abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206455342
Deelde #Glennis Grace een knietje of een schop uit? Dat was geen knietje, vindt Canatan. ,,Hooguit een onvoltooid knietje." Tino zou zelf hebben gezegd niet geraakt te zijn, zegt Canatan.

Dat Tino later wel degelijk zei dat een gezwollen wang en een bloeduitstorting onder het oog door #Glennis Grace waren veroorzaakt, noemt Canatan ,,een hervonden herinnering" waaraan hij weinig waarde hecht.

Tino had al letsel door de zoon van #Glennis Grace en werd daarna ook nog een aantal malen geraakt. Maar niet door de zangeres, zegt Canatan. ,,De stap van helemaal niet geraakt zijn naar meervoudig letsel in het gezicht door toedoen van Glennis Grace is echt niet te maken."

Wat de mishandeling van de 2de Jumbomedewerker betreft, zegt Canatan dat alleen het duwen door #Glennis Grace bewezen kan worden verklaard, ,,maar dat is geen mishandeling."
Die medewerker zei dat #Glennis Grace hem een vuistslag op de kaak gaf, maar dat klopt niet zegt de advocaat. De beelden tonen dat de zangeres geen vuistslag heeft uitgedeeld, vindt Canatan
Dát die medewerker meermalen met vuisten is geslagen klopt, zegt Canatan. ,,Maar niet door #Glennis Grace."

Canatan wijst erop dat alle verdachten hebben gezegd dat het doel was om te praten, ,,ook al zou het geen prettig gesprek worden."

[ Bericht 22% gewijzigd door JourneyBlue op 26-10-2022 16:13:14 ]
pi_206455350
Nu denk ik aan de ouders van de slachtoffers. Wat moet er wel niet door die mensen heengegaan zijn als je kind zo werd afgetuigd ;(
Dat gedrocht van Krijs Wijf had een schrammetje door eigen schuld. De slachtoffers zijn voor het leven getekend. Ik kan me er moeilijk een voorstelling van maken hoe het moet voelen als je kind zo is toegetakeld
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_206455372
Misschien mag Glenda binnenkort een liedje komen zingen bij Eva.
Dan kunnen vrolijk nababbelen over hoe ontzettend Glenda en haar vrienden benadeeld zijn door justitie, omdat Glenda eigenlijk heel beroemd is.
Maar dat is natuurlijk allemaal wel heel erg oneerlijk. Want ze konden er namelijk allemaal helemaal niets aan doen.
Had die jumbo maar niet in de westerstraat moeten gaan zitten. Echt heel vervelend. 8)7
  woensdag 26 oktober 2022 @ 16:09:46 #229
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_206455373
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_206455381
Oooh mishandeling en bedreiging is “moreel verwerpelijk” en niet strafbaar?
Interessant. :')
pi_206455384
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:09 schreef Kupelu het volgende:
Dan kunnen vrolijk nababbelen over hoe ontzettend Glenda en haar vrienden benadeeld zijn door justitie, omdat Glenda eigenlijk heel beroemd is.
Maar dat is natuurlijk allemaal wel heel erg oneerlijk. Want ze konden er namelijk allemaal helemaal niets aan doen.
Had die jumbo maar niet in de westerstraat moeten gaan zitten. Echt heel vervelend. 8)7
en haar ouders wonen daar!
pi_206455387
quote:
_O-
  woensdag 26 oktober 2022 @ 16:11:06 #233
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206455389
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:09 schreef Kupelu het volgende:
En ze moeten roken in de winkel gewoon toestaan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206455401
Ik vond het al een kutwijf maar jeetje wat is zij afschuwelijk. Dat kind van dr ook.
pi_206455403
Oh god, als ze maar niet die 200 uur voor ons liedjes moet gaan zingen :|W :|W :|W
pi_206455411
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:11 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ja en spuiten en slikken snuiven ook!
pi_206455413
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:06 schreef JourneyBlue het volgende:
Deelde #Glennis Grace een knietje of een schop uit? Dat was geen knietje, vindt Canatan. ,,Hooguit een onvoltooid knietje." Tino zou zelf hebben gezegd niet geraakt te zijn, zegt Canatan.

Dat Tino later wel degelijk zei dat een gezwollen wang en een bloeduitstorting onder het oog door #Glennis Grace waren veroorzaakt, noemt Canatan ,,een hervonden herinnering" waaraan hij weinig waarde hecht.

Tino had al letsel door de zoon van #Glennis Grace en werd daarna ook nog een aantal malen geraakt. Maar niet door de zangeres, zegt Canatan. ,,De stap van helemaal niet geraakt zijn naar meervoudig letsel in het gezicht door toedoen van Glennis Grace is echt niet te maken."

Wat de mishandeling van de 2de Jumbomedewerker betreft, zegt Canatan dat alleen het duwen door #Glennis Grace bewezen kan worden verklaard, ,,maar dat is geen mishandeling."
Die medewerker zei dat #Glennis Grace hem een vuistslag op de kaak gaf, maar dat klopt niet zegt de advocaat. De beelden tonen dat de zangeres geen vuistslag heeft uitgedeeld, vindt Canatan
Dát die medewerker meermalen met vuisten is geslagen klopt, zegt Canatan. ,,Maar niet door #Glennis Grace."

Schuift ze nu de schuld af op haar zoon?! _O-
pi_206455424
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:13 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Ja want dat staat a) duidelijk op beeld en b) die is minderjarig en c) dan komt ze er zelf mee weg
pi_206455426
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:13 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Tuurlijk want die is minderjarig dus krijgt heel weinig straf.
pi_206455432
Ook het bewijs voor voorbedachte rade is er niet, vindt Canatan. Dat er ongeveer een uur verstreek na de thuiskomst van de zoon van #Glennis Grace is volgens de advocaat onvoldoende om uit te kunnen gaan van voorbedachte rade.

Volgens Canatan heeft #Glennis Grace zich niet kunnen beraden op een reactie en de gevolgen daarvan, omdat ze bezig was om haar zoon en diens vriend uit te horen over wat er was gebeurd. --> daar sorteerde ze al op voor bij Jinek

De advocaat vindt dat niet is bewezen dat #Glennis Grace meerdere mensen heeft ingeschakeld en al helemaal niet dat dat gebeurde om een gewelddadige confrontatie aan te gaan.

Volgens Canatan heeft #Glennis Grace gehandeld in hevige drift. Dat blijkt volgens hem uit haar berichten aan Dion K.: ,,Ik ga helemaal door het lint hier. Ik ga er nu naartoe. Ik weet niet waar je rijdt, maar ik ga er naartoe."

De opmerking van #Glennis Grace ,,dat er koppen gaan rollen" is een uiting van woede, vindt Canatan. ,,Het houdt geen aankondiging van geweld in."

De advocaat sloeg het woordenboek erop na en zegt dat #Glennis Grace' uitspraak formeel betekent ,,de verantwoordelijken moeten aangepakt of ontslagen worden."

Dat #Glennis Grace rustig oogde toen ze de supermarkt binnenkwam, zegt niks, vindt Canatan. ,,Een mens kan van binnen koken zonder dat dit aan de buitenkant te zien is." Haar reactie op het vermeende lachen van de slachtoffers duidt daar volgens hem weer op.---> getriggerd

[ Bericht 19% gewijzigd door JourneyBlue op 26-10-2022 16:20:50 ]
pi_206455437
quote:
pi_206455438
Ik moet zeggen dat ik ook wat moeite heb met die taakstraf, maar ik denk dat de grootste straf voor Glennis is dat haar reputatie er alleen maar slechter op wordt en dat haar zoon een en ander boven het hoofd hangt. De advocaat van Glennis zegt zelf nota bene dat haar zoon zich aan mishandeling schuldig heeft gemaakt: "Tino had al letsel door de zoon van #Glennis Grace".
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206455441
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:10 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
en haar ouders wonen daar!
Ook al zo lullig van die ouders.
  Spellchecker woensdag 26 oktober 2022 @ 16:16:27 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206455449
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:15 schreef JourneyBlue het volgende:
Ook het bewijs voor voorbedachte rade is er niet, vindt Canatan. Dat er ongeveer een uur verstreek na de thuiskomst van de zoon van #Glennis Grace is volgens de advocaat onvoldoende om uit te kunnen gaan van voorbedachte rade.

Volgens Canatan heeft #Glennis Grace zich niet kunnen beraden op een reactie en de gevolgen daarvan, omdat ze bezig was om haar zoon en diens vriend uit te horen over wat er was gebeurd.
Dat uur had ze nodig om haar meute te mobiliseren.
En misschien haar nagels nog even lakken.
pi_206455450
Heeft de vader van die zoon ze wel op een rijtje? Misschien beter als hij daar gaat wonen.
pi_206455454
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:11 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik dacht ook hoor dat dat gewoon mocht! Mag dat niet?
pi_206455456
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:16 schreef maily het volgende:

[..]
En misschien haar nagels nog even lakken.
en er moest iemand uit Loenen aan de Vecht komen
pi_206455460
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:16 schreef maily het volgende:

[..]
En misschien haar nagels nog even lakken vijlen.
FTFY
pi_206455464
Ik ken haar niet persoonlijk, maar mocht haar al niet. Maar nu heb ik een haat gevoel naar haar. Hoop ze nooit meer aan het werk komt.
Zij wil nog steeds overal onderuit komen en denkt waarschijnlijk ook nog dat dat gaat lukken.
pi_206455465
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook wat moeite heb met die taakstraf, maar ik denk dat de grootste straf voor Glennis is dat haar reputatie er alleen maar slechter op wordt en dat haar zoon een en ander boven het hoofd hangt. De advocaat van Glennis zegt zelf nota bene dat haar zoon zich aan mishandeling schuldig heeft gemaakt: "Tino had al letsel door de zoon van #Glennis Grace".
Toch denk ik dat een taakstraf meer bereikt bij types als Glennis dan een gevangenisstraf. Kijk maar naar de dagen dat ze vast zat. Ik had niet de indruk dat ze daar iets van opgestoken had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')