Dat huwelijk met Moos is stukgelopen toen Thony 6 was omdat Glennis het te saai vond,quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:16 schreef Rianne84 het volgende:
Heeft de vader van die zoon ze wel op een rijtje? Misschien beter als hij daar gaat wonen.
TJa moos wilde namelijk geen mensen opjagen jumbo’s. Dus toen werd het al snel wat saaiquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:18 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat huwelijk met Moos is stukgelopen toen Thony 6 was omdat Glennis het te saai vond,
Ik weet eerlijk gezegd niet wat wijsheid is. Gaat ze iets leren van een taakstraf of van een gevangenisstraf? Ik denk het niet. Het nadeel van een taakstraf vind ik dat die geen recht doet aan het leed van de winkelmedewerkers. Het is een flinke knokploeg geweest door een familie met een reputatie en klaarblijkelijk ook nog eens iemand uit de Top600. Ik kan me niet voorstellen dat die medewerkers zich veilig voelen in de wijk. Als samenleving bieden we zulke mensen te weinig. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de afpersingszaak van dat fruitbedrijf.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat een taakstraf meer bereikt bij types als Glennis dan een gevangenisstraf. Kijk maar naar de dagen dat ze vast zat. Ik had niet de indruk dat ze daar iets van opgestoken had.
Je kan gewoon zelf kiezen wat je wilt doen hoor als taakstrafquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:01 schreef maily het volgende:
[..]
Laat het aub in Ter Apel zijn![]()
Lekker plees poetsen.
D'r eigen zoon nota bene. Bij Jinek sorteerde ze erop voor. Ben benieuwd hoe de sfeer daar thuis is.quote:
Witwassen voor meneer van Eerd bij de Jumboquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:12 schreef -river- het volgende:
Oh god, als ze maar niet die 200 uur voor ons liedjes moet gaan zingen![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:33 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik val hier een beetje in en stel mss een domme vraag maar wij kunnen zeker niet die bewakingsbeelden ergens zien?
Ik zag vorige week een zangeres optreden in de Landmarkt. Dat is misschien wel wat voor d'r. Daar komt ook een ander slag mens dat geen vijftienjarigen mishandelt en daarmee een knokpartij uitlokt. Er werken alleen mensen die vrolijk en enthousiast zijn en het leuk vinden om een positieve bijdrage te leveren aan de winkelervaring van klanten in hun versmarkt in Amsterdam.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Witwassen voor meneer van Eerd bij de Jumbo
Daar was het ook geen rozengeur en maneschijnquote:
Een zwaardere straf dan #Glennis Grace al heeft gehad bestaat niet, zegt Canatan. ,,Men heeft haar identiteit van haar geprobeerd af te nemen door er alles aan te doen om haar niet langer Glennis Grace de zangeres te laten zijn, maar alleen nog Glenda B., de Jumbo mishandelaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:49 schreef JourneyBlue het volgende:
Nogmaals: Trial by....
Kerem Canatan neemt het weer over en gaat het hebben over de strafmaat. Hij wil dus in de eerste plaats vrijspraak, maar vraagt zich af ,,welke straf zwaarder is dan het volksgericht onder aanvoering van de roddelmedia al aan haar heeft opgelegd."
Als ze die "zware" straf al heeft overleefd, kan dat taakstrafje er ook nog wel bij. We komen haar wel aanmoedigen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:49 schreef JourneyBlue het volgende:
Nogmaals: Trial by....
Kerem Canatan neemt het weer over en gaat het hebben over de strafmaat. Hij wil dus in de eerste plaats vrijspraak, maar vraagt zich af ,,welke straf zwaarder is dan het volksgericht onder aanvoering van de roddelmedia al aan haar heeft opgelegd."
Ach gossie..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:50 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Een zwaardere straf dan #Glennis Grace al heeft gehad bestaat niet, zegt Canatan. ,,Men heeft haar identiteit van haar geprobeerd af te nemen door er alles aan te doen om haar niet langer Glennis Grace de zangeres te laten zijn, maar alleen nog Glenda B., de Jumbo mishandelaar.
BOEHOE
Sip hè? Het was maar een vervelende vechtpartij en bovendien is moreel verwerpelijk gedrag nog geen strafbaar gedrag he?quote:
Een grot schandaal ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Daar was het ook geen rozengeur en maneschijn
https://www.ad.nl/sterren(...)zie-moeder~a4e69baa/
Dat is ze wel, zie de toelichtingen van het OM op diverse media...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:49 schreef Soury het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Glenis Grace niet bij haar eigen naam werd genoemd?
She’s a starquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:49 schreef Soury het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Glenis Grace niet bij haar eigen naam werd genoemd?
Nou Saskia Belleman heeft dat veranderd.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ze wel, zie de toelichtingen van het OM op diverse media...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |