Nee want ik hoorde net marciano tegen alicia zeggen dat ze havermout en nog wat dingen hadden. Maar Maddy vergeten is de yoghurt te bestellen. Marciano gaat de spullen op de kamer leggenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, maar ik begreep dat dat voor het boksgala was?
echt onmogelijk allemaalquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
Alicia zei dat ze nog geld zat heeft
Knezi en Wanda hebben deze boodschappen nog gedaan toch? Als voedselclubquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt onmogelijk allemaal
er klopt geen hout van
nopequote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Knezi en Wanda hebben deze boodschappen nog gedaan toch? Als voedselclub
Idd…quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt onmogelijk allemaal
er klopt geen hout van
wat sneu!!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef puzziepie het volgende:
GJ heeft codes bij zijn contacten staan NMA (niet meer appen) Gaat vast om vrouwen
Wat slimquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat sneu!!
dus als hij teveel gezopen heeft weet hij dat hij die niet meer moet appen
Ik heb bij sommige mensen ook “niet opnemen” er in staan. Want ex-stalkers.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef puzziepie het volgende:
GJ heeft codes bij zijn contacten staan NMA (niet meer appen) Gaat vast om vrouwen
Hoi Jeffreyquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:09 schreef Kakadylo het volgende:
Wie geeft nou z'n stem voordat duidelijk is welke partijen er allemaal in de running zijn
er is net een nieuwequote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef mario390 het volgende:
en wonder is gebeurd het was nog de selfde topic als vannacht
sonst is soms al vormiddag 2
je zei geheugenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat sneu!!
dus als hij teveel gezopen heeft weet hij dat hij die niet meer moet appen
Waar je jezelf maar mee bezig kan houden..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef mario390 het volgende:
en wonder is gebeurd het was nog de selfde topic als vannacht
sonst is soms al vormiddag 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |