"WE ARE NOT AFRAID"quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:42 schreef polderturk het volgende:
We moeten ons niet bang laten maken door poep Poetin.
Want als hij nu zijn zin krijgt met zijn nucleaire chantage, dan zal hij doorgaan met het inpikken van land.
We moeten hem laten zien dat zijn nucleaire chantage niet werkt.
We moeten hem laten zien dat hij leugens aan het fabriceren is.
We moeten hem laten zien dat wij ÉÉN vuist zijn en dat we zijn schedelpan gaan verbrijzelen als hij niet opflikkert uit Oekraïne.
Inderdaad. Je kunt veel beter je hoofd in het zand steken. Of anders: je de andere kant opkijkt en je vingers in je oren doet terwijl je keihard LALALALAAAA roept merk je er ook niks van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou je adviseren om wat minder bezig te zijn met Oekraine-Rusland-oorlog.
Dat is een oude archieffoto uit 2016 van een paar zakken met brandmelders.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:20 schreef polderturk het volgende:
Fuck Russia.
Die poephonden willen ons bangmaken.
[ twitter ]
Nah. Ik heb teveel gedronken. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou je adviseren om wat minder bezig te zijn met Oekraine-Rusland-oorlog.
Driekwart jaar is een beetje krap om een documentaire in elkaar te sleutelen, al helemaal van een oorlog die nog in volle gang is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:47 schreef RipCity het volgende:
Waarom zijn er over ww2 hele docu’s met beelden eigenlijk maar enige wat we van deze oorlog zien zijn hier af en toe wat beelden van drone’s die bommetje droppen?
Je zou denken het is 2022 moeten toch dagelijks beelden van het front etc. Te zien zijn via de socials enzo? Of komt dat pas straks als het over is.
Ze zijn wanhopig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:50 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat is een oude archieffoto uit 2016 van een paar zakken met brandmelders.
[ [url=
https://preview.redd.it/g(...)auto=webp]afbeelding[/url] ]
Brandmelders zijn radioactief, dat is hoe ze werken. Die kun je niet gebruiken voor een dirty bomb.
Naja, in ineder geval hebben we het niet meer over "tactical nukes" of "het opblazen van de dam".
Gewoon het gore lef hebben om over Oekraiense provocaties te praten, hoe gebunkerd ben je dan?quote:
Lekker aan de Raki ouwe?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:52 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nah. Ik heb teveel gedronken. Mijn excuses.
Nee,het was een experiment om te zien wat de effecten van een atoombom waren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat was uiteindelijk uit wanhoop omdat men wel klaar was met de oorlog. Het was al snel duidelijk dat de geallieerden zouden gaan winnen van Japan.. Probleem was alleen dat dat heel veel levens zou gaan kosten aan beide kanten.
Nice.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:52 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nah. Ik heb teveel gedronken. Mijn excuses.
Ik merk eigenlijk het tegenovergestelde. Ik kan me eigenlijk geen oorlog voor de geest halen waarvan ik ooit zo enorm veel materiaal heb gezien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:47 schreef RipCity het volgende:
Waarom zijn er over ww2 hele docu’s met beelden eigenlijk maar enige wat we van deze oorlog zien zijn hier af en toe wat beelden van drone’s die bommetje droppen?
Dat sowieso. Nou zijn leuke/mooie docu's één ding, maar lang niet alle bronnen zijn videomateriaalquote:Je zou denken het is 2022 moeten toch dagelijks beelden van het front etc. Te zien zijn via de socials enzo? Of komt dat pas straks als het over is.
Dit joetjoepkanaal heeft er al een paar:quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Driekwart jaar is een beetje krap om een documentaire in elkaar te sleutelen, al helemaal van een oorlog die nog in volle gang is.
14.53 is veel beter (voor een Turk).quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nice.14.52 is een goede tijd daarvoor
![]()
Ik drink maar 1 dag per week he. Alleen de dinsdag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
![]()
De aarde is plat, dus het is overal vijf uur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
![]()
Netjes, netjes. Drink je dan wel de hele dag?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:07 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik drink maar 1 dag per week he. Alleen de dinsdag.
Ja, opvallend. Of niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's al de 4e Ka-52 in wat, 2 dagen ofzo?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die host heeft het ook nog steeds over de "Biolabs"
Filmpjes/foto’s van eigen posities delen is ook gevaarlijk in deze oorlog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:47 schreef RipCity het volgende:
Je zou denken het is 2022 moeten toch dagelijks beelden van het front etc. Te zien zijn via de socials enzo? Of komt dat pas straks als het over is.
Omdat alle strijdende partijen camera mensen met de troepen mee stuurden om mooie propaganda beelden te schieten. Overigens zijn lang niet alle beelden authentieke gevechtsbeelden. Veel is ook in scene gezet door de strijdende partijen zelf. Vooral de Duitsers hadden daar een handje van met hun tanks en gemechaniseerde troepen. Van die mooie propaganda beelden komt ook de mythe dat de Duitsers een groot gemechaniseerd leger harden vol met tanks, vrachtwagens en andere voertuigen. Het overgrote deel van de Duitse krijgsmacht was afhankelijk van de eigen benenwagen en paarden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:47 schreef RipCity het volgende:
De russen gebruiken hun luchtmacht in close air support in noodgevallen, bijvoorbeeld bij een doorbraak van Oekraine. Dus als de rusissche vliegtuigen met bosjes uit de lucht vallen, dan weet je dat de situatie ernstig is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's al de 4e Ka-52 in wat, 2 dagen ofzo?
Discussie hebben we al gehad, domme trol. Ik ga niet googlen voor je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aldus 1 bron.
Of heb je daar een twitterbron of redditpost van?
Tikt lekker aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:01 schreef oheng het volgende:
[..]
De russen gebruiken hun luchtmacht in close air support in noodgevallen, bijvoorbeeld bij een doorbraak van Oekraine. Dus als de rusissche vliegtuigen met bosjes uit de lucht vallen, dan weet je dat de situatie ernstig is.
God. Lijkt World of Tanks wel.quote:
Er zijn heel veel spionnen die onder een andere nationaliteit over en nergens zitten.quote:
Dit ja. In het begin van de oorlog hadden we zelfs livestreams!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik merk eigenlijk het tegenovergestelde. Ik kan me eigenlijk geen oorlog voor de geest halen waarvan ik ooit zo enorm veel materiaal heb gezien.
[..]
Dat sowieso. Nou zijn leuke/mooie docu's één ding, maar lang niet alle bronnen zijn videomateriaal
(Als je bijvoorbeeld de 2e wereldoorlog beschouwt, dan zie je dat daar nog steeds hele bibliotheken over volgeschreven zijn en worden.)
quote:
Rusland word letterlijk naar het verleden terug geschotenquote:
Er zitten geen chips in dus waarom niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:11 schreef Straatcommando. het volgende:
In geloof het niet dat er een, en dan ook echt een, een 34 die kant op gaat. Leuke kroegpraat.. Dat wel
De nationale belangen van Israel zijn veel te groot helaas. Niet elk land is zoals Nederland ver buiten het bereik van vijanden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:20 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)or-beschaafde-wereld
Rutte vraagt Israël om Iron Dome voor Oekraïne: ’Voor beschaafde wereld’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |