Als je niet begrijpt waarom een hele jumbo in elkaar timmeren een minstens even zware straf verdient als inraak, fraude, verduistering en corruptie, heeft het natuurlijk weinig zin om een gesprek te voeren met onze waarde Ralphsteelequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ah ja, die kaart kan ze ook nog trekken.
Hij vond dat ze wat meer het boetekleed had moeten aantrekken, maar toen kwam dus dat tweede kans geneuzel.quote:
En dan toch dat laatste zinnetje....quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:05 schreef JourneyBlue het volgende:
De rechtbank doet 9 november om 11:45 h uitspraak
Saskia Belleman
@:SaskiaBelleman
·
1h
#Glennis Grace krijgt het laatste woord. Ze zegt te hopen ,,dat dit het laatste stukje is van alles wat er is gebeurd. Ik hoop dat de slachtoffers stap voor stap hun leven weer kunnen opbouwen. En dat hoop ik ook voor mezelf."
Regelrecht uit de Jordaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Jaaaaa, racisme, die hadden we nog niet gehad vandaag.
Echt he. Walgelijk mens! Cancellen die handel!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan toch dat laatste zinnetje....
Maar mensen uit de Jordaan hebben enkel die grote bek en hebben niet de pretenties.quote:
Inderdaad. Dit zinnetje ontkracht het hele stuk. Waarom doet die domme muts toch steeds dit soort uitsprakenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan toch dat laatste zinnetje....
Lady of soul, inderdaad, ze is een halve zoolquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Alles wat Glennis tot nog toe heeft gezegd is compleet ongeloofwaardig geworden door de uitspraken van haar advocaat, die zegt wat ze écht denkt. Sjonge jonge. Zeg dan gewoon: ik zat fout, zal die taakstraf doen en hoop dat ik met mijn goede gedrag een tweede kans krijg.
Dat de advocaat ook nog de psychische problemen van de slachtoffers in twijfel ging trekken na te proberen ze het spreekrecht te ontnemen - smakeloos.
Ik ben benieuwd of ze hoger beroep aan gaat tekenen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Alles wat Glennis tot nog toe heeft gezegd is compleet ongeloofwaardig geworden door de uitspraken van haar advocaat, die zegt wat ze écht denkt. Sjonge jonge. Zeg dan gewoon: ik zat fout, zal die taakstraf doen en hoop dat ik met mijn goede gedrag een tweede kans krijg.
Dat de advocaat ook nog de psychische problemen van de slachtoffers in twijfel ging trekken na te proberen ze het spreekrecht te ontnemen - smakeloos.
Tuurlijk doet ze dat wel, het is haar tenslotte overkomen. Ze heeft dit niet gewild.... Bla bla bla..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze hoger beroep aan gaat tekenen.
Als ze oprecht een tweede kans zou willen doet ze dat niet.
Dat was Toos ook opgevallenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:58 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.instagram.com/p/CkKvqKcIGqC/?next=%2F
shownieuws VIDEO
Glennis Grace verschijnt woensdag in Amsterdam voor de rechter wegens haar vermeende rol in een veelbesproken geweldsincident in een Amsterdamse Jumbo-supermarkt eerder dit jaar. De zangeres wordt verdacht van openlijke geweldpleging, mishandeling met voorbedachten rade en bedreiging. Haar zoon staat donderdag samen met een vriend voor de kinderrechter.
Haar extensions zitten heel raar
Dat wijf is zo schaamteloos dat het me niet zal verbazenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze hoger beroep aan gaat tekenen.
Als ze oprecht een tweede kans zou willen doet ze dat niet.
Dat was een andere advocaat die over het spreekrecht begon, volgens mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ze heeft er meerdere, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was een andere advocaat die over het spreekrecht begon, volgens mij.
Ja, maar dit was de advocaat van de verdachte die er niet was.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze heeft er meerdere, heb ik begrepen.
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar dit was de advocaat van de verdachte die er niet was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |