Nope doetutniet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Doet jullie WhatsApp het?
Beterschap Fiets en Barrel. Ziek is stom.
Meh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:25 schreef Lonaa het volgende:
Het lijf van mijn oma is opnieuw aan het proberen haar eronder te krijgen.
Ja. Ze weten niet zo goed wat er aan de hand is. 40 graden koorts, daar ook echt uh last van zeg maar. Geen kerona. Misschien is de tumor ontstoken. Er gaat nu massief AB in.quote:
O, dat zijn echt heel erg vervelende omstandigheden... beterschap voor oma!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ze weten niet zo goed wat er aan de hand is. 40 graden koorts, daar ook echt uh last van zeg maar. Geen kerona. Misschien is de tumor ontstoken. Er gaat nu massief AB in.
Alles is wel extra kut nu. Mijn vader kan er niet zomaar naar toe want trappen en nieuwe knie. Mijn moeder heeft nog steeds kerona. F. is de hele week weg met de auto.
Verdorie zeg. Woont zus wel in de buurt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ze weten niet zo goed wat er aan de hand is. 40 graden koorts, daar ook echt uh last van zeg maar. Geen kerona. Misschien is de tumor ontstoken. Er gaat nu massief AB in.
Alles is wel extra kut nu. Mijn vader kan er niet zomaar naar toe want trappen en nieuwe knie. Mijn moeder heeft nog steeds kerona. F. is de hele week weg met de auto.
Dat ze alleen zou zijn is de zorg niet. Er is meer familie en die zijn wel in de mogelijkheid er te zijn. Zusje overigens niet, die woont op 2 uur rijden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verdorie zeg. Woont zus wel in de buurt?
Niet om af te schuiven. Meer dat oma niet alleen is, zonder familie.
En @:Tuindier ook sterkte met de narigheid.💐
Ja, dan is het voor jullie lastig to the max.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat ze alleen zou zijn is de zorg niet. Er is meer familie en die zijn wel in de mogelijkheid er te zijn. Zusje overigens niet, die woont op 2 uur rijden.Maar voor ons zelf is het gewoon wel ruk en gecompliceerd zeg maar.
Ja dat, en dat je dan gewoon op den fietsch een bos herfstchrysanten kan brengen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:14 schreef Lonaa het volgende:
Thanks. Het is wat het is en we dealen er wel mee zoals het komt. Beter knapt ze gewoon op.
Beter zeiden ze dan "de arts komt zo snel mogelijk, maar ze moet nog eten en zich nog inlezen dus het zal wel even duren".quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:41 schreef Tuindier het volgende:
Wat duurt dat wachten in ziekenhuizen toch lang.. ‘De arts komt er zo aan’. Dat duurde 1,5 uur, want ze moest nog eten en inlezen. Ik snap het hoor, maar het is ook echt frustrerend en zo vermoeiend.
Ja, ik geloof het wel. Zijn aardige mensen, die elkaar ook met van alles helpen. Of het uitdagend werk is weet ik nog niet, maar dat heb ik eigenlijk ook wel genoeg gehad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:56 schreef Leintjeuh het volgende:
@:Lonaa gaat t nog steeds een beetje beter met Lonaaoma?
@:Kaatje1 heb je een positief gevoel over je nieuwe werkgever?
Ja, ik begreep van wel. Ze heeft wat gegeten vanavond en was prima te pas een uurtje of 2 geleden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:56 schreef Leintjeuh het volgende:
@:Lonaa gaat t nog steeds een beetje beter met Lonaaoma?
@:Kaatje1 heb je een positief gevoel over je nieuwe werkgever?
Oh AU!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het wel. Zijn aardige mensen, die elkaar ook met van alles helpen. Of het uitdagend werk is weet ik nog niet, maar dat heb ik eigenlijk ook wel genoeg gehad.
Ppff, toen ik 4 weken geleden zo verkouden was kreeg ik een soort spierverrekking in mijn zij onder mijn ribben van het hoesten. Ging eindelijk een beetje beter, moest net hoesten en niezen tegelijk en het is weer helemaal terug
Gek zeg…daarop zat ik al te wachtenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, pijn aan de knie fietst niet prettig nee.
Ik ga nu maar over op paracetamol als pijnstilling. En straks in bed een elektrisch kussen er tegen voor een uurtje.
Man man man zit naar Jinek met Beau te kijken, lijmt een activist zich vast aan tafel.
Ergens bedacht ik me dat het geniaal zou zijn zoiets te maken, met echt naar koffie smakende crème en salted caramel vulling…quote:
Bruh een nauwelijks waarneembaar vaag contour van een streepje bij de T dus zometeen naar de GGDquote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:42 schreef fietsie het volgende:
Koffie, keelontsteking, coronatest ; mn ochtend begint wat wobbelig
Met vier keer Pfizer in je schouder zou t wel jammer zijn als t zo isquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Ai fietsie....Uiteindelijk zal iedereen er natuurlijk aan moeten geloven....Sterkte!
Sterkte en beterschap!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bruh een nauwelijks waarneembaar vaag contour van een streepje bij de T dus zometeen naar de GGD
Beterschapquote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bruh een nauwelijks waarneembaar vaag contour van een streepje bij de T dus zometeen naar de GGD
Die hoor ik hier ook met enige regelmaat; gevoeligheid van de armen bij een dubbelshot..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gisteren mijn vaccinaties gehaald, links bovenarm Griep, rechts Corona, nu op twee vleugels lam. Zolang ik de armen naar beneden hou heb ik er geen last van.
/lief dagboek
Hier testte dus de rest van 't gezin (met een ander, ons al wel eerder bekend merk zelftest, snel even gescoord) negatief.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:08 schreef Phaidra het volgende:
Gemiddeld 1 op de 10 zelftesten is vals positief geloof ik. Maar dat gezegd hebbende, mijn heel lichtje streepje was toch ook gewoon positief bij de GGD. Maar ik was de 3e in ons huishouden, die zag ik wel aankomen, zeg maar.
Beterschap! Hopelijk zorgen alle prikken er iig voor dat je snel weer opknapt.
Niet teveel flapperen dus!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gisteren mijn vaccinaties gehaald, links bovenarm Griep, rechts Corona, nu op twee vleugels lam. Zolang ik de armen naar beneden hou heb ik er geen last van.
/lief dagboek
Er zat bij ons steeds een dag of 3 tussen. Jonste zoon eerst, toen de oudste. En net toen ik dacht de dans te ontspringen, kreeg ik keelpijn. En als je al een week alleen maar binnen zit, dan zou het wel heel raar zijn als je opeens een ander virus gevangen hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier testte dus de rest van 't gezin (met een ander, ons al wel eerder bekend merk zelftest, snel even gescoord) negatief.
Freiburg!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:21 schreef Vanyel het volgende:
Als ik in december of januari met de Mrs naar Duitsland wil, het mag wat kosten, ik heb 3 nachten tijd, en ik wil maximaal 6 uur rijden vanuit Utrecht. Welke stad wil ik dan en wat is een retecool hotel?
En wat wil ik daar voor specialiteit eten?
De vrouw vindt een kuuroordachtige dingest in de buurt ook tof. Of kuuroord überhaupt, als het een fijne plek is.
Ik sta lunch te maken maar ik hoor allemaal enthousiaste geluiden vanuit de andere kant van de keuken.quote:
Nee, ik ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik sta lunch te maken maar ik hoor allemaal enthousiaste geluiden vanuit de andere kant van de keuken.
Nog specifiekere tips?
Mijn dochter vorige week vals positief. Gelukkig zijn we wel naar de ggd gegaan. Wel een vervelend virus maar geen corona.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:08 schreef Phaidra het volgende:
Gemiddeld 1 op de 10 zelftesten is vals positief geloof ik. Maar dat gezegd hebbende, mijn heel lichtje streepje was toch ook gewoon positief bij de GGD. Maar ik was de 3e in ons huishouden, die zag ik wel aankomen, zeg maar.
Beterschap! Hopelijk zorgen alle prikken er iig voor dat je snel weer opknapt.
Ik had tig pompoenen geoogst.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:31 schreef Candaasje het volgende:
Er bestaat hier in de buurt gewoon een heuse enorme pomoenenboerderij![]()
(Ik vermoed wel een tikje Christelijke familie, want het bedrijf wordt gevoerd door een echtpaar en hun zeventien kinderen)
Dus daar ga ik zo even heen. Vriend wil graag wat toffe pompoenen bij de voordeur voor het herfstgevoel![]()
Wilde eerst nog naar de IKEA voor een plank..... nouja, misschien......als ik nog zin heb straks. Pompoenen zijn veel toffer natuurlijk.
Als het wat mag kostenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:21 schreef Vanyel het volgende:
Als ik in december of januari met de Mrs naar Duitsland wil, het mag wat kosten, ik heb 3 nachten tijd, en ik wil maximaal 6 uur rijden vanuit Utrecht. Welke stad wil ik dan en wat is een retecool hotel?
De vrouw vindt een kuuroordachtige dingest in de buurt ook tof. Of kuuroord überhaupt, als het een fijne plek is.
Moet je wel van de euh, lokale sfeer, qua inrichting, houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als het wat mag kosten
https://www.dollenberg.de/
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als het wat mag kosten
https://www.dollenberg.de/
Wtf Ludolf, dit klinkt waarlijk fantastischquote:From a 3-night stay you pay only ¤32 instead of ¤50 for the 6-course gourmet half board per person and day.
Ja hoor! Maar sowieso is wachten een goede reden, of het nou op de ggd is of iets anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:34 schreef fietsie het volgende:
Is wachten op GGD melding "het was vals alarm" een goede reden om online geld uit te geven?(Als in: 24 uur duurt me eigenlijk veeeeel te lang)
Lekker rustig weekjequote:
Hmnou... al mn werk dingen zijn al omgezet naar ZOOM, heb niet t idee dat dit rustig weekje wordtquote:
Wat but. En dan toch nog Zoom werkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmnou... al mn werk dingen zijn al omgezet naar ZOOM, heb niet t idee dat dit rustig weekje wordt
Ziek melden is theoretisch ook een optie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmnou... al mn werk dingen zijn al omgezet naar ZOOM, heb niet t idee dat dit rustig weekje wordt
STZ accreditatie gesprekken morgen, dat ga ik maar ff niet overslaan. Daarna misschienquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ziek melden is theoretisch ook een optie.
Waarom niet? Als Fietsie niet doodziek is kan hij toch gewoon werken? Alleen geen anderen besmetten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat but. En dan toch nog Zoom werken![]()
MnX is strontverkouden. Toch een test dan maar.
Het vroegere buurmeisje is over uit France.
En zij heeft voor mij gebeld met de Sociale Dienst in het dorp van broer.
Al 2 weken wacht ik op bericht/mail van hun over de situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:37 schreef Tuindier het volgende:
Dank voor de sterkte wensen. Hier voorzichtig wat positief nieuws.Sterkte daarmee, dat zijn zware dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik hoop vooral dat uk negatief blijft testen want die kan niet -nog- een week school missen op het momentquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vervelend blijft het wel natuurlijk, dat je niet de deur uit kunt. En hopelijk blijft het bij lichte symptomen. Beterschap @:fietsie
Ze hebben ook best eigentijdse koekoeksklokken hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moet je wel van de euh, lokale sfeer, qua inrichting, houden
Voorlopig lijkt t op een lichte keelontsteking. Gezien mn historie met longen-shit houd ik t wel strak in de gatenquote:
Vorige maand zaten we daar van het werk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Wtf Ludolf, dit klinkt waarlijk fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Its a first. Dit is positief, toch? Al na 6 minuten.
Helaasch. Morgen was een leuk uitje met de bemanning gepland. 😢
De situatie van BroerX is triste, très triste.
Erheen gaan du moment heeft weinig zin. Eerst moet administratief gehandeld worden door de sociale dienst.
Hier is meer te lezen over wat je moet doen! Hopelijk blijf jij negatief ook dit keer en wordt mnX niet al te ziek.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:59 schreef AnneX het volgende:
Wij zijn door de 2 testen heen, die door overheid werd gestuurd.
Weken terug voor mij was negatief. En deze is een verrassing.
Had echt gedacht, dat wij erdoorheen zouden rollen.
Heb ik nou ook huisarrest? 😳
Aha, wel gegoocheld en niet gezien.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hier is meer te lezen over wat je moet doen! Hopelijk blijf jij negatief ook dit keer en wordt mnX niet al te ziek.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:45 schreef AnneX het volgende:
Dat een euh, fikse streep/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Its a first. Dit is positief, toch? Al na 6 minuten.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Badenbaden vind ik een leuker stadje om doorheen te lopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:01 schreef Vanyel het volgende:
Als ik in december of januari met de Mrs naar Duitslandergens wil, het mag wat kosten, ik heb 3 nachten tijd, en ik wil maximaal 6 uur rijden vanuit Utrecht. Welke stad wil ik dan en wat is een retecool hotel?
Oeh, cool! Die ga ik uitchecken!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:59 schreef fietsie het volgende:
Ik heb wel echt in een supertof hotel overnacht daar... ff kijken welke dat was.Eriksbergshallen.
een reserve kopieerset kan ik je helaas niet lenen
[ afbeelding ]
De veerboten naar het centrum stoppen zo'n beetje voor de deur; dit hotel ligt midden in de haven.
Wij hebben ons toen echt enorm vermaakt met de wat sullig ogende lage dak-loze rondvaartboot rondom het stadscentrum (van NL oorsprong, dus met grachtengordel) die onder alle gesloten bruggen door een rondje stad doet langs een groot deel van de monumenten EN het havengebied doorcrossed waaronder langs "de lipstick" en langs de wereldberoemde Bananenterminal.quote:
Opgeslagen!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hebben ons toen echt enorm vermaakt met de wat sullig ogende lage dak-loze rondvaartboot rondom het stadscentrum (van NL oorsprong, dus met grachtengordel) die onder alle gesloten bruggen door een rondje stad doet langs een groot deel van de monumenten EN het havengebied doorcrossed waaronder langs "de lipstick" en langs de wereldberoemde Bananenterminal.
Quality nogwat 11 ofzo heetie; alles was enorm glad en netjes daar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Opgeslagen!
En dat hotel is goed betaalbaar, en zo te zien ook nog wel beschikbaar. Nu de cruise nog even regelen
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:57 schreef sigme het volgende:
Als ik in december of januari met de Mr die ik dan twaalfeneenhalf jaar geëcht heb, naar Göteborg wil, het mag wat kosten, ik heb 3 nachten tijd, wat mag ik daar niet missen en wat is een retecool hotel?
En wat wil ik daar voor specialiteit eten?Heb je uiteindelijk je verjaardagscadeau nog wel gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog nooit in Göteborg geweest, dus ik heb geen tips.![]()
Nope. Maar ik heb liever het echte levende dingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb je uiteindelijk je verjaardagscadeau nog wel gekregen?
Ik ben nog nooit in Göteborg geweest, dus ik heb geen tips.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:39 schreef Tele6 het volgende:
Sterkte @:Tuindier
Beterschap @:fietsie
Beterschap @:meneerX
Elders op het forum zag ik iets met ook twee streepjes voor @:Clubsoda ? maar dan een blije soort? gefeliciteerd
Holy guacamoly.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:39 schreef Tele6 het volgende:
Elders op het forum zag ik iets met ook twee streepjes voor @Clubsoda ? maar dan een blije soort? gefeliciteerd
Huh? En wat geweldigquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:39 schreef Tele6 het volgende:
Elders op het forum zag ik iets met ook twee streepjes voor @:Clubsoda ? maar dan een blije soort? gefeliciteerd
Blije streepjes!? Feliquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]dankjewel! (En de streepjes waren al een poosje terug hoor
)
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]dankjewel! (En de streepjes waren al een poosje terug hoor
)
Freiburg en Baden Baden zijn allebei een tikje voorbij onze maximale afstand helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Badenbaden vind ik een leuker stadje om doorheen te lopen.
Ook een mooie omgeving om door het naaldbos te lopen. Wel veel hoogte verschillen.
Vanuit daar kun je een rondje maken indien gewenst naar de Mummelsee. Waarbij de rit er naartoe ook de moeite waard is.
Kies je voor Freiburg dan zijn de watervallen van Schaffhausen ook een bezoekje waardig.
Köln + https://www.claudius-therme.de/ misschien?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Freiburg en Baden Baden zijn allebei een tikje voorbij onze maximale afstand helaas.
Espresso. Worden nu de bonen voor gemalen door mijn espresso-meneer.quote:
Dat klinkt als een goede dag! Concert van wie?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik wacht op de CV-meneer voor periodiek onderhoud. Dan ga ik 2 uurtjes later trainen dan normaal, hond uitlaten, met vrienden+pils naar het park, eten en hopelijk nog naar een concertje vanavond.![]()
#liefdagboek
Steve Hill.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:27 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goede dag! Concert van wie?
O wow, dat is gaafquote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Steve Hill.
One man band, ik vind het echt enorm knap
Hahahaha ja, ik kreeg er ook mentale kortsluiting van.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:55 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
O wow, dat is gaafIk krijg al mentale kortsluiting als ik er naar kijk, en dan ben ik nog best muzikaal.
Ik Sonata Arctica vanavond
Ach, ook sterkte en beterschap voor haar!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:55 schreef fietsie het volgende:
Hier nu nog een positieve; uk mag niet naar school. Na een week afwezigheid van school door ziekte en een week vakantie niet het beste nieuws.. maarja.
Gelukkig veel docenten die Facetime meteen aangooien
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:18 schreef fietsie het volgende:
Gisteravond liepen mn longen in een angstaanjagend tempo vol, van af en toe een hoesje naar piepende ademhaling en pruttelgevoel erin.
Vanmorgen was dat (gelukkig) veranderd in vastzittende prut (dat is op te lossen) en nu weer vrije ademhaling.
Dat klinkt naar zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:18 schreef fietsie het volgende:
Gisteravond liepen mn longen in een angstaanjagend tempo vol, van af en toe een hoesje naar piepende ademhaling en pruttelgevoel erin.
Vanmorgen was dat (gelukkig) veranderd in vastzittende prut (dat is op te lossen) en nu weer vrije ademhaling.
Ook al vervelend. Kan je vader wel naar buiten?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:15 schreef Lonaa het volgende:
Ah, niet onverwacht heeft mijn vader ook kerona. Die is er gelukkig niet ziek van.
De huidige vorm van het virus is absoluut niet zo heftig ziekmakend meer in vergelijking met die van twee jaar terug. Gemiddeld gezien is vaccineren bij verhoogd risico op ziekte zeker heel nuttig, op individueel niveau is het echter allemaal niet zo zwart wit te stellenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat klinkt naar zeg.
MnX lag vannacht in slaap even oppervlakkig en snel te ademen.
Nu wakker en snotneuzen en proesten.
Ondertussen app ik met iemand, die zegt dat ‘ons immuunsysteem plat ligt” vanwege alle boosters. Wij eten gezond, dat is voldoende weerstand. 😂
Zij is degene, die vooraan staat bij de griepprik.
Zeker weten, dat als corona mij treft zonder vacc en boosters, dat ik op de IC eindig met de stukgerookte longen.
Of je wordt niet beter en je gaat doodquote:
dank je 💐quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:54 schreef Molo het volgende:
[..]
De huidige vorm van het virus is absoluut niet zo heftig ziekmakend meer in vergelijking met die van twee jaar terug. Gemiddeld gezien is vaccineren bij verhoogd risico op ziekte zeker heel nuttig, op individueel niveau is het echter allemaal niet zo zwart wit te stellen
Goodfellas, is een maffiefilmquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:50 schreef Myraela het volgende:
Ken de film inderdaad niet, maar ik vind hem wel lekker kerstig en dat is altijd top.
Mooie die nare open smoel komt er goed uit zoquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Geen tijd gehad om terug te lezen maar ik ben zo enthousiast dat ik ons nieuwe label wil laten zien![]()
[ afbeelding ]
Veel mensen kennen de film waarschijnlijk niet, maar ik vind de koppen zo goed gelukt
Heel apart, vonden wij. Liefste vindt het witte-wijnig. Ik vind witte wijn niet lekker, en ik proef niet dat typische niet-lekkere smaakje dus ik vind het niet witte-wijernig. Wel een aparte smaak van .. kelder (niet muf ofzo, wel kelderig).quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goodfellas, is een maffiefilm
En het is een brut IPA dus heel droog, beetje zoals champagne. Dus ideaal voor de kerst/feestdagen
Leuk!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:28 schreef Blues het volgende:
ihk van babynieuws, ik kreeg een brief met foto's van de Aussiebeeb + ouders
Er is zeker meer en ook wat anders van toon contact.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk!
Ook extra fijn dat het wat extra contact oplevert.
Ja zo knap van die tekenaarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie die nare open smoel komt er goed uit zo![]()
Gaaf zeg, lekker bezig!
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:28 schreef Blues het volgende:
Leuk om te lezenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel apart, vonden wij. Liefste vindt het witte-wijnig. Ik vind witte wijn niet lekker, en ik proef niet dat typische niet-lekkere smaakje dus ik vind het niet witte-wijernig. Wel een aparte smaak van .. kelder (niet muf ofzo, wel kelderig).
Heel goed gelukt! Leuk zoquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Geen tijd gehad om terug te lezen maar ik ben zo enthousiast dat ik ons nieuwe label wil laten zien![]()
[ afbeelding ]
Veel mensen kennen de film waarschijnlijk niet, maar ik vind de koppen zo goed gelukt
Oh blues, wat geweldig. Je weet nu ook hoe je schoondochter er uit ziet of had je al trouwfoto’s gezien?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:28 schreef Blues het volgende:
Wat fijnquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:28 schreef Blues het volgende:
Ik ben verslaafd geraakt aan de Salmorejo. Nog beter dan Gazpacho.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:10 schreef Clubsoda het volgende:
Zo zeg, ik deed vandaag echt niets anders dan op een bedje bij het zwembad liggen en heel en weer kuieren naar het ene barretje voor gazpacho en het andere voor smoothies![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh blues, wat geweldig. Je weet nu ook hoe je schoondochter er uit ziet of had je al trouwfoto’s gezien?
En de beeb is natuurlijk de mooiste van allemaal.
Werk was rommelig, er moesten dingen tussendoor gedaan worden, maar als je niet weet wat neem je veel tijd in beslag van degene die je moet inwerken die het ook enorm druk heeft.
Kon wel best veel post wegwerken en heb ook veel ingepakt (dat ken ik niet meer)
Daarna de fiets weer weggebracht, hopelijk kunnen ze m morgen maken.
En hopelijk slaap ik vannacht beter, want afgelopen nacht nog geen 2 uur geslapen, zoveel pijn
Wat naar Kaat vd pijnquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh blues, wat geweldig. Je weet nu ook hoe je schoondochter er uit ziet of had je al trouwfoto’s gezien?
En de beeb is natuurlijk de mooiste van allemaal.
Werk was rommelig, er moesten dingen tussendoor gedaan worden, maar als je niet weet wat neem je veel tijd in beslag van degene die je moet inwerken die het ook enorm druk heeft.
Kon wel best veel post wegwerken en heb ook veel ingepakt (dat ken ik niet meer)
Daarna de fiets weer weggebracht, hopelijk kunnen ze m morgen maken.
En hopelijk slaap ik vannacht beter, want afgelopen nacht nog geen 2 uur geslapen, zoveel pijn
En niet een beetje beter ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd geraakt aan de Salmorejo. Nog beter dan Gazpacho.
Die hadden we toevallig gisterenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Jeetje vlinder, wat *pieker* je weer veel. Denkendenkendenken.quote:
Vast wel meer dan 1quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er komt sowieso en 6pack jullie kant op
Salmorejo past ook echt bij jouw eetstijl. Vind dat echt super zwaar, niet vergelijkbaar met een frisse gazpachoquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:21 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 06:19 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Köln + https://www.claudius-therme.de/ misschien?
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vast wel meer dan 1vriendje gaat sowieso ook bestellen
Ja, m'n hoofd zit er vrij vol mee. Als alleen dat al weg zou vallen, voel ik me volgens mij meteen al een stuk beterquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Jeetje vlinder, wat *pieker* je weer veel. Denkendenkendenken.
Mijn raad heb je verder niks aan, dus die geef ik niet. Maar ik denk dat jouw eindconclusie wel goed is: doe het gewoon. Stoppen kan altijd (hiermee).
Hmpf. Mijn eetstijl. Hmpf.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Salmorejo past ook echt bij jouw eetstijl. Vind dat echt super zwaar, niet vergelijkbaar met een frisse gazpacho
Bedoelde vooral de volle zware maaltijdenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmpf. Mijn eetstijl. Hmpf.
We hadden spruitjes en een restje lamsgehaktschotel en een schaal in slagroom-gegaarde-aardappelschijfjes met wat kaas en ei. Hmpf. En warme custardpudding met aalbessen toe. Hmpf.
Hey, daar staan eigenlijk gewoon een paar reuzesprongen verstopt in alle letters. Dat zag ik wel hoor!quote:
Dat van dat slagroom-gegaarde bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bedoelde vooral de volle zware maaltijden
Jaaaa, dat ga ik met mijn aalbessen doen!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:24 schreef sigme het volgende:
Hmpf. Mijn eetstijl. Hmpf.
We hadden spruitjes en een restje lamsgehaktschotel en een schaal in slagroom-gegaarde-aardappelschijfjes met wat kaas en ei. Hmpf. En warme custardpudding met aalbessen toe. Hmpf.
Hamburgquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We hebben een winnaar
![]()
![]()
![]()
Al wordt het toch Hamburg
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Hey, daar staan eigenlijk gewoon een paar reuzesprongen verstopt in alle letters. Dat zag ik wel hoor!
Fijn dat er ook dingen gewoon wat makkelijker worden. Dat kan je wel gebruiken en je verdient het ruimschoots. Met al je gepieker en je zorgen,
Ik hoop dat je voor deze niet in je neus hebt geroerdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:34 schreef Clubsoda het volgende:
Zwangerschapstesten lijken inderdaad sprekend op covidtesten. Dat is best een gekke mindfuck na de afgelopen jaren tientallen keren in neuzen roeren en streepjes staren met andere emoties
Nouja, 20 min van Hamburg Mitte, maar tis toch Hamburg.quote:
Mooie stad, persoonlijk vind ik het mooier dan Berlijnquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We hebben een winnaar
![]()
![]()
![]()
Dan was de uitkomst vast anders geweestquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voor deze niet in je neus hebt geroerd
What Doesn't Kill You Mutates and Tries Again.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Of je wordt niet beter en je gaat dood
Ik ben van de school 'maakbaarheid en controle zijn een illusie'
Ja Hamburg is leuk, daar zijn we eerder dit jaar nog geweestquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We hebben een winnaar
![]()
![]()
![]()
Rly?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mooie stad, persoonlijk vind ik het mooier dan Berlijn![]()
Hoop niet dat je net als m'n moeder vd Valk Hamburg hebt geboektDie ligt bekant in Schwerin.
quote:Geen idee of je het je aanspreekt, maar ik wil MiWuLa toch even noemen als iets geweldigsEn als je zaterdagnacht flink hebt doorgehaald op de Reeperbahn moet je eigenlijk direct door naar de Fischmarkt in Altona
Kan ook zonder doorhalen maar volgens mij heb je het niet zo op vroeg opstaan.
We zouden ongetwijfeld wel willenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:46 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zie @:Vanyel en haar vrouw al sloeren over de Reeperbahn![]()
Thanksquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:29 schreef Isabeau het volgende:
En @:Sarabi het is weer gelukt om een mooi etiket en een mooie naam te bedenken. Was een goede film
Nee?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:56 schreef Clubsoda het volgende:
Er zijn meer dingen in het leven dan eten
Nare dingen, ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:56 schreef Clubsoda het volgende:
Er zijn meer dingen in het leven dan eten
Mijn allereerste echte zinnetje was 'Mag ik ook een stukje"quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:14 schreef Morgane89 het volgende:
Een van de eerste woorden die mijn zoontje kan zeggen is 'eten'. Oh en 'taart'. Van wie zou hij dat toch hebben
Heel vervelendquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh wat leuk dat F naar Australië gaat, gaan ze met z’n allen?
Ik zou prima slapen door alle nieuwe indrukken, maar alles doet zeer, linkerzij, rechterzij en rug. Viel gisteren snel in slaap (op paracetamol) maar werd om 1 uur wakker van de pijn
Bij mij was het ‘zelf doen’. Ook vrij voorspellend voor mijn karakter gebleken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn allereerste echte zinnetje was 'Mag ik ook een stukje"
.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:47 schreef Clubsoda het volgende:
MiWuLa is inderdaad tof. En die vismarkt hilarisch. Maar beide niet echt romantisch-ontspannen-welness
Ze hebben er Pommes und Currywurstquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:53 schreef Vanyel het volgende:
Mrs V @:MiWuLa: oooh wat schattig![]()
maar het is geen eten
![]()
Bohhhquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze hebben er Pommes und Currywurst
Ik heb net mijn verjaardagskadowens ingediend.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:53 schreef Vanyel het volgende:
Mrs V @:MiWuLa: oooh wat schattig![]()
maar het is geen eten
![]()
Ik dacht aan Bagger 288, maar dat is Garzweilerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bohhh![]()
9 december naar omgeving ahrweiler
En hoe voelt het oog?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Weekendtot en met dinsdag
morgen alsnog vroeg op want 8:15 in Tilburg weer op controle bij de oogarts na twee weken want ik was op vakantie.
Was dah?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb net mijn verjaardagskadowens ingediend.
[ afbeelding ]
Voelt gelukkig primaquote:
Niet schattig.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb net mijn verjaardagskadowens ingediend.
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:27 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Bij mij was het ‘zelf doen’. Ook vrij voorspellend voor mijn karakter gebleken.
Dank voor al het meeleven. Het gaat langzaam, maar gaat wel de goede kant op. Merk wel dat mijn hoofd niet veel kan hebben, maar krijg gelukkig alle ruimte op het werk, dus dan maar even minder werken en alleen simpele klusjes.
Een beest van een rookpan. Dat er niet alleen maar een laf lapje vis in past, maar een complete kip. Of een flink stuk procureur.quote:
Ohhhh ff onthouden als kado voor mijn chefs verjaardag in decquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:18 schreef sigme het volgende:
Een beest van een rookpan. Dat er niet alleen maar een laf lapje vis in past, maar een complete kip. Of een flink stuk procureur.
Coupe. Niet coupé. Toch? Ik moest 6 keer lezenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zwemmen met maatje. Vergeten dat het herfstvakantie was dus iets teveel krijsende kinderen naar mijn zin
Maar ons wel geamuseerd en omdat de meneer van de snackbar met zijn hoofd ergens anders zat kreeg ik een coupé waar hij volgens mij de hele vitrine op had leeg gegooid
Autocorrect! Coupe!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Coupe. Niet coupé. Toch? Ik moest 6 keer lezen![]()
Goed bezig Vlindertje! Je maakt echt wel stappen hoor.
Tuindier
Een snackbar in een ijscoupé werd dus heel ingewikkeld in mijn hoofd.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Autocorrect! Coupe!
Al zou een coupé vol ijs wel hemels zijn
Sorryquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een snackbar in een ijscoupé werd dus heel ingewikkeld in mijn hoofd.
SPOILER: Mijn brein produceerde dit...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Goeie reminder die rookpan. Ik heb een klein modelletje staan (2 van die spritus brandertjes en een soort grote ovenschaal met deksel). Een kijken of ik die weer een keer kan gebruiken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Een beest van een rookpan. Dat er niet alleen maar een laf lapje vis in past, maar een complete kip. Of een flink stuk procureur.
Ik heb een mix van verschillende ranonkels besteld. De borders gaan we wel op kleur/kleurthema inrichten, dus ze zullen worden verdeeld over de tuin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:43 schreef AnneX het volgende:
Dat was schrikken @:AnneX Heb je nu ook steeds inkijk of valt dat wel mee?
Neuh, geen inkijk. Of de schapen zijn geïnteresseerd![]()
Het is gewoon een kaal gezicht nu. En de acoustiek klinkt hard.
Bummer, pas maandag kan/ mag mn.X weer een winkel in.
https://mijnvraagovercoro(...)ten?datum=25-10-2022
@:Tuindier wat een mooie kleur stokroos. Zijn de ranonkels ook pastel van kleur?
Gek hè, kheb niks met geel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:47 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik heb een mix van verschillende ranonkels besteld. De borders gaan we wel op kleur/kleurthema inrichten, dus ze zullen worden verdeeld over de tuin.
[ afbeelding ]
Ohhhh waar heb je besteld? Ik vergeet dat altijd te doen en zowel ranonkels als stokrozen zijn mijn lievelingsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:31 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Goeie reminder die rookpan. Ik heb een klein modelletje staan (2 van die spritus brandertjes en een soort grote ovenschaal met deksel). Een kijken of ik die weer een keer kan gebruiken.
In het kader van positieve dingen: ik bestelde net ranonkel bollen en zaad voor deze prachtige stokroos.
[ afbeelding ]
Oh, als je stokrooszaad wil: ik heb peulen vol.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohhhh waar heb je besteld? Ik vergeet dat altijd te doen en zowel ranonkels als stokrozen zijn mijn lievelings
Ok ok, en distels, maar die hoef ik niet in mijn eigen postzegeltuintje
Een mooie kogeldistel is een prima tuinplantquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohhhh waar heb je besteld? Ik vergeet dat altijd te doen en zowel ranonkels als stokrozen zijn mijn lievelings
https://thefarmdream.com/nl/product-category/flower-seeds/quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers, awesome bloemen datquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, als je stokrooszaad wil: ik heb peulen vol.
Dank u!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:57 schreef Tuindier het volgende:
[..]
https://thefarmdream.com/nl/product-category/flower-seeds/
Ik heb er al vaker besteld, vind ze sympathiek.
Voor stokrozen is het trouwens veel te vroeg, maar ik was toch aan het bestellen. Ik wilde ook de papaver Amazing Grey, maar die is helaas uitverkocht.
[ afbeelding ]
Dat klinkt als onwerkbaar!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:05 schreef fietsie het volgende:
reorganisatie is hier geescaleerd in een totale deceptie: de goede functionarissen "functie elders" en totaal onbegrijpelijke compromissen op andere stoelen.
Als iemand een leuke vacature heeft hoor ik t graag...
Het UWVquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, dat klinkt niet goed @:fietsie
Kreeg net een telefoontje van het UWV, had in augustus gesolliciteerd op een vacature, kreeg nu reactie, dat ik volgende week een mail zou krijgen met een uitnodiging voor een gesprek de week erop. Lekker snel.
Voor die ranonkels kun je je daar ook op 'kweekbegeleidings-mail' inschrijven. Leek mij wel superhandig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u!
Totaal geen groene vingers hier en ook nul gevoel voor wanneer wat de grond in moet, maar zaad bestellen kan natuurlijk al wel
Nu eens de wandeling starten en vanavond bevers spotten hier. Alleen met kind op pad, heerlijk
Stokrozen horen echt tegen een tuinmuur of schutting hè? Gelukkig heb ik zicht op de buurtuin met muur en stokrozen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:57 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Voor stokrozen is het trouwens veel te vroeg, maar ik was toch aan het bestellen. Ik wilde ook de papaver Amazing Grey, maar die is helaas uitverkocht.
[ afbeelding ]
We hebben straks 10 meter schutting. Die is nog lang niet vol.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Stokrozen horen echt tegen een tuinmuur of schutting hè? Gelukkig heb ik zicht op de buurtuin met muur en stokrozen.
En de Amazing Grey is amazingHebbuh.
Dat is veel meters.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:08 schreef Tuindier het volgende:
[..]
We hebben straks 10 meter schutting. Die is nog lang niet vol.
Dat is ook een fijne website ja, als je kleine beetjes zaad wil hebben. Daar heb ik ook al vaker besteld en goede ervaring mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:19 schreef AnneX het volgende:
Hier https://www.zaden-enzo.nl(...)apaver-amazing-grey/ heb ik net 100 zaden in het winkelwagentje gedaan.
Vreeken en anderen zeggen inderdaad uitverkocht.
Edit: en besteld.Ben benieuwd.
Bedankt @:Tuindier voor de tip.
Veel te vroeg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:57 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaa automaat is super relaxed! Hopelijk ga je het zo wel halenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Rijles done, wat was dat relaxed zeg. Stuk minder om over te denken mbt schakelen, welke versnelling en optrekken, geen (onterechte) angst voor afslaan na stoppen en veel minder prikkels vanaf de instructeur die anders steeds zegt dat je moet (terug)schakelen, meestal op momenten dat je al met je hand naar de pook onderweg bent.
Daarna naar apotheek voor de nieuwe oogzalf en ooggel en de supermarkt en nu doe ik niks meer vandaag want haske ongesteld en buikpijn
Wat ik las is het of in de (late) zomer, of 6 weken voor einde vorst zaaien. Je zou het inderdaad nog wel als late zomer kunnen beschouwen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Veel te vroeg?
Ik had zwarte en die mochten tot en met oktober. Ik ben imo net op tijd dus.
ja precies. Al zin in 23-11?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaa automaat is super relaxed! Hopelijk ga je het zo wel halen
De grens is eten, dan is het Ksssst (nou staat er wel een schaaltje pepernoten, maar da's dicht)quote:
Lief! Nee dat valt erg mee. Binnen schilderen/behangen, op de eerste verdieping een nieuwe vloer laten leggen en iemand naar de badkamer laten kijken omdat er vocht achter de tegels zit volgens het bouwtechnisch rapport. We krijgen half januari de sleutel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is veel meters.
En doet mij denken aan @:Morgane en nieuwe huis.
Ook 10 meter schutting? Ben je druk met plannen. Moeten jullie veel doen om naar het zin te maken?
Oh ja, ik ging digitaal op zoek naar gordijnrail en opties.
Want niks is standaard in het huis qua maten en materialen.
P.S. wel weer genoeg gepost vanmorgen.![]()
Zeker op papier wat geknipt en geplakt weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:05 schreef fietsie het volgende:
reorganisatie is hier geescaleerd in een totale deceptie: de goede functionarissen "functie elders" en totaal onbegrijpelijke compromissen op andere stoelen.
Als iemand een leuke vacature heeft hoor ik t graag...
Echt een regelrechte fietsgate ditquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Fiets was klaar, maar niet gemaakt. Ze hebben op alle onderdelen, behalve de motor, iets nieuws gezet en niets werkt. Conclusie, de motor is stuk. Na meer dan 10 jaar zeer intensief gebruik is dat natuurlijk niet raar, maar leuk is anders.
Doorgefietst naar de dealer waar ik de nieuwe heb besteld (die baalt net zo sterk als ik) en hij heeft morgen of dinsdag een tijdelijke fiets voor mij totdat de nieuwe er is. Zal iets hoger zijn, maar wel elektrisch.
En het is vies warm buiten, haast het gevoel alsof je in burgers' bush bent.
Misschien niet heel culinair maar de pizza's (met Duvel gist) en speciaal bieren bij Otomat in Gent vond ik wel erg lekker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:39 schreef sigme het volgende:
Heeft er nog iemand hotel en/of eettips voor Hamburg en Gent?
Ik ben een rondreis aan het plannen rondom een vrachtschipcruisje![]()
Met hotelletjes her en der. Die van Fiets in Göteborg staat voor daar op de lijst, maar in scenario 1 is er een overnachting in Gent en in scenario 2 eentje in Hamburg.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:39 schreef sigme het volgende:
Met hotelletjes her en der. Die van Fiets in Göteborg staat voor daar op de lijst, maar in scenario 1 is er een overnachting in Gent en in scenario 2 eentje in Hamburg.
Wanneer krijg je weer de kans om daar re eten? Zou het gewoon doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik heb dus net bij (20 min ofzo) Hamburg geboekt maar dat is voor schandelijke luiheid dus ongetwijfeld ongeschikt.
Mrs wenste daar dus direct Bianc bij te boeken, maar dat vond ik toch een beetje ver gaan.
Pff vervelend zeg.. en niks wat je eraan kunt doen ook zeker? Helpt warmte nog of alleen tijdelijk zolang warm oid? Hoop voor je dat het dan in elk geval snel zodanig bijtrekt dat je er met slapen geen last meer van hebt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
@:vlindertje89 nee nog nooit eerder deze pijn hier gehad, wel eens aan de achterkant van de ribbenkast en da’s ook altijd een zwakke plek gebleven. Na 40 jaar voel ik het meteen wanneer ik iets verkeerd zit.
Mijn spieren/pezen zijn mijn zwakke punt, heel snel iet mee aan de hand en herstel duurt langer dan bij de meeste mensen en het blijft ook een zwakke plek
Pijnstilling is momenteel mijn grootste vriend, en een elektrisch kussen. En het vervelendste is in bed omdraaien of uit bed gaan (al gebruik ik daarvoor een goede tip van @AnneX om het wat minder pijnlijk te laten zijn)quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Pff vervelend zeg.. en niks wat je eraan kunt doen ook zeker? Helpt warmte nog of alleen tijdelijk zolang warm oid? Hoop voor je dat het dan in elk geval snel zodanig bijtrekt dat je er met slapen geen last meer van hebt!
Dat is de School of Weizenbockquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:35 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi ben jij/je man ergens in nov/dec in Utrecht? Ik had nog geen bier besteld, maar wilde ze eigenlijk wel graag nog proberen, die zoete waar je het destijds over had. Of zijn die al op? Ik weet even niet precies meer welke het was ook.. ik heb iets van banoffee in m'n hoofd maar het kan ook zijn dat jouw post daarover in de buurt van een post over banoffee pie stond
Sterktequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Pijnstilling is momenteel mijn grootste vriend, en een elektrisch kussen. En het vervelendste is in bed omdraaien of uit bed gaan (al gebruik ik daarvoor een goede tip van @:AnneX om het wat minder pijnlijk te laten zijn)
Ahh yes hij is er nog. Oh top! Als ik nu alvast een sixpack bestel maar gewoon kan wachten tot jullie volgende bezorgronde, welke bezorgoptie kan ik dan het beste aanklikken? Gratis ophalen en dan in opmerkingen mn username hier erbij zetten en dat ik kan wachten tot volgende Milky road on tour?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is de School of Weizenbock
We gaan sowieso in november en december weer door het hele land.
Vanuit de stabiele zijligging je bed uit glijden. Tenminste dat doe ik en dat gaat het bestequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Die bedtip wil ik ook.
Hoe het beste in en uit bed gaan en omdraaien.
Mensendieck heb ik pas weer 13 nov
Ja dat klinkt ook ongeveer zoals ik het doe als ik pijn heb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vanuit de stabiele zijligging je bed uit glijden. Tenminste dat doe ik en dat gaat het beste
Yes gewoon afhalen kiezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ahh yes hij is er nog. Oh top! Als ik nu alvast een sixpack bestel maar gewoon kan wachten tot jullie volgende bezorgronde, welke bezorgoptie kan ik dan het beste aanklikken? Gratis ophalen en dan in opmerkingen mn username hier erbij zetten en dat ik kan wachten tot volgende Milky road on tour?
Getaway Studios in Gent is fantastischquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:39 schreef sigme het volgende:
Ik bewaar 'm. Thanx!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |