Lang bovenlijf en korte pootjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:20 schreef spapaars het volgende:
Ze zou wel eens de langste lilliputter van deze wereld kunnen zijn.
En de febo is de weg helemaal kwijt met hun SL's.
[ afbeelding ]
Ruben heeft een pen.quote:
Geloof ik zo. Alleen geen zin om een vergrootglas om dat gekriebel te lezen te pakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ruben heeft een pen.
Maar wat een gelul schrijft ze.
Daar is het potlood niet voor bedoeld om de "Djaily" te schrijven elke dagquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ruben heeft een pen.
Ze schrijft precies het tegenovergestelde van hoe ze overkomt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geloof ik zo. Alleen geen zin om een vergrootglas om dat gekriebel te lezen te pakkenIk kijkn nu naar het achterhoofd van KimK
De regie is duidelijk pro-bewoners en anti-kijkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het potlood niet voor bedoeld om de "Djaily" te schrijven elke dag
Ze vond het zelf heel goed geloof ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ruben heeft een pen.
Dat zal best,ik geloof er geen zak van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze vond het zelf heel goed geloof ik
quote:
Ze had het net voorgelezen. Monotoon ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geloof ik zo. Alleen geen zin om een vergrootglas om dat gekriebel te lezen te pakkenIk kijkn nu naar het achterhoofd van KimK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |