Geen idee, maar dikke kul, op hun niveauquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze dat besteld vanwege het boksen
Van Isaac zijn geld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een kadootje van achter ... lijkt me logischerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Puntjes voor Isaac dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Of een kadootje van achter ... lijkt me logischer
Lees je mijn post niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Of een kadootje van achter ... lijkt me logischer
is een bestelling voor isaac dus tsjaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:29 schreef spapaars het volgende:
Zodra er wat binnen komt staat Isaac er bij
Isaac schijnt het besteld te hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:29 schreef spapaars het volgende:
Zodra er wat binnen komt staat Isaac er bij
Oats.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac schijnt het besteld te hebben
proteine shakesquote:
Hij staat er altijd bij, het is een control freak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
is een bestelling voor isaac dus tsja
er zit toch echt geen hoes over dat dekbed.quote:
Ga je nu wijs doen?quote:
quote:Eiwitshake in poedervorm met havervezels, zoete aardappelpoeder en quinoapoeder, met zoetstoffen.
Door de grote hoeveelheid kwaliteitseiwitten wordt de spiergroei bevordert.
Ben niet zo’n fan van poedertjes etc. Gezond etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, dat spul is voor spieropbouw
Nou dat zal ze nog wel helpen , wanneer gaan ze boksen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, dat spul is voor spieropbouw
dan moet je dat wel hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben niet zo’n fan van poedertjes etc. Gezond eten
28 okt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou dat zal ze nog wel helpen , wanneer gaan ze boksen?
Nutri drinkquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had mede cliënten die van die drankjes kregen.
Die ja.quote:
Het lijkt een zak boullies ( karpervoer,)quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:38 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drink ook net een shake, komt wel dichtbij zo
Waar is die troep goed voor?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:38 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lijkt een zak boullies ( karpervoer,)
Ik kende deze zakken ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vergelijken met een milkshake gaat wel ver.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:38 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Niets mis met natuurlijke voedingssupplementen, maar in hun geval hadden ze er beter gezond eten van kunnen kopen jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben niet zo’n fan van poedertjes etc. Gezond eten
Je hebt toch ook geen karpers?quote:
Boiliesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is een milkshake als je er melk bij gooitquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
dat vergelijken met een milkshake gaat wel ver.
Dat shake gedoe past heel erg bij het stoere sporten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met natuurlijke voedingssupplementen, maar in hun geval hadden ze er beter gezond eten van kunnen kopen ja
scoopies doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat shake gedoe past heel erg bij het stoere sporten.
is van isaacs geldquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met natuurlijke voedingssupplementen, maar in hun geval hadden ze er beter gezond eten van kunnen kopen ja
Ze wisten niet wat het was, maar het bleek gehakt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
bleek gehakt met gekookte groenten
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ze wisten niet wat het was, maar het bleek gehakt?
'Mexicaans'quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
juist
wist de juiste spelling niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:47 schreef juul. het volgende:
[..]karpervisser in the houseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
gehakt ook gekookt lijk het welquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
het het op zijn minst allemaal bij elkaar even aangebrandenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gehakt ook gekookt lijk het wel
Was net als bij de shoarma, veel te volle pan zekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
het het op zijn minst allemaal bij elkaar even aangebranden
I know, maar slaat deze met nergens op als ze niet normaal eten.quote:
Het bleek bleek gehaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ze wisten niet wat het was, maar het bleek gehakt?
Bleek gehakt?quote:
hoeveel mensen zouden nu echt eens wat zeggen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:52 schreef Sestra666 het volgende:
het centraal even terug gekeken.. wat een faal weer
Maddy is bang van hem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
Kim D ook over dat Rupert van alles heeft gekregen van Maddy
Linkje?quote:
Wat voor dingen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
Kim D wil op zijn minst een zak havermout
omdat Rupert dus ook maar zo dingen heeft gekregen
weer zo'n succes van Maddy
echt niks, iedereen houdt z'n muilquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel mensen zouden nu echt eens wat zeggen?
6 of 8
en wat kwam er uit
helemaal niks
What's new?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
echt niks, iedereen houdt z'n muilom daarna weer te roddelen en te stoken.
ik ben bang een debatquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaan ze vanavond nog iets ''leuks'' doen
Volgens mij gaat Jeff vanavond aankondigen dat hij ook voor manager gaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaan ze vanavond nog iets ''leuks'' doen
Ah ok.. even afwachten dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang een debat
maar weer het niet helemaal zeker
Ok, dat wil ik wel zien benieuwd hoe de meesten gaan reagerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Jeff vanavond aankondigen dat hij ook voor manager gaat.
dat zal ze ook niet mogen zeggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:00 schreef Sestra666 het volgende:
maddy krijgt steeds cryptische boodschappen van achter
En Kim D , want die is ook mega irritant en aan het manipulerenquote:
echt hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:01 schreef ledn81 het volgende:
Madelene "ik krijg cryptische boodschappen, er komt morgen sowieso een opdracht"
Krijgt ze zo weer op dr flikker![]()
houd je waffel nou eens doos
Liever helemaal geen one man showquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
whoop whoop![]()
liever dat dan de GJ show
Wansmaak is ook smaak.quote:
maddy heeft niks gemaaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:04 schreef Ebinas het volgende:
Maddy denkt dat ze een mooi menu heeft gemaakt.
Ze zal zo vragen of ze het op het bord willen schrijven
Een debat is geen one man show, tenminste dat hoop ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het debat zit wel in zijn show toch?
Dat is wss wel leuk te zien
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een debat is geen one man show, tenminste dat hoop ik
Want dat kan ze zelf nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:04 schreef Ebinas het volgende:
Maddy denkt dat ze een mooi menu heeft gemaakt.
Ze zal zo vragen of ze het op het bord willen schrijven
Esther kan liplezen.quote:
Ja daarom, maar je hebt er minimaal twee mensen voor nodig, ik hoop dat hij dat dan snapt.quote:
Nou ja 1 tegelijk affikken op speerpunten is ook een one man showquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een debat is geen one man show, tenminste dat hoop ik
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daarom, maar je hebt er minimaal twee mensen voor nodig, ik hoop dat hij dat dan snapt.
ik gok van nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daarom, maar je hebt er minimaal twee mensen voor nodig, ik hoop dat hij dat dan snapt.
ze haat Kenzi gewoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:10 schreef engine het volgende:
Wat loopt ze nou iedere keer op Kenzi te zeuren
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:10 schreef Ebinas het volgende:
Maddy: mijn administratie is echt een puinhoop, ik moet het even uitzoeken.
Jeff: het is hier soberso een puinhoop
Ja echt....iedere situatie wordt ondertussen Kenzi bij getrokken.quote:
was een heel ding dat Maddy wat op het bord wilde schrijvenquote:
Waarom is dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt....iedere situatie wordt ondertussen Kenzi bij getrokken.
Ja, nou.... ik denk een verstandige regel daar.quote:
Dat weet ik niet precies. Denkt dat Maddy er van baalt dat ze Kenzi zo over zich heen laat lopen.quote:
Oh ja johquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:13 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi is smoorverliefd op Ruben aldus Wanda en KimK
Alle eigendommen gewoon onder je bed.quote:
Het menu dat "ze" heeft samengesteld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
was een heel ding dat Maddy wat op het bord wilde schrijven
ik denk dat ze het niet eens doet om interessant te doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Alle eigendommen gewoon onder je bed.
NIet meer interessant belangrijk doen.
En vol in het viezier van Wanda/Kenzi
Dat zal dan best een dingetje voor haar worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze het niet eens doet om interessant te doen
maar dat ze als ze weer gewoon op haar slaapkamer zit
en aan de tafel met make up ze helemaal gek wordt
Bij Jappie zekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:16 schreef engine het volgende:
Wanda wil na een feestje ook wel bij iemand in bed duiken
Niet heel gek toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
Wanda en Kim K trekken steeds meer naar elkaar toe
zonder Mexx en Zoe
Die zijn die kleuters ook zat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
Wanda en Kim K trekken steeds meer naar elkaar toe
zonder Mexx en Zoe
Je heb gelijk, ik ging er van uit dat het volwassenen warenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, nou.... ik denk een verstandige regel daar.
Voordat je het weet veegt een stuk onbenul alles weer weg.
Omdat..... gewoon....... omdat het kan, en er een poppetje tekent.
Krijtje ook in broekzak stopt
nee heel logisch en had het ook al wel eerder verwachtquote:
Vind Jappie allemaal prima. Noemt hij dan vast tactisch spelenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je heb gelijk, ik ging er van uit dat het volwassenen waren
Ik vind het ook niet echt gezondquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dit echt een mega sneu gezicht
ik zei gisteren alquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:21 schreef spapaars het volgende:
Die 2 niet op bed maar buiten, lijkt mij een verplicht gesprekje voeren.
Hoe ga je een gesprek aan met iemand met een persoon op schootquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt gezond
Zou het ja?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zei gisteren al
volgens mij hebben ze van de FEBO opdracht gekregen meer 1 op 1 gesprekken te hebben buiten
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
Als mensen me knuffelen heb ik daar bedenkingen bij.
ik knuffel niet maarzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
Ik heb daar een truukje voor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
Ik laat het ook niet toequote:
quote:
Is weer weg zo omdat off topicquote:
Nu helemaal.quote:
Alles is van Rupertquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
sigaretten zijn dus van Rupert
hoe???
Lief lachje hequote:
Nep lachen !!!quote:
Hoe? Die is niet alleen een slang,maar heeft Maddy zo in de tang dat hij alles kan maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
sigaretten zijn dus van Rupert
hoe???
bijzonder hequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe? Die is niet alleen een slang,maar heeft Maddy zo in de tang dat hij alles kan maken.
dat snap ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan weet ik al dat ik niet hoef te kijken
En kamer 4 profiteert lekker mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder he
een klik pot en hulzen
Staat op 1 mijn lijstje.quote:
Is Kim D, kont of krater?quote:
Mexx weer een nieuw hoekje gevonden om zich te verschuilen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
Marciano weer aan het pushen dat Mexx met Zoe moet praten
Er is geen lijstje!!!!quote:
en als er al een lijstje isquote:
Hey Mike.quote:
ze gaan ook pompoen soep makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:45 schreef engine het volgende:
Gaan zie die ook opeten of alleen als versiering gebruiken?
Maddy zei dat ze er soep van wilde maken toen ze er mee weg rende zondagquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:45 schreef engine het volgende:
Gaan zie die ook opeten of alleen als versiering gebruiken?
Vies,quote:
Lijkt me echt goorquote:
Pompoensoep is lekker, ik vertrouw dat bijvoorbeeld wel aan Rupert toe.quote:
Heb je zelf wel eens dat ding geslacht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pompoensoep is lekker, ik vertrouw dat bijvoorbeeld wel aan Rupert toe.
Respect voor Soury.Ik weet niet waaromquote:
Ik zit daar nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Respect voor Soury.Ik weet niet waarom
Ze slacht geen pompoenen meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Respect voor Soury.Ik weet niet waarom
Nee dat nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je zelf wel eens dat ding geslacht?
Hij lult haar compleet omver.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
en Maddy vindt het allemaal wel prima
ze hebben nu voor 202 euro(met Janet geld 252.. ze had nog 211.. 9 euro dus nog overquote:
Bijna van de trap.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:55 schreef Thorelf het volgende:
als de helft van kamer 4 eruit is houden ze zeker geld over......hoeveel is mora al afgevallen?
Hoeveel dagen (of uren) voordat ze gaat krijsen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
Stiekem wil ik dat zij het gaat worden
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
ze wil een soort internaat er van makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
Dan zal het met het voedseltekort nog wel meevallen.quote:
Overal een regeltje voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:01 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze wil een soort internaat er van maken
De inhoud van die dingen is toch niet te nassenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zal het met het voedseltekort nog wel meevallen.
Oh weet ik veel. Ik vind die hele dingen niet te eten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
De inhoud van die dingen is toch niet te nassen
Vieze Goulashsoep.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
De inhoud van die dingen is toch niet te nassen
Wie is de opruim ploegquote:
Geen idéé waar je goulash van maakt?quote:
Veel paprika.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé waar je goulash van maakt?
Dat heet een Almeers accentquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
Matin is ook bijna niet te verstaan
met dat gekke maniertje van praten
Zal Djedi wel geweest zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Ruben is boos dat er mensen zijn geraakt die er niks mee te maken hadden
Hopelijk vraagt ie zijn 24 uur aan nuquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Ga de dokter roepen ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |