abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2022 @ 21:01:45 #1
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_206459267
Oorspronkelijke OP:
quote:
Rioolratten ontmaskert is een nieuw project van Forum voor democratie waar ze journalisten die desinformatie verspreiden confronteren met hun eigen gedrag.

Mevrouw Merel van Ek was als eerste aan de beurt vanwege het goedpraten van de uitspraak van Derksen die opriep tot het liquideren van Thierry Baudet.

In het filmpje confronteert van Meijeren met een camera Merel van Ek over de het feit dat ze heeft gezegd dat liquideren een figuurlijke betekenis heeft. Vervolgens komt van Ek met een slap excuus dat ze eigenlijk elimineren bedoelt en dat ze zich heeft vergist.
Het zou kunnen inderdaad dat ze zich heeft vergist, ze is tenslotte ook maar een mens.
Maar wat mij wel echt verbaasde is het feit dat ze het gewoon weigert te rectificeren.

Vervolgens zie je de politici en journalisten de rijen sluiten en krijgt mevrouw van Ek enorm veel steun ondanks het feit dat ze aantoonbaar heeft gelogen en het weigert recht te zetten.

Dit is dus hetzelfde clubje journalisten en politici die constant zitten te jammeren over desinformatie en dat er integriteit moet zijn in de journalistiek. (Alleen als het in hun eigen straatje past natuurlijk).
  woensdag 26 oktober 2022 @ 21:02:58 #2
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_206459288
twitter

Lastig, Verhoeven komt natuurlijk uit een sport waar intimidatie een niet al te bescheiden rol speelt.
pi_206459303
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die enge kliek compleet doodzwijgen lijkt mij inderdaad verreweg de beste optie.
Jou lukt dat nog niet helemaal geloof ik?
pi_206459325
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:00 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Over complotten gesproken JFK was een complottheorist.
Nee hoor, dat was hij niet.

Dat je een bij elkaar geflanst, contextloos filmpje hebt bekeken over een speech waarin deze grootheid sprak over een 'secret society' doet daar verder niets aan af, het bevestigt vooral hoe snel complotdenkers tevreden zijn. Kennedy sprak - in public, ook nog - over de euvelen van de Sovjet-Unie en diens smerige praktijken om burgers te onderdrukken, hetgeen automatisch leidt tot een samenleving van wantrouwen en paranoia, niet over vrijmetselaars, WEF (dat zou knap zijn), Illuminatie of welke groep jij en je makkers nu weer willen beschuldigen van alle leed in het universum.

https://www.jfklibrary.or(...)association-19610427

Probeer het nog eens.

(En nogmaals dank voor het aantonen hoe 'kritisch' mensen als jij zijn).
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206459436
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 19:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Evenals de cordinatie vanuit de politiek. Daarom ben ik ook erg benieuwd naar meer afleveringen van rioolratten ontmaskerd
Je bent wel erg naief als je denkt dat er nog meer afleveringen komen. De man was op zijn pikje getrapt en komt hier even gelijk halen. Daar is het hem om te doen. Als journalisten andere partijen onheus bejegenen zal Gideon dat een rotzorg zijn. Dit filmpje ging enkel en alleen om hemzelf en zijn ego..

Dat ze dit intimideren vinden vind ik overigens een beetje overdreven. Hoe kan je nou door een lulletje als Gideon met zijn ijle stemmetje geintimideerd voelen? Wel loog de man over dat de camera uit was. Daar zou Gideon even een serie over moeten opnemen "rioolpolitici ontmaskerd"..

In dit filmpje hoor je dat Gideon zijn excuses zou aanbieden als hij zou liegen. Nou, begin maar tegen vak K, dat hij beschuldigde van landverraad, voordat hij te erg door Omtzigt werd doorgezaagd en zijn keutel weer introk.
Of excuses aan de heer van Dis, die hij van corruptie betichte omdat van Dis werd betaald door de overheid (en dus corrupt :P).
  woensdag 26 oktober 2022 @ 21:09:26 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206459461
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:03 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Jou lukt dat nog niet helemaal geloof ik?
Ik ben vooral bijzonder gefascineerd door figuren die maar achter die leugenachtige sekte aan blijven lopen. Een beetje een rattenvanger van Hamelen-gevoel krijg ik erbij.
Huilen dan.
pi_206459582
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee hoor, dat was hij niet.

Dat je een bij elkaar geflanst, contextloos filmpje hebt bekeken over een speech waarin deze grootheid sprak over een 'secret society' doet daar verder niets aan af, het bevestigt vooral hoe snel complotdenkers tevreden zijn. Kennedy sprak - in public, ook nog - over de euvelen van de Sovjet-Unie en diens smerige praktijken om burgers te onderdrukken, hetgeen automatisch leidt tot een samenleving van wantrouwen en paranoia, niet over vrijmetselaars, WEF (dat zou knap zijn), Illuminatie of welke groep jij en je makkers nu weer willen beschuldigen van alle leed in het universum.

https://www.jfklibrary.or(...)association-19610427

Probeer het nog eens.

(En nogmaals dank voor het aantonen hoe 'kritisch' mensen als jij zijn).
Je legt een hoop woorden in mn mond.
pi_206459598
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:14 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Je legt een hoop woorden in mn mond.
Omdat ik types als jij al langer ken.

Met je 'kritisch onderzoek'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206459700
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik ben vooral bijzonder gefascineerd door figuren die maar achter die leugenachtige sekte aan blijven lopen. Een beetje een rattenvanger van Hamelen-gevoel krijg ik erbij.
Bedoel je de NPO?
  woensdag 26 oktober 2022 @ 21:19:04 #10
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206459713
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:18 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Bedoel je de NPO?
:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206460128
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 20:38 schreef Chivaz het volgende: [..] Nee, het gaat om het aantonen dat journalisten onverantwoord hun beroep uitoefenen.
Dat is geen onderdeel van het takenpakket van een Kamerlid. Dan doe je melding bij de tuchtraad en niet mensen welkom heten bij een nieuwe aflevering van Gideon in het Riool.
Dit, dus.
pi_206461479
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat is geen onderdeel van het takenpakket van een Kamerlid. Dan doe je melding bij de tuchtraad en niet mensen welkom heten bij een nieuwe aflevering van Gideon in het Riool.
Politiek nieuwe stijl, ik vind het prima dat men niet de reguliere wegen bewandeld. Je hebt als FvD nu eenmaal te maken met een ongelijk speelveld.
pi_206461669
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Politiek nieuwe stijl,
Nee, dat is een stijl die al helaas al heel lang bestaat.

quote:
ik vind het prima dat men niet de reguliere wegen bewandeld. Je hebt als FvD nu eenmaal te maken met een ongelijk speelveld.
Precies hetzelfde speelveld als alle andere partijen, maar fvd kiest voor de vorm met antisemitische bijeenkomsten en een eigen sturmabteilung die op elk gewenst moment het vuile werk opknapt. En zich scheel doneert, want ze worden financieel misbruikt door onze Tjer.
Dit, dus.
pi_206461789
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee, dat is een stijl die al helaas al heel lang bestaat.
[..]
Precies hetzelfde speelveld als alle andere partijen, maar fvd kiest voor de vorm met antisemitische bijeenkomsten en een eigen sturmabteilung die op elk gewenst moment het vuile werk opknapt. En zich scheel doneert, want ze worden financieel misbruikt door onze Tjer.
Ach mij kost het geen rooie cent, ik heb er zelfs niet eens op gestemd en toch vind ik dat ze goed werk leveren.
Ik zal komende verkiezingen zeker op ze stemmen puur om het feit dat ze het bloed bij die gevaarlijke ideologen in de 2e kamer onder de nagels vandaan halen.
pi_206461813
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:08 schreef Kerel1973 het volgende:
Je bent wel erg naief als je denkt dat er nog meer afleveringen komen. De man was op zijn pikje getrapt en komt hier even gelijk halen. Daar is het hem om te doen. Als journalisten andere partijen onheus bejegenen zal Gideon dat een rotzorg zijn. Dit filmpje ging enkel en alleen om hemzelf en zijn ego..
Ik hoop wel op nieuwe aflevering, ik ben super benieuwd over welke grove misstand de volgende aflevering dan zal gaan. Hopelijk net zo spectaculair als deze aflevering. Ik bedoel, waar gaat het heen met onze samenleving, wat moet er worden van de vrijheid van meningsuiting, wie kan er ooit nog de Nederlandse pers vertrouwen, als blijkt dat een journalist niet eens precies weet wat volgens Van Dale de betekenis van een bepaald woord is? Als je daar geen ophef over maakt, waarover in hemelsnaam dan nog wel?

Ik denk dat de volgende aflevering zal gaan over een journalist die in een artikel over Baudet een verkeerd geboortejaar heeft vermeld. Of gezegd heeft dat-ie in een Saab rijdt, terwijl iedereen weet dat het een Jaguar is. Nepnieuws, leugens, propaganda van het kartel!
pi_206461852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ach mij kost het geen rooie cent, ik heb er zelfs niet eens op gestemd en toch vind ik dat ze goed werk leveren.
Ik zal komende verkiezingen zeker op ze stemmen puur om het feit dat ze het bloed bij die gevaarlijke ideologen in de 2e kamer onder de nagels vandaan halen.
En als het trucje is uitgewerkt? Dat van Meijeren niet meer bij de journalisten kan komen en Baudet gewoon kan gaan zitten nadat ie weer iets achterlijks roept is het weer klaar. Baudet bedankt iedereen voor het mooie appartement en de stemmen.
Dit, dus.
pi_206461965
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En als het trucje is uitgewerkt? Dat van Meijeren niet meer bij de journalisten kan komen en Baudet gewoon kan gaan zitten nadat ie weer iets achterlijks roept is het weer klaar. Baudet bedankt iedereen voor het mooie appartement en de stemmen.
Dan heb ik mijn lolletje toch gehad, dat is het belangrijkste voor mij. Als ze het voor elkaar weten te krijgen dat er bindende referenda komen over elk onderwerp is dat een geweldige bonus. Maar gezien het feit dat we worden geregeerd door gevaarlijke ideologen hoeven we geen meer inspraak te verwachten.
Als dat niet kan dan ben ik allang tevreden met een partij die heel hard tegen heilige huisjes aanschopt. En als Baudet daar een mooi appartement aan overhoud en een berg geld Dan is hem dat gegund.
pi_206462048
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dan heb ik mijn lolletje toch gehad
Dus de troepen van Poetin schieten MH17 uit de lucht, Baudet noemt hem daarna een ongelofelijk sterke leider en een voorbeeld. Om maar een voorbeeld te noemen. Ik gok dat jouw kleine zusje niet in dat toestel zat. Met je lolletje.
Dit, dus.
pi_206462111
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:53 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik hoop wel op nieuwe aflevering, ik ben super benieuwd over welke grove misstand de volgende aflevering dan zal gaan. Hopelijk net zo spectaculair als deze aflevering. Ik bedoel, waar gaat het heen met onze samenleving, wat moet er worden van de vrijheid van meningsuiting, wie kan er ooit nog de Nederlandse pers vertrouwen, als blijkt dat een journalist niet eens precies weet wat volgens Van Dale de betekenis van een bepaald woord is? Als je daar geen ophef over maakt, waarover in hemelsnaam dan nog wel?

Ik denk dat de volgende aflevering zal gaan over een journalist die in een artikel over Baudet een verkeerd geboortejaar heeft vermeld. Of gezegd heeft dat-ie in een Saab rijdt, terwijl iedereen weet dat het een Jaguar is. Nepnieuws, leugens, propaganda van het kartel!
Ik wilde even serieus reageren. .

quote:

[..]
Dan heb ik mijn lolletje toch gehad, dat is het belangrijkste voor mij. Als ze het voor elkaar weten te krijgen dat er bindende referenda komen over elk onderwerp is dat een geweldige bonus. Maar gezien het feit dat we worden geregeerd door gevaarlijke ideologen hoeven we geen meer inspraak te verwachten.
Als dat niet kan dan ben ik allang tevreden met een partij die heel hard tegen heilige huisjes aanschopt. En als Baudet daar een mooi appartement aan overhoud en een berg geld Dan is hem dat gegund.
Over welke gevaarlijke ideologie heb je het? Aangezien je zelf de meest gevaarlijke ideologie lijkt te steunen met je FVD fascinatie/fascistinazie.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 23:20:55 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206462175
quote:

Maar gezien het feit dat we worden geregeerd door gevaarlijke ideologen
En hiermee laat je zien dat je werkelijk geen enkel besef hebt van de politieke realiteit in Nederland.
Huilen dan.
pi_206462176
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dus de troepen van Poetin schieten MH17 uit de lucht, Baudet noemt hem daarna een ongelofelijk sterke leider en een voorbeeld. Om maar een voorbeeld te noemen. Ik gok dat jouw kleine zusje niet in dat toestel zat. Met je lolletje.
Heeft Baudet dat vliegtuig neergeschoten? We kunnen het overigens ook omdraaien. Obama is verantwoordelijk voor duizenden drone strikes waar ook kinderen zijn omgekomen. Als je Obama nu een prima president vind ben je dan ook fout?
Ik persoonlijk geef geen fuck om Putin, Zelensky en de heilige oorlog die word gevochten in Oekrane, niet mijn oorlog en niet mijn probleem.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:14 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
Ik wilde even serieus reageren. .
[..]
Over welke gevaarlijke ideologie heb je het? Aangezien je zelf de meest gevaarlijke ideologie lijkt te steunen met je FVD fascinatie/fascistinazie.
De antidemocratische Nederland laatst ideologie waar klimaat, internationalisme en megalomaan denken op de eerste plaats staan.
De mensen die het hier voor het zeggen hebben geven geen moer om Nederland en het welzijn van de bevolking. Als je dit soort offers vraagt van het volk voor de fantasie dat je het klimaat denkt te redden dan ben je gevaarlijk bezig.
pi_206462205
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En hiermee laat je zien dat je werkelijk geen enkel besef hebt van de politieke realiteit in Nederland.
De politieke realiteit is Nederland en Nederlanders op de laatste plaats. Je moet zelf wel zo’n gevaarlijke ideoloog zijn om te denken dat deze malloten in het belang van Nederland handelen.
Hoorde je van der Wal laatst niet jammeren dat haar handen gebonden zijn want het reduceren van stikstof moet van Brussel?
Waarom kiezen voor Brussel en niet voor voedselzekerheid, hoe word Nederland daar nu beter van? Zomaar een klein voorbeeldje van Nederland laatst beleid.
pi_206462216
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Heeft Baudet dat vliegtuig neergeschoten?
Staat er niet. Je stemt op een bewonderaar van Poetin die na de misdaad van MH17 de leider van de daders bewondert. Voor de lol.

quote:
We kunnen het overigens ook omdraaien. Obama is verantwoordelijk voor duizenden drone strikes waar ook kinderen zijn omgekomen. Als je Obama nu een prima president vind ben je dan ook fout?
Als Obama ooit verkiesbaar wordt in de tweede kamer is dit een argument. Nu is het een oud-president waar je in Nederland niet op kunt stemmen voor een plek in het parlement. Bij de kern blijven.
Dit, dus.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 23:26:56 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206462228
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De politieke realiteit is Nederland en Nederlanders op de laatste plaats. Je moet zelf wel zo’n gevaarlijke ideoloog zijn om te denken dat deze malloten in het belang van Nederland handelen.
Hoorde je van der Wal laatst niet jammeren dat haar handen gebonden zijn want het reduceren van stikstof moet van Brussel?
Waarom kiezen voor Brussel en niet voor voedselzekerheid, hoe word Nederland daar nu beter van? Zomaar een klein voorbeeldje van Nederland laatst beleid.
Begin maar eens met uitleggen over welke ideologie je het hebt voordat je met de doelpalen aan de wandel gaat.
Huilen dan.
pi_206462238
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Staat er niet. Je stemt op een bewonderaar van Poetin die na de misdaad van MH17 de leider van de daders bewondert. Voor de lol.
[..]
Als Obama ooit verkiesbaar wordt in de tweede kamer is dit een argument. Nu is het een oud-president waar je in Nederland niet op kunt stemmen voor een plek in er parlement. Bij de kern blijven.
Je snapt het nog steeds niet h, ik geef geen moer om wat Baudet heeft gezegd over Putin. Het doet mij niets en ik vind het totaal niet relevant voor de situatie in Nederland.
pi_206462241
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Begin maar eens met uitleggen over welke ideologie je het hebt voordat je met de doelpalen aan de wandel gaat.
Lees anders nog een keer mijn post na.
pi_206462256
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je snapt het nog steeds niet h, ik geef geen moer om wat Baudet heeft gezegd over Putin. Het doet mij niets en ik vind het totaal niet relevant voor de situatie in Nederland.
Iemand die openlijk een oorlogsmisdadiger en dictator steunt n de MH17 ramp is niet relevant voor de situatie in Nederland? Is goed.
Dit, dus.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 23:31:04 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206462261
quote:

[..]
Nee dank je; daar wordt het heus niet minder geraaskal van.
Huilen dan.
pi_206462266
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Daar wordt het heus niet minder geraaskal van.
Je zal het er mee moeten doen.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 23:31:56 #30
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206462274
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je zal het er mee moeten doen.
:R dan ben je af.
Huilen dan.
pi_206462285
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Iemand die openlijk een oorlogsmisdadiger en dictator steunt n de MH17 ramp is niet relevant voor de situatie in Nederland? Is goed.
Exact, ik wil gewoon iemand in de kamer hebben die bindende referenda over elk onderwerp regelt en als dat niet lukt dan maar tegen heilige huisjes aantrapt.
pi_206462289
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:R dan ben je af.
I dont care, als dat nu nog niet duidelijk is.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 23:34:22 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206462291
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Exact, ik wil gewoon iemand in de kamer hebben die bindende referenda over elk onderwerp regelt en als dat niet lukt dan maar tegen heilige huisjes aantrapt.
Goh, welke onderwerpen zouden op jouw lijstje staan...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 26 oktober 2022 @ 23:35:43 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206462301
quote:

[..]
I dont care, als dat nu nog niet duidelijk is.
Nee dat is me allang duidelijk: alles onderschijten *O* . Net als FvD.

Ben er maar trots op.
Huilen dan.
pi_206462311
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Goh, welke onderwerpen zouden op jouw lijstje staan...
Belastingen, EU lidmaatschap, gekozen burgermeesters, meer lokale democratie, immigratie, een districtenstelsel etc etc. Zoveel zaken om over te stemmen. Dat krijg je nooit voor elkaar zonder referenda.
pi_206462325
quote:

[..]
Baudet staat in de peilingen op 3 van de 150 zetels en die moet bindende referenda gaan “regelen”.

Hij gaat iedereen net zo lang Autodrop aanbieden tot ze bij de eliminatieronde op Winnaarseiland hem de immuniteitsketting geven? Hoe werkt dit in jouw hoofd allemaal?
Dit, dus.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 23:39:13 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206462331
quote:

[..]
Dat je gewoon een FvD'er bent die heel dat Kartel-geneuzel als zoete broodjes heeft opgelebberd was al wel langer duidelijk hoor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206462371
quote:

[..]
Waarom wil je bindende referenda met deze debiele VVD-stemmers joh? Of D'66-stemmers. Moet je niet willen, gewoon opzouten met die liegende bende.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206462383
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Baudet staat in de peilingen op 3 van de 150 zetels en die moet bindende referenda gaan “regelen”.

Hij gaat iedereen net zo lang Autodrop aanbieden tot ze bij de eliminatieronde op Winnaarseiland hem de immuniteitsketting geven? Hoe werkt dit in jouw hoofd allemaal?
Ik noemde het niet voor niets een bonus als hij dat voor elkaar zou krijgen.
Ik maak mij eigen overigens geen illusies, nogmaals we worden geregeerd door gevaarlijke ideologen. Dat soort figuren willen nooit meer inspraak voor de burger, die hebben een visie en onderschrijf je die visie niet dan ben je af.
Dat referenda door populisten worden gekaapt is een bizarre aanname iedere stemgerechtigde mag immers meedoen.
Of de dooddoener dat het volk te dom is om over een onderwerp te stemmen maar wel slim genoeg geacht word om elke 4 jaar op een partij te stemmen en dan ook nog eens inschatten of die partij wel echt hun belangen gaat behartigen.
Directe democratie of anders tegen heilige huisjes aanschoppen. Meer smaken zijn er niet bij mij.
pi_206462390
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:43 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Waarom wil je bindende referenda met deze debiele VVD-stemmers joh? Of D'66-stemmers. Moet je niet willen, gewoon opzouten met die liegende bende.
Waarom niet, wat is er mis mee om democratie dichter bij de burger te brengen?
  woensdag 26 oktober 2022 @ 23:46:03 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206462397
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik noemde het niet voor niets een bonus als hij dat voor elkaar zou krijgen.
Ik maak mij eigen overigens geen illusies, nogmaals we worden geregeerd door gevaarlijke ideologen. Dat soort figuren willen nooit meer inspraak voor de burger, die hebben een visie en onderschrijf je die visie niet dan ben je af.
Dat referenda door populisten worden gekaapt is een bizarre aanname iedere stemgerechtigde mag immers meedoen.
Of de dooddoener dat het volk te dom is om over een onderwerp te stemmen maar wel slim genoeg geacht word om elke 4 jaar op een partij te stemmen en dan ook nog eens inschatten of die partij wel echt hun belangen gaat behartigen.
Directe democratie of anders tegen heilige huisjes aanschoppen. Meer smaken zijn er niet bij mij.
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 26 oktober 2022 @ 23:48:40 #42
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206462414
Van Meijeren is denk ik een beetje de Dion Graus van FvD, ik sluit niet uit dat Thier en Pep hem onderling 'ons mongooltje' noemen. Baudet zal echt wel weten dat Gideon geestelijk beperkt is maar vindt hem waarschijnlijk handig om erbij te hebben voor het opknappen van de vuile klusjes .
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206462417
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom niet, wat is er mis mee om democratie dichter bij de burger te brengen?
Omdat het niet werkt, iedereen die nu gaat stemmen stemt weer op de VVD of D'66. Prima, maar dan verandert er dus niks en notabene D'66 wil geen referenda meer :') _O- Driemaal raden waarom.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206462421
quote:

[..]
quote:

[..]
Dit is je reactie op de MH17 slachtoffers?
Okay man.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462449
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:49 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Okay man.
Ik vind het verschrikkelijk dat die mensen zijn omgekomen. Maar daar gaat het niet over, zijn uitspraken over Putin zijn voor mij niet relevant.
pi_206462456
Ik hoop dat die Igor 'Strelkov' Girkin levend en wel opgepakt wordt door de Oekraners. En uitgeleverd wordt aan NL. Met dank aan het associatie verdrag. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462473
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:49 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]
Okay man.
O, dit gaat over MH17 waar Rutte de onderste steen boven wilde krijgen waarvan hij wist dat dat nooit ging gebeuren. Want: Rusland. Maar men blijft wel op hem stemmen, dan ben je in mijn ogen hypocriet maar dat zijn de Rutte stemmers dan ook, alles voor het eigen hachje.
pi_206462485
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:53 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
O, dit gaat over MH17 waar Rutte de onderste steen boven wilde krijgen waarvan hij wist dat dat nooit ging gebeuren. Want: Rusland. Maar men blijft wel op hem stemmen, dan ben je in mijn ogen hypocriet maar dat zijn de Rutte stemmers dan ook, alles voor het eigen hachje.
Mijn excuses. Ben te laat insgeschakeld wellicht. Wist niet dat het over Rutte ging.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462507
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:48 schreef -XOR- het volgende:
Van Meijeren is denk ik een beetje de Dion Graus van FvD, ik sluit niet uit dat Thier en Pep hem onderling 'ons mongooltje' noemen. Baudet zal echt wel weten dat Gideon geestelijk beperkt is maar vindt hem waarschijnlijk handig om erbij te hebben voor het opknappen van de vuile klusjes .
:D
pi_206462509
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:51 schreef capricia het volgende:
Ik hoop dat die Igor 'Strelkov' Girkin levend en wel opgepakt wordt door de Oekraners. En uitgeleverd wordt aan NL. Met dank aan het associatie verdrag. :D
Ik denk dat zo’n figuur harder gestraft zou worden in Oekrane denk je niet?
pi_206462512
Mensen beseffen misschien niet dat na Russische en Oekraense slachtoffers, Nederland de meeste doden in dit conflict heeft.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462517
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Mijn excuses. Ben te laat insgeschakeld wellicht. Wist niet dat het over Rutte ging.
Daar komt het meestal wel op neer, de onvrede komt ergens vandaan en meestal is dat de politiek= de MP.
pi_206462526
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:57 schreef capricia het volgende:
Mensen beseffen misschien niet dat na Russische en Oekraense slachtoffers, Nederland de meeste doden in dit conflict heeft.
Wat?
pi_206462536
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik denk dat zo’n figuur harder gestraft zou worden in Oekrane denk je niet?
Zou toch geniaal zijn. Dat ie hier in Den Haag terecht staat, door het associatie verdrag. O+
Ik ben zelf meer van de rechtspraak enzo en wat minder van het volksgericht.
Bovendien ben ik ook wel benieuwd of deze mijnheer nog wat te zeggen heeft.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462557
quote:
5s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:59 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Wat?
196 Nederlanders.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462589
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:57 schreef capricia het volgende:
Er wonen geen buitenlanders in Oekrane?
pi_206462613
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Zou toch geniaal zijn. Dat ie hier in Den Haag terecht staat, door het associatie verdrag. O+
Ik ben zelf meer van de rechtspraak enzo en wat minder van het volksgericht.
Bovendien ben ik ook wel benieuwd of deze mijnheer nog wat te zeggen heeft.
Volgens de Oekrane deskundigen hier is/was Oekrane hard op weg om een volwaardige democratie te worden. Sommigen claimden dat het zelfs een volwaardige democratie is met een onafhankelijke rechtspraak. Of de rechtspraak nu in Oekrane of in Nederland gaat plaatsvinden maakt dan toch ook niet uit.
pi_206462614
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:01 schreef capricia het volgende:

[..]
196 Nederlanders.
Ik vind alle slachtoffers afschuwelijk, uit welk land dan ook. Gaat helemaal nergens over en iedereen die dit wel grappig vind en mee zit te denken net zo walgelijk. Eigenlijk zouden we dit moeten veroordelen en negeren
pi_206462671
quote:
13s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:07 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Ik vind alle slachtoffers afschuwelijk, uit welk land dan ook. Gaat helemaal nergens over en iedereen die dit wel grappig vind en mee zit te denken net zo walgelijk. Eigenlijk zouden we dit moeten veroordelen en negeren
Grappig?
Er zijn 196 landgenoten van je uit de lucht geknald. Burgers.
Ja. Zeker moeten we dit veroordelen. Het proces loopt nu. Zou fijn zijn als de verdachten er bij zouden zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462689
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Volgens de Oekrane deskundigen hier is/was Oekrane hard op weg om een volwaardige democratie te worden. Sommigen claimden dat het zelfs een volwaardige democratie is met een onafhankelijke rechtspraak. Of de rechtspraak nu in Oekrane of in Nederland gaat plaatsvinden maakt dan toch ook niet uit.
Ook prima. Alleen loopt dat MH17 proces nu hier. Al denk ik dat deze man ook in Oekrane genoeg oorlogsmisdaden op zijn naam kan hebben staan.
Niets mis met een uitleveringsverdrag. En gelukkig heeft Oekrane dat wel met ons door middel van het associatie verdrag. Rusland niet.. quelle surprise. :')
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462697
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:17 schreef capricia het volgende:

[..]
Grappig?
Er zijn 196 landgenoten van je uit de lucht geknald. Burgers.
Ja. Zeker moeten we dit veroordelen. Het proces loopt nu. Zou fijn zijn als de verdachten er bij zouden zijn.
Nouja, hier wordt wel weleens grappig gedaan, ik zeer zeker niet. Ik vind het afschuwelijk op alle fronten. Dus ook voor de Russen.
pi_206462708
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:20 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Nouja, hier wordt wel weleens grappig gedaan, ik zeer zeker niet. Ik vind het afschuwelijk op alle fronten. Dus ook voor de Russen.
Ja. Vervelend zo in een ander land sterven. :')

De MH17 slachtoffers en de Russische soldaten die sterven in in het land wat ze zelf aanvallen... Is voor jou beide gelijk, of wat zeg je hier nu eigenlijk?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462729
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Vervelend zo in een ander land sterven. :')
Wat zit je nou raar te doen joh, alsof iemand wil sterven waar dan ook. Niemand wil dat.
pi_206462746
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Wat zit je nou raar te doen joh, alsof iemand wil sterven waar dan ook. Niemand wil dat.
Ook voor de Russen is het erg naar. Toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462752
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Ook voor de Russen is het erg naar. Toch?
Ja
pi_206462767
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:28 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Ja
Gelukkig heeft Baudet daar oog voor. Voor deze vergeten groep slachtoffers.
Ze zouden bijvoorbeeld ook niet zomaar een land binnen kunnen vallen. Of niet een Malaysia Airlines flight 17 uit de lucht kunnen knallen?
Erg naar voor de Russen. Ja.

Rioolratten was het topic toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462784
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:32 schreef capricia het volgende:

[..]
Gelukkig heeft Baudet daar oog voor. Voor deze vergeten groep slachtoffers.
Ze zouden bijvoorbeeld ook niet zomaar een land binnen kunnen vallen. Of niet een Malaysia Airlines flight 17 uit de lucht kunnen knallen?
Erg naar voor de Russen. Ja.
Ik snap je wel, maar ik heb het over de Russische bevolking, zij kiezen niet voor deze pannenkoek heh. Poetin is gewoon een lul, ik denk dat jij denkt dat ik achter Poetin sta :D Echt niet, ik sta voor de mensen in alle landen.
pi_206462817
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hitler was de grootste en meest progressieve politicus aller tijden, prove me wrong.
Ik heb je post nog eens opgezocht en nagelezen. Verklaart je standpunten in deze wel.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_206462831
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:41 schreef OllieA het volgende:

[..]
[..]
Ik heb je post nog eens opgezocht en nagelezen. Verklaart je standpunten in deze wel.
Wouw.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462843
quote:

[..]
[..]
Doe ff gewoon joh, alsof jij nooit iets gepost hebt wat niet kan. Mensen veranderen, Ollie
pi_206462848
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Wouw.
Wat zit jij hem te bevestigen joh, Ollie is een stalker en dat vind jij wel ok.
pi_206462870
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:48 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Kan me voorstellen dat het vervelend is om geconfronteerd te worden met posts van het afgelopen jaar. Heb jij dat nooit?
Ieg ben ik niet op de hoogte van enig stalk gedrag. Best zet je dan een TR.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462885
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Kan me voorstellen dat het vervelend is om geconfronteerd te worden met posts van het afgelopen jaar. Heb jij dat nooit?
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om gestalked te worden ja. FB, kan het hier OT.
pi_206462894
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:57 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om gestalked te worden ja. FB, kan het hier OT.
Wel bijzonder dat je het niet meer over de inhoud hebt. Rioolratten hebben we het over.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462899
quote:

[..]
[..]
Ik sta daar nog steeds achter, van alle progressieven was Hitler wel de grootste. Dat betekent natuurlijk niet dat elk progressief persoon vergelijkbaar met Hitler is.
pi_206462909
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 01:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik sta daar nog steeds achter, van alle progressieven was Hitler wel de grootste. Dat betekent natuurlijk niet dat elk progressief persoon vergelijkbaar met Hitler is.
Ga er niet op in, hij stalked jou, maakt niet uit wat je standpunt is.
pi_206462911
quote:

[..]
En dat is je goed recht. Maar het verklaart imo wel je voorkeur voor zowel autocraten als het ontregelen van de samenleving.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_206462914
quote:

[..]
Even zien...

Vrouwen als broedkippen en verder in de keuken? Check.
Klassieke opvattingen over mannen- en vrouwenrollen? Check.
Criminalisering van homoseksulaiteit? Check.
Oerconservatieve opvattingen over nationalisme, natie en staat? Check.
Oerconservatieve opvattingen over ras, bloed en bodem? Check.
Afkeer van moderne kunst, literatuur, muziek? Check.

Alleen in het hoofd van een FvD'er was Hitler progressief... Laat staan 'de grootste'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206462921
Waarom weet iedereen wie Chivaz is en waarom heeft iedereen daar een mening over. Why. Hebben jullie wel een leven? O
pi_206462929
Is gewoon de klassieke cognitieve dissonantie bij radicalen van elke snit.

In dit geval, zelf nog het meest achter de ideen van die Oostenrijkse korporaal staan, maar met alle macht proberen het zo op te poetsen dat je tegenstander toch de chte nazi is. Verklaart ook dat gekloot met die paintjob en die vlaggen.

Ja OK, in onze club werd er gebabbeld over ras en IQ, culturele verdunning en boreale utopien, maar - roep maar wat - die Pechthold, dat was pas echt een Nazi.

Dat niveau.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206462933
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 01:07 schreef OllieA het volgende:

[..]
En dat is je goed recht. Maar het verklaart imo wel je voorkeur voor zowel autocraten als het ontregelen van de samenleving.
Hoevaak ik ook roep dat ik meer democratie wil en meer vrijheid hoe harder er word geroepen dat ik een voorkeur heb voor autocraten. Bizar.
pi_206462935
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 01:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoevaak ik ook roep dat ik meer democratie wil en meer vrijheid hoe harder er word geroepen dat ik een voorkeur heb voor autocraten. Bizar.
Als je Hitler een progressief noemt, ja, de grootste progressief, dan heb je inderdaad geen zak begrepen van wat dan ook en is het aannemelijk dat je achter de eerste de beste populist aanhobbelt die wat welgevalligs roept.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206462942
quote:

[..]
Ja maar blijkbaar ben je tegen Joden? Ofzo, leg uit.
pi_206462946
Lieverds. Het topic gaat over rioolratten. Niet over ons, fok users. Dank U!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462948
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 01:19 schreef capricia het volgende:
Lieverds. Het topic gaat over rioolratten. Niet over ons, fok users. Dank U!
Hou je zelf er dan ook aan. Dank U
pi_206462949
Ben wel super benieuwd naar die progressieve ideen van de Fhrer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206462951
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben wel super benieuwd naar die progressieve ideen van de Fhrer.
Ik kom daar misschien morgen nog op terug.
pi_206462953
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 01:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik kom daar misschien morgen nog op terug.
Dat wordt genieten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206462957
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 01:20 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Hou je zelf er dan ook aan. Dank U
Geen dank. O+ Ik stalk niemand.

De rioolratten zijn de mensen die onze Nederlandse (bijna 200) doden in hun graf laten omdraaien, mijns inziens.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462959
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 01:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Geen dank. O+ Ik stalk niemand.

De rioolratten zijn de mensen die onze bijna 200 doden in hun graf laten omdraaien, mijns inziens.
Ja, dat zijn wij hier op Fok, doei
pi_206462962
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 01:25 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Ja, dat zijn wij hier op Fok, doei
Wie zijn 'wij'?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206462964
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 01:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Wie zijn 'wij'?
Relax
pi_206462969
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 01:31 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Relax
Ik adem in, ik adem uit. :D O+
Maar over wie heb je het nu eigenlijk?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206463023
quote:

[..]
Dat spreekt elkaar niet tegen. Niet zozeer tegen jou bedoelt want je standpunten ken ik niet precies. Echter, mensen die voorstander zijn van directe democratie zie ik ook met regelmaat fan zijn van antidemocratische handelingen. Zoals het bedreigen/trots zijn op het bedreigen van kamerleden en journalisten, het gezag van de overheid niet erkennen, de invasie van Oekrane steunen en/of adoratie voor autocratische leiders als Assad en Poetin.

Dat is ook niet zo gek. Kijk naar de nepreferenda in Oekrane. Directe democratie is makkelijker te manipuleren met geweld, vervalsing of nepnieuws. Het dwingen/manipuleren van kamerleden die verantwoording af (zouden kunnen) moeten leggen is moeilijker. Daarom zijn autocraten als Maduro, Poetin en Baudet er zo'n fan van.
Incelfrikandel
pi_206463073
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:48 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Wat een fucking rare manier van reageren heb jij toch altijd :')
pi_206463141
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:35 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Ik snap je wel, maar ik heb het over de Russische bevolking, zij kiezen niet voor deze pannenkoek heh. Poetin is gewoon een lul, ik denk dat jij denkt dat ik achter Poetin sta :D Echt niet, ik sta voor de mensen in alle landen.

Een beetje zoals Erich Mielke indertijd beweerde "toch gewoon van alle mensen te houden"?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206463174
quote:
5s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 01:11 schreef Pokkehandtas het volgende:
Waarom weet iedereen wie Chivaz is en waarom heeft iedereen daar een mening over. Why. Hebben jullie wel een leven? O
Hou toch eens op met die vent te verdedigen. Met zijn posts over Hitler post hij als een nazi. En overigens is hij op ander vlak ook een lul. Eerst meerdere keren huilen dat Merel Ek niet wil toegeven dat ze niet in van Dale heeft gekeken en als blijkt dat ze dat wel heeft toegegeven zelf niet willen zeggen dat hij fout zat. Pot -> ketel.

Maar goed, als je iemand gaat verdedigen die post als een nazi en Hitler de grootste progressief ooit vindt, dan zegt dat wellicht ook iets over jou.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 27 oktober 2022 @ 08:29:00 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206463356
De mond vol hebben over de gevaarlijke ideologische schurken die ons land zouden regeren en tegelijkertijd Hitler ophemelen als groots politicus...

:D :'( :D
Huilen dan.
pi_206463658
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 08:29 schreef Isdatzo het volgende:
De mond vol hebben over de gevaarlijke ideologische schurken die ons land zouden regeren en tegelijkertijd Hitler ophemelen als groots politicus...

We plukken nu de wrange vruchten van het kapotbezuinigen van de geestelijke gezondheidszorg. Vroeger werden zulke mensen in een dwangbuis gestopt en ergens ver weg in een instelling in een bos opgesloten, tegenwoordig richten ze politieke partijen op, geloven ze in complotten met marxistische reptielen uit de deepstate en collaboreren ze met een vijandig volk.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206463755
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 08:29 schreef Isdatzo het volgende:

Ophemelen? Misschien had ik Hitler geen groots moeten noemen maar meest toonaangevende of de meest invloedrijke.
pi_206463782
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 09:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ophemelen? Misschien had ik Hitler geen groots moeten noemen maar meest toonaangevende of de meest invloedrijke.
Pol Pot, Idi Amin en Stalin waren ook erg "invloedrijk". _O_
pi_206463863
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 09:38 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Pol Pot, Idi Amin en Stalin waren ook erg "invloedrijk". _O_
Klopt, elke communist zal ook zeggen dat Stalin een zeer invloedrijke communist was.
pi_206464011
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik heb altijd het idee dat dit soort mensen zelf nooit zo'n spannend leven hebben en graag wat actie in de tent willen.

FvD voorziet in onrust en entertainment; dat spreekt ze wel aan.
pi_206464093
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik heb altijd het idee dat dit soort mensen zelf nooit zo'n spannend leven hebben en graag wat actie in de tent willen.

FvD voorziet in onrust en entertainment; dat spreekt ze wel aan.
Ik heb een zeer spannend leven gehad en ik ben gelukkig in rustig vaarwater gekomen.
Je weet wel huisje boompje beestje, maar mijn persoonlijke leven heeft niets te maken met het feit dat ik vind dat FvD goed werk levert.
FvD schopt tegen heilige huisjes aan en ik geniet daar van, de complete onmacht en irrationele woede die FvD oproept is echt prachtig om aan te zien. Het laat ook meteen zien dat we in een redelijk totalitaire samenleving leven. Er is maar een denkwijze geaccepteerd, onderschrijf je dat niet dan hoor je er niet bij en dan dien je opgenomen te worden zoals iemand hier al suggereerde. Fascisme pur sang
pi_206464238
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb een zeer spannend leven gehad en ik ben gelukkig in rustig vaarwater gekomen.
Je weet wel huisje boompje beestje, maar mijn persoonlijke leven heeft niets te maken met het feit dat ik vind dat FvD goed werk levert.
FvD schopt tegen heilige huisjes aan en ik geniet daar van, de complete onmacht en irrationele woede die FvD oproept is echt prachtig om aan te zien. Het laat ook meteen zien dat we in een redelijk totalitaire samenleving leven. Er is maar een denkwijze geaccepteerd, onderschrijf je dat niet dan hoor je er niet bij en dan dien je opgenomen te worden zoals iemand hier al suggereerde. Fascisme pur sang
Wat een nonsens. Er zijn heel veel denkwijzen geaccepteerd en gangbaar. Gelukkig maar.
Op zichzelf is FvD ook geaccepteerd, anders zouden ze niet in de kamer en in provinciale besturen zitten. Helaas is de top van FvD volledig van het padje en gevaarlijk, en wordt daar tegen geageerd.

O, en persoonlijk vind ik het best treurig als mensen het kapotmaken van een land, het Hitler geweldig noemen, achter Putin aanlopen en het aanhangen van complottheorien wel lollig vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206464283
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat een nonsens. Er zijn heel veel denkwijzen geaccepteerd en gangbaar. Gelukkig maar.
Op zichzelf is FvD ook geaccepteerd, anders zouden ze niet in de kamer en in provinciale besturen zitten. Helaas is de top van FvD volledig van het padje en gevaarlijk, en wordt daar tegen geageerd.

O, en persoonlijk vind ik het best treurig als mensen het kapotmaken van een land, het Hitler geweldig noemen, achter Putin aanlopen en het aanhangen van complottheorien wel lollig vinden.
Hou op hoor, de cordinatie om gezamenlijk maar toch afzonderlijk een statement te maken tegen FvD. De oproepen van de media die schreeuwen om een cordon sanitaire of erger nog een verbod.
De tolerantie is zeer ver te zoeken en het is nu totaal gescaleerd. Wat mij betreft escaleert het nog verder, levert geweldige televisie op en misschien wat nieuwe inzichten bij de rest van de bevolking die vrijheid en democratie hoog in het vaandel hebben staan.
pi_206464454
Ik heb helemaal niets met de FvD maar het constante roepen om boycots, verbod e.d. is gewoon antidemocratisch. Net zoals een cordon sanitaire dat is.

Zolang er geen wetten, regels of weet ik veel wat we allemaal hebben worden overtreden moeten ze gewoon hun gang kunnen gaan. Daar kan je een heleboel van vinden maar dat is dan dikke pech. :D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206464549
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hou op hoor, de cordinatie om gezamenlijk maar toch afzonderlijk een statement te maken tegen FvD. De oproepen van de media die schreeuwen om een cordon sanitaire of erger nog een verbod.
De tolerantie is zeer ver te zoeken en het is nu totaal gescaleerd. Wat mij betreft escaleert het nog verder, levert geweldige televisie op en misschien wat nieuwe inzichten bij de rest van de bevolking die vrijheid en democratie hoog in het vaandel hebben staan.
Ik ga er verder niet eens meer op in. Als 'geweldige tv' hetgeen is je van een politieke partij wenst, is het wat mij betreft wel klaar.
pi_206464647
Ik bedoel, anders zijn er nog wel een paar andere partijen die in mijn ogen niets anders doen dan verdeling zaaien en polariseren.

Alles en iedereen moet maar verboden worden. Zelfs een gesprek of discussie wordt vermeden onder het mom: 'oh, ben jij er zo eentje! :r' Een zeer enge trend.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_206464705
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ga er verder niet eens meer op in. Als 'geweldige tv' hetgeen is je van een politieke partij wenst, is het wat mij betreft wel klaar.
Meer hoef ik van die poppenkast in de 2e kamer niet te verwachten. Nogmaals we worden geregeerd door gevaarlijke ideologen die niets op hebben met Nederland en de bevolking.
Ik kan mij eigen wel druk maken over het reilen en zeilen in Nederland en wat de politici daar tegen gaan doen. Verspilde moeite, de richting is al bepaald en de enige reden dat jij mag stemmen is om slechts hun aanwezigheid te legitimeren. Je beslist slechts mee over een procentje erbij of eraf en zelfs dat is discutabel dat je daar werkelijk invloed op hebt.
Niet voor niets wilt men niet dat er bindende referenda zijn over alle onderwerpen.
Dan wil ik liever een Gideon van Meijeren die met zijn zeer irritante stem kalm en beleefd die malloten daar op de kast jaagt.
Dat is mij veel meer waard dan meedoen met deze poppenkast waar je stem slechts gebruikt word om hun aanwezigheid te legitimeren.
pi_206464712
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:11 schreef Mr.Sandman het volgende:

Alles en iedereen moet maar verboden worden. Zelfs een gesprek of discussie wordt vermeden onder het mom: 'oh, ben jij er zo eentje! :r' Een zeer enge trend.
Dat is gewoon een individueel cordon sanitaire.
Ik ga ook niet meer in gesprek met wappies, maanlanding-hoaxers en holocaust-ontkenners.
Ga lekker in je eigen bubbel zitten rotten.
Wie dit leest is gek
pi_206464775
quote:

[..]
Die motivatie hoor je ook vaak bij de Bij1 achterban.
pi_206464839
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:25 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Die motivatie hoor je ook vaak bij de Bij1 achterban.
De achterban van Bij1 past eigenlijk precies in de huidige tijdgeest. Ook Bij1 is een partij die een broertje dood heeft aan vrijheid en democratie. Volgens Bij1 ging het Coronafascisme niet ver genoeg. Radicale gelijkheid met de meest zwakke mensen in de samenleving, een recept voor ellende.
pi_206464850
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Meer hoef ik van die poppenkast in de 2e kamer niet te verwachten. Nogmaals we worden geregeerd door gevaarlijke ideologen die niets op hebben met Nederland en de bevolking.
Ik kan mij eigen wel druk maken over het reilen en zeilen in Nederland en wat de politici daar tegen gaan doen. Verspilde moeite, de richting is al bepaald en de enige reden dat jij mag stemmen is om slechts hun aanwezigheid te legitimeren. Je beslist slechts mee over een procentje erbij of eraf en zelfs dat is discutabel dat je daar werkelijk invloed op hebt.
Niet voor niets wilt men niet dat er bindende referenda zijn over alle onderwerpen.
Dan wil ik liever een Gideon van Meijeren die met zijn zeer irritante stem kalm en beleefd die malloten daar op de kast jaagt.
Dat is mij veel meer waard dan meedoen met deze poppenkast waar je stem slechts gebruikt word om hun aanwezigheid te legitimeren.
Je kan jouw stokpaardje wel blijven herhalen, maar wat is een gevaarlijke ideologie?

Vooral als je weet dat jij acht FVD aanloopt, welke weer achter Putin aanloopt, de man die de ene oorlogsmisdaad na de andere uitvoert. En jouw fuhrer vindt Putin weer de enige die nog iets kan doen tegen een complot waarin alleen sukkels geloven..

Dat het in de politiek niet altijd goed gaat is een feit, maar je kan dit niet verwijten aan een gevaarlijke ideologie, zonder duidelijk te zijn wat je bedoeld..
pi_206464912
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De achterban van Bij1 past eigenlijk precies in de huidige tijdgeest. Ook Bij1 is een partij die een broertje dood heeft aan vrijheid en democratie. Volgens Bij1 ging het Coronafascisme niet ver genoeg. Radicale gelijkheid met de meest zwakke mensen in de samenleving, een recept voor ellende.
Net zoals FVD.. Typisch dat partijen met een bepaalde term in de naam zich aan die titel niet houden. PVV is enkel voor vrijheid van volbloed Nederlanders. FVD heeft niks met democratie te maken (alleen al dat Bidet de leider is en niet democratisch kan worden gekozen/verwijderd).

Tevens moet je eens doorhebben dat vrijheid iets anders betekent dan "ik wil en moet en zal doen wat ik wil, de rest kan de klere krijgen". Vrijheid is altijd een balans zoeken tussen mensen die verschillende dingen willen.
pi_206464925
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik bedoel, anders zijn er nog wel een paar andere partijen die in mijn ogen niets anders doen dan verdeling zaaien en polariseren.

Misschien ligt dat wel aan jou?

Mensen moeten niet met iedereen moeten praten.
pi_206464942
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:43 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
Net zoals FVD.. Typisch dat partijen met een bepaalde term in de naam zich aan die titel niet houden. PVV is enkel voor vrijheid van volbloed Nederlanders. FVD heeft niks met democratie te maken (alleen al dat Bidet de leider is en niet democratisch kan worden gekozen/verwijderd).

Tevens moet je eens doorhebben dat vrijheid iets anders betekent dan "ik wil en moet en zal doen wat ik wil, de rest kan de klere krijgen". Vrijheid is altijd een balans zoeken tussen mensen die verschillende dingen willen.
Daarom ook directe democratie en referenda. Democratischer dan dat word het niet. Het liefst ook nog een districtenstelsel waardoor de volksvertegenwoordiging ook echt uit de regio komt.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 12:13:17 #118
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206465175
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe kijk je dan tegen het gedrag van bepaalde users tegen mij aan?
Nog interessanter, om het echt META te maken, hoe zouden al die politici en journalisten die je in een handomdraai bestempeld als antidemocraten en gevaarlijke ideologen tegen je gedrag aan kijken?

"Wat een scherpe, genuanceerde, respectvolle, onafhankelijke analyse van een zoeker naar de waarheid, laten we daar eens in gesprek mee gaan"?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 27 oktober 2022 @ 12:14:55 #119
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206465186
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Correct.
Nu nog je uiteenzetting over Hitler als 'grootste progressieveling' ooit.

Ik zit helemaal klaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206465195
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja ik heb Twitter, ze lieten zich wel weer kennen h die luitjes van de gevestigde orde. De NS had uiteindelijk een ieder alsnog hun stem laten bevestigen om vervolgens de prijs niet meer uit te delen omdat het verkeerde boek anders zou winnen. Wat een sneue bedoeling was dat zeg.
Dit klopt uiteraard weer niet. Want ook op twitter was te volgen dat FVD-ers tips kregen om met veel mailadressen te stemmen op het coronabedrog. Van die tijdelijke e-mailadressen die later niet meer te verifiren waren.

quote:
Dat Gideon zoveel geld verdient met de politiek is een keuze van de bevolking. Het stopt wanneer mensen niet op Gideon stemmen, zo werkt democratie. Wat jij wilt is deze mensen uit een functie zetten zonder dat de kiezer daar iets over te zeggen heeft. Nogmaals het is zo anti democratisch als de pest en je ziet het niet eens.
Helemaal niet. Gideon zit er voor FVD in Den Haag en nog een stad. Waar de man helemaal niet woont. Dat is gewoon onderling doorgeschoven.. Zoals die vrouw die nu bij JA21 zit, en toen ze nog bij FVD ook ineens functies erbij kreeg.. Alleen de landelijke zetel heeft Gideon terecht gekregen.

Je kan het allemaal volgen hoor, via open2ekamer of zo.
pi_206465205
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
Neen, jij bent liever hypocriet dan duidelijk. Dat is mij wel duidelijk...

Tevens draai je de zaken weer eens om.. Toen ik bij BNW kwam was ik een normale user. Maar door het gedrag van bepaalde figuren aldaar ben ik kort aangebonden geworden. Al waren er ook genoeg mensen die mij toen juist complimenteerden met het feit dat ik nog zo lang met jullie soort in gesprek ben geweest..
Nogmaals, ik werd geband door de mod aldaar omdat ik om bewijzen vroeg. Daar doen ze in BNW niet aan. Vandaar dat men daar nog geloofd in de protocollen van Zion, welke door de normale mensen als een hoax is ontmaskerd..
[..]
Over logica gesproken, ik heb nergens het woordje liegen gebruikt.

Als je extreem rechtse figuren steunt dan ben je zelf ook extreem rechts. Anders steun je die mensen toch niet? Ik ben links en ik steun linkse mensen. Kom daar ook voor op..

Jij noemde linkse punten zelfs een "gevaarlijke ideologie" dus dan weet je dat je extreem rechts bent.
Ik vind het behalen van onrealistische doelen over de rug van de welzijn van je bevolking gevaarlijk gedrag. En dat gedrag komt van een ideologie waar belangen van de burger op de laatste plaats staan en men zich meer bekommert om internationale betrekkingen.
Klimaatbeleid, asielbeleid, stikstofbeleid zomaar wat dingen die de burger bakken met geld kost en wat maar weinig tot geen voordelen met zich meebrengen.
Een ieder die daar wat tegen in te brengen heeft plaatst zich zelf buiten de discussie.
Daarom geen referenda om te kijken wat het volk echt wil, nee gewoon doorgaan en hopen dat er geen opstand komt. Nogmaals gevaarlijke ideologen.
pi_206465234
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:16 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
Dit klopt uiteraard weer niet. Want ook op twitter was te volgen dat FVD-ers tips kregen om met veel mailadressen te stemmen op het coronabedrog. Van die tijdelijke e-mailadressen die later niet meer te verifiren waren.
[..]
Helemaal niet. Gideon zit er voor FVD in Den Haag en nog een stad. Waar de man helemaal niet woont. Dat is gewoon onderling doorgeschoven.. Zoals die vrouw die nu bij JA21 zit, en toen ze nog bij FVD ook ineens functies erbij kreeg.. Alleen de landelijke zetel heeft Gideon terecht gekregen.

Je kan het allemaal volgen hoor, via open2ekamer of zo.
En later moest elke stem alsnog geverifieerd worden. Ik kan het weten want ik heb de e-mail nog in mijn inbox zitten.
Toen bleek dat het coronabedrog alsnog zou winnen toen heeft men heel flauw de verkiezing stop gezet. En wat ik heb gezien op Twitter was dat de goegemeente weer eens aan het jammeren in de gebruikelijke talkshows.
Kortom erg sneu weer.
pi_206465245
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Toch is de enige manier dat die groep mensen iets leert dat ze zelf de dupe worden van hun stemgedrag eens kijken hoe leuk die groep het vind als er een PVV/fvd/BBB/JA21/BVNL kabinet komt wat de volle termijn blijft zitten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206465270
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:20 schreef vipergts het volgende:

[..]
Toch is de enige manier dat die groep mensen iets leert dat ze zelf de dupe worden van hun stemgedrag eens kijken hoe leuk die groep het vind als er een PVV/fvd/BBB/JA21/BVNL kabinet komt wat de volle termijn blijft zitten.
Veel slechter dan nu zal het niet worden, ik las net dat het leger des Heils een warme kamer heeft voor mensen die de energierekening niet kunnen betalen.
De plaatselijke bakker hier sluit binnenkort zijn deuren en er is bij verschillende mensen hier op het dorp brandstof uit de auto gestolen.
Gaat fantastisch verder hoor, ik ben zelf maar wat blij dat ik een houtkachel heb en dus niet die waanzinnige prijzen hoeft te betalen.
pi_206465284
quote:

[..]
Hebben mensen al iets geleerd dan de afgelopen 10 jaar? totaal niet.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 12:24:47 #126
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206465285
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Veel slechter dan nu zal het niet worden, ik las net dat het leger des Heils een warme kamer heeft voor mensen die de energierekening niet kunnen betalen.
De plaatselijke bakker hier sluit binnenkort zijn deuren en er is bij verschillende mensen hier op het dorp brandstof uit de auto gestolen.
Gaat fantastisch verder hoor, ik ben zelf maar wat blij dat ik een houtkachel heb en dus niet die waanzinnige prijzen hoeft te betalen.
Dat wordt allemaal nog leuker met een knetterrechtse regering met libertaire trekjes, inderdaad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206465289
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En later moest elke stem alsnog geverifieerd worden. Ik kan het weten want ik heb de e-mail nog in mijn inbox zitten.
Toen bleek dat het coronabedrog alsnog zou winnen toen heeft men heel flauw de verkiezing stop gezet. En wat ik heb gezien op Twitter was de goegemeente weer eens aan het jammeren.
Kortom erg sneu weer.
Je weet niet waar je het over hebt, zoveel is duidelijk. Die tijdelijke emailadressen die men maakte waren juist om snel nog te veriferen en dan verdween het emailadres weer. Dus kon men niet achterhalen wie de stem had uitgebracht. Beetje ICT kennis graag..

Ik ben sinds vannacht van twitter afgegaan, juist omdat ik de sfeer niet goed vond. Vooral de FVD stemmers hadden nogal een grote bek.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 12:27:19 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206465308
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:24 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Hebben mensen al iets geleerd dan de afgelopen 10 jaar? totaal niet.
Je zou inderdaad denken dat na 10 jaar neoliberalisme, decentralisering en privatisering men meer naar links zou opschuiven, als Jan Modaal...

Het laatste wat je na dit debacle zou moeten willen is nog meer rechts. Maar goed, zolang wat one-liners over immigratie en belasting (en reptielen) voor meer stemmen zorgen dan pleiten voor sociale zekerheid en arbeidsrecht, is het voor 'de Nederlander' kennelijk nog niet rechts genoeg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Redactie Frontpage donderdag 27 oktober 2022 @ 12:31:41 #129
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_206465352
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Toen bleek dat het coronabedrog alsnog zou winnen toen heeft men heel flauw de verkiezing stop gezet. En wat ik heb gezien op Twitter was dat de goegemeente weer eens aan het jammeren in de gebruikelijke talkshows.
Kortom erg sneu weer.
En die verificatie kont gedaan worden doordat er websites werden gebruikt die de verificatiemails naar nepadressen doorstuurden naar het werkelijke adres van de stemmer. Zo kan je met 1000 niet bestaande emailadressen gewoon netjes verificatie uitvoeren. Daarmee is nergens vast te stellen hoeveel echte stemmen Berry Bidet voor zijn vodje heeft gekregen.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_206465357
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Daarom ook directe democratie en referenda. Democratischer dan dat word het niet. Het liefst ook nog een districtenstelsel waardoor de volksvertegenwoordiging ook echt uit de regio komt.
Ben ik het mee oneens. Burgers hebben doorgaans te weinig kennis van dossiers om tot een doordachte keuze te komen en met een districtenstelsel krijg je de onzalige situatie dat een stem van een burger uit een provincie met een kleinere populatie dan die uit een dichter bevolkte provincie zwaarder weegt. Dat zie ik als ondemocratisch.

Ik ben het eigenlijk nog nooit met jou eens geweest trouwens. Apart vind ik dat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Niels0Kurovski op 27-10-2022 12:40:46 (zinsverbetering) ]
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_206465478
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]
HowardRoarke is een kwaliteitsuser die van mening is dat een open samenleving alleen kan bestaan als men elkaar respecteert. Hij heeft bijvoorbeeld helemaal niets met FvD maar hij maakt het niet tot zijn persoonlijke missie om de partij en zijn volgers te beschadigen. Dat is prijzenswaardig te noemen.
Haha, ironisch want puurder alt-right dan HR tref je ze zelden :+ Zodra je iets post wat niet volledig in zijn straatje past volgt er een heetgebakerd epistel over hoe pervers en schrikbarend deze ideen wel niet zouden zijn. In BNW kwam hij er doodleuk voor uit bedreigingen en intimidatie jegens schoolpersoneel en Amerikaanse verkiezingsmedewerkers vooral 'prima' en/of erg grappig te vinden. Prachtig staaltje 'respect'.

Ik begrijp echt totaal niet waarom die griezel naar Nederland is gemigreerd want met zijn totale afkeer van de Nederlandse samenleving was Servi toch een betere plek voor hem.
Incelfrikandel
pi_206465639
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je zou inderdaad denken dat na 10 jaar neoliberalisme, decentralisering en privatisering men meer naar links zou opschuiven, als Jan Modaal...

Het laatste wat je na dit debacle zou moeten willen is nog meer rechts. Maar goed, zolang wat one-liners over immigratie en belasting (en reptielen) voor meer stemmen zorgen dan pleiten voor sociale zekerheid en arbeidsrecht, is het voor 'de Nederlander' kennelijk nog niet rechts genoeg.
En waarom denk je dat die mensen zo stemmen? Zo moeilijk is het allemaal niet hoor, de mensen voelen zich verraden, niet gehoord etc.
Misschien moeten de linkse partijen stoppen met jammeren en echt eens een keer wat gaan doen aan immigratie, klimaatbeleid etc etc.
pi_206465647
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Kortom erg sneu weer.
Stuur eens een fotootje van pagina 43 van het boek dan
pi_206465659
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:05 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Stuur eens een fotootje van pagina 43 van het boek dan
Dat boek ligt bij de buurman ;) die overigens ook gestemd heeft lmao.
pi_206465678
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:45 schreef Kerel1973 het volgende:

[..]
Misschien ligt dat wel aan jou?

Mensen moeten niet met iedereen moeten praten.
Wij, als burgers, wellicht niet.

Maar verkiesbare politieke partijen die elkaar bij voorbaat uitsluiten is simpelweg antidemocratisch.
[..]
  donderdag 27 oktober 2022 @ 13:09:23 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206465690
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:08 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Maar verkiesbare politieke partijen die elkaar bij voorbaat uitsluiten is simpelweg antidemocratisch.
Je bedoelt hoe FvD de rest van de politiek wegzet als Kartel?

Ja, eens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206465757
twitter

Kijk ze eens zitten daar, een ieder volstrekt met elkaar eens dat een boek van Baudet bij voorbaat niet mag winnen.
pi_206465759
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je bedoelt hoe FvD de rest van de politiek wegzet als Kartel?

Ja, eens.
Doen ze dat? Geen idee, iedereen mag tot op zekere hoogte en met in acht neming van de wet roepen wat hij of zij wilt.

Een cordon sanitaire gevormd door de huidige meerderheid daarentegen is een heel ander verhaal. Je kunt en mag geen hele groep(en), wellicht wel een miljoen, burgers uitsluiten omdat hun mening je niet aanstaat.
[..]
pi_206465774
quote:

[..]
Dan moedig je in je consequentheid dit soort opstandigheden ook tegen Putin en het Russische regime aan neem ik aan?
pi_206465788
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dan moedig je in je consequentie dit soort opstandigheden ook tegen Putin en het Russische regime aan neem ik aan?
Het zal mij aan mijn reet roesten wie de scepter zwaait in Rusland. Nogmaals niet mijn probleem, ik bekommer mezelf meer om de westerse wereld en Nederland in het bijzonder dan om Rusland.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 13:25:38 #141
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206465828
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ben ik het mee oneens. Burgers hebben doorgaans te weinig kennis van dossiers om tot een doordachte keuze te komen en met een districtenstelsel krijg je de onzalige situatie dat een stem van een burger uit een provincie met een kleinere populatie dan die uit een dichter bevolkte provincie zwaarder weegt. Dat zie ik als ondemocratisch.

Ik ben het eigenlijk nog nooit met jou eens geweest trouwens. Apart vind ik dat.
Dat hangt er van af hoe je de districten indeelt. Is geen wet van Meden en Perzen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 13:30:38 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206465858
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het zal mij aan mijn reet roesten wie de scepter zwaait in Rusland. Nogmaals niet mijn probleem, ik bekommer mezelf meer om de westerse wereld en Nederland in het bijzonder dan om Rusland.
En dan staan te juichen en springen wanneer een partij het land ontregelt ten gunste van het Kremlin.

Het kan verkeren...
Huilen dan.
pi_206465862
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En dan staan te juichen en springen wanneer een partij het land ontregelt ten gunste van het Kremlin.

Het kan verkeren...
Dit soort samenzweringstheorien horen in BNW thuis word mij regelmatig verteld.
pi_206465875
quote:

[..]
Als je je bekommert om de Westerse wereld maakt het nogal uit wie de scepter zwaait in Rusland of niet?
pi_206465887
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:33 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Als je je bekommert om de Westerse wereld maakt het nogal uit wie de scepter zwaait in Rusland of niet?
Dat is lang niet zo belangrijk als het feit dat we in de NAVO zitten.
pi_206465889
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
*shots fired*
[..]
pi_206465979
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:08 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Niet per se, onverenigbare ideeen zijn onverenigbaar. Wat wel ondemocratisch is, is iedereen die tot nu toe tevergeefs stemt voor een koersverandering, van SP tot FvD, wegzetten als afgehaakt Nederland. Dat is dan afgekoppeld Nederland, dat is wat anders.

Wat ook ondemocratisch is, is al die mensen ook niet meerekenen voor het benodigde draagvlak, en de standpunten van die mensen onderdrukken of zelfs censureren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206465980
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:15 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Doen ze dat? Geen idee, iedereen mag tot op zekere hoogte en met in acht neming van de wet roepen wat hij of zij wilt.

Een cordon sanitaire gevormd door de huidige meerderheid daarentegen is een heel ander verhaal. Je kunt en mag geen hele groep(en), wellicht wel een miljoen, burgers uitsluiten omdat hun mening je niet aanstaat.
Ja, dat doen ze, de rest wegzetten als onderdeel van een kartel, maar dat was even langs je heen gegaan, blijkbaar. En daarmee sluiten ze al die burgers uit en gaan over tot ontregelen.

Journalistiek wegzetten als ratten (om maar weer een ontopic te gaan) heeft niets met politiek te maken. Het is de haatclown uithangen, zodat je je nihilistische agenda kan pushen bij boze mislukkelingen. Eerst moet blijkbaar alles stuk, daarna pas kunnen ze hun boreale wereld opbouwen. Als je te onbekwaam bent om mee te kunnen spelen moet je blijkbaar ontregelen. Dan ga je stiekem filmen en zeggen dat ergens een rioollucht hangt. Het kleutergedrag noemen is een belediging voor kleuters.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_206466000
quote:

[..]
Met partijen als BBB en JA21 zou het een stuk beter worden in Nederland op sommige vlakken. Mochten we niet in de huidige situatie zitten met een torenhoge inflatie, energiekosten en een kwakkelende Euro, zou ik zeker voor een partij als JA21 kunnen stemmen. Wat vind jij eigenlijk zo slecht aan deze partijen dan (FvD even buiten beschouwen gelaten)? En wat hebben ze berhaupt gemeen? Dat is niet op te maken uit je post.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Haha, ironisch want puurder alt-right dan HR tref je ze zelden :+ Zodra je iets post wat niet volledig in zijn straatje past volgt er een heetgebakerd epistel over hoe pervers en schrikbarend deze ideen wel niet zouden zijn. In BNW kwam hij er doodleuk voor uit bedreigingen en intimidatie jegens schoolpersoneel en Amerikaanse verkiezingsmedewerkers vooral 'prima' en/of erg grappig te vinden. Prachtig staaltje 'respect'.

Ik begrijp echt totaal niet waarom die griezel naar Nederland is gemigreerd want met zijn totale afkeer van de Nederlandse samenleving was Servi toch een betere plek voor hem.
Alt-right nog wel, haha, dat is erg opmerkelijk voor iemand die vorig jaar nog op de heeft VVD gestemd en afgelopen voorjaar op de PvdA. Ik wist niet dat dit alt-right partijen waren. En laat ook maar even die posts zien waar ik zou hebben gezegd het prima en grappig te vinden dat er mensen worden bedreigd?

Maar nu zal er wel geen reactie meer volgen wat bij jou een beetje de standaard is, of je doet het af met 'okee Thier'. Inhoudelijke vragen worden genegeerd of afgedaan met een argumentum ad hominem.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206466103
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Met partijen als BBB en JA21 zou het een stuk beter worden in Nederland op sommige vlakken. Mochten we niet in de huidige situatie zitten met een torenhoge inflatie, energiekosten en een kwakkelende Euro, zou ik zeker voor een partij als JA21 kunnen stemmen. Wat vind jij eigenlijk zo slecht aan deze partijen dan (FvD even buiten beschouwen gelaten)? En wat hebben ze berhaupt gemeen? Dat is niet op te maken uit je post.
[..]
Alt-right nog wel, haha, dat is erg opmerkelijk voor iemand die vorig jaar nog op de heeft VVD gestemd en afgelopen voorjaar op de PvdA. Ik wist niet dat dit alt-right partijen waren. En laat ook maar even die posts zien waar ik zou hebben gezegd het prima en grappig te vinden dat er mensen worden bedreigd?

Maar nu zal er wel geen reactie meer volgen wat bij jou een beetje de standaard is, of je doet het af met 'okee Thier'. Inhoudelijke vragen worden genegeerd of afgedaan met een argumentum ad hominem.
Die verschrikkelijk progressieve woke-partij?
pi_206466153
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:54 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Die verschrikkelijk progressieve woke-partij?
PvdA is een verschrikkelijk progressieve woke partij? Niet mijn woorden. Dat geflirt met GroenLinks is wel erg jammer, maar als PvdA het bij de eigen roots (sociaaldemocratisch beleid) houdt is het een degelijke partij. Met betrekking tot de woningmarkt, veiligheid en onderwijs hebben ze in elk geval een prima agenda hier in Rotterdam.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206466364
quote:

[..]
Je partij bekommert zich wel om Putin en Rusland. Baudet riep nog op Putin te steunen waar het kon.

Hoe verenig je dat met je mening?
pi_206466427
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 14:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Je partij bekommert zich wel om Putin en Rusland. Baudet riep nog op Putin te steunen waar het kon.

Putin is the hero we need.

Citaatje hoor.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 14:38:52 #154
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206466453
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De feiten:
- Het Kremlin heeft baat bij chaos in Europa.
- Baudet is een uit-ge-spro-ken fan van Poetin en zijn optreden, en roept op tot het steunen daarvan.
- Jij staat te juichen en springen wanneer clowns van FvD het land ontregelen.
Huilen dan.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 14:38:54 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206466454
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is lang niet zo belangrijk als het feit dat we in de NAVO zitten.
Komt je verhandeling over Hitler als grootste progressieveling ooit vandaag nog?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206466464
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Komt je verhandeling over Hitler als grootste progressieveling ooit vandaag nog?
Er schijnt vanavond een longread gedropt te worden door Chivaz op stormfront.ru
pi_206466497
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 14:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je hoeft het niet met alles eens te zijn als het gaat om een politieke partij. Als dat zo zou zijn dan zouden er nog maar weinig mensen gaan stemmen. Je kiest het geen dat het beste bij je past. En in mijn geval is dat FVD om de redenen die ik heb aangegeven.
pi_206467806
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 14:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je hoeft het niet met alles eens te zijn als het gaat om een politieke partij. Als dat zo zou zijn dan zouden er nog maar weinig mensen gaan stemmen. Je kiest het geen dat het beste bij je past. En in mijn geval is dat FVD om de redenen die ik heb aangegeven.
dat soort redenen zouden een partij sowieso voor iemand moeten uitsluiten. Dat doe je niet, en dat is een vrije keuze. Net zodat het dan een vrije keuze is jou hierop te veroordelen.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 17:51:22 #159
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206467905
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:15 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Kijk ze eens zitten daar, een ieder volstrekt met elkaar eens dat een boek van Baudet bij voorbaat niet mag winnen.
Er is heel tactisch geknipt net op het moment dat nota bene de talkshowhost tegengas gaf en zei dat het een publieksprijs was en dus vond dat het boek van Baudet gewoon zou moeten mogen meedingen, maar blijkbaar hebben onze kamerfascisten een beetje moeite met de particuliere opvatting van een columnist die ook meedong naar de prijs die daar als gast zat. Deze tweetjes doen het natuurlijk wel goed bij hun schaapachtige simpelezielenachterban.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206473017
twitter

vrijdag 28 oktober 2022 @ 00:22:02 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206473098
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 00:03 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Dat worden weer heel frisse incel-twitter reacties, no doubt
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206487552
quote:
[ twitter ]
Intimiderend, ik eis een verbod op de Volkskrant. Deze vorm van intimidatie is de Volkskrant onwaardig en leid tot genocide.
pi_206487619
:O
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:26:31 #164
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206487696
quote:
[ twitter ]
Wat is er precies aan de hand dat je die emoticon plaatst?
pi_206487781
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 14:26 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Wat is er precies aan de hand dat je die emoticon plaatst?
Niet naar de bekende weg vragen.
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:57:13 #166
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206487879
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 14:40 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Niet naar de bekende weg vragen.
Even kijken, iemand publiceert een volkskrantartikel en ipv dat je dat volkskrantartikel erbij pakt en aangeeft welke passages je tegenstaan, plaats je een tweet van een andere groep die zeggen dat er iets in dat artikel staat dat niet door de beugel kan. Kun je niet zelf even aangeven wat precies je probleem is, in plaats van een willekeurige tweet van een willekeurige groep hier dumpen? Want die tweet lijkt me eigenlijk op geen enkele manier relevant voor het onderwerp.
pi_206487993
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 14:57 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Even kijken, iemand publiceert een volkskrantartikel en ipv dat je dat volkskrantartikel erbij pakt en aangeeft welke passages je tegenstaan, plaats je een tweet van een andere groep die zeggen dat er iets in dat artikel staat dat niet door de beugel kan. Kun je niet zelf even aangeven wat precies je probleem is, in plaats van een willekeurige tweet van een willekeurige groep hier dumpen? Want die tweet lijkt me eigenlijk op geen enkele manier relevant voor het onderwerp.
ah je hebt het bericht niet gelezen.
pi_206488028
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 15:14 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
ah je hebt het bericht niet gelezen.
Aanrader om het niet te lezen, want het is de website van de domineewappie Pieter Kuyt met z'n net zo gekke dochter Jade.
ook wel bekend van wappieclubje BPOC.

weet je nog, die 80 agenten? Of dat rapport vaccinatieschade wat ze wel beloofd hebben maar niet uitbrengen.
en die 200 zogenaamde aangiftes tegen Rutte, De Jonge, noem maar op.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')