SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Was niet de bedoeling, dacht dat je op mij wachtte, verander de TT maar, was geen bewuste kaap ...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:48 schreef chufi het volgende:
Ik dacht dat je niet wou openen en nu word ik gekaapt !!!
Ok het is niet anders ... Zoe was OK
Boeien man ... ik maak me er verder niet druk om ... tegen de tijd dat ik starks weer wakker wordt is er vast al weer een ander topic ...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling, dacht dat je op mij wachtte, verander de TT maar, was geen bewuste kaap ...
Ik dacht volgende week woensdag...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:09 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Wanneer zijn eigenlijk de stemmingen voor de manager van de maand?
Ja, ook dat. Hoeveel brood telt ze dan? Denk dat een beetje eter makkelijk 4 sneden achterover douwt. En daar moet dan boter en beleg op. Nu is het het goedkoopste als ze kaas aan het stuk kopen en de kaasschaaf gebruiken, maar ik denk dat ze liever plakjes kopen? En dan nog koffie, thee, jus'tje en/of melk. Of 2 brood en een schaaltje yoghurt, met iets te drinken. Ik denk niet dat je dat haalt voor 2 euro.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben trouwens wel benieuwd, mocht Esther manager worden... hoe ze haar all inclusieve ontbijt ā 1 euro pp voor elkaar gaat krijgen...
Gaat ze echt nooit redden... vrouw van de catering...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Hoeveel brood telt ze dan? Denk dat een beetje eter makkelijk 4 sneden achterover douwt. En daar moet dan boter en beleg op. Nu is het het goedkoopste als ze kaas aan het stuk kopen en de kaasschaaf gebruiken, maar ik denk dat ze liever plakjes kopen? En dan nog koffie, thee, jus'tje en/of melk. Of 2 brood en een schaaltje yoghurt, met iets te drinken. Ik denk niet dat je dat haalt voor 2 euro.
Ja ik ving ook zoiets op, dan gaat het wel snel...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:49 schreef R0T29 het volgende:
JW speculeert dat er straks 3 per maand wegmoeten
Ooh gezellie... goeie keus..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:50 schreef R0T29 het volgende:
Zo te horen gaat Erik op date met Moraima
Ik had die kant van JW nog niet zo gezien..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij heeft een marionet gevonden die hij kan besturen als Esther manager wordt.
had ze ookquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Ja oké als je dezelfde dingen neerzet die je nu ook gebruikt is het een ander verhaal... dan red je dat wel maar ik dacht dat Esther het over vleeswaren, kaas enz had...
ciano is als de dood dat Jeff teveel vrienden krijgtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
Marciano gaat op Imadiddin stemmen
Gisteren zei hij nog dat hij de helft niet verstond en de andere helft niet begreep. Zegt denk ik ook meer over Marciano's snappertjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
pancakes genotquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
Wow ik heb echt al jaaaaren niemand meer horen zeggen dat we ook “drie in de pan” kunnen maken.
ja, en dan moet je ook nog gaan controleren of iedereen wel zijn eigen mok gebruikt, want anders werkt deze controle ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:15 schreef R0T29 het volgende:
JW wil dat iedereen een eigen mok krijgt. Niet verkeerd bedoelt maar dan is er wel controle als er een mok nog ergens staat
esther vraagt mensen ipv dat er mensen komen solliciterenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:28 schreef R0T29 het volgende:
Esther vraag Berend of hij financieel adviseur wil zijn
Berend denktquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:29 schreef R0T29 het volgende:
Berend zegt dat hij dat gewoon doet. Hoeft hij niet over na te denken
dat is toch in de grote boze buitenwereld ook vaak zo?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
esther vraagt mensen ipv dat er mensen komen solliciteren
ah nu welquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Isaac praat maar hij beweegt zijn mond niet
geluid loopt niet gelijk
En logisch ook, wat ze eigenlijk vertelde was, dat ze zich voor een maand zal gedragen gelijk een dictator.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Berend denkt
je wordt het toch niet![]()
isaac komt echt een boel BS uitquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:39 schreef spapaars het volgende:
Met Isaac is het kijken naar een observatiepost, zijn ogen rollen constant rond om vooral niets te missen.
Ze denkt dat het het zelfde werkt ( qua inkoop) als bij een (bedrijfs)catering bedrijf. ( die doen bijv hun inkoop niet bij de plaatselijke supermarkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben trouwens wel benieuwd, mocht Esther manager worden... hoe ze haar all inclusieve ontbijt ā 1 euro pp voor elkaar gaat krijgen...
Altijd vriendelijk maar beter niet je rug naar hem toekeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
isaac komt echt een boel BS uit
dan moet je er later een mes uit halenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd vriendelijk maar beter niet je rug naar hem toekeren.
die kan sowieso niet normaal doenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
Martin gaat weer over op straattaal…
Spreekwoordelijk dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je er later een mes uit halen
heeft ook geen moeite je bij een ander onder de bus te gooienquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Spreekwoordelijk dan.
Die kletst werkelijk met iedereen en over iedereen mee
Lijkt mij heel vermoeiend on 24/7 het spel te spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ook geen moeite je bij een ander onder de bus te gooien
Precies,precies,precies .quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
isaac komt echt een boel BS uit
zoals hij het doet welquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij heel vermoeiend on 24/7 het spel te spelen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Precies,precies,precies .
Wat iemand hier al zei NLP bullshit. (Emile ratelband gaf daar les in)
Maar ondertussen trapt iedereen erin. ( voor 300%,300% met beide benen )
hij gaat tegen de lamp lopen omdat hij te overmoedig gaat wordenquote:
Zal inderdaad wel precies een kilo zijn. Kan ze goed inschattenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
Zoe ligt met een kilo make up in bed
Maar waarom gunt hij dat imma ook, waarom ik vind dat moeilijkquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:42 schreef R0T29 het volgende:
Nadir weet nog niet op wie hij gaat stemmen. Zijn gevoel gaat naar Jeffrey uit, maar hij gunt het Imma eigenlijk ook wel
en waarom zit hij dat te verkondigen tegen JW en Estherquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar waarom gunt hij dat imma ook, waarom ik vind dat moeilijk
Daar moet ik aan werken, en wat vindt jij? 😉🤣
Headliner.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
de surprise act voor het boksgala
Ik vind het best stoer van Janet dat ze meetraintquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
de surprise act voor het boksgala
ow absoluutquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het best stoer van Janet dat ze meetraint
Absoluutquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het best stoer van Janet dat ze meetraint
Van wie moet dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow absoluut
maar moet je iemand dan ook een partij laten boksen
Even wachten op het eindresultaatquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
Mexx die de haren van Wendy doet
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
nee het moet nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van wie moet dat?
Als ze alleen wil trainen zou dat geen probleem moeten zijn, altijd beter dan met je zuignap op de bank blijven zitten.
het kan aan mij liggenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even wachten op het eindresultaat
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen
maar volgens mij draait ze de stijltang de verkeerde kant op
iedereen zegt jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:09 schreef pingu66 het volgende:
Mijn god die Esther neemt alles wel heel serieus en laat mensen niet solliciteren maar lokt ze gewoon naar binnen,knibbel,knabbel,knuisje wie knabbelt aan Esthers huisje?
euhhhquote:
Hij kan beter uit dat bedompte nest komen en even buiten gaan zitten met een kop koffiequote:
Maar echt,wat een eng mensquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh
ik hoop dat dat zijn been is en niet zijn 3de
ik vind het een beetje sneu voor Eunicequote:
Vind het bij allebei sneuquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het een beetje sneu voor Eunice
die wil zelf ook wel eens goed uithalen, maar dat kan bij Janet echt niet
Als je Eunice tegenover Wendy zou zettenquote:
Wanda tegen Maddyquote:
Ja, ze vragen wel veel van Janetquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:27 schreef pingu66 het volgende:
Uhm,kan dat wat minder hard tegen Janet? Zo'n fit lichaam als Eunice heeft ze niet. Snap niet dat Isaac of Eunice dat niet ziet. Of Isaac heeft de bedoeling mensen fysiek uit te schakelen. ( zodat hij ze niet weg hoeft te stemmen en de goodguy blijft)
Janet heeft zelf Isaac en Eunice gevraagdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:27 schreef pingu66 het volgende:
Uhm,kan dat wat minder hard tegen Janet? Zo'n fit lichaam als Eunice heeft ze niet. Snap niet dat Isaac of Eunice dat niet ziet. Of Isaac heeft de bedoeling mensen fysiek uit te schakelen. ( zodat hij ze niet weg hoeft te stemmen en de goodguy blijft)
ze wilde dit zelfquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze vragen wel veel van Janet
is niet de eerste keer hequote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
Janet die heeft morgen maximaal spierpijn
janet is denk ik oud en wijs genoeg om haar grenzen aan te geven.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:27 schreef pingu66 het volgende:
Ze wilde wat leren of afgemat worden?quote:
Oke, niet gezien. Maar ze gaan we over t randjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet de eerste keer he
ze hebben afgelopen dagen buiten getraind met Isaac
beidequote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze wilde wat leren of afgemat worden?
Oke, maar ze is er duidelijk niet aan toe. Want ze gaat gewoon zonder nadenken meppen. Omdat ze te moe is.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
beide![]()
ze wilde zelf vechten in de ring
en heeft Eunice erin meegenomen
ze traint gewoon door met gewichten nuquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oke, maar ze is er duidelijk niet aan toe. Want ze gaat gewoon zonder nadenken meppen. Omdat ze te moe is.
Dan hadden eunice en vooral Isaac moeten zeggen dat dit niet zo'n goed plan is.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet heeft zelf Isaac en Eunice gevraagd
Steeds weer in de herhaling, wordt echt tijd voor een gele kaart.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
Rupert en Moraima hebben weer hele gesprekken in het papiaments
echt FEBO
wat ontzettend belachelijk dat jullie dit toelaten![]()
![]()
Ik zie het ja. Maar het ging om conditie, dus snap wel dat ze dit nu doet. Doorzetter is ze wel jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze traint gewoon door met gewichten nu![]()
Wel mee eens jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
Rupert en Moraima hebben weer hele gesprekken in het papiaments
echt FEBO
wat ontzettend belachelijk dat jullie dit toelaten![]()
![]()
G.I. Janetquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Maar het ging om conditie, dus snap wel dat ze dit nu doet. Doorzetter is ze wel ja
zelfs de FEBO weet niet waar ze het moeten zoeken vandaagquote:
Wendingen waarvan je echt afvraagt waar komt dat vandaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
kim en mexx willen geen ringmeisje meer zijn
Die hangt gewoon de vlag uit als Jeffrey eruit ligt en heb ik nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Durft ook amper in groepsverband te praten en weet het naderhand altijd beter. Iedere vent (of vrouw) zou bovendien helemaal gek worden van dat geroddel van een Wanda, Mexx, Zoe terwijl ie verscholen ligt achter de dikke reet van z'n zogenaamde maatje.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ga weg jijquote:
You know you want toquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga weg jijik ga niet drukken!
Lijkt alleen maar slechter te worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:54 schreef R0T29 het volgende:
Wat een gekut de hele tijd met die microfoons
Eens.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die hangt gewoon de vlag uit als Jeffrey eruit ligt en heb ik nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Durft ook amper in groepsverband te praten en weet het naderhand altijd beter. Iedere vent (of vrouw) zou bovendien helemaal gek worden van dat geroddel van een Wanda, Mexx, Zoe terwijl ie verscholen ligt achter de dikke reet van z'n zogenaamde maatje.
Gooit er regelmatig simpele teksten uit als 'pieken op het juiste moment' en die geef ik je zegt ie dan erna bloedserieus tegen volwassen mensen op een aanmatigende toon terwijl je zo nog wel honderd oneliners eruit kunt gooien. Al die grijze muizen trappen erin maar komt op mij juist over als een eerste klas dooie nietszeggende pier die je had moeten elimineren ipv Jerrold
Precies dit!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan hadden eunice en vooral Isaac moeten zeggen dat dit niet zo'n goed plan is.
mensen laten boksen na amper wat training vind ik persoonlijk onverantwoord, helemaal als er geen deugelijke trainers voorhanden zijn
maar ja, alles voor leuke tv ....
Versleten inmiddelsquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:54 schreef R0T29 het volgende:
Wat een gekut de hele tijd met die microfoons
Mexx wilde niet sexy rondlopenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wendingen waarvan je echt afvraagt waar komt dat vandaan?
gewoon niet klikkenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
5 minuten luisteren en de hele cos heeft tinnitus
dommigheidquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx: “ik en Kim gaan geen ringmeisje meer doen”
Wat is dat met die mensen die elke keer “ik en naam” zeggen.
Al die minderheden in die groep daar zijn zo politiek correct als de neten en klitten allemaal samen waardoor Jeff bij voorbaat nu al geen schijn van kans gaat maken. Ik hoop het wel, maar zie de bui al weer hangen, of de Febo verzint nog een list waardoor Jeff het toch mag gaan proberen een maandje.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die hangt gewoon de vlag uit als Jeffrey eruit ligt en heb ik nog nooit op een zinnige opmerking kunnen betrappen. Durft ook amper in groepsverband te praten en weet het naderhand altijd beter. Iedere vent (of vrouw) zou bovendien helemaal gek worden van dat geroddel van een Wanda, Mexx, Zoe terwijl ie verscholen ligt achter de dikke reet van z'n zogenaamde maatje.
Gooit er regelmatig simpele teksten uit als 'pieken op het juiste moment' en die geef ik je zegt ie dan erna bloedserieus tegen volwassen mensen op een aanmatigende toon terwijl je zo nog wel honderd oneliners eruit kunt gooien. Al die grijze muizen trappen erin maar komt op mij juist over als een eerste klas dooie nietszeggende pier die je had moeten elimineren ipv Jerrold
Dat en topic-kaapquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon niet klikken
regel 1 op FOK
Ze doen niet 'maar wat'. Als je het een beetje volgt zie je dat ze echt wel verstand van zaken hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:57 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Precies dit!
Die 2 gasten doen maar wat en beetje interessant de trainers spelen. Duurt ook veel te lang en totaal niet boeiend om te zien. Beetje lachwekkend.
blijkbaar is dat laatste alleen in de COS een probleemquote:
Behalve bij Martin. Daar heb ik twijfels bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ze doen niet 'maar wat'. Als je het een beetje volgt zie je dat ze echt wel verstand van zaken hebben
Ik wilde je een duimpje omhoog geven, maar las iets over 'niet klikken'quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon niet klikken
regel 1 op FOK
Nee hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar is dat laatste alleen in de COS een probleem
Mattin doet maar gewoon interessantquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Behalve bij Martin. Daar heb ik twijfels bij.
Bij Martin twijfel ik over allesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Behalve bij Martin. Daar heb ik twijfels bij.
goedkope zooi heet datquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Febo doe eens wat aan die kraak mics! God dammit!
Normaliter zouden ze niet eens gevraagd zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
kim en mexx willen geen ringmeisje meer zijn
Het is gewoon schel. Ze heeft wel intonatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:00 schreef Korak het volgende:
Trouwens, ik weet wat de ratel van Wanda zo irritant maakt. Ze spreekt zonder intonatie, alle woorden dezelfde toonhoogte in een constant hoog tempo, als een soort computer.
hij heeft al 2 boterhammen gegetenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:01 schreef spapaars het volgende:
Marciano wil nog eten "Ik heb geen eten gehad"
Snap dat niet, bij Utopia hadden ze exact hetzelfde type microfoons en zenders en daar kan ik me niet heugen dat er daar ook zo veel problemen mee waren.quote:
Een poging totquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mattin doet maar gewoon interessant
misschien is het oude zooiquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap dat niet, bij Utopia hadden ze exact hetzelfde type microfoons en zenders en daar kan ik me niet heugen dat er daar ook zo veel problemen mee waren.
Als ie dat ding tenminste weet aan te krijgen mag ie diepvrieshamburgers op de barbecue flikkerenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:01 schreef spapaars het volgende:
Marciano wil nog eten "Ik heb geen eten gehad"
want ??quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
Marciano moet om de twee uur eten. Of zo
Omdat hij geen langer geheugen heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
want ??
hij heeft een maagverkleining gehad?
Ja misschien wordt het hergebruikt uit de Utopia tijd, het klinkt versleten. Het komt bij mij ook over als of de draadjes geen goed contact maken. Niet zozeer aan het kleine plopkapje/de microfoon zelf.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat hij geen langer geheugen heeft
Nou de paar keer dat ik die "trainingen" gezien heb vond ik het maar amateuristisch en link om ongetrainde mensen te laten boksen onder leiding van amateur"trainers".quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ze doen niet 'maar wat'. Als je het een beetje volgt zie je dat ze echt wel verstand van zaken hebben
precies datquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja misschien wordt het hergebruikt uit de Utopia tijd, het klinkt versleten. Het komt bij mij ook over als of de draadjes geen goed contact maken. Niet zozeer aan het kleine plopkapje/de microfoon zelf.
Ook al weten ze dat zij het niet gaat worden erg normaal is dit gedrag ook allemaal niet zeker als ze het straks wél zou wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:29 schreef R0T29 het volgende:
Berend zegt dat hij dat gewoon doet. Hoeft hij niet over na te denken
Nou Kim D en Isaac weten wel wat ze doen hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:04 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Nou de paar keer dat ik die "trainingen" gezien heb vond ik het maar amateuristisch en link om ongetrainde mensen te laten boksen onder leiding van amateur"trainers".
Inderdaad, Nadir zat aan zijn zender en toen was het weg...voor nu dan.quote:
corosie bij de aansluitpuntjesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Inderdaad, Nadir zat aan zijn zender en toen was het weg...voor nu dan.
Vocht.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
corosie bij de aansluitpuntjes
zei JW
Ik herken dat geluid. Hoevaak ik niet kabelbreukjes heb gehad met snoertjes in de autoquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Inderdaad, Nadir zat aan zijn zender en toen was het weg...voor nu dan.
Gaat ze zich insmeren met mandarijnen dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
Zoe ligt met een kilo make up in bed
Echt een kriem.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik herken dat geluid. Hoevaak ik niet kabelbreukjes heb gehad met snoertjes in de auto
Het is natuurlijk ook amateuristisch, want het zijn ook amateurs. Maar 'ze doen maar wat' is niet zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:04 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Nou de paar keer dat ik die "trainingen" gezien heb vond ik het maar amateuristisch en link om ongetrainde mensen te laten boksen onder leiding van amateur"trainers".
En toch mag ze erg trots op zichzelf zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
zoe dacht dat ze sinaasappels had gepakt maar het zijn manderijnen
kijk hoe klein zegt zoe![]()
Zou ik ook met jou willen doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
GJ en Alicia zitten al vanaf 9 uur op die bank met die kaartjes
Zoe wil wanhopig bij zo'n (roddel)groepje horen terwijl anderen wél oprecht en zij daar helaas weer misbruik van maaktquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:23 schreef greysbones het volgende:
de blond bitchus roddelen over zoe
aaaahquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ik ook met jou willen doen.
Alicia was net wel in de keuken trouwens. Even
Babette-sandwich?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaah![]()
![]()
misschien heeft babette dan toch gelijk
maar komt het van 2 kanten
Nadir moest hem zelfs corrigeren dus IQ zegt mij op vele vlakken niet zoveelquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:44 schreef R0T29 het volgende:
Erik zegt: Jeffrey noemt mijn naam als conciërge, maar hij heeft het me helemaal niet gevraagd.
Nadir nuanceert (!) en zegt dat het een beetje met een knipoog was
Berend kent Henk de Vriesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
Alicia kent Veronica van Hoogendalem(kennis/vriend)
je kent haar dus ook nietquote:
Nee ik nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kent haar dus ook niet
google is je vriend
hij heeft eigenlijk niemand daarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:17 schreef puzziepie het volgende:
Nadir moet aan zichzelf gaan werken voor de 355e keer in herhaling
Als je sec op het bovenlichaam mag slaan (want televisie dus geen blauwe ogen) krijgt je uiteraard gezeik met ribkneuzingenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:04 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Dat komt door al dat liegenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft eigenlijk niemand daar
Iets zegt me dat Isaac er moeite mee heeft laat staan dat het een control freak isquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
GJ en Alicia zitten al vanaf 9 uur op die bank met die kaartjes
Dan zal ze zich wel heel erg bijzonder voelenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
Ja, heel onoprecht is hij. Niet prettig om mee te praten. Ongemakkelijke vibe heeft ie een beetje.quote:
Neinquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:24 schreef Benny het volgende:
Gemist en kon het zo snel nog niet terugvinden... IS de nieuwe manager al bekend?
Walgelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
Als Alicia tegen een auto aan zou rijden en niemand zou het zien
zou ze weg rijden en geen briefje achterlaten
Woensdag.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:24 schreef Benny het volgende:
Gemist en kon het zo snel nog niet terugvinden... IS de nieuwe manager al bekend?
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
Ondertussen de moraalridder uithangen en straks stemmen op een manager die al twee maanden steeltquote:
Nee een nieuwe manager zit er een maand ongeacht welk moment van de maand dat valt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik dacht voor het begin van de nieuwe maand. Dan verkeerd begrepen
Woke/Deugkneuzen united....quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ondertussen de moraalridder uithangen en straks stemmen op een manager die al twee maanden steelt
Die Rubenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:26 schreef Hendrik83 het volgende:
Ik schakelde vanmorgen in toen de febo een beetje aan het switchen was.
Er gebeurde wat opmerkelijke dingen.![]()
Ruben zoekt iets in zijn broekzak.
https://streamable.com/zchcwp
Kim spettert heet water over zich heen. (na een statisch schokje met de kraan valt de deksel in het hete water)
https://streamable.com/xokjx5
Rubenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:26 schreef Hendrik83 het volgende:
Kim spettert heet water over zich heen. (na een statisch schokje met de kraan valt de deksel in het hete water)
Nadir en Jeff is ook al walgelijk 🤢quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:29 schreef puzziepie het volgende:
Wat een kleuter gesprek tussen GJ en Alies, alsof ik naar pa en zijn dochter zit te kijken
Wil ze ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Myrthe wil op Jeff 'maar kan het niet doen' zegt Jeff...hoezo niet?!
Gatver. #metooquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:26 schreef Hendrik83 het volgende:
Daar kan ik helemaal niet naar kijken ,maar die zijn ook weg nuquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadir en Jeff is ook al walgelijk 🤢
Even opgezocht want ook ik nietquote:
Lekker informeel staand.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:34 schreef engine het volgende:
Is Mirthe bij Esther op sollicitatie of andersom?
Ik ken haar van TMF alleen. En ze zat in Expeditie Robinson (gaf op volgens mij?)quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Even opgezocht want ook ik niet
Geboren: 5 augustus 1989 (33 jaar), Kleef, Duitsland
Tv-programma's: Podium ZWART
lekker fruttenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:26 schreef Hendrik83 het volgende:
Nadir, daar heeft hij pas geleden mee gepraat ?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:42 schreef Adat231 het volgende:
over wie hadden en jef en kim het (persoon die gezegd heeft niet op esther te stemmen
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:52 schreef Harry het volgende:
Jeff: Wanda wil met mij praten.
Jeff: Ze durft geen beslissing meer te maken zonder mijn toestemming.
Meteen zijn spulletjes opeisen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:55 schreef spapaars het volgende:
Waar de boodschappen zijn is ook Isaac te vinden
[ afbeelding ]
Die heeft alweer honger want hij denkt dat hij nog niks heeft gehadquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:00 schreef engine het volgende:
En Marciano staat er ook weer bij natuurlijk
Ik hoor toch weer: dit is voor Kenzi, en dat brood is voor Marciano. Er waren toch geen persoonlijke boodschappen?quote:
Heeft hij er geen actieve herinnering meer aan?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die heeft alweer honger want hij denkt dat hij nog niks heeft gehad
voor alicia ookquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoor toch weer: dit is voor Kenzi, en dat brood is voor Marciano. Er waren toch geen persoonlijke boodschappen?
kenzi is boksgalaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoor toch weer: dit is voor Kenzi, en dat brood is voor Marciano. Er waren toch geen persoonlijke boodschappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |