en haar ouders wonen daar!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:09 schreef Kupelu het volgende:
Misschien mag Glenda binnenkort een liedje komen zingen bij Eva.
Dan kunnen vrolijk nababbelen over hoe ontzettend Glenda en haar vrienden benadeeld zijn door justitie, omdat Glenda eigenlijk heel beroemd is.
Maar dat is natuurlijk allemaal wel heel erg oneerlijk. Want ze konden er namelijk allemaal helemaal niets aan doen.
Had die jumbo maar niet in de westerstraat moeten gaan zitten. Echt heel vervelend.
En ze moeten roken in de winkel gewoon toestaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:09 schreef Kupelu het volgende:
Misschien mag Glenda binnenkort een liedje komen zingen bij Eva.
Dan kunnen vrolijk nababbelen over hoe ontzettend Glenda en haar vrienden benadeeld zijn door justitie, omdat Glenda eigenlijk heel beroemd is.
Maar dat is natuurlijk allemaal wel heel erg oneerlijk. Want ze konden er namelijk allemaal helemaal niets aan doen.
Had die jumbo maar niet in de westerstraat moeten gaan zitten. Echt heel vervelend.
Ja en spuiten en slikken snuiven ook!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ze moeten roken in de winkel gewoon toestaan.
Schuift ze nu de schuld af op haar zoon?!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:06 schreef JourneyBlue het volgende:
Deelde #Glennis Grace een knietje of een schop uit? Dat was geen knietje, vindt Canatan. ,,Hooguit een onvoltooid knietje." Tino zou zelf hebben gezegd niet geraakt te zijn, zegt Canatan.
Dat Tino later wel degelijk zei dat een gezwollen wang en een bloeduitstorting onder het oog door #Glennis Grace waren veroorzaakt, noemt Canatan ,,een hervonden herinnering" waaraan hij weinig waarde hecht.
Tino had al letsel door de zoon van #Glennis Grace en werd daarna ook nog een aantal malen geraakt. Maar niet door de zangeres, zegt Canatan. ,,De stap van helemaal niet geraakt zijn naar meervoudig letsel in het gezicht door toedoen van Glennis Grace is echt niet te maken."
Wat de mishandeling van de 2de Jumbomedewerker betreft, zegt Canatan dat alleen het duwen door #Glennis Grace bewezen kan worden verklaard, ,,maar dat is geen mishandeling."
Die medewerker zei dat #Glennis Grace hem een vuistslag op de kaak gaf, maar dat klopt niet zegt de advocaat. De beelden tonen dat de zangeres geen vuistslag heeft uitgedeeld, vindt Canatan
Dát die medewerker meermalen met vuisten is geslagen klopt, zegt Canatan. ,,Maar niet door #Glennis Grace."
Ja want dat staat a) duidelijk op beeld en b) die is minderjarig en c) dan komt ze er zelf mee wegquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Schuift ze nu de schuld af op haar zoon?!
Tuurlijk want die is minderjarig dus krijgt heel weinig straf.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Schuift ze nu de schuld af op haar zoon?!
Dat uur had ze nodig om haar meute te mobiliseren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:15 schreef JourneyBlue het volgende:
Ook het bewijs voor voorbedachte rade is er niet, vindt Canatan. Dat er ongeveer een uur verstreek na de thuiskomst van de zoon van #Glennis Grace is volgens de advocaat onvoldoende om uit te kunnen gaan van voorbedachte rade.
Volgens Canatan heeft #Glennis Grace zich niet kunnen beraden op een reactie en de gevolgen daarvan, omdat ze bezig was om haar zoon en diens vriend uit te horen over wat er was gebeurd.
Ik dacht ook hoor dat dat gewoon mocht! Mag dat niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ze moeten roken in de winkel gewoon toestaan.
en er moest iemand uit Loenen aan de Vecht komenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dat uur had ze nodig om haar meute te mobiliseren.
En misschien haar nagels nog even lakken.
FTFYquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dat uur had ze nodig om haar meute te mobiliseren.
En misschien haar nagels nog even lakken vijlen.
Toch denk ik dat een taakstraf meer bereikt bij types als Glennis dan een gevangenisstraf. Kijk maar naar de dagen dat ze vast zat. Ik had niet de indruk dat ze daar iets van opgestoken had.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook wat moeite heb met die taakstraf, maar ik denk dat de grootste straf voor Glennis is dat haar reputatie er alleen maar slechter op wordt en dat haar zoon een en ander boven het hoofd hangt. De advocaat van Glennis zegt zelf nota bene dat haar zoon zich aan mishandeling schuldig heeft gemaakt: "Tino had al letsel door de zoon van #Glennis Grace".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |