Maar maar,ik doe niet mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou het valt me op dat veel die laat naar bed gaan er s'morgens ook weer vroeg uit zijn
Kut is datquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zit ik net een heel antwoord te typen over HET PLAN, topic gesloten
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh dat weet ik niet, dacht het plan wat JW net verteldequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:29 schreef Moeraskat het volgende:
Voor de dag ermee. Welk plan hebben Isaac en marciano?
Dan kopieer je de test gewoon evenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Had gekund, maar was ondertussen ook met een mail bezig waar ik een deel voor had gekopieerd, dan was ik dat kwijt geweest. Doe teveel tegelijk soms.quote:
:’(quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Neequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, dacht het plan wat JW net vertelde
Heb stream vaak wel hele dagen aanstaan, maar werk ondertussen, dus hoor en zie niet alles, maar nu wil ik het plan ook wetenquote:
We willen het allemaal wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb stream vaak wel hele dagen aanstaan, maar werk ondertussen, dus hoor en zie niet alles, maar nu wil ik het plan ook weten
Wie had het over dat plan dan? Is dat er wel echt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
We willen het allemaal weten![]()
Ja snap ik
Sorry hoor.quote:
Komt vast door Wanda.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:39 schreef puzziepie het volgende:
Dat negatieve gedoe van jappie .. jammer
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie had het over dat plan dan? Is dat er wel echt?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:22 schreef pingu66 het volgende:
Leuke plannen van esther als je ervan uitgaat dat de verdien opdrachten iedere week het zelfde opbrengen. En je je inkoop kon doen bij een groothandel. En je al een voorraad hebt opgebouwd . Maar we zullen zien wie er gekozen wordt. Ik heb zo het idee dat Jeff in het plan van Isaac en Marciano trapt.
Jij loopt voor, heb zijn naam nog niet gehoordquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:39 schreef puzziepie het volgende:
Ze moeten Martin altijd slechtpraten
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:39 schreef mootie het volgende:
Ja hoor, 29 euro voor 5kg is goedkoper dan havermout, koekoek.
Ik betaal iets van 60 cent voor een pond.
En in z’n gezicht gezellig en aardig doen. Stel wijven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:39 schreef puzziepie het volgende:
Ze moeten Martin altijd slechtpraten
Zoe zegt niet in groepen te geloven en wil bij iedereen kunnen zittenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
Zoë loopt ook net zo gemakkelijk weer over naar de andere groep. Totaal niet betrouwbaar.
Isaac zei 29. Dit is dus veeeeeel duurder voor simpele havermout. Mensen trappen ook overal in.quote:
En ze heeft aantrekking met Martin.quote:
Tot ze de bescherming van een groep nodig heeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoe zegt niet in groepen te geloven en wil bij iedereen kunnen zitten
2 zakken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Isaac zei 29. Dit is dus veeeeeel duurder voor simpele havermout. Mensen trappen ook overal in.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot ze de bescherming van een groep nodig heeft.
En de volgende dag zit ze wel in een groep en gaat ze dat verdedigen haha. Het kan alle kanten opgaan met Zoë.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoe zegt niet in groepen te geloven en wil bij iedereen kunnen zitten
Zo de wind waait,waait haar rokje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
En de volgende dag zit ze wel in een groep en gaat ze dat verdedigen haha. Het kan alle kanten opgaan met Zoë.
Mwah, bij gebrek aan een betere. Tommy Lee was haar smaak en die smaak zit niet meer in het huis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze heeft aantrekking met Martin.
Martin zit vanaf dag 1 in haar top 3quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Mwah, bij gebrek aan een betere. Tommy Lee was haar smaak en die smaak zit niet meer in het huis.
Maar dat is tussen Babette, Zoe en ons.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:46 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff zag aan de ogen van Zoe dat ze niet op hem gestemd heeft terwijl wij weten dat ze dus wel op hem gestemd heeft
Kim vertrouwt haar ook helemaal. De anderen ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:46 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff zag aan de ogen van Zoe dat ze niet op hem gestemd heeft terwijl wij weten dat ze dus wel op hem gestemd heeft
Hoezo well played, ze gebruiken enkel haar informatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Kim vertrouwt haar ook helemaal. De anderen ook.
Well played, Zoë
Je bent vrij om de wissels in het topic neer te zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
Herindeling van de kamers zou wel een mooie zijn.
Ze vertrouwen Zoe allemaal, ze heeft niet op Jeff gestemd, heeft ze ze wijsgemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hoezo well played, ze gebruiken enkel haar informatie.
Leuk idee !quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent vrij om de wissels in het topic neer te zetten.
Krankzinnig toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:47 schreef Kakadylo het volgende:
Berend krijgt morgen een confrontatie met KimD die pislink op hem is vanwege die stiekeme stem op haar Jeff
Moraima bij de meangirls of gewoon alle groep uit elkaar trekken en husselenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat doet @greysbones toch wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moraima bij de meangirls of gewoon alle groep uit elkaar trekken en husselen
Niet verantwoorden, maar om er over te liegen is weer wat anders. Zeg dan, dat gaat je niets aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Krankzinnig toch.
Iedereen mag stemmen op wie hij of zij wil, en dan zou je dat moeten verantwoorden?
Kim is laaiend op iedereen die op Jeff heeft durven stemmen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Krankzinnig toch.
Iedereen mag stemmen op wie hij of zij wil, en dan zou je dat moeten verantwoorden?
Ze doen net alsof ze Zoë vertrouwen en maken gebruik van haar informatie. Mootie toch. Meestal ben je scherper. :-)quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vertrouwen Zoe allemaal, ze heeft niet op Jeff gestemd, heeft ze ze wijsgemaakt.
Dat vind ik well played.
En nu zitten ze onderling tegen elkaar te liegen dat ze Zoe vertrouwen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze doen net alsof ze Zoë vertrouwen en maken gebruik van haar informatie. Mootie toch. Meestal ben je scherper. :-)
Dan kun je net zo goed meteen zeggen dat je op Jeff hebt gestemd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet verantwoorden, maar om er over te liegen is weer wat anders. Zeg dan, dat gaat je niets aan
Ze zitten in een spel om een (kleine) miljoen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet verantwoorden, maar om er over te liegen is weer wat anders. Zeg dan, dat gaat je niets aan
Die kamer 3 en 4 moeten uit elkaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moraima bij de meangirls of gewoon alle groep uit elkaar trekken en husselen
Precies!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel om een (kleine) miljoen.
Zie wel meer gespeelde imago's daar.
Logisch jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel om een (kleine) miljoen.
Zie wel meer gespeelde imago's daar.
Onzichtbaar en zwak is niet hetzelfde maar dat hebben ze nog niet door.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:02 schreef mootie het volgende:
Jw esther Moirama Eric zijn zwakke spelers aldus kim
Het had niet met een opdracht te maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
Geen 10.000 euro van de pot af met Zoe haar gele kaart.
Duidelijk.Thanks Lotte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het had niet met een opdracht te maken.
Raar dat hij zegt dat hij meningen moet bijsturen en dat gaat over dat hij Wanda wel kan vertrouwen of een ander of allebei. Jasper doet raar, vind ik.quote:
Hinkt op 2 benen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Raar dat hij zegt dat hij meningen moet bijsturen en dat gaat over dat hij Wanda wel kan vertrouwen of een ander of allebei. Jasper doet raar, vind ik.
Het wordt een grote hit, ik verval in herhaling haha, maar over een tig aantal maanden pas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:17 schreef freaky40 het volgende:
Wat extra aandacht kan geen kwaad. https://www.shownieuws.nl(...)en-jaar-van-je-leven
Weet niet of er dan nog mensen gaan instromen. Het scoort nu al behoorlijk stabiel in de doelgroep wat een hele trouwe doelgroep is. Dat zie je vaak bij RLS's.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het wordt een grote hit, ik verval in herhaling haha, maar over een tig aantal maanden pas.
Dat weet hij toch. Ik denk dat hij moet gaan peilen in de groep Wanda.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Stom als Jeffrey daar achter komt.
Ik denk heel geleidelijk van wel na 5 of 6 maanden. We zitten nog maar op maand 2. De eliminatieopdrachten bv. worden heeeel heftig na 6 maanden ongeveer. En vanalles gebeurt er nog in de tussen tijd. En nu op het uitgezonden tijdstip, een prima kijkcijfers aantal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of er dan nog mensen gaan instromen. Het scoort nu al behoorlijk stabiel in de doelgroep wat een hele trouwe doelgroep is. Dat zie je vaak bij RLS's.
Liever Imi?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:31 schreef Moeraskat het volgende:
GJ heeft geen vertrouwen in Esther als manager
Aaaah, saai hè.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ben ik een keer wakker, gaan ze naar bed
Gister begon het nu pas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 01:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ben ik een keer wakker, gaan ze naar bed
Toen was ik in slaap gevallenquote:
Niet elke zet kan raak zijn broer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 02:29 schreef Kakadylo het volgende:
Blijf erbij dat Jeffrey Marciano had moeten wieberen en een grijze muis als Jerrold later in het spel. Isaac speelt dubbelspel vanwege het feit dat zijn maat een relatie kreeg met iemand van kamer drie en er daarom dus niet meer weg te slaan is. KimK zal het leven in de loods mede hierdoor een 9 geven maar die keldert drastisch naar een 4 bij een eliminatie van haar vriend. Tijdens dat uurtje na de proef heeft die hittepetit zelfs letterlijk verteld dat ze dan ging vertrekken. Het zijn een stelletje nietsnutten met het tactisch besef van een fruittella en die willen sowieso Jeff eruit. Jongeren zijn namelijk vaak roekeloos.
Zometeen vertrekt een Berend, Esther, KimD of Nadir terwijl zij echt niet Mexx, Wanda of Djedi opofferen. Sowieso mag je nooit makkelijk voorbijgaan aan slang Rupert die van iedereen daar de meeste macht heeft en denkt te hebben. Het valse gedrag zie je al terug tijdens de verkiezing van Imadine waarbij iedere stem indirect zegt dat jatten geoorloofd is. Benieuwd wat er gaat gebeuren als er in de komende ruime week nog een eliminatie plaatsvindt. Als er al niet twee vertrekken dus. Overigens krijg je het idee dat zo'n Isaac het meest op z'n gemak is bij Jeffrey. Bern is er ook eentje die al snel in beeld komt maar zulke mensen winnen de eliminatieproef. Het is een schaakspel waarbij nog hele onverwachte wendingen gaan komen.
Als je op de voorgrond staat maak je altijd vijanden en zo niet óókquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 02:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet elke zet kan raak zijn broer.
Jij neemt het nu al vrij serieus.Ik denk dat iedereen op de schopstoel kan komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 02:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je op de voorgrond staat maak je altijd vijanden en zo niet óók
Nadir is onbetrouwbaar als pion.Die gooit net zo makkelijk Jeff weg.Of zijn moeder.Mss het laatste niet maar toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 02:43 schreef Kakadylo het volgende:
Zou het wel een stunt vinden als je Nadir de meeste stemmen geeft. Die heeft namelijk een grote bek en wil indruk maken op de groep van Jeffrey. Tegenover de andere groep stel je deze keuze voor waarbij zijzelf instemmen omdat ie eerder bij het andere kamp hoort en mensen er wel klaar mee zijn. Van tevoren bespreek je dit scenario met hem. Haalt Nadir het dan heb je de macht om een Marciano, Rupert, KimK of Martin weg te sturen en zo niet dan heb je je gehouden aan de witte vlag en moeten zij de volgende keer met de billen bloot. Zoals ik al zei is het een schaakspel met allerlei zelf te bedienen pionnen.
Ik zie hem voornamelijk bij de oude garde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 02:50 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir wil juist goed zijn met mensen zoals Jeffrey, Isaac, GJ en dus belangrijk gevonden worden
JW, Esther, Wendy, Janet, GJ, Madeleine, Eunice, Babette is allemaal min of meer kamp Jeff johquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie hem voornamelijk bij de oude garde.
Dat tikt leuk aan dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 02:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW, Esther, Wendy, Janet, GJ, Madeleine, Eunice, Babette is allemaal min of meer kamp Jeff joh
Kamer 3 niet meer de meerderheid?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 02:57 schreef Kakadylo het volgende:
In potentie (lees: samenwerking) is dat by far de allergrootste groep die er is
Jeffrey doet dat gewoon veel slimmer door hen erbij te betrekken en ze het idee te geven dat ze gehoord wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat valt erg tegen als je erover nadenkt dus laat staan als er enkelen vertrekkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kamer 3 niet meer de meerderheid?
Dat laatste zie ik nog wel gebeuren voor de kerst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat valt erg tegen als je erover nadenkt dus laat staan als er enkelen vertrekken
Mag je niet vanuit gaan maar zo'n Djedi mag je niet uitsluitenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik nog wel gebeuren voor de kerst.
Ik bepaal niks,het was GJ zijn zin volgens mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:07 schreef Kakadylo het volgende:
Hoe bepaal je onderaf? Moraima zeker? Is Mexx zoveel beter dan? Zo heb je nog steeds groepjes toch?
Hoezo zou kamer drie een van henzelf laten elimineren wetende dat diegene het niet haalt en ze verder krimpen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bepaal niks,het was GJ zijn zin volgens mij.
Ze gooien Maddy toch ook voor de bus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo zou kamer drie een van henzelf laten elimineren wetende dat diegene het niet haalt en ze verder krimpen?
Omdat die is overgelopen en ze haar niet meer kunnen sturenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gooien Maddy toch ook voor de bus.
Ik wil een open stemming.Met motivatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:24 schreef Kakadylo het volgende:
Zou liever een puntensysteem zien waarbij de laatste vijf een serieuze proef moeten doen en er twee/drie overblijven waar op gestemd zal worden namens de groep met pitch en al. Zo verloopt het eerlijk en kan NIET één individu iemand eruit gooien.
Er vallen zoveel dingen te bedenkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil een open stemming.Met motivatie.
Het mag niet te spannend worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er vallen zoveel dingen te bedenken
Dat zou mooie dramatique opleveren!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil een open stemming.Met motivatie.
Ik heb je gemist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou mooie dramatique opleveren!
Hopelijk gebeuren er vandaag dingenEen zoomer en ellende erbij
Ik jou ookquote:
Goedemorgen COS!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben wakker, gm, maar in de loods is iedereen op stream nog in diepe rust.
Goede reden voor nominatiequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:29 schreef juul. het volgende:
Djedi staat weer een eeuwigheid onder de douche, naast haar zijn er al 3 wezen douchen, egoistisch
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:34 schreef engine het volgende:
Nadir verlaat het toilet zonder handen te wassen.
quote:
Alles beter dan Ima en Estherquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:43 schreef D. het volgende:
Vandaag maakt Jeff zijn sollicitatie voor manager bekend als het goed is
Er staat van allesquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:46 schreef Frummelie het volgende:
Hoe kan je nou lekker douchen zonder douchegel en shampoo... je wil toch een lekkere frisse toges... enzo
Of helpen met douchen net als met het datenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:48 schreef D. het volgende:
Kan één van de dames Erik niet eens een keer scheren?
Nee morgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:43 schreef D. het volgende:
Vandaag maakt Jeff zijn sollicitatie voor manager bekend als het goed is
Dat hoeft de regie alleen niet te filmen danquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:48 schreef D. het volgende:
Da's ook wel gezellig, mits zonder tongquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of helpen met douchen net als met het daten
Ja met tong vindt hij maar niksquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's ook wel gezellig, mits zonder tong
Er zitten ontharingsstrips in het beauty pakket...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:48 schreef D. het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:49 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Nee vandaag is die talkshow toch?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Er zitten ontharingsstrips in het beauty pakket...
Is er een plan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:52 schreef greysbones het volgende:
Wat is nu het plan!?? Hele cos doorgelezen
Geen plan te vinden
Was fake newsquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:52 schreef greysbones het volgende:
Geen plan te vinden
Welnee die bamboe sokken gaan maanden mee... volgens Erik..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:52 schreef lojanda het volgende:
vraag me af of Erik nu ook schoon ondergoed en sokken heeft aangedaan
Hier nog een..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:52 schreef greysbones het volgende:
Geen plan te vinden
Vies ventje...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:57 schreef D. het volgende:
We fijn, Nadir die met de afwas helpt, na een toiletbezoek zonder handen te wassen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Welnee die bamboe sokken gaan maanden mee... volgens Erik..
Da's een aanname volgens mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:59 schreef greysbones het volgende:
Wat een stel smeerkezen
De 1 doucht en trekt niks schoons aan.
De ander wast de handen niet
Dat had ik niet gezienquote:
Hey! Daar ben je eindelijk weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou mooie dramatique opleveren!
Hopelijk gebeuren er vandaag dingenEen zoomer en ellende erbij
Maddyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:16 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy is een soort brief aan het lezen die op een plankje zit. Jasper had hem daarvoor ook al.
Papier staat klapvol geschreven.
Iemand die weet wat er op staat?
Djedi maakt tegenwoordig een dagverslagquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:16 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy is een soort brief aan het lezen die op een plankje zit. Jasper had hem daarvoor ook al.
Papier staat klapvol geschreven.
Iemand die weet wat er op staat?
Wie? Ik kijk even zonder geluid ( helaas kan dit nu even niet)quote:
Ah datquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Djedi maakt tegenwoordig een dagverslag
Ooh de daily Djedi..😉quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Djedi maakt tegenwoordig een dagverslag
Ja, hij is altijd met jequote:
Isaaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie? Ik kijk even zonder geluid ( helaas kan dit nu even niet)
Isaac.. die heeft gisteren avond heel lang liggen fluisteren, hij dacht dat Jeffrey in coma lag... hij vertrouwd Isaac niet meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie? Ik kijk even zonder geluid ( helaas kan dit nu even niet)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Isaa
[..]
Isaac.. die heeft gisteren avond heel lang liggen fluisteren, hij dacht dat Jeffrey in coma lag... hij vertrouwd Isaac niet meer
Lach`n ,giierr`n.brull`.n met de ladyboys.quote:
Potver weer te vroeg gaan slapenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Isaa
[..]
Isaac.. die heeft gisteren avond heel lang liggen fluisteren, hij dacht dat Jeffrey in coma lag... hij vertrouwd Isaac niet meer
Weekbespreking.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
Wat zijn ze op tijd uit bed allemaal
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
Zou maar zo kunnen dat ze weer opdracht hebben gekregen om er op tijd uit te zijn.quote:
Ja dat kwam na het mopperen.quote:
Volgens mij zijn ze vorige week toegesproken over het te lang op hun nest liggen en sindsdien zijn ze allemaal iets vlotter hun bed uit..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
Door de FEBO of onderling?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze vorige week toegesproken over het te lang op hun nest liggen en sindsdien zijn ze allemaal iets vlotter hun bed uit..
Ex in Phuket.quote:
Nuclear afval.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat lijkt niet op limonade...
Die JW.quote:
FEBO..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Door de FEBO of onderling?
Moraima gisteren na 12 uurquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze vorige week toegesproken over het te lang op hun nest liggen en sindsdien zijn ze allemaal iets vlotter hun bed uit..
Handig als je zo pist in het donker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik dacht urine ipv uranium
Om hele gekke tactiek besprekingen te doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar het is überhaupt een wonder als die beweegt
Wel in het Papiamento.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om hele gekke tactiek besprekingen te doen
ja Bro.quote:
Je bent zelluf...quote:
Martin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:48 schreef engine het volgende:
Marciano beveelt iemand tien minuten niet te praten.
Die zouden maarzo eens ruzie kunnen krijgen als er meer deelnemers weg zijn ..quote:
Straks gaat nog wel lang duren met dit tempo van eliminerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zouden maarzo eens ruzie kunnen krijgen als er meer deelnemers weg zijn ..
nu kan Marciano hem nog ontlopen .. maar straks niet meer
En uit zich zelf vetrekken er ook nog niet veel meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straks gaat nog wel lang duren met dit tempo van elimineren
Lekker tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry ben wel aan het azijnzeiken zeg
Echt hoor,Marciano loopt soms op zijn tenen bij Martin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zouden maarzo eens ruzie kunnen krijgen als er meer deelnemers weg zijn ..
nu kan Marciano hem nog ontlopen .. maar straks niet meer
Misschien komen de eliminaties nu ook wat meer op gang...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En uit zich zelf vetrekken er ook nog niet veel meer
Mag jij ook weleens hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daar is de COS juist voor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik hoop het wel.. gewoon met 20 man nieuwe jaar beginnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien komen de eliminaties nu ook wat meer op gang...
Even flink vegen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.. gewoon met 20 man nieuwe jaar beginnen
Yep de bezemwagen door de loods, zo hup de poort uitquote:
Ja, dan krijgen ze denk ik ook meer kijkcijfers... Ze moeten straks wel tegen BB concurreren en dan moet er echt meer gebeuren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.. gewoon met 20 man nieuwe jaar beginnen
Benieuwd hoe dat gaat, denk dat er toch meer naar BB gaan kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, dan krijgen ze denk ik ook meer kijkcijfers... Ze moeten straks wel tegen BB concurreren en dan moet er echt meer gebeuren.
Net zoals hoe ze de FEBO bespelen en zo elke keer geld krijgen als het eten op is. Het is jammer dat ze daaraan toegeven. Met een strenge clausule hadden ze dat kunnen voorkomen
Maar jaHet is sowieso erg leuk om te kijken
Zitten er dit jaar ook weer Belgen in?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat gaat, denk dat er toch meer naar BB gaan kijken
Indd wil wel zien, als eten op is wie dan geld uit de pot wil halen. of gewoon meer spelopdrachten 2 keer in de week vind ik weinig
Volgens mij niet, maar durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zitten er dit jaar ook weer Belgen in?
Oh ja die pot die moet krimpen was ik zelfs helemaal vergeten. Boetes krijgen ze ook niet meer na de eerste dag... Kom op FEBO! Laat ze geld verliezen en daar ruzie over krijgen. Dat levert kijkcijfers opquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat gaat, denk dat er toch meer naar BB gaan kijken
Indd wil wel zien, als eten op is wie dan geld uit de pot wil halen. of gewoon meer spelopdrachten 2 keer in de week vind ik weinig
Zoe haar gele kaart ook niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja die pot die moet krimpen was ik zelfs helemaal vergeten. Boetes krijgen ze ook niet meer na de eerste dag... Kom op FEBO! Laat ze geld verliezen en daar ruzie over krijgen. Dat levert kijkcijfers op
Martin fysiek aangevallen.Je hebt wat gemist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die gele kaart heb ik gemistwat heeft ze gedaan
Martin bij zijn nek gepakt. Ongewenst gedragquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die gele kaart heb ik gemistwat heeft ze gedaan
Teringjantje... Waarom ben ik zo'n loser die even een paar dagen geen kijken/COS aankonquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Martin fysiek aangevallen.Je hebt wat gemist.
was achter een slquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Teringjantje... Waarom ben ik zo'n loser die even een paar dagen geen kijken/COS aankon![]()
![]()
Ga even YouTube op om dat terug te kijken
Wil je filmpjes?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Teringjantje... Waarom ben ik zo'n loser die even een paar dagen geen kijken/COS aankon![]()
![]()
Ga even YouTube op om dat terug te kijken
Linkje staat al in haar DM.quote:
Oh ik had er ook 2 gestuurdquote:
Zo zet hij constant zijn onschuldige Glennis Grace gezicht en ogen op als hij "bezig "( alleen rimpelt t voorhoofd bij haar niet van de botox)quote:
Donequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan ik ook een linkje in mijn DM krijgen?
Hier andersom.Ik moet van Soul de koptelefoon op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
Al de hele dag amper te verstaan. Tv op Max. Jullie ook last van?
Moirama vast woest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:15 schreef juul. het volgende:
Jef; dus je mag wel op bed liggen maar niet je ogen dicht doen...SL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |