En Isaac dan.quote:
Ach joh over 3 uur kan het weer anders zijnquote:
Klopt!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:27 schreef Chanel5 het volgende:
Als Zwitserland hou je je afzijdig volgens mij en waar je nergens met mee.
Meestal klereleiers.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda valt op blond haar en blauwe ogen.
Ik snap dat soort uitspraken nooitquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda valt op blond haar en blauwe ogen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap dat soort uitspraken nooit
Ja sorry ik wist even even TTquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:30 schreef pingu66 het volgende:
Klaarvmet iedereen behalve Wendy en Mirthe oke en Erik ( een beetje)🤣😉
GJ maar ook Zoe zijn AF. #teamNadirquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:30 schreef Harry het volgende:
Zoe en GJ praten even
Zoe: ik wil het wel even zeggen...... Ik wil wel eerlijk zijn.
GJ: ja, ik praat met meerdere mensen (over Nadir).
Zoe: we zijn hem liever kwijt dan rijk.
GJ: absoluut, hoe hij zich nu gedraagt.
Erik wel klaar meequote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:30 schreef pingu66 het volgende:
Klaarvmet iedereen behalve Wendy en Mirthe oke en Erik ( een beetje)🤣😉
ze wil volluit boksenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Ik wil Mirthe eigenlijk even uit mijn buurt...
Wat is daar nou weer?
Boks training, ik hoorde het ook ,maar het slaat nergens op.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Ik wil Mirthe eigenlijk even uit mijn buurt...
Wat is daar nou weer?
Bij haar naam kreeg ik al Tokkie beeldenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
Toch jammer dat we niet weten wat voor type Manuela is.
Prima toch?quote:
Zo'n beetje iedereen gebruikt alleen maar "die en de" vooral Marciano en Isaacquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx: IK HEB DIE TRUITJE NIET GEWASSEN!!
( moet denken aan: Ik doe deze tasje aan)
Jammer idd dat zij er meteen al uit lagquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
Toch jammer dat we niet weten wat voor type Manuela is.
Zou toch heerlijk zijn, beetje een grote muil erbijquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij haar naam kreeg ik al Tokkie beelden
Of is ze fanatiek?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Boks training, ik hoorde het ook ,maar het slaat nergens op.
Kim D's ego
Ik weet niet of ze die had, ik ging meer af op haar muzieksmaakquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou toch heerlijk zijn, beetje een grote muil erbij
Oh dat weet ik allemaal niet meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze die had, ik ging meer af op haar muzieksmaak
Die mag en kan niet verliezen van Mirthe want dan staat ze voor haar werk en heel NL voor lul Zoiets zei ze weken geleden een keer. Zij was toen ook al heel fel op Mirthequote:
Tellen kon ze iig nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat weet ik allemaal niet meer.
Snap ik ergens wel. Zou het ook kut vinden als ik iets zou verliezen wat m’n werk betreft tegen iemand zonder ervaring.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die mag en kan niet verliezen van Mirthe want dan staat ze voor haar werk en heel NL voor lul Zoiets zei ze weken geleden een keer. Zij was toen ook al heel fel op Mirthe
Oh ik begreep dat ze Mirthe wel een lekker ding vind.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die mag en kan niet verliezen van Mirthe want dan staat ze voor haar werk en heel NL voor lul Zoiets zei ze weken geleden een keer. Zij was toen ook al heel fel op Mirthe
Toch bijzonder hoe Kim D , Kim W ,Zoe er wel in zijn geslaagdquote:
Afkijken ( Zoë)quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch bijzonder hoe Kim D , Kim W ,Zoe er wel in zijn geslaagd![]()
dat is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
Zou willen dat ik zo losjes kon touwtje springen zoals GJ trouwens.
Bedankt voor deze motivatiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is niet zo moeilijk
het snellere is moeilijker
dat kunnen er veel niet
Dat zou kunnen maar ze zou nooit op haar vallen zei ze van de week.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik begreep dat ze Mirthe wel een lekker ding vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |