die wordt niet gekozenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef Ireth het volgende:
Mocht Esther gekozen worden, kan deze dan besteld worden???
[ afbeelding ]
Hij durft niet echt zichzelf te laten zien, behalve z’n gezicht alsof hij de wacht houdt voor het paleis.quote:
Slim van Jeffquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef Ireth het volgende:
Ah Jeffrey noemt Pooltafel, de stem van Erik heeft ie
Hij is ook maar een puppet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij durft niet echt zichzelf te laten zien, behalve z’n gezicht alsof hij de wacht houdt voor het paleis.
Hou opppp ik bepis mezelf bijna.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef Ireth het volgende:
Mocht Esther gekozen worden, kan deze dan besteld worden???
[ afbeelding ]
Kan iemand niet zo’n pak op hem photoshoppenquote:
Om wat? Te vluchten?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:12 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind het wel goed van een vluchteling, Imi dus, dat hij zoveel moeite heeft gedaan.
Hij staat er wel echt zijn stinkende best te doenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:12 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind het wel goed van een vluchteling, Imi dus, dat hij zoveel moeite heeft gedaan.
Dat is ook lekkerquote:
Echt hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook lekkerweet je eigenlijk nog niet waar je op stemt.
Wat een host hequote:
jaquote:
Dat is voor Esther.quote:
Het is net of hij bij de lama’s staatquote:
Eva?quote:
wederomquote:
Omdat ze nogal uit haar nek staat te kletsenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:14 schreef Ireth het volgende:
Esther staat haar loshangend nekvel te masseren![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze nogal uit haar nek staat te kletsen
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze nogal uit haar nek staat te kletsen
quote:
stop nou met cappen van die gekkies, ik probeer te luisterenquote:
Dat is lijden voor iedereenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
wederom
ze heeft iemand die het huishouden lijdt
Doet hij voor Esther, anders krijgt ze helemaal niets meequote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is net of hij bij de lama’s staat
juistquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:15 schreef D. het volgende:
Esthel wil op alle afdelingen mensen neerzetten om daar de schuld op af te kunnen schuiven
En heb je kamerlul al gegoogeld?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gegoogeld op kamernul, maar kan er niets over vinden
Ik zou Isaac niet meenemenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
isaac
wat zou je meenemen van de huidige manager en wat zeker niet
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gegoogeld op kamernul, maar kan er niets over vinden
https://www.asgardhotel.nl/nl/kamer0/quote:Kamer 0
Kamer 0 is een bijzondere kamer op de begane grond. Dit is een kleine eenpersoonskamer met een boxspringbed van 90×210 cm. Wat deze kamer bijzonder maakt is het kleine zoldertje dat plaats biedt aan een extra persoon. Twijfelt u of een tweede persoon op het zoldertje past? Neem dan contact met ons op en wij brengen u graag op de hoogte van de mogelijkheden.
U slaapt al in deze kamer vanaf ¤ 69,- per nacht. Voor de beschikbaarheid en actuele prijs van deze kamer kunt u uw voorkeursdata in onze kalender aan de rechterkant van deze pagina selecteren.
quote:
Aha Ima wil ook apart in een kamertje slapenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
https://www.asgardhotel.nl/nl/kamer0/
Echt hè, wat een naar hoofdquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die wil Esther helemaal kapot zien gaan
Dat doet hij dan wel weer slim.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:18 schreef Charmian het volgende:
sjeffie wil samen met ruben de duopakketjes doorontwikkelen
Ineens twee kamers erbij vandaag : kamer nul en kamer vijfquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Een denkpacker voor de activiteitencommissie
Ik wacht op de sauna, of wellness centrumquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ineens twee kamers erbij vandaag : kamer nul en kamer vijf
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:21 schreef engine het volgende:
Berend gaat ook even iedereen vast lullen
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wacht op de sauna, of wellness centrum
En een Penthouse.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wacht op de sauna, of wellness centrum
dat doen ima en rupiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:21 schreef D. het volgende:
Hebben ze ook aan de keuken en inkoop gedacht?
Gentleman’s clubquote:
iquote:
Misschien dat Ima die twee afdelingen nog bedoeltquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:21 schreef D. het volgende:
Hebben ze ook aan de keuken en inkoop gedacht?
Ze mogen solliciteren.quote:
Dat ze daar even over na moest denkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:21 schreef pingu66 het volgende:
Wat zei Esther nou over de huidige manager?
Gelukkig, dan zie ik dat plan wel slagenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat Ima die twee afdelingen nog bedoelt
Ja maar Marciano wil ook nog, Isaac ... Berend zat er wel over na te denken maar ik denk dat zijn conditie het nu niet toelietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wil toch pas over een paar maanden?
En Jeff bevestigt het, ik ben benieuwd hoe Isaac dat vindt.quote:
hij zou ook graag manager wordenquote:
Marciano wil januari , gaat lekker zoquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Jeff bevestigt het, ik ben benieuwd hoe Isaac dat vindt.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zou ook graag manager worden
in december
dat heeft hij besproken
hij heeft wel vaak gezegd dat hij die maand graag wil managen, maar claimen is inderdaad toch heel wat andersquote:
En Berend in februari, misschien kunnen ze he alvast op het planbord schrijvenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano wil januari , gaat lekker zo
Sasha: pst, Bern, zie je waar dat ding wat voor Eunice staat op lijktquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
@:Dutchrealitytv
@:Daana136
komt door haar attitudequote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:27 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het wel sneu dat Esther wordt uit gelachen
Ik mag Esther niet zo dus heb ook niet zoveel medelijden eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:27 schreef puzziepie het volgende:
was dit echt?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Sasha: pst, Bern, zie je waar dat ding wat voor Eunice staat op lijkt
Bern: hihihihihihi
Op haar gedrag niet op serieuze dingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:27 schreef puzziepie het volgende:
Heeft ze wel een beetje uitgeloktquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:27 schreef puzziepie het volgende:
Samequote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik mag Esther niet zo dus heb ook niet zoveel medelijden eigenlijk
Wie wil April,ik schrijf mee.quote:
een beetje?quote:
owquote:
Eunice wil zelf manager wordenquote:
Wat een tuttige pruik heeft Roraima vandaag opquote:
Snap ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice wil zelf manager worden
maar durft niet
dus datquote:
Ik ook niet, vind het een raar mens.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik mag Esther niet zo dus heb ook niet zoveel medelijden eigenlijk
Net als Nadirs mood swingsquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:28 schreef FreshFruit het volgende:
De pieken zijn te hoog en de dalen te diep.
Voor alle onzin die hij uitkraamt is dit nog wel slimquote:
Meh. Is niet helemaal waar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:37 schreef Harry het volgende:
Jeff: met mijn babbel kom ik er wel uit. Ik wil er de komende maand niet uit gestemd worden, dat is mijn doel
Imi: ik wil gewoon de macht, en lekker eten
Esther: we gaan het vooral heel moeilijk doen
Op stream 1 ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik probeer stream 1, maar die klote microfoons storen zo ontzettend...
Het was toch allemaal onder voorbehoud.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze weten alleen allebei niet waar het over ging...![]()
Dat zegt daar helemaal niks.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:38 schreef D. het volgende:
Al veel mensen hebben, voor ze wisten dat Jeff mee ging doen, Imi al hun woord gegeven op hem te zullen stemmen
Volgens mij zijn ze gewoon heel goed met elkaar, niks tactiek.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:38 schreef engine het volgende:
Jappie werkt weer even aan z'n tactiek![]()
[ afbeelding ]
Er is al gebleken dat een woord niet veel waard is in de loodsquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:38 schreef D. het volgende:
Al veel mensen hebben, voor ze wisten dat Jeff mee ging doen, Imi al hun woord gegeven op hem te zullen stemmen
Wanda en jasper sitting in a tree...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:39 schreef Charmian het volgende:
wat is jasper opeens veel met wanda aan het kletsen
Voor de één wat meer dan de anderquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is al gebleken dat een woord niet veel waard is in de loods
Dat gebruiken ze als smoes, dat hadden ze het vanochtend al met elkaar afgesprokenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:38 schreef D. het volgende:
ow is dat met voorbedachte rade? sinds dat halloweenfeestje zie ik best wel vaak samenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:38 schreef engine het volgende:
Jappie werkt weer even aan z'n tactiek![]()
[ afbeelding ]
het is wel opeens danquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gewoon heel goed met elkaar, niks tactiek.
Die was voor het boksen toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:40 schreef FreshFruit het volgende:
Wat gaat die persco morgen nog toevoegen?
Kleding van Zoe.quote:
Dat is nog de vraag. Hij heeft ook wel gezegd dat het tactisch is maar ik heb het idee dat ze elkaar best leuk vinden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow is dat met voorbedachte rade? sinds dat halloweenfeestje zie ik best wel vaak samen
Wist ik niet.Dank.quote:
Weet ik wel bijna zeker. Tactisch een praatje maken is wat anders dan uuuuren kletsen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nog de vraag. Hij heeft ook wel gezegd dat het tactisch is maar ik heb het idee dat ze elkaar best leuk vinden.
mirthe is ook niet echt een lichtjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:42 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe gaat voor Ima omdat ze hem vertrouwd
Ging dit over Martin of Tommy?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx 'zingen' : Verliefdheid is een toverbal
Zucht...
Jeff vindt van welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
mirthe is ook niet echt een lichtje
Maar wel een schatjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
mirthe is ook niet echt een lichtje
Zal Martin zijn, want Mexx heeft het al de hele godsganse avond over Martin (hartje hartje)quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging dit over Martin of Tommy?
Toverbal..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging dit over Martin of Tommy?
Ja dat inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ik wel bijna zeker. Tactisch een praatje maken is wat anders dan uuuuren kletsen.
vind haar echt niet domquote:
Jordy van Loon.quote:
Daar denkt hij echt anders overquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind haar echt niet dom
maar het inzicht in mensen van 0,0
Ze is naief maar niet slecht bedoeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind haar echt niet dom
maar het inzicht in mensen van 0,0
He, je andere account?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:46 schreef Daana316 het volgende:
Dank aan degene die screenshots van Bern en Sas hebben geplaatst.👍👍🤗🤗🥰🥰
Serieus??quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Mensen vertrouwen Ima meer.
Ze had de eerste 2 weken niet eens door dat Jef er was, hij deed nergens aan mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Mensen vertrouwen Ima meer.
Jeff praat makkelijk maar ik denk dat best veel bewoners hem ook een beetje wantrouwen. Ima is een stuk minder opvallend.quote:
Wat een gezwam. Die gast steelt alles wat los en vast zit samen met zijn billenmaatje.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze had de eerste 2 weken niet eens door dat Jef er was, hij deed nergens aan mee.
Ima viel haar meteen op, is vriendelijk, stookt niet, wat Jef wel doet, is aardig voor mensen, wat Jef lang niet altijd is.
Wel cool, homo-en biseksuelen billenmaatjes noemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een gezwam. Die gast steelt alles wat los en vast zit samen met zijn billenmaatje.
Ja klopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel cool, homo-en biseksuelen billenmaatjes noemen.
ze is ook strenggelovig opgevoed toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is naief maar niet slecht bedoeld.
Ik denk dat ook heel veel bewoners nog de tirade van jeff tegen Martin voor ogen hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff praat makkelijk maar ik denk dat best veel bewoners hem ook een beetje wantrouwen. Ima is een stuk minder opvallend.
Hoorde ik Jeff net wel zeggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:53 schreef puzziepie het volgende:
Ze mogen niet naar buiten begrijp ik
Ja dat zal ook best nog meespelen. En hij was vorige week ook een paar keer zuur in de groep.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ook heel veel bewoners nog de tirade van jeff tegen Martin voor ogen hebben.
Dat was niet echt een fijne vent om als manager te kiezen..
Wat een idioot.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
Rupert: Jeff is bezig met z’n charmeoffensief, niet intrappen hoor
Ja dat wel maar ik weet niet of dat het daar wat mee te maken heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is ook strenggelovig opgevoed toch?
Is gewoon een relnicht pur sang.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
rupert is de grootste slang in de loods
Dat zal, neemt natuurlijk niet weg dat hij nu gelijk heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
rupert is de grootste slang in de loods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |