wat en komische vraagquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:24 schreef puzziepie het volgende:
Over het eten: Marciano wil weten hoe Kim zich voelt als zij eet zonder dat Marciano erbij is?
[ afbeelding ]
Net wakker? Met pruik want die zit niet helemaal goedquote:
Nee al wat langer ... lijkt wel of ze een spook heeft gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net wakker? Met pruik want die zit niet helemaal goed
Maar geeft ie hem zelf wel zn eigen stem?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:44 schreef puzziepie het volgende:
En dicteert Marciano Ima wat hij moet doen om meer stemmers te krijgen
Het is een volwassen vent. Hoe zo aandoenlijk. Het is geen debielquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:49 schreef Kakadylo het volgende:
Aandoenlijk om te zien Erik met die basketbal
Geen idee.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar geeft ie hem zelf wel zn eigen stem?
Een paar weken geleden gooide hij hem er zo in terwijl hij er met zijn rug naartoe stondquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:49 schreef Kakadylo het volgende:
Aandoenlijk om te zien Erik met die basketbal
De rest doet Isaak voor hem.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:48 schreef Kakadylo het volgende:
Marciano schijt in z'n broek voor Jeffrey en liet z'n vriendin (kamer drie) het werk doen om hem er eruit te werken zonder zelf ook maar een vinger uit te hoeven steken. Verder kijk ik niet naar dat gesprek aangezien ik nog liever kijk naar gras dat groeit.
Herkenbaar , nu zit ik bij een reuze interessant gesprek tussen Erik en Jeff*not*quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ima heeft zo enorm saaie en onduidelijke stem dat ik gewoon voor het eerst vandaag m’n stream wissel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |