wat en komische vraagquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:24 schreef puzziepie het volgende:
Over het eten: Marciano wil weten hoe Kim zich voelt als zij eet zonder dat Marciano erbij is?
[ afbeelding ]
Net wakker? Met pruik want die zit niet helemaal goedquote:
Nee al wat langer ... lijkt wel of ze een spook heeft gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net wakker? Met pruik want die zit niet helemaal goed
Maar geeft ie hem zelf wel zn eigen stem?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:44 schreef puzziepie het volgende:
En dicteert Marciano Ima wat hij moet doen om meer stemmers te krijgen
Het is een volwassen vent. Hoe zo aandoenlijk. Het is geen debielquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:49 schreef Kakadylo het volgende:
Aandoenlijk om te zien Erik met die basketbal
Geen idee.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar geeft ie hem zelf wel zn eigen stem?
Een paar weken geleden gooide hij hem er zo in terwijl hij er met zijn rug naartoe stondquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:49 schreef Kakadylo het volgende:
Aandoenlijk om te zien Erik met die basketbal
De rest doet Isaak voor hem.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:48 schreef Kakadylo het volgende:
Marciano schijt in z'n broek voor Jeffrey en liet z'n vriendin (kamer drie) het werk doen om hem er eruit te werken zonder zelf ook maar een vinger uit te hoeven steken. Verder kijk ik niet naar dat gesprek aangezien ik nog liever kijk naar gras dat groeit.
Herkenbaar , nu zit ik bij een reuze interessant gesprek tussen Erik en Jeff*not*quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ima heeft zo enorm saaie en onduidelijke stem dat ik gewoon voor het eerst vandaag m’n stream wissel.
ook niet echt geweldig maar dat is nog beter dan die stem van imadiddinquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Herkenbaar , nu zit ik bij een reuze interessant gesprek tussen Erik en Jeff*not*
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:57 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff zit niet in bondjes, daar distantieert hij zich van![]()
Is ook onzin. Dat het niet te vreten is is een ander dingquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
Blijkbaar hebben de mensen van het programma gezegd dat ze de pompoenen niet mochten eten omdat ze giftig zijn. Erik zegt dat het onzin is.
Kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook onzin. Dat het niet te vreten is is een ander ding
Erik kan af en toe een eigewijze droeftoeter zijn ( kijk maar naar dat zomer/ wintertijd verhaal)quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
Blijkbaar hebben de mensen van het programma gezegd dat ze de pompoenen niet mochten eten omdat ze giftig zijn. Erik zegt dat het onzin is.
Pompoenen soepquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
CHUFI !!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:09 schreef chufi het volgende:
Had ik weer gelijk... Ik wist het Ik wist het
Dan ben je wel een sorry fucked op debielquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:10 schreef Moeraskat het volgende:
Ik stond godver precies met de jumbo aan de deur. Gaat dat alarm af. Die man keek vet raar.![]()
Het is debiel dat je dat kan horen vanuit de woonkamer? Of wat bedoel jequote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je wel een sorry fucked op debiel
Nou laat maarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is debiel dat je dat kan horen vanuit de woonkamer? Of wat bedoel je
Dat doet hij vaker bij dat alarm. Hilarischquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik snel even een snickertje snacken.
Je bent jezelf niet als je trek hebt, hequote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat doet hij vaker bij dat alarm. Hilarisch
Nou ja je kan het ook debiel doortrekken. Even wat anders.quote:
Energieboostquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Je bent jezelf niet als je trek hebt, he
Meest waarschijnlijke scenario .. geld of fruit/groentequote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Alarm is afgegaan dus straks een verdienopdracht?
Volgens mij snap je het nietquote:
zal wel fruit/groente zijn, daar hebben ze nog wat van staanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijke scenario .. geld of fruit/groente
Kan maar de FEBO boekt dat meestal overdag.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:19 schreef puzziepie het volgende:
Berend of JW denkt dat het een eliminatie is, Nadir ook.
Geld denk ik of toch stiekem eliminatiequote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso wel laat met dat alarmquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan maar de FEBO boekt dat meestal overdag.
Ja, is volgens mij het laatste tijdstip tot nu toe.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso wel laat met dat alarm
Nou er staat wss nog een hele lading achterquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Verrassingen zijn er niet. Maar wie weetquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geld denk ik of toch stiekem eliminatie
Het is wat voorspelbaarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso wel laat met dat alarm
quote:
Dan lekker niet. Joe!quote:
We gaan het zien, moeten ze wel opschieten duurt altijd wel een kwartier voor ze de slaapkamer weer mogen verlatenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Verrassingen zijn er niet. Maar wie weet
Ja joh?quote:
Die slaapt nu elke avond met KimK in bed?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan me voorstellen dat Marciano weggevlucht is van de slaapkamer van Moraima.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die slaapt nu elke avond met KimK in bed?
Lekker knus in een 1 persoons bedquote:
Dat lijkt mij wel iedereen moet in de slaapkamerquote:
Sier pompoenen kunnen gifig zijn Beter flespompoenen vorceten gebruikenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Martin niet, die is te druk.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
Alies wil Wanda bij hun op de kamer , of Ruben. Wendy niet
Op een tokkiemagneetquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze moeten denk ik slaan op zo'n boksbal
Ja vingers kwijt.quote:
Denk dat nog even tijd hebben om eten klaar te makenquote:
Hij lijkt wel fitter dan gisteren.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
Berend zou vandaag door de huisarts onderzocht worden , ik ben benieuwd wat daar uitkomt.
Jeffrey deed het slim om zo meningen uit te lokken wat weer informatie is en Alicia had het niet doorquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
Alies wil Wanda bij hun op de kamer , of Ruben. Wendy niet
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
Berend zou vandaag door de huisarts onderzocht worden , ik ben benieuwd wat daar uitkomt.
De groente gaat zijn ding doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij lijkt wel fitter dan gisteren.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij lijkt wel fitter dan gisteren.
Hij heeft gisteren 1 appel op.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De groente gaat zijn ding doen.
Berend is een jank wijfquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]hopelijk gaat hij de goede kant op
Groente eten ze sowieso wel tochquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De groente gaat zijn ding doen.
Ja, er zat bloemkool bij de boodschappen zag ik. Dus topquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]hopelijk gaat hij de goede kant op
Vanmorgen in bij de douches ging Martin douchen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:33 schreef spapaars het volgende:
Dit is de regie ontgaan, anders hadden we wel een ingreep gezien.
[ afbeelding ]
Te weinigquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Groente eten ze sowieso wel toch
Ik zag het andersquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey deed het slim om zo meningen uit te lokken wat weer informatie is en Alicia had het niet door
Gaat dat veranderen als 1 van de drie manager gaat worden?quote:
Er gebeurt zoveel in dat gifje , wat bedoel je en waar moeten we op letten ?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:33 schreef spapaars het volgende:
Dit is de regie ontgaan, anders hadden we wel een ingreep gezien.
[ afbeelding ]
Dacht ik ook. Nu een jankwijfquote:
vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat dat veranderen als 1 van de drie manager gaat worden?
Dat doet hij dus bewust, en dat kan je idd als ongewenst gedrag zien, wat hij wel meer doet, o.a. een keer in de slaapkamer.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vanmorgen in bij de douches ging Martin douchen.
Mexx en nog iemand stonde daar nog.
Martin deed voordat hij douche inging zijn broek al uit.
Mexx gilde naar Martin:"Dat doe je toch niet".
Ongewenst gedrag dus.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er gebeurt zoveel in dat gifje , wat bedoel je en waar moeten we op letten ?
WTF?? Wat een onzinquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vanmorgen in bij de douches ging Martin douchen.
Mexx en nog iemand stonde daar nog.
Martin deed voordat hij douche inging zijn broek al uit.
Mexx gilde naar Martin:"Dat doe je toch niet".
Ongewenst gedrag dus.
Ik snap em echt niet ,maar het zal wel aan mij liggenquote:
Martin mag naakt. Dat is leukquote:
Ik zie ze te veel.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ben blij dat ze weer voorbij komen. Zie ze te weinig laatste dagen
Tetten graagquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Martin wil graag pronken met z'n Bonzai Fluitekruid
Voordat ik de douche in stap ben ik ook naakt , met kleding aan douchen is kutquote:
Ik doe mijn best. Moet echt snel zijn, daarom zijn ze niet altijd duidelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:43 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ben blij dat ze weer voorbij komen. Zie ze te weinig laatste dagen
Of maakte je grap over dat zogenaamde ongewenste gedrag?quote:
Oh ja dat is een dingetjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voordat ik de douche in stap ben ik ook naakt , met kleding aan douchen is kut
Mij kan het niet schelen wat Martin doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of maakte je grap over dat zogenaamde ongewenste gedrag?
Want dat is gewoon totale onzin
En ga je voordat even voor het raam staan?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voordat ik de douche in stap ben ik ook naakt , met kleding aan douchen is kut
Geeft niet hoor, vind ze wel duidelijk en sowieso lief dat je het wil doen! #topperquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Moet echt snel zijn, daarom zijn ze niet altijd duidelijk.
Dat ongewenst gedrag...Mexx vond het niet ongewenst en vond het wel lekker om te zien.. Ze zei het lachend.quote:
Plak een foto van ze op je scherm...opgelost.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik zie ze te weinig vooral laatste dagen. Ieder zn eigen mening (:
Mexx sxtikts nxerens van hoor ..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mij kan het niet schelen wat Martin doet.
Maar de laatste tijd is alles ongewenst gedrag.Dat bedoel ik.
Mexx schrok echt en stel dat ze er iets van zegt tegen de makers, geloof me, een rel is geboren.
Flauw.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Plak een foto van ze op je scherm...opgelost.
Het is gewoon zoquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:50 schreef chufi het volgende:
De kookplaten hebben weinig potentie hoor ik de dames over klagen
Moet verder terug scrollen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat voor bijzonders valt er hier te zien dan?
Van de week bae ze het over 1 euro per persoon voor ontbijt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:57 schreef Silves het volgende:
Wordt helemaal gek van die Esther..wil voor 800 euro min eten per week, zonder huishoudproducten, en nu klagen waar 600 euro aan uitgegeven wordt aan eten..die baan die ze had is 40 jaar geleden, nooit gehoord van inflatie, gek wijf!!
De lijntjes zijn kort. In Utopia werden er ook zaken gedaan met de Jumbo door de Febo.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:59 schreef spapaars het volgende:
Zo de Jumbo wordt even te kijk gezet.
Lidl is beter, jammer dat ze niet leveren, en met de Jumbo krijg je de helft niet.
Maar wel alles afgeplakt toenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De lijntjes zijn kort. In Utopia werden er ook zaken gedaan met de Jumbo door de Febo.
Behandel jij iedereen maar hetzelfde ja. Verder niet alles meteen te letterlijk nemen joh.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een volwassen vent. Hoe zo aandoenlijk. Het is geen debiel
Het is toch wel duidelijk dat Jumbo het isquote:
ja en 170 ofzo voor diner. en 1,20 voor lunch, en al you can eat..2 keer opscheppen..die is niet alleen doof, maar ook nog stomdoof.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van de week bae ze het over 1 euro per persoon voor ontbijt.
Ja en Martin geeft best duidelijk aan dat er voor hem ‘niets in de loods is’ op dat gebied en dat hij en Mexx daar vandaag over gesproken hebben. Had wel het idee de afgelopen dagen dat Mexx daar iets anders in begon te staanquote:
Rustaaagh😉quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:57 schreef Silves het volgende:
Wordt helemaal gek van die Esther..wil voor 800 euro min eten per week, zonder huishoudproducten, en nu klagen waar 600 euro aan uitgegeven wordt aan eten..die baan die ze had is 40 jaar geleden, nooit gehoord van inflatie, gek wijf!!
De naam wordt echt veel benoemd.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toen wel ja. Blijkbaar hebben ze nu een dealtje.
Nou eigenlijk welquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Behandel jij iedereen maar hetzelfde ja. Verder niet alles meteen te letterlijk nemen joh.
Ja, het kan en mag allemaal. Misschien zijn de regels omtrent sponsoring van producten en merknamen wel versoepelt in de afgelopen jaren na Utopia.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
De naam wordt echt veel benoemd.
quote:
Dat ging om die Roast iets wat door 'achter' zal zijn gestimuleerdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe wil nog iets vertellen aan Martin, maar dat is een SL waard.
Denk dat ze om de beurt er tegen aan moeten rammen en punten kunnen verdienen..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:01 schreef Sestra666 het volgende:
Wat is nu de opdrachtwie als eerste m aanraakt moet weg?
Geen probleemquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ben op de tatastatur afgekomen
En weer, no one caresquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:08 schreef mario390 het volgende:
alalarm ggemist was apotheke vor mutti
Toneelhaakje in coming...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:10 schreef Ebinas het volgende:
Maddy schijt aan febo.
Er is bericht. SOS
Maddy is even bezig
Niet aankomen anders volgt een gele kaartquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:09 schreef Sasoema het volgende:
Wat staat er op dat briefje wat aan de boksbal hangt
Chufie had gelijkquote:
Echt...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog steeds even rustig aan, moet even mijn was doen
No one caresquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog steeds even rustig aan, moet even mijn was doen
Hahahaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet, ik doe zo nog een bonte.
Oh Er is een brief
Positieve notequote:
Met een gebroken stemquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
Verzamelen in de loods, Maddy gaat wat voorlezen.
Zie en huiverquote:
Jawelquote:
30 tochquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:15 schreef freaky40 het volgende:
Boxen voor prijzen, eerst oefenen 20 minuten.
horloges, knuffelberenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:15 schreef Ebinas het volgende:
Zucht, boksbal oefenen.
Blote handen.
Wat kunnen ze winnen dan?
-edit- ik luister weer niet goed![]()
Volgens mij wel ja, krijg dat allemaal niet echt meequote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:16 schreef Ebinas het volgende:
Geen boodschappengeld dus.
En het is al karig nu toch?
en deswegen alarm? boeit me niet zoquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Boksbal prijzen kunnen ze winnen 30 min oefenen en daarna 1 x keer slaan met bloten handen
Altijd alarm als ze een opdracht krijgenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
en deswegen alarm? boeit me niet zo
Volgens mij is het geld wel op nu. Ze hebben het er veeeel minder over dan in het begin.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, krijg dat allemaal niet echt mee
Zit er vast wel een lekker voedselpakket bij, wat ze kunnen winnen met dit spelquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is het geld wel op nu. Ze hebben het er veeeel minder over dan in het begin.
En dan kiezen ze het pizzapakket, zal je zienquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit er vast wel een lekker voedselpakket wat ze kunnen winnen met dit spel
Als die er bij zit vast wel jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dan kiezen ze het pizzapakket, zal je zien
Of 3 uur muziek.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dan kiezen ze het pizzapakket, zal je zien
Volgens mij niet, maar zo hard mogelijk slaan des te meer puntenquote:
Straks slaat iemand verkeerd en kan die niet boksen morgenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
Sommige weten hoe ze moeten slaan. Ik maak me zorgen
Het is ook wel een wedstrijdje verplassen, gaan ze in de overtreffende trapquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
ze denken het,dat werd lachenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
Nu mag het nog tis oefenen héquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:24 schreef Hendrik83 het volgende:
Allemaal met een stuk hout vast en straks zegt de scheids nee
Niet iedereen heeft krachtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom slaan sommige meiden zo zacht?
Omdat niet iedereen even hard kan slaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja maar uhm..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu mag het nog tis oefenen hé
Ik ben nog van de generatie dat vrouwen zwakker zijn dan mannenquote:
Van mij had je ook weinig kunnen verwachten hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Al 2 keerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:27 schreef chufi het volgende:
Slaat Nadir ook? Hoorde Wanda en Bern over iemand die gewoon niet wilde
Daarmee slaat ze de tanden NIET uit iemands bekquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:21 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/424119]FreshFruit[url] het volgende:
Wanda gaf de bal een aai.
Lolquote:
Nou denk dat jij ook best wel hard op die boksbal kan slaan hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nog van de generatie dat vrouwen zwakker zijn dan mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |