abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206455477
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:16 schreef Rianne84 het volgende:
Heeft de vader van die zoon ze wel op een rijtje? Misschien beter als hij daar gaat wonen.
Dat huwelijk met Moos is stukgelopen toen Thony 6 was omdat Glennis het te saai vond,
pi_206455490
Dat kutjoch heet toch Anthony?
pi_206455506
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:18 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dat huwelijk met Moos is stukgelopen toen Thony 6 was omdat Glennis het te saai vond,
TJa moos wilde namelijk geen mensen opjagen jumbo’s. Dus toen werd het al snel wat saai |:(
pi_206455510
Canatans collega Tom Gijsberts neemt het over en gaat verder over het openlijk geweld. Ook daarvan moet #Glennis Grace wat de verdediging betreft worden vrijgesproken.

Volgens Gijsberts bemoeit #Glennis Grace zich niet met wat er elders in de winkel gebeurt. Op het moment dat ze de vermeende belagers van haar zoon heeft gevonden, wenkt ze volgens de advocaat de anderen niet, maar gaat ze er zelf op af.

#Glennis Grace richt zich volledig op Tino, die volgens haar haar zoon heeft mishandeld. ,,Dat leidt tot de worsteling en het optillen van haar been", zegt Gijsberts.

Volgens Gijsberts probeert #Glennis Grace na het incident bij het telhok haar zoon te vinden en wijst ze naar de uitgang. ,,Op de beelden is ook niet te zien dat ze zicht heeft op het geweld van de medeverdachten."

Volgens haar advocaten is #Glennis Grace alleen maar druk doende geweest om iedereen tegen te houden en naar de uitgang te werken. Maar Tino zei toch de stellige indruk te hebben dat ,,ze erbij stond alsof het haar ploeg was. Zo liep ze de winkel door."

Ook zei de Jumbomedewerker dat #Glennis Grace zei: ,,Pak 'm!" toen Dion K. bezig was een andere medewerker te bewerken. maar volgens Gijsberts is daar geen bewijs van.

Ook zei de Jumbomedewerker dat #Glennis Grace zei: ,,Pak 'm!" toen Dion K. bezig was een andere medewerker te bewerken. maar volgens Gijsberts is daar geen bewijs van.

Dat #Glennis Grace de leider van de knokploeg zou zijn geweest, is volgens Gijsberts ,,een subjectief oordeel. Dat zij naar de winkel kwam om verhaal te halen betekent niet dat zij de leider van de groep was."

Gijsberts zegt dat de 3de Jumbomedewerker Evgeny, die verklaarde dat het schreeuwen van #Glennis Grace leek ophitsen en aansturen, niet eens goed Nederlands spreekt. ,,Hij is in het Engels door de politie gehoord en maakt nu gebruik van een tolk."

Gijsberts citeert uitgebreid jurisprudentie die gaat over de vraag wat een wezenlijke bijdrage is aan openlijk geweld. Komt erop neer dat #Glennis Grace geen wezenlijke en significante bijdrage aan dat geweld leverde.

Gijsberts hamert weer op het feit dat er geen plan was om geweld te gebruiken. In ieder geval niet bij #Glennis Grace. ,,Als de anderen dat wel van plan waren, blijkt nergens uit dat zij daarvan op de hoogte was."

[ Bericht 26% gewijzigd door JourneyBlue op 26-10-2022 16:35:18 ]
pi_206455531
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Toch denk ik dat een taakstraf meer bereikt bij types als Glennis dan een gevangenisstraf. Kijk maar naar de dagen dat ze vast zat. Ik had niet de indruk dat ze daar iets van opgestoken had.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat wijsheid is. Gaat ze iets leren van een taakstraf of van een gevangenisstraf? Ik denk het niet. Het nadeel van een taakstraf vind ik dat die geen recht doet aan het leed van de winkelmedewerkers. Het is een flinke knokploeg geweest door een familie met een reputatie en klaarblijkelijk ook nog eens iemand uit de Top600. Ik kan me niet voorstellen dat die medewerkers zich veilig voelen in de wijk. Als samenleving bieden we zulke mensen te weinig. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de afpersingszaak van dat fruitbedrijf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206455540
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:01 schreef maily het volgende:

[..]
Laat het aub in Ter Apel zijn :+

Lekker plees poetsen.
Je kan gewoon zelf kiezen wat je wilt doen hoor als taakstraf
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_206455576
Glenda is een voor de bus gooier.
pi_206455584
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:31 schreef Kupelu het volgende:
Glenda is een voor de bus gooier.
D'r eigen zoon nota bene. Bij Jinek sorteerde ze erop voor. Ben benieuwd hoe de sfeer daar thuis is.

Misschien heb ik me erop verkeken dat het een straf voor haar is dat d'r zoon (overigens terecht) gebrandmerkt wordt als jeugddelinquent. Ze is vooral bekommerd om haar carrière.
pi_206455610
Ik val hier een beetje in en stel mss een domme vraag maar wij kunnen zeker niet die bewakingsbeelden ergens zien?
  woensdag 26 oktober 2022 @ 16:34:20 #260
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_206455613
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:12 schreef -river- het volgende:
Oh god, als ze maar niet die 200 uur voor ons liedjes moet gaan zingen :|W :|W :|W
Witwassen voor meneer van Eerd bij de Jumbo :?
pi_206455617
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:33 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik val hier een beetje in en stel mss een domme vraag maar wij kunnen zeker niet die bewakingsbeelden ergens zien?
Nee.
pi_206455629
quote:
6s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:34 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Witwassen voor meneer van Eerd bij de Jumbo :?
Ik zag vorige week een zangeres optreden in de Landmarkt. Dat is misschien wel wat voor d'r. Daar komt ook een ander slag mens dat geen vijftienjarigen mishandelt en daarmee een knokpartij uitlokt. Er werken alleen mensen die vrolijk en enthousiast zijn en het leuk vinden om een positieve bijdrage te leveren aan de winkelervaring van klanten in hun versmarkt in Amsterdam.
pi_206455666
Als je echt zo'n spijt hebt, accepteer je toch gewoon de (waarschijnlijk) taakstraf en ga je aan je eigen gedrag en dat van je onopgevoede zoon werken, waardoor je wat sympathie terug zou kunnen winnen en je carrière herstellen ipv
,,Moreel verwerpelijk gedrag is nog geen strafbaar gedrag", onschuldig op alles?
pi_206455671
Gijsberts: ,,Iedereen ging in de winkel zijn eigen weg. Er was geen coördinatie en er was geen taakverdeling. Zij was bovendien de enige die actief probeerde om het geweld te laten stoppen."

#Glennis Grace distantieerde zich dus wel degelijk van het geweld, zegt Gijsberts. ,,Op geen enkel moment heeft ze het geweld bevorderd of aangemoedigd. Ze was de enige die actief probeerde om het geweld te stoppen."

PFFF:
Gijsberts roept vragen op over de psychische klachten van de personeelsleden. Dat baseert hij vooral op het feit dat ze nog geen professionele hulp hebben gehad. ,,Dat roept de vraag op of de klachten wel zo ernstig zijn."

Gijsberts noemt de claims van 5000 euro per persoon ,,verbazingwekkend hoog, zeker gezien de summiere onderbouwing." Gijsberts wil dat de rechtbank de slachtoffers niet ontvankelijk verklaard in hun vorderingen tot vergoeding van de schade. Hij vindt die ,,erg hoog" en te summier onderbouwd
pi_206455717
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:10 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
en haar ouders wonen daar!
Daar was het ook geen rozengeur en maneschijn
https://www.ad.nl/sterren(...)zie-moeder~a4e69baa/
pi_206455769
Kan iemand mij vertellen waarom Glenis Grace niet bij haar eigen naam werd genoemd?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206455770
Nogmaals: Trial by....

Kerem Canatan neemt het weer over en gaat het hebben over de strafmaat. Hij wil dus in de eerste plaats vrijspraak, maar vraagt zich af ,,welke straf zwaarder is dan het volksgericht onder aanvoering van de roddelmedia al aan haar heeft opgelegd."
pi_206455782
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:49 schreef JourneyBlue het volgende:

Kerem Canatan neemt het weer over en gaat het hebben over de strafmaat. Hij wil dus in de eerste plaats vrijspraak, maar vraagt zich af ,,welke straf zwaarder is dan het volksgericht onder aanvoering van de roddelmedia al aan haar heeft opgelegd."
Een zwaardere straf dan #Glennis Grace al heeft gehad bestaat niet, zegt Canatan. ,,Men heeft haar identiteit van haar geprobeerd af te nemen door er alles aan te doen om haar niet langer Glennis Grace de zangeres te laten zijn, maar alleen nog Glenda B., de Jumbo mishandelaar.

BOEHOE

Wat Canatan betreft wordt de zaak teruggebracht tot normale proporties, ,,en dat is dat we hier te maken hadden met een vervelende vechtpartij die nooit had mogen plaatsvinden en waar #Glennis een rol in heeft gehad.

Het geweld dat #Glennis zelf zou hebben gebruikt was zeer beperkt in vergelijking met dat van de anderen, zegt Canatan. ,,Ze heeft ook geprobeerd tussenbeide te komen en erger te voorkomen. Ook heeft ze inzicht getoond en spijt betuigd, ook publiekelijk."
pi_206455794
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:49 schreef JourneyBlue het volgende:

Als ze die "zware" straf al heeft overleefd, kan dat taakstrafje er ook nog wel bij. We komen haar wel aanmoedigen.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 16:52:05 #270
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206455806
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:50 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Een zwaardere straf dan #Glennis Grace al heeft gehad bestaat niet, zegt Canatan. ,,Men heeft haar identiteit van haar geprobeerd af te nemen door er alles aan te doen om haar niet langer Glennis Grace de zangeres te laten zijn, maar alleen nog Glenda B., de Jumbo mishandelaar.

BOEHOE
Ach gossie.. :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206455815
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:52 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ach gossie.. :')
Sip hè? Het was maar een vervelende vechtpartij en bovendien is moreel verwerpelijk gedrag nog geen strafbaar gedrag he?
pi_206455832
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:45 schreef juul. het volgende:

[..]
Daar was het ook geen rozengeur en maneschijn
https://www.ad.nl/sterren(...)zie-moeder~a4e69baa/
Een grot schandaal ja! :D
  woensdag 26 oktober 2022 @ 16:55:45 #273
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206455850
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:49 schreef Soury het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Glenis Grace niet bij haar eigen naam werd genoemd?
Dat is ze wel, zie de toelichtingen van het OM op diverse media...
pi_206455856
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:49 schreef Soury het volgende:
She’s a star _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_206455870
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat is ze wel, zie de toelichtingen van het OM op diverse media...
Nou Saskia Belleman heeft dat veranderd.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')