Het zijn een stelletje nietsnutten bij mekaar. Die andere groep zou hen finaal wegblazen. Maar ja dan krijg je stemmen he.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hebben het uitgevonden in deze show.
Ik vind het echt jammer dat we ze nu zo weinig zien. Ik snap best dat ze het moeten verdelen maar sommige waaronder Nadir zie je constant in beeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:47 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja graag.
[..]
Helemaal mee eens, dacht ook bijna dat ze niets meer hadden samen want als er sl iets geschreven werd ging het over 1 van de 2.
Vind ook dat ze op televisie uit beeld worden gehouden, je ziet ze bijna niet.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:49 schreef R0T29 het volgende:
Esther laat zich niet wegsturen door het wijf van kamer vijf
Ja dat klopt. Ik zie Bern en Sas ook graag, maar vaak niet in beeld begrijp ik van de streamverslagen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat we ze nu zo weinig zien. Ik snap best dat ze het moeten verdelen maar sommige waaronder Nadir zie je constant in beeld.
watch out for the undertonequote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:50 schreef R0T29 het volgende:
Esther praat met zo'n gemene ondertoon...dat is echt een heks
Kamer 5quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:53 schreef R0T29 het volgende:
In welke kamer slapen die struiken trouwens?
Dan kan je net zo goed naar een gifje kijken van die 2 knuffelende klefferds. Ik zie eerlijk gezegd liever die struikenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:53 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik zie Bern en Sas ook graag, maar vaak niet in beeld begrijp ik van de streamverslagen.
Heeft ze met de huisarts besprokenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:54 schreef Charmian het volgende:
De vraag is nu, waarom moet madeleine perse in dat hoekje liggen? Hier kan ze dus wel d'r mond over houden.
Ja vorige week ging het nog wel maar naar mijn gevoel zijn ze amper op beeld deze week. Zie constant dezelfde. Kijk ook niet altijd live lees hier ook vaak mee. Gelukkig houden sommige mensen ons up to date, ben ik dankbaar voor! (:quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:53 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik zie Bern en Sas ook graag, maar vaak niet in beeld begrijp ik van de streamverslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |