Is al misluktquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:44 schreef Ebinas het volgende:
Nadir gaat zijn mond houden daar.
Genoteerd
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:45 schreef puzziepie het volgende:
Nadir voelt zich weer goed, het vergelijken
[..]
Is al mislukt
Het viel wat tegenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
@:DGK_Tegengas : Fittie tussen JW en Rupert, stream 2 , 9:45 .. oh en na een minuut al weer voorbij
Ja, jammer wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:47 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Beetje kort deze oorlog...een soort mislukte Blitzkrieg
en isaac loopt rupie op te stokenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, jammer wel.
Maar JW is nog pissed zo te zien
Wie weet
Da's welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
en isaac loopt rupie op te stoken
maar dat mogen we niet zien
Ze heeft haar posters, missie geslaagdquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:47 schreef engine het volgende:
Esther "kan me geen reet schelen, laat het hier maar lekker barsten"
Prima manager.
heel raarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo zou JW ook posters ophangen voor Jeff?? Het is toch ook een raar verhaal.
mooiquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:49 schreef Kakadylo het volgende:
Net een vulkaan die op uitbarsten staat die loods momenteel
JW was op de verkeerde plek op het verkeerde moment waarna een ultieme lachbui uitbrak bij de overige loodsgenotenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Jeff nu JW bedankt voor het helpen met posters ophangenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
En GJ heeft me gisteren toch een tijd aan hem besteed.quote:
tegen Leila jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:52 schreef pingu66 het volgende:
Was je daar of niet,Was je daar of niet,Was je daar of niet,Was je daar of niet......
Isaac...
Het lijkt een mooie dag voor de cossers te wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik blijf wisselen om alles te volgen.
Nog nooit zo druk geweest in de morgen met mijn streams
Dat valt niet te ontkennen toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:53 schreef mootie het volgende:
Hoe gaat mad nu ontkennen dat ze loog gister?
dus dat, dus wat zit ze te zeuren danquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft haar posters, missie geslaagd
dan moet kim wil heeel hard zuigenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:54 schreef Kakadylo het volgende:
Als Marciano een zuigzoen heeft denk je dat het een tattoo is
"Ja sorry....Ik ben daar te oud voor geworden.... en ik flap er soms wat uit....dat is misschien niet handig...maar het is goed bedoeld....maar ik hou wel dingen geheim als iemand met dat persoonlijk vraagt...ik weet het ook niet meer....en met jou praat ik niet meer...."quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:53 schreef mootie het volgende:
Hoe gaat mad nu ontkennen dat ze loog gister?
Maddy heeft Jeffrey een fraaie dienst bewezen maar doe het dan wel op een manier waarbij je de groep niet tegen je krijgtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat valt niet te ontkennen toch?
niet te geloven.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:55 schreef Ebinas het volgende:
Eunice vindt het superknap van Maddy dat ze het geheim gehouden heeft over Jeff.
Super moeilijk.
Maddy bedankt haar met een knuff
nog 1,5 (?) week en dan is het klaar met dat gezever (hoop ik)quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:55 schreef R0T29 het volgende:
[..]
"Ja sorry....Ik ben daar te oud voor geworden.... en ik flap er soms wat uit....dat is misschien niet handig...maar het is goed bedoeld....maar ik hou wel dingen geheim als iemand met dat persoonlijk vraagt...ik weet het ook niet meer....en met jou praat ik niet meer...."
Zoiets denk ik
Maddy had zelf kunnen zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy heeft Jeffrey een fraaie dienst gewezen maar doe het dan wel op een manier waarbij je de groep niet tegen je krijgt
Er zit nog een groot gebied tussen ja of nee en daar wringt het dan ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy had zelf kunnen zeggen
nee
dat wil ik niet
Maddy had hier gewoon niet in mee moeten gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
niet te geloven.
met een knuffel belonen omdat ze iets "geheim:" heeft gehouden
ZOe wannebequote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Madeleine is aan het touren... het thema is: tegen iedereen vertellen dat ze geen leugenaar is en dat Esther haar heeft uitgescholden voor leugenaar maar ze is geen leugenaar. Niet. etc etc etc...
![]()
Herhaling op herhaling
geen idee wat de FEBO hierin heeft betekentquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maddy had hier gewoon niet in mee moeten gaan.
Prima als persoon geheim houden, maar in functie als manager
Maar dat is met alles daar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wat de FEBO hierin heeft betekent
"Dat hep ju güüt gedan"quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:57 schreef puzziepie het volgende:
Eunice praat het goed , chapeau Eunice
50000 x 25?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:59 schreef R0T29 het volgende:
Als je echt een goeie manager bent...regels je een stemming 50.000 uit de pot en het gezeur over eten is de rest van het jaar voorbij
mora net zoquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:01 schreef puzziepie het volgende:
Soms vergeet je dat Leila er ook nog zit
Blaffend en hoestend vooralquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
mora net zo
die zie je soms door beeld stiefelen
Je schrijft waggelen verkeerdquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
mora net zo
die zie je soms door beeld stiefelen
Die voegt werkelijk helemaal geen ene kut toe en is bij ieder gesprek overbodige ballastquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:01 schreef puzziepie het volgende:
Soms vergeet je dat Leila er ook nog zit
De helft daar voegt weinig toequote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die voegt werkelijk helemaal geen ene kut toe
Er zullen meer vacatures dan aanmeldingen zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:09 schreef D. het volgende:
Wanneer wilde Esther de sollicitaties doen voor haar 'team'?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zullen meer vacatures dan aanmeldingen zijn
Dat heb ik met meer mensen daar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die voegt werkelijk helemaal geen ene kut toe en is bij ieder gesprek overbodige ballast
Ik snap echt niet wat iedereen in hem zietquote:
Sowieso zullen ze een Maddy 100x eerder tegensprekenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat iedereen in hem ziet
Ik vind het maar een doorsnee ventje met een niet zo prettig karakter
Ik denk dat Nadir verlof heeft, onder voorwaarde dat ie onder toezicht blijft staanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
Jeff je hebt mensen die net niet in een gesticht zitten![]()
ik krijg direct Nadir in mijn hoofd
Erikkiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:16 schreef mootie het volgende:
Dat zou pas een stunt zijn, een vierde kandidaat die het daadwerkelijk geheim heeft weten te houden.
Dat moet een keer fout gaan , aardige knul verder , maar iemand die zoveel en zo graag over zichzelf praat , zichzelf geweldig vindt .. valt een keer door de mand.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:11 schreef mootie het volgende:
Jeff houdt de jeffcultus ook goed in stand.
Erik grapte al: "Hebben jullie de posters van Bert ook zien hangen?"quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:16 schreef mootie het volgende:
Dat zou pas een stunt zijn, een vierde kandidaat die het daadwerkelijk geheim heeft weten te houden.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:17 schreef D. het volgende:
[..]
Erik grapte al: "Hebben jullie de posters van Bert ook zien hangen?"
Die teksten kun je zo uitrollen en hij doet het nog bewust ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:17 schreef pingu66 het volgende:
Ja Jeff nu weten we het wel dat jij de beste bent,jouw plannen geniaal zijn en dat als je verliest het je allemaal geen ene reet interesseert.
Het grote probleem is dat heel veel mensen er ook in meegaan en hem praktisch op handen dragen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moet een keer fout gaan , aardige knul verder , maar iemand die zoveel en zo graag over zichzelf praat , zichzelf geweldig vindt .. valt een keer door de mand.
Ik heb één keer een best mooi gesprek gezien waarin hij wat over zichzelf zei zonder zelfverheerlijking.
maar dat was het dan ook. Dat is niet veel.jeff is oppervlakkig
Isaac is net zo'n slang als Rupiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:20 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac wil graag bij Jeffrey horen maar dat kan hem ook zomaar de kop kosten
Dat werd net over Ima gezegd: de toyboy van Rupiequote:
Een klap van de molen denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
Mexx een klap op haar oog gehad ofzo?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat werd net over Ima gezegd: de toyboy van Rupie
Bertweter zou pontificaal op z'n poster staanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bert zit al weken stiekem in een hoekje te murmelen over zijn leven
Martin's potlood?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
Mexx een klap op haar oog gehad ofzo?
Allemaal uiteindelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac is net zo'n slang als Rupie
Dat denk ik ook. En dat begrijp ik toch ook niet helemaal .quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat heel veel mensen er ook in meegaan en hem praktisch op handen dragen.
Ik denk zelf dat een aantal dat doet omdat ze als de dood zijn hem tegen zich te krijgen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:26 schreef R0T29 het volgende:
Met zo veel slangen in huis, is het toch vreemd dat er zoveel muizen zijn...
Zeker toen hij het had over hoe hij de coronatijd heeft beleefd en dat hij "vroeger" alleen maar werkte.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moet een keer fout gaan , aardige knul verder , maar iemand die zoveel en zo graag over zichzelf praat , zichzelf geweldig vindt .. valt een keer door de mand.
Ik heb één keer een best mooi gesprek gezien waarin hij wat over zichzelf zei zonder zelfverheerlijking.
maar dat was het dan ook. Dat is niet veel. Jeff is oppervlakkig
Tuinslangen, verder komen ze niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:26 schreef R0T29 het volgende:
Met zo veel slangen in huis, is het toch vreemd dat er zoveel muizen zijn...
Ik denk dat ie keihard wordt terug gepakt,vroeger of later.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En dat begrijp ik toch ook niet helemaal .
Ik begreep gisteren van Martin dat de manager ook meer info krijgt over omstandigheden of zaken waar je rekening mee moet houden bij een persoon. Was niet een heel duidelijk gesprek maar daar had hij het over met Maddy .quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
Gedoe over manager zijn.
Je mag de boodschappen invullen op de computer, en berichtjes van de febo doorgeven, veel meer inhoud heeft het niet.
En als je bang bent weggestemd te worden is het een uitstel van 1 maand.
dat kan dus niet, want ze moeten 5 aanhangers hebben die zich bij manager moeten melden. Of de regie moet het uit beeld hebben gehouden, bovendien verlult madeleine zich sowieso bij iemandquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:16 schreef mootie het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Berend een keer manager wordt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:16 schreef mootie het volgende:
Dat is 1 van de mededelingen, zoals doorgeven aan Gerry over haar vader.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik begreep gisteren van Martin dat de manager ook meer info krijgt over omstandigheden of zaken waar je rekening mee moet houden bij een persoon. Was niet een heel duidelijk gesprek maar daar had hij het over met Maddy .
Ik denk dat dat bij Martin wel redelijk in vertrouwen bleef, maar Maddy gooit alles van anderen eruit als ze zichzelf moet verdedigen .
Ik denk dat Martin zich veel bewuster was van zijn 'verantwoordelijkheid'
Ik denk dat ie keihard wordt terug gepakt,vroeger of later.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En dat begrijp ik toch ook niet helemaal .
Wie?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:30 schreef Kakadylo het volgende:
Zijn aanwezigheid is zo dusdanig dat het verschil maximaal is als je hem eruit snijdt
Moet je nagaan dat zulke nietszeggende figuren straks overblijvenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
en plots zitten Djedi en Leila te praten
totaal geen sturing
Ja, dat vond ik een heel oprecht gesprekquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zeker toen hij het had over hoe hij de coronatijd heeft beleefd en dat hij "vroeger" alleen maar werkte.
dit is gewoon door de FEBO zo opgezetquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat zulke nietszeggende straks overblijven
Je mag gokken en nee het is niet GJquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie keihard wordt terug gepakt,vroeger of later.
[..]
Wie?
Dat moet haast wel zou je denken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie keihard wordt terug gepakt,vroeger of later.
o.a jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is 1 van de mededelingen, zoals doorgeven aan Gerry over haar vader.
Eenschquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik een heel oprecht gesprek
Dat was mijn punt niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat je daar niets kunt veranderen, want alles gaat via een stemming.
Jeffquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je mag gokken en nee het is niet GJ
Manager zijn is tijdelijk daarna ben je weer 1 van de 32, ze zullen je heus geen informatie geven waar je later je voordeel mee kan doen.quote:
Volgens mij Leilaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
wie is nu de schuldige volgens Rupie?
Ruben is ook zo'n watje. Maar was toch ook 'zwaargewond' ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
Isaac wil dat Ruben een pak slaag krijgt van GJ in de ring
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda heeft het meeste met Ima zegt ze, ze kan met hem makkelijker in gesprek met dingen die haar bezig houden.
Denk dat ze dus op Ima gaat stemmen.
Denk ook dat ze vooral bedoelt dat ze hem haar zin kan laten doen, en Jeffrey niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ze zat gisteravond nog te klagen dat het wel een ding is dat ze Ima niet verstaat![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
Wanda denkt Maddy even om te praten of zo?
jij loopt voor!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda klagen over vieze Ruben, die overal alles laat slingeren op de slaapkamer.
Vieze onderbroek lag vaak in Maddy 's schoenenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda klagen over vieze Ruben, die overal alles laat slingeren op de slaapkamer.
wanda doet niet anders dan liegen daarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:55 schreef Kakadylo het volgende:
Zij loog ook over die poster want Ruben trok die van de deur waarna ie de middelvinger opstak naar een slapende Wendy
Ze is geen manager ... dan mag het ....quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanda doet niet anders dan liegen daar
Geen ideequote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Hoe kan het nu weer uitgelekt zijn dat Jeff de 3e kandidaat manager is?
Dan moet je even F5 duwenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
Hoe kun jij nu zo ver voorlopen
is geen seconden maar echt minuten
@:Lionheart
Ik doe af en toe doorspoelen naar het eind .. dat zal het zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
Hoe kun jij nu zo ver voorlopen
is geen seconden maar echt minuten
@:Lionheart
Omdat het een rommelige teringzooi wasquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:56 schreef freaky40 het volgende:
schat ik weet hoe ik moet refreshen maar sinds V2 maakt het allemaal geen donder meer uitquote:
Dat zou tot vanavond geheim moeten blijven tot die 'talkshow' van GJ.quote:
ja ik moet ff kijken naar jouw topicquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik doe af en toe doorspoelen naar het eind .. dat zal het zijn.
Joh, je verwacht het niet....quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK en Wanda gaan op Ima stemmen voor manager.
Het spijt me lieverdquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
schat ik weet hoe ik moet refreshen maar sinds V2 maakt het allemaal geen donder meer uit
Het is een stem tegen Jeffrey en niet voor Imadinequote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK en Wanda gaan op Ima stemmen voor manager.
Natuurlijk, lekker politiek correct op een asielzoekert/steler stemmen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is een stem tegen Jeffrey en niet voor Imadine
Dat snap ik wel .quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is een stem tegen Jeffrey en niet voor Imadine
Waren inderdaad exact de woorden die ze gebruikten ...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk, lekker politiek correct op een asielzoekert/steler stemmen.
eensquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:59 schreef Kakadylo het volgende:
Zou die witte vlag niet hijsen hoor. Pleur die domme viswijven er maar uit.
Wanda en Kim?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waren inderdaad exact de woorden die ze gebruikten ...
Doe het zelf dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:01 schreef puzziepie het volgende:
Isaac: 'Stabiliteit is geen Ima
Stabiliteit is geen Esther en stabiliteit is geen Jeff
isaacquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:03 schreef Ireth het volgende:
Marciano klagen dat er alleen jam is voor het ontbijt...
Vriend, het is 11 uur?? Das geen ontbijt meer
Dat is brunch.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:03 schreef Ireth het volgende:
Isaac klagen dat er alleen jam is voor het ontbijt...
Vriend, het is 11 uur?? Das geen ontbijt meer
En ook gelijk tegen Esther zeggen dat hij niet kan wachten op het 8-10 ontbijt ..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
Isaac gaat om 11 uur ontbijten en is boos dat er bijna niks meer is![]()
Jeffquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je mag gokken en nee het is niet GJ
Ze hebben toch zelf die posters opgehangen vanacht ( Jeffrey)quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou tot vanavond geheim moeten blijven tot die 'talkshow' van GJ.
hij is een slangquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ook gelijk tegen Esther zeggen dat hij niet kan wachten op het 8-10 ontbijt ..
Dat heb ik niet gezien. Jammer, had wel die bekken willen zien vanavond.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff
[..]
Ze hebben toch zelf die posters opgehangen vanacht ( Jeffrey)
vorige topic staan filmpjesquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien. Jammer, had wel die bekken willen zien vanavond.
Zoëquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:56 schreef freaky40 het volgende:
buikpijn, blaasontstekingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
Maddy ligt nu al een half uur op bed met haar hand in haar broek
des te vaker iemand herhaaltquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:09 schreef chufi het volgende:
Oh ja... nog even voor de duidelijkheid! Wanssa heeft niet gegooid... x10
Jeffrey blijkbaar nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
Is ook wel dom om
Zoë iets te vertellen wat geheim moet blijven. Dat moeten ze onderhand wel weten daar
Excuse me?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
Maddy ligt nu al een half uur op bed met haar hand in haar broek
hij heeft zelf met Martin gesproken (die het ook aan iedereen doorlukt)quote:
Jef is zo dom geweest om Zoë er bij te betrekkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
Is ook wel dom om
Zoë iets te vertellen wat geheim moet blijven. Dat moeten ze onderhand wel weten daar
jaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:12 schreef spapaars het volgende:
Isaac huilt nu bij Mad, over z'n kutontbijt
Dat was allemaal laterquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft zelf met Martin gesproken (die het ook aan iedereen doorlukt)
met Berend
en vergeet Isaac niet de slang
die heeft het allang aan Rupie en Ima verteld
Straks tijdens het groepsgesprek waarschijnlijk niet meerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther negeert Madeleine echt compleet.
lekker volwassenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Logisch welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
welke meetingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Straks tijdens de groepsmeeting waarschijnlijk niet meer
En hoe Isaac die Esther aankeek terwijl hij met Maddy aan het praten was.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
pas later een bril heeft gekregenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther vindt het bijzonder dat Sasha niet met bril geboren is????
Watquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther vindt het bijzonder dat Sasha niet met bril geboren is????
Esther is in de keukenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:17 schreef Chanel5 het volgende:
Isaac al pratend tegen Maddy maar zijn ogen zijn gericht op Esther![]()
![]()
Oh dat is helemaal niet bijzonder. Ik ook pas vanaf m’n 23stequote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas later een bril heeft gekregen
(3 jaar geleden)
Ver weg hopelijk. En hoezo een boek? Mag er gelezen worden in deze RLS? Laatste keer dat ik boeken in een RLS zag was met Secret Story.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:19 schreef Moeraskat het volgende:
Sasha alleen buiten, met enen boek. Waar is Bern
Nou ja.. het ging zo:quote:
Ze lezen toch vaker?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ver weg hopelijk. Een hoezo een boek? Mag er gelezen worden in deze RLS?
Dat is nogal een verschil met wat je net zei.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja.. het ging zo:
Esther : Ik heb m'n bril voor de ouderdom, jullie zijn er mee geboren.
Sasha : Nee, ik ben er niet mee geboren, ik heb pas sinds 3 jaar een bril.
Esther : Oh, dat is heel bijzonder
Zag wat leeswerk met een bestelling meekomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ver weg hopelijk. En hoezo een boek? Mag er gelezen worden in deze RLS? Laatste keer dat ik boeken in een RLS zag was met Secret Story.
Het zijn geen leesboeken, ze hebben boeken over onderwerpen mogen bestellen, bv tarotkaarten, of spaans leren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ver weg hopelijk. En hoezo een boek? Mag er gelezen worden in deze RLS? Laatste keer dat ik boeken in een RLS zag was met Secret Story.
Heb even gekeken of ik de namen goed heb, maar idd Isaac tegen Maddy en al kijkend naar Esther, ik loop misschien 4 min achterquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther is in de keuken
ik denk dat hij met Eunice praat
Esther maakt nooit grappen toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het zal wel een grapje zijn van esther?
Rupie lost dat wel opquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:21 schreef mikekomen het volgende:
Ergens hoop ik dat Ima manager zal worden.. Die flipt al bij een klein beetje kritiek
🤣🤣quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Esther maakt nooit grappen toch?
Daar kan je net zo goed uren met je neus inzitten als met een goede thriller.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zijn geen leesboeken, ze hebben boeken over onderwerpen mogen bestellen, bv tarotkaarten, of spaans leren.
Wat is daar nu bijzonder aan dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ja.. het ging zo:
Esther : Ik heb m'n bril voor de ouderdom, jullie zijn er mee geboren.
Sasha : Nee, ik ben er niet mee geboren, ik heb pas sinds 3 jaar een bril.
Esther : Oh, dat is heel bijzonder
Die is z.g.n. 'Zwitserland', waait met alle winden mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
En Isaac nu weer Esther wat belachelijk maken aan de tafel bij GJ en Eunice.
Himmolniksquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat is daar nu bijzonder aan dan.
Konden die mensen lezen dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |