat strakker op. En daar ligt ook een deel van mijn rol. Combi van mijn rol is nu meer zichtbaar voor anderen, maar ook een iets andere manier van werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Die zijn tijdens m'n bans verwaterd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:01 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Vroeger waren hier aparte topics voor.
Goeiemorgen.
Onbegrijpelijke ploeg af en toe dat Real. Kwakkelen in de eigen competitie. In de CL worden ze bijna elke wedstrijd een kwartier tot half uur compleet onder de voet gelopen, maar dan taai-sleur-buig werken ze zich toch weer naar een overwinning.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:32 schreef golfer het volgende:
Ik zit met open mond te kijken naar de ontwikkelingen en het scoreverloop bij die wedstrijd.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:20 schreef borisz het volgende:
VBL / Legendarisch Commentator John Motson (77) overleden
Genoten van hemquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:20 schreef borisz het volgende:
VBL / Legendarisch Commentator John Motson (77) overleden
Tweede helft niet gekeken... Was al gezapt naar UTD-Barca...quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:48 schreef golfer het volgende:
Zo. Tot zover de Europese aspiraties in de Europa League.
Zin in.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:55 schreef borisz het volgende:
Morgen Omloop het Volk. De eerste koers van het Wielerseizoen.
Ik kijk het nu terug.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:43 schreef borisz het volgende:
Pieter de Waard bij Studio Voetbal. Nu al de beste uitzending van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |