SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Wat? Wil hij die dome op zichzelf richten ofso?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:20 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)or-beschaafde-wereld
Rutte vraagt Israël om Iron Dome voor Oekraïne: ’Voor beschaafde wereld’
Neeeequote:
Dat hebben ze al gedaan, meerdere malen, vorige week nog volgens mij is er door Zelensky persoonlijk gesmeekt om een hele waslijst aan verdedigingssystemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:26 schreef Starhopper het volgende:
We kunnen zelf toch ook gewoon een iron dome bestellen en doneren? Waarom moet Israel dat doen?
Volgens mij is dit fake news. Paar jaar terug hadden ze er wat uit Azië teruggekocht voor de parades. Dat deden ze omdat hun eigen troep niet meer te onderhouden was.quote:
Dat zie ik wel gebeuren nadat Rusland de oorlog verloren heeft, Putin weg is, er een machtstrijd tussen meerdere facties is, het hele land in chaos en geen kans op nukes van Rusland. Denk over 5~10 jaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:36 schreef byah het volgende:
Kan niet wachten tot China er genoeg van heeft een delen van Rusland claimt
https://www.forbes.com/si(...)sia/?sh=5aeeeb06ce4f
quote:Stripping a dying Russia down to the bone offers a far greater return on investment than a combative near-term push on Taiwan now.
Dan moet China wel eerst een referendum organiseren voor de Annexatie van Vladivostokquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:39 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat zie ik wel gebeuren nadat Rusland de oorlog verloren heeft, Putin weg is, er een machtstrijd tussen meerdere facties is, het hele land in chaos en geen kans op nukes van Rusland. Denk over 5~10 jaar.
Dit is wel een mooie quote:
[..]
Omdat het een Israelisch systeem is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:26 schreef Starhopper het volgende:
We kunnen zelf toch ook gewoon een iron dome bestellen en doneren? Waarom moet Israel dat doen?
Ooh dat wist ik niet. Ik dacht dat ze het ook gewoon hadden ingekocht ergensquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat het een Israelisch systeem is.
Zal het te maken hebben met raketten die ze willen afschieten vanuit Kaliningrad op Oekraïense doelen? Als ze raketten gaan afschieten vanuit Kaliningrad komen ze over Pools grondgebied.quote:
Zou daar. toch een mooie proeftuin voor Israël zijn om hun spul te testen tegen de drones van aartsvijand Iran?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat het een Israelisch systeem is.
Het probleem is dat andersom Iran dan ook leuk wat ervaring kan opdoen wat betreft de afweersystemen van Israël. Die willen dat dus niet daarom.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:34 schreef kibo het volgende:
[..]
Zou daar. toch een mooie proeftuin voor Israël zijn om hun spul te testen tegen de drones van aartsvijand Iran?
Ben je nog steeds dronken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:39 schreef polderturk het volgende:
OMG !!!
PLEASE, MAKE IT HAPPEN !!!
[ twitter ]
vladje is de pijp uit ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:39 schreef polderturk het volgende:
OMG !!!
PLEASE, MAKE IT HAPPEN !!!
[ twitter ]
Japan en de Kuril eilanden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:36 schreef byah het volgende:
Dat is wel hoe Risk werkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:36 schreef byah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |