Echt, ik kan best hard slaan * maar misschien is t op zo'n boksbal wel lastiger *quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van mij had je ook weinig kunnen verwachten hoor
Dan hadden ze het over hem dus ... dus dat ie faked om maar niet met het bokstoernooi mee te hoeven doen ... Hij had zich natuurlijk ook gewoon niet aan kunnen melden in het begin..quote:
Omdat je moeilijk aan de haren kunt trekken van die balquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom slaan sommige meiden zo zacht?
Ik ben een watjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:33 schreef Soury het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 oktober 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou denk dat jij ook best wel hard op die boksbal kan slaan hoor
Wat een dom antwoord weer zegquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk aan de haren kunt trekken van die bal
Nouquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een dom antwoord weer zeg
Beter volgt ze het advies van Martinquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx van Zoe linea recta naar KimK om daar weer door te kleppen..
En wie zijn die volgens jou?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:41 schreef Kakadylo het volgende:
Ga met de mensen om waar je een goed oprecht gevoel bij krijgt en die zich in het begin al ontfermde over je
Zoals als geen nieuw topic openen terwijl last post?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
Er is zo een spelopdracht (want spelshow) en Mexx heeft het alleen maar over relatieproblemen terwijl geen eens relatie
Af en toe moet je een beetje de stemming erin brengenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een dom antwoord weer zeg
Ik vind haar beter te verstaan dan Mexx. Volgens mij heeft Mexx een ingebouwde demperquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Trouwens, erg irritant dat KimK steeds die microfoon mag verstoppen, want ze is bijna niet te volgen.
Martin noemde zichzelf, Babette en GJquote:
Ik vroeg het aan jouquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin noemde zichzelf, Babette en GJ
KimD en Jeffrey gaan ook leuk met haar om
Zou met die slaaibek van haar soms ook geen kwaad kunnen, maar ze fluistert te vaak te veel.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind haar beter te verstaan dan Mexx. Volgens mij heeft Mexx een ingebouwde demper
Ja wtf moet je ermee?quote:
Had ik ook voor gekozen of massagestoelquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:49 schreef Ireth het volgende:
Spraytan-pakket, massage-pakket, massagestoel, zonnebank, Thais vreetzooi...
De mannen gaan dus allemaal voor het vreten
Ik zou zeggen: Ik sla een rondje overquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Prijzen die ze kunnen winnen :
- spray tan pakket
- zonnebank
- elektische massage stoel
- massage pakket.
- thais diner
Tief op met die shit.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Prijzen die ze kunnen winnen :
- spray tan pakket
- zonnebank
- elektische massage stoel
- massage pakket.
- thais diner
Het samenlevingscontract ligt al bij Marciano op de deurmatquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik vind het leuk om voor hem [Marciano] te zorgen, maar ik hoop dat thuis dingen op een andere manier terug komen, zeg maar.
Die ziet ze echt al samen in het bejaardentehuis zitten hoor.
De familie van Kim K is haar haar spullen al aan het verhuizen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het samenlevingscontract ligt al bij Marciano op de deurmat
Ik zou het weggeven aan Zoe, en hopen dat het mis gaatquote:
Ja zo'n kans zou ik ook grijpen! Weg ermee!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De familie van Kim K is haar haar spullen al aan het verhuizen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het weggeven aan Zoe, en hopen dat het mis gaat
Leuk voor Moira.quote:
Altijd alles voor de vrouwen .... is er ook een whitening spray-pakket voor de al getande dames ?quote:
Oempa loempia doompety dooquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het weggeven aan Zoe, en hopen dat het mis gaat
Oh leuk jaquote:
Kerels onder elkaarquote:
Daar moet je geen ruzie mee krijgen hoor, vind haar gewoon eng!quote:
De vrouwen verstoppen 'm vaak in de bh.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Zijn weer een paar die geen zender om hebben of zit die verstopt?
Ik voel jequote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar moet je geen ruzie mee krijgen hoor, vind haar gewoon eng!
Maar dan zijn ze ook niet goed te verstaanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De vrouwen verstoppen 'm vaak in de bh.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:57 schreef Ireth het volgende:
Zal Erik nu de juiste hoek en snelheid berekent hebben??
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:49 schreef Ireth het volgende:
Spraytan-pakket, massage-pakket, massagestoel, zonnebank, Thais vreetzooi...
De mannen gaan dus allemaal voor het vreten
Prijzenpakket, paar post terug staat wat ze kunnen winnenquote:
Sla je beter denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:01 schreef Sestra666 het volgende:
waar is dat buisje in de hand voor?
Ow ja de spray tan:Dquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Prijzenpakket, paar post terug staat wat ze kunnen winnen
zodat je je knokkels minder snel breektquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:01 schreef Sestra666 het volgende:
Dan breek je je middenhandsbeentje minder snelquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:01 schreef Sestra666 het volgende:
Ik zou mis slaan.quote:
Nou ja ik hoef geen beauty pakketquote:
Lijkt mij ook niet, maar je weet het maar nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zullen ze vast niet kiezen toch
Ligt er ook aan hoeveel punten en bij welke pakketquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar je weet het maar niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Te liefquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
@:dutchrealitytv @:daana316
[ afbeelding ]
Klopt toen djedi aan het schrijven was, dat geilde ruben zo op dat hij ermee speelde via zijn spijkerbroekzak met big smerige smile op zn harses....quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ruben zat vanochtend ook zichtbaar aan zijn kloten in beeld
Thais diner is wel lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Nadir juichen, maar het is niet jouw verdienste vriend
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
25146quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmm, ik hoorde net niet hoeveel precies.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
Best leuk als die donkere gasten een spray tan verdienen
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Voordat er geramd werd wist ik al wat er ging gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
volgens mij berend, die had bijna 1000 (993 volgens mij)quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:08 schreef mootie het volgende:
De hardste klappen kwamen van de bi-mannen en Erik?
Ik vind dit geweldig
Daarvoor is er een keuze uit zilver en lilaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
Best leuk als die donkere gasten een spray tan verdienen
strak planquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:10 schreef spapaars het volgende:
Isaac, Marciano, Moraima, Alicia en Rupert gaan voor de zonnebank
slaat idd nergens opquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:12 schreef Poesjuh het volgende:
Domste prijzen ever...om te laten zien hoe dom ze daar zijn collectief
De keuze is ook niet reuze natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:12 schreef Poesjuh het volgende:
Domste prijzen ever...om te laten zien hoe dom ze daar zijn collectief
Meer dan Nadirquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh verstond 983
Nou ja nog steeds goed gedaan
ik geloof nur en ding vor uitzoekenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Zijn die prijzen voor de hele groep? Dus massage voor iedereen, Thais eten voor iedereen, enz?
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:14 schreef Poesjuh het volgende:
Keuze zou mi moeten zijn eten en massagestoel.
Lukt dat kwa punten?
Ik haakte pas later aan, dus ik heb er maar een paar meegekregen, vanaf Moraima inderdaad, die raakte hem goedquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En Jeff en Jasper, Ruben en wel meer mannen. Moirama sloeg het hardst van de vrouwen toch?
Ik weet niet wat de regels zijn, ik heb niet alles gezienquote:
Ik hoorde net dat Kenzy de hoogste score had van de vrouwen.. tenminste dat zeiden ze in de loods.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haakte pas later aan, dus ik heb er maar een paar meegekregen, vanaf Moraima inderdaad, die raakte hem goed
Ja maar we ze uitzoeken is dat dan voor iedereen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof nur en ding vor uitzoeken
Denk het bijna niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Doen ze dat ook denk je? Of gaan ze voor de ongezonde chemische zooi
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar we ze uitzoeken is dat dan voor iedereen?
Braadworst?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Luxe maaltijd weer, gebakken aardappeltjes met een frikandel?
Saucijsje lijkt mequote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Luxe maaltijd weer, gebakken aardappeltjes met een frikandel?
Idd, nu bij de Jumbo 2 saucijzen voor 1 euroquote:
ik ook bij elke wuwurst,vlees, ardapellen, visquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:20 schreef lojanda het volgende:
Overal eten ze mayonaise en ketchup bij.. gadverdamme![]()
Goedenavond
Esther en JW.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:21 schreef pingu66 het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat ie eindelijk smaak in het eten heeft? 🤣
Links echt, rechts is nep volgens mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:21 schreef Poesjuh het volgende:
Die sl heg lijkt namaak, plastic kopie vd echte haag
En elke keer schijnt de zon er vanuit dezelfde hoek opquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:21 schreef Poesjuh het volgende:
Die sl heg lijkt namaak, plastic kopie vd echte haag
Rupert houdt geen rekening met allergieen.... Hij doet alsof! Dat biechtte hij laatst smoezend op aan iemand in de keuken wendy of zo. Hij heeft schijttt dus alleen met vlees moet t wel maar de rest doet ie gwn die maf...eunice laatst ziek daarvan maar hij deed zn schouders omhoogquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Neehee, geen kaassaus want dan wordt Frau Esther ziek
Rechts die nerven aan de onderzijde vh blad plasticquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Links echt, rechts is nep volgens mij.
Jasper van de week ook met iets.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Rupert houdt geen rekening met allergieen.... Hij doet alsof! Dat biechtte hij laatst smoezend op aan iemand in de keuken wendy of zo. Hij heeft schijttt dus alleen met vlees moet t wel maar de rest doet ie gwn die maf...eunice laatst ziek daarvan maar hij deed zn schouders omhoog
Esther zei het wel 6 keer! Met andere woorden het eten van alle weken hiervoor wa niet te vretenquote:
Oh echttt jaaaa ik hoorde het echt uit ruppies mond komen en zag t ook hoe hij het vertelde met dat mondje zo van ach ja fock it die allergieen en dat handje erbij van boeien. Wendy haar mond viel open en ze zweeg van shock volgens mij toen opeens mensen erbij kwamen staanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jasper van de week ook met iets.
Niemand ziet er charmant uit als hij een hap eten in zijn mond doetquote:
Slijmen for manaagerrrrquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther zei het wel 6 keer! Met andere woorden het eten van alle weken hiervoor wa niet te vreten
En bedankt frau Esther
Oeh laatst de hele cos over de flos toen Kenzy iets zei over lactose vrij van Eunice....quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Rupert houdt geen rekening met allergieen.... Hij doet alsof! Dat biechtte hij laatst smoezend op aan iemand in de keuken wendy of zo. Hij heeft schijttt dus alleen met vlees moet t wel maar de rest doet ie gwn die maf...eunice laatst ziek daarvan maar hij deed zn schouders omhoog
Haha natuurlijk niet. Neem niet alles zo serieus.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand ziet er charmant uit als hij een hap eten in zijn mond doet
Ja zo ben ikquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:29 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Haha natuurlijk niet. Neem niet alles zo serieus.
Wat een lul.( je kan echt goed ziek worden van sommige allergenen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jasper van de week ook met iets.
Dank je wel dat je weer aan ons (de 2 Bern en Sas fans) hebt gedacht👍👍👍quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
@:dutchrealitytv @:daana316
[ afbeelding ]
Rupp was bozig en ze zeiden ja soms eten ze het wel en ik moet t eruit laten wat een onsinnnn. Ja want dan kiezen ze zelf voor hun ziekte als ze t dat waard vinden een keertje. Vond ruppie niet oke dus megeert hij de allergieen zoveel mog echt lulligquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oeh laatst de hele cos over de flos toen Kenzy iets zei over lactose vrij van Eunice....
Inderdaad. Super lief.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:31 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dank je wel dat je weer aan ons (de 2 Bern en Sas fans) hebt gedacht👍👍👍
En niet iedereen krijgt meteen last na het eten van lactose en/of gluten, maar ondertussen worden wel hun darmen beschadigdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Rupp was bozig en ze zeiden ja soms eten ze het wel en ik moet t eruit laten wat een onsinnnn. Ja want dan kiezen ze zelf voor hun ziekte als ze t dat waard vinden een keertje. Vond ruppie niet oke dus megeert hij de allergieen zoveel mog echt lullig
Dat was het idd,en ze wisten het maar niks zeggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat een lul.( je kan echt goed ziek worden van sommige allergenen.
Jasper was ziek door de saus die gemaakt werd van de boter waarin de visburgers werden gebakken.
Zal voor de staredown en/of persconferentie zijn vanavond...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:33 schreef Poesjuh het volgende:
Alicia weer zielig GJ heeft gezegd Triest
Gj niet waar
Alicia, jawel zei je wel buiten
Gaat alicia in cats spelen met die katten ogen eyliner of moeten ze nog uit vanavond
wat ben je dan voor een staatsquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Net n puber nog met zn straat taal die marciano...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : De ring gaat helemaal loesoe......
die plakken de hele dag al bij elkaarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:33 schreef Poesjuh het volgende:
Alicia weer zielig GJ heeft gezegd Triest
Gj niet waar
Alicia, jawel zei je wel buiten
Gaat alicia in cats spelen met die katten ogen eyliner of moeten ze nog uit vanavond
ziek als je dit iemand aandoetquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En niet iedereen krijgt meteen last na het eten van lactose en/of gluten, maar ondertussen worden wel hun darmen beschadigd
Ah .. loesoe is dus weg/kwijtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : De ring gaat helemaal loesoe......
Ook wel gele kaart waardig.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ziek als je dit iemand aandoet
Het is echt not done want je hele tolerantie alles gaat eraan als je het onbewust vaak binnen krijgt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En niet iedereen krijgt meteen last na het eten van lactose en/of gluten, maar ondertussen worden wel hun darmen beschadigd
loesoe kan zijn wegquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah .. loesoe is dus weg/kwijt
Ze schuiven de ring weg.
Wauw zeg dan oops uhhh jezus smerig ventje hoor die ruppertquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was het idd,en ze wisten het maar niks zeggen.
Was ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh hu? Wie zei hier net dat alles 10.000 kost..... niet dus
Ze raakte de boksbal niet lekker, denk dat dat het is.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
hoe kan wendy nu haar hand zo bezeerd hebben met slaan?
Sorry,het leek net zo van de zijkant.quote:
gewoon een gele kaart voor Rupiequote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:41 schreef pingu66 het volgende:
Dat de Febo die p*snicht maar eensvinfo geeft over bijv. Lactose intolerantie:
https://www.sanquin.org/n(...)erantie-genotypering
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu hoop je ergens dat Maddy nu het thais eten vergeet, en alleen mailt dat ze de stoel willen hebben. ..
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu hoop je ergens dat Maddy nu het thais eten vergeet, en alleen mailt dat ze de stoel willen hebben. ..
Straks wel first ladyquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ziek als je dit iemand aandoet
Zie liet eerder vandaag haar vingers zien, en 1 vinger was langer dan die van de andere hand, door het zuigen vertelde ze.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:42 schreef Sestra666 het volgende:
liep mexx nu met haar duim in haar mond?
jepquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:48 schreef puzziepie het volgende:
Olivier is de vriend van Alicia?
Er wordt iig gekletst over GJ en Alies zegt Babette
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:51 schreef pingu66 het volgende:
Overigens vind ik de relatie Babette en Alice ook raar als Alice bij haar op schoot zit of in bed elkaar liggen te knuffelen.
ik snap alleen niet waarom ze dat nu niet meer denktquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:50 schreef puzziepie het volgende:
Er waren twee dagen dat Babette dacht dat GJ Alicia leuk leuk vond.
Wow .. ergens snap ik het wel
zolang hij niet door mijn stream looptquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin loopt weer eens shirtloos rond overigens..
ik vind daar wat anders vanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Als ik zeg Gert-Jan, dat gaat ze stralen .. en jij ook .. en dat vind ik mooi.
Ze heeft ook een koesdoek.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:42 schreef Sestra666 het volgende:
liep mexx nu met haar duim in haar mond?
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
Het zou kunnen dat GJ Alicia als een van zijn neefjes/nichtjes ziet
Als ie op Urk woon wellicht.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
Het zou kunnen dat GJ Alicia als een van zijn neefjes/nichtjes ziet
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang hij niet door mijn stream loopt
Ik heb er ook een apart gevoel bij .quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:51 schreef pingu66 het volgende:
Overigens vind ik de relatie Babette en Alice ook raar als Alice bij haar op schoot zit of in bed elkaar liggen te knuffelen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:55 schreef pingu66 het volgende:
Vanmorgen las GertJan een vraag voor : bij wie zou je in het hoofd willen kijken? Alice antwoordde : bij Martin
En jij vroeg Alice, hij antwoordde: bij jou!! Een beetje awkward, was dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |