Ja best irritantquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
man3 dat hele vluchten verhaal krijgt een heel eigen leven
ik zie Isaac er ook voor aan de boel te verdraaien ten nadele van Jeffquote:
Dat was nou een leuke TT geweestquote:
Hij grijpt ze kans jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Isaac er ook voor aan de boel te verdraaien ten nadele van Jeff
Als je ze nodig hebt.....quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Is er een MOD? Is mooie TT : wendy kim badi zwemmi
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx met Zoe.
Mexx : Hij was er achter gekomen dat ik anders .. volwassener denk.
Ruben speelt de intellectueel.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:46 schreef Kakadylo het volgende:
Viel wat later in maar Ruben kwam niet uit zijn woorden dus kan het inderdaad maar beter opschrijven en daarna voorlezen
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx met Zoe.
beide blondquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
Zoë: ik Associeer me hiervan
Mexx: goed zo
Wat
Ergens is dit toch ook prachtigquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx met Zoe.
Wat deed hij?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:47 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een idioot die Berend en Wendy kon het terecht niet waarderen
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
Zoë: ik Associeer me hiervan
Mexx: goed zo
Wat
Martin knapquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:50 schreef puzziepie het volgende:
Hij is ook niet perse mijn type![]()
Maar hij is gewoon een knappe jongen.
Paar dagen geleden zei zei ze heel wat anders![]()
[ afbeelding ]
Mexx zegt altijd maar net wat haar op dat moment uitkomtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Gisterenavond voelde ze nog iets dat ze niet verwacht had maar waar ze nu wel giechelig blij mee wasquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, hoewel ik hem nu wel wat beter kan hebben.quote:
vaak is ze zichzelf aan het overtuigenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx zegt altijd maar net wat haar op dat moment uitkomtHet is echt zo'n gelul wat ze uitkraamt maar ze is er zelf tegelijk heel overtuigd van.
Jeukquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Gisterenavond voelde ze nog iets dat ze niet verwacht had maar waar ze nu wel giechelig blij mee was
Hij kijkt wel als een trouwe hond.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:52 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ze vind zeker dat hij mooie 👀 heeft
ik vind het geheel niksquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:52 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Zondag zei ze tegen Kim K en Wanda dat ze Martin vanaf het begin aantrekkelijk had gevonden en dat er 'aantrekking' wasquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Gisterenavond voelde ze nog iets dat ze niet verwacht had maar waar ze nu wel giechelig blij mee was
Ze zijn altijd half open .. hoe kan ze dat zien?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:52 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie de volgende focus wordt. Als zij er nog langer dan een maand in zit kan zij niet zonder nieuw persoon dat haar aandacht heeft en haar aandacht geeftquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zondag zei ze tegen Kim K en Wanda dat ze Martin vanaf het begin aantrekkelijk had gevonden en dat er 'aantrekking' was
Die de Notre Dame niet mag verlaten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kijkt wel als een trouwe hond.
Hangt precies een camera boven.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:55 schreef Ireth het volgende:
Wat een cm gezeik over die ring!![]()
Hij mot persee in het midden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |