Vooral het fietsen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:27 schreef borisz het volgende:
WK Handbal, WK Hockey, EK Shorttrack, NK Fietsen in het veld.
Aardig sportweekend toch weer.
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:11 schreef borisz het volgende:
Wekend
Geen wandeling dit keer. Slecht weer. Zo wel nog nieuwjaarsborrel van de lokale politiek.
Hier in Bommel het NK veldrijden. Modder fietsen wordt het.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Veel plezier!!
En nee, de verwachtingen voor dit weekend zijn niet echt fijn om te gaan wandelen...
Wat heeft ie fout gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:57 schreef borisz het volgende:
Pieter de Waard stapt op als directeur bij Telstar.
Het lijkt me na 17 jaar een goede keuze.
(of eigenlijk wel iets te laat).
(Wil Telstar vooruit, moet dat niet met Pieter)
Niet zo heel veel. Maar ik denk wel dat als Telstar wel echt een nieuwe stap moet zetten dat Pieter daar nu te veel een remmende factor is.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft ie fout gedaan
Goeiemorgen.
Heeft Telstar wel in leven gehouden toch, en de cult club status is er als vanouds. Heb altijd het idee dat het er redelijk okay voor staat daar.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:57 schreef borisz het volgende:
Pieter de Waard stapt op als directeur bij Telstar.
Het lijkt me na 17 jaar een goede keuze.
(of eigenlijk wel iets te laat).
(Wil Telstar vooruit, moet dat niet met Pieter)
Mogge. Beterschap?quote:
Dank je. Blaasontsteking. Nu kuurtje van een week.quote:
Beterschapquote:Op maandag 16 januari 2023 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Blaasontsteking. Nu kuurtje van een week.
Bah Bah succes. Ik ben net terug van een longontsteking.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Blaasontsteking. Nu kuurtje van een week.
Dank je.quote:
Zie mijn posts.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:09 schreef borisz het volgende:
Sterkte Tong!
Ik was bijna nog wat vergeten... MUZ / Popprijs 2022
Fijne vakantie maar weerquote:
Niks opgeschoten.quote:
Misschien binnenkort maar weer eens naartoe.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:20 schreef borisz het volgende:
@:golfer wellicht wat voor jou. Deense kunst in Cobramuseum
https://cobra-museum.nl/tentoonstelling/wij-kussen-de-aarde/
Zag vandaag advertentie op de schermen in de bus
Alsof hier iemand geïnteresseerd is in voetbal.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:51 schreef manny het volgende:
RKC - Eagles vanavond mensen. Dat dan weer wel.
Ik blijf lekker uitkeringstrekker zo te lezen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:35 schreef borisz het volgende:
De hele dag in overleg
Moet je niet te vaak doen. Vreet energie, ondanks dat het best een goede dag was.
Mijn manager is tijdelijk uitgevallen. Vandaag de 'Primus' ingewijd in de details van de KPI's die ze kan gebruiken bij planningsgesprekken.Primus (inter pares) is een collega die tijdelijk wat taken op haar neemt van mijn manager samen met de eindbaas. Ze wordt niet officieel een Adje I dus ja dan blijft het bij Primus
Daarnaast ook jaarlijks overleg met de ICT-boer en nog een andere vergadering.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:53 schreef borisz het volgende:
Nu al een datum aan het prikken voor de Vermeer-tentoonstelling.
Anders zit het gewoon vol
Our services aren't available right nowquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:53 schreef borisz het volgende:
Nu al een datum aan het prikken voor de Vermeer-tentoonstelling.
Anders zit het gewoon vol
En in het Journaal ook een item er over.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:03 schreef Ole het volgende:
was vanmiddag op radio. misschien speelt dat mee
Blijkbaar is er een stekkertje losgetrokkenquote:TIJDELIJK GESLOTEN
Op dit moment kun je geen boeking doen.
Inmiddels is het wel geluktquote:Op woensdag 8 februari 2023 06:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Blijkbaar is er een stekkertje losgetrokken
Nog steeds kan ik niet boeken.quote:Op woensdag 8 februari 2023 06:28 schreef borisz het volgende:
Blijkbaar is er een stekkertje losgetrokken
Mooi woord: eindbaas. Zoals in computerspellen..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:00 schreef borisz het volgende:
Compliment van de eindbaas dat ik zo pro actief ben nu mijn manager is uitgevallen.
Nou ja het is normaal werk wat ik ook doe. Nu alleen tijdelijk voor iemand anders en valt het blijkbaar meer op. Desalniettemin was het leuk om te horen.
Aan de andere kant zijn de wijzigingen die we als team bedacht hebben voor het nieuwe jaar wel aan het doorvoeren en daar sturen we nu wat strakker op. En daar ligt ook een deel van mijn rol. Combi van mijn rol is nu meer zichtbaar voor anderen, maar ook een iets andere manier van werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Die zijn tijdens m'n bans verwaterd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:01 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Vroeger waren hier aparte topics voor.
Goeiemorgen.
Onbegrijpelijke ploeg af en toe dat Real. Kwakkelen in de eigen competitie. In de CL worden ze bijna elke wedstrijd een kwartier tot half uur compleet onder de voet gelopen, maar dan taai-sleur-buig werken ze zich toch weer naar een overwinning.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:32 schreef golfer het volgende:
Ik zit met open mond te kijken naar de ontwikkelingen en het scoreverloop bij die wedstrijd.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:20 schreef borisz het volgende:
VBL / Legendarisch Commentator John Motson (77) overleden
Genoten van hemquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:20 schreef borisz het volgende:
VBL / Legendarisch Commentator John Motson (77) overleden
Tweede helft niet gekeken... Was al gezapt naar UTD-Barca...quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:48 schreef golfer het volgende:
Zo. Tot zover de Europese aspiraties in de Europa League.
Zin in.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:55 schreef borisz het volgende:
Morgen Omloop het Volk. De eerste koers van het Wielerseizoen.
Ik kijk het nu terug.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:43 schreef borisz het volgende:
Pieter de Waard bij Studio Voetbal. Nu al de beste uitzending van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |