Heerlijke wedstrijd net.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:03 schreef borisz het volgende:
Zaterdagmiddag 16u NL - VS.
Ik zit in Nijkerk of all places.
Onwaardig. Wel leuk voor de Aussies.quote:
Ik moet zeggen, als ik voor mezelf spreek, dat die blinde haat jegens de duitsers er wel af is; en ik het eigenlijk wel een aardig team vind. Die Belgen hebben wel een leuk aardig team de laatste jaren; maar zeker toen ze in 2018 de halve finale een keer haalden kreeg ik wel angstbeelden dat zij een wereldtitel gingen pakken, en wij alleen 3 verloren finales...quote:Op donderdag 1 december 2022 23:08 schreef golfer het volgende:
Zuiderburen er uit. Oosterburen er uit.
Meer buren kunnen wij niet uitlachen.
Lekker hoor. Ga je nog leuke dingen doen?quote:
Eerst uitzieken. Dan zaken uitzoeken. Heb ook ww op dit moment. Verder bijslapen en nadenken wat ik nou wil laatste 15? Jaar van mijn werkzame leven.quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ga je nog leuke dingen doen?
Gelukkig was het gewoon 90 minutenquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:47 schreef manny het volgende:
Nou. Wedstrijddag. Op naar 120 minuten oogbalvernietigend voetbal en toch een ronde verder.
En niet zo slecht als ik had verwacht.quote:
En het gaat om het resultaat!!!quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:48 schreef manny het volgende:
[..]
En niet zo slecht als ik had verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |