ik weet het ken ook wat militairen mannen en vrouwenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Defensie doet dat oprecht me je. En situaties met bepaalde type mensen brengen je terug naar die sfeer en omgangsvormen.
Niet erg ladylike. Maar dat is het daar ook niet echt.
Oh Nice.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het ken ook wat militairen mannen en vrouwen
die groepsapps zijn echt ziek
Vandaar haar spraak.quote:
Ah, ik dacht dat je letterlijk 'interessant' bedoeldequote:Op maandag 24 oktober 2022 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze fladdert nog teveel rond
Maar ik vind haar wel mooi
Denk dat Jeffrey helemaal niets met die wereld te maken wil hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:19 schreef engine het volgende:
Kim D gaat het niet kwalijk nemen als haar vriend na een feestje een keer een chicka douwt.
Schietoor?quote:
Been there done that schat. Ik ga voor penissen en borsthaar.quote:
ik gok zoietsquote:
Lijkt me wel. Grote kans namelijkquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok zoiets
maar ze zei er verder niks over
Ik vind Zoe vaak superirritant, ze overschreeuwt zichzelf, maar soms vind ik haar ook zielig. Vooral toen ze vertelde dat ze eigenlijk met haar ouders en broer op vakantie zou gaan ter ere van de 25-jarige bruiloft van haar ouders, maar omdat Jaar van je Leven ineens in die periode zou beginnen kon ze niet mee en heeft ze haar ouders het bedrag terug betaald en zijn haar ouders en broer een week voordat ze de loods in ging op vakantie gegaan, waardoor Zoe de laatste week helemaal alleen thuis was.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
Z
[..]
Zoë voelt zich bijna 24/7 onbegrepen. Ze begrijpt volgens mij zichzelf niet. Ze verwerkt en komt tot inzichten terwijl ze met andere mensen praat. Zoë heeft een enorme drang tot ventileren. Het meisje kropt niets op. Wat ergens ook wel positief is. Maar omdat ze wat langzaam van begrip is, of naïef, of misschien te beschermend is opgevoed of gewoonweg weinig algemene kennis heeft… moet ze 220x haar verhaal doen. Uiteindelijk begrijpt ze zaken wel en biedt ze excuses in en gaat ze aan zichzelf werken. Dat zagen we toen ook met Nadir.
Alleen ze heeft altijd een paar dagen nodig. Ze bedoelde het goed met Mexx. Maar het pakt altijd onhandig uit bij Zoë.
Jammer van die gele kaart, hoe terecht hij ook is.
Dit verhaal ken ik niet, maar ik ben het volledig met je eens. Dat kind heeft wel echt het hart op de juiste plek.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Zoe vaak superirritant, ze overschreeuwt zichzelf, maar soms vind ik haar ook zielig. Vooral toen ze vertelde dat ze eigenlijk met haar ouders en broer op vakantie zou gaan ter ere van de 25-jarige bruiloft van haar ouders, maar omdat Jaar van je Leven ineens in die periode zou beginnen kon ze niet mee en heeft ze haar ouders het bedrag terug betaald en zijn haar ouders en broer een week voordat ze de loods in ging op vakantie gegaan, waardoor Zoe de laatste week helemaal alleen thuis was.
Dat meisje is 21, ik vind dat best sneu.
ik klik ook vaak beter met mannenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:25 schreef puzziepie het volgende:
Marciano gaat de vrouwen af hoe Kim met ze klikt, zijn weinig vrouwen
Een interessante vrouw is het sowiesoquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je letterlijk 'interessant' bedoelde
Vanmiddag wilde GJ ook iets vertellen over waarom ie het soms met Zoe te doen heeft, en hij begon over een beschermende opvoeding en...toen SLquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Zoe vaak superirritant, ze overschreeuwt zichzelf, maar soms vind ik haar ook zielig. Vooral toen ze vertelde dat ze eigenlijk met haar ouders en broer op vakantie zou gaan ter ere van de 25-jarige bruiloft van haar ouders, maar omdat Jaar van je Leven ineens in die periode zou beginnen kon ze niet mee en heeft ze haar ouders het bedrag terug betaald en zijn haar ouders en broer een week voordat ze de loods in ging op vakantie gegaan, waardoor Zoe de laatste week helemaal alleen thuis was.
Dat meisje is 21, ik vind dat best sneu.
Ze vertelde dit een week of twee geleden.......en waarschijnlijk luisterde niemandquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit verhaal ken ik niet, maar ik ben het volledig met je eens. Dat kind heeft wel echt het hart op de juiste plek.
Ik klik beter met mannen dan vrouwenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik klik ook vaak beter met mannen
ik snap dat wel
Herkenbaar. Ik kan doorgaans niet met vrouwen. Tenzij het vrouwen zijn die ook doorgaans niet klikken met vrouwen. Daar kan ik het over het algemeen wel mee vinden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:25 schreef puzziepie het volgende:
Marciano gaat de vrouwen af hoe Kim met ze klikt, zijn weinig vrouwen
ook dat ze niet ver mag rijden met de auto van haar oudersquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze vertelde dit een week of twee geleden.......en waarschijnlijk luisterde niemand
Nou, ze is wel bewust vals, en een beetje sletterig, maar heb idd vaker medelijden dan een hekelquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit verhaal ken ik niet, maar ik ben het volledig met je eens. Dat kind heeft wel echt het hart op de juiste plek.
Samequote:Op maandag 24 oktober 2022 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kan doorgaans niet met vrouwen. Tenzij het vrouwen zijn die ook doorgaans niet klikken met vrouwen. Daar kan ik het over het algemeen wel mee vinden.
Beetje het type als Kim D. Wel vrouwelijk aan kunnen kleden. Maar niet dat gezeik en de drama.
Wel een pittig karaktertje
Als haar ouders haar de laatste week alleen laten heb ik niet het idee dat ze een beschermende opvoeding heeft gehadquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Vanmiddag wilde GJ ook iets vertellen over waarom ie het soms met Zoe te doen heeft, en hij begon over een beschermende opvoeding en...toen SL
quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze vertelde dit een week of twee geleden.......en waarschijnlijk luisterde niemand
GJ moet het natuurlijk ook doen met de verhalen die hij hoortquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als haar ouders haar de laatste week alleen laten heb ik niet het idee dat ze een beschermende opvoeding heeft gehad
Ik heb dat dubbele gevoel ook bij haar, aan de ene kant de irritatie, maar toch ook medelijden hebben. Gelukkig zijn er in de loods toch mensen die haar opvangen en lief voor haar zijn, zoals Babette en Wendy gisteravond.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]dat vind ik wel sneu. Ik ben niet pro Zoë in dit programma. Maar als ik mezelf voorstel hoe ik met haar om zou gaan, zou ik een beschermde positie kiezen denk ik. Kijken of ik haar wat bij zou kunnen leren. Anderzijds zou ik ook wel enorm debiel van haar kunnen worden.
Ik zou daar vreselijk op afknappen als ik Rupert wasquote:
Absoluut!quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat dubbele gevoel ook bij haar, aan de ene kant de irritatie, maar toch ook medelijden hebben. Gelukkig zijn er in de loods toch mensen die haar opvangen en lief voor haar zijn, zoals Babette en Wendy gisteravond.
Ik gok Jeff.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
Over wie hebben moraima en ima het? Ze zeggen dat ze 12-16 stemmen hebben en hij eruit gaat.
Babette vertrouw ik niet, Wendy zal wel oprecht zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat dubbele gevoel ook bij haar, aan de ene kant de irritatie, maar toch ook medelijden hebben. Gelukkig zijn er in de loods toch mensen die haar opvangen en lief voor haar zijn, zoals Babette en Wendy gisteravond.
Zussen tochquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Absoluut!
Ben blij dat jij het zelfde gevoel hebt. Ik vond mezelf al ergens een kutwijf
Ik denk precies hetzelfdequote:Op maandag 24 oktober 2022 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Babette vertrouw ik niet, Wendy zal wel oprecht zijn
Naar haar gelul ook niet.Ze denkt nogal wat te zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:32 schreef D. het volgende:
Naar dat gehoest kan ik niet luisteren hoor
Jammer dat ik het gemist hebquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
Moraima: je zult zien, de mensen die je vertrouwd je toch…. Hoest hoest hoest. En … je zult zien dat… hoest hoest hoest, je kan zien, weet je wat mensen die…. Dus… ja maar jij kan ook, nee maar jij kan, om gaan wisselen.
Ik zat er binnenin maar jij kan zien welke richting mensen gaan.
Daarom zeg ik tegen jou, je kan zien die gaat die kant op die kan die kant op.
Goed gesprek dit.
Hahaha jazekerquote:
Ah, kun jij het vertalen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naar haar gelul ook niet.Ze denkt nogal wat te zijn.
@Moeraskat doet verslag.quote:
De stem noemt haar Kim W.quote:
En apart,wan ze heet Kim van Deelen.quote:
Wen er maar aan Jeff, als jij straks manager bent ga je dat ook krijgen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff: en morgen zit je weeer in dat kutkringetje
Nog verwarrenderquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En apart,wan ze heet Kim van Deelen.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En apart,wan ze heet Kim van Deelen.
Kim K is Kim Kont tochquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:43 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] = KimD in de cos
[ afbeelding ] = KimK(apster) in de cos maar haar achternaam begint met de W
Leg het dan even uit.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:46 schreef mario390 het volgende:
ik vind dat vervelend dat somige nog altijd niet
weten wie welke kim is
topquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:46 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe en Djedi over poepen, als de drol eruit is ,meteen doortrekken want dan stinkt het minder
Hogere wiskundequote:Op maandag 24 oktober 2022 22:46 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe en Djedi over poepen, als de drol eruit is ,meteen doortrekken want dan stinkt het minder
Zulke conversaties zijn toch gewoon bizar? Zeg beter hoe heerlijk je gescheten hebt joh!quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:46 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoor ze liever niet maar jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zulke conversaties zijn toch gewoon bizar?
Lijkt wel 40+ of viva-topicquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:46 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:46 schreef mario390 het volgende:
ik vind dat vervelend dat somige nog altijd niet
weten wie welke kim is
welke stream was dat ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zulke conversaties zijn toch gewoon bizar? Zeg beter hoe heerlijk je gescheten hebt joh!
Zei die dat tegen Sasha?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern slaapt niet samen met Sasha. Hij kan niet goed samen met iemand slapen en hij vindt het vervelend om midden in de nacht wakker te worden, en haar dan uit bed te moeten schoppen.
Ik vind het zon eng mens,die estherquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
Esther en Erik….
Esther krijgt microfoon check. Kei duidelijke uitleg van Esther. Nu gaat ze verder praten en is ze weer niet te verstaan. Dat ding pakt gewoon dr stem niet goed op
Meestal roept ze Breakie Breakie bij een SC.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
Esther en Erik….
Esther krijgt microfoon check. Kei duidelijke uitleg van Esther. Nu gaat ze verder praten en is ze weer niet te verstaan. Dat ding pakt gewoon dr stem niet goed op
Waarom?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik vind het zon eng mens,die esther
quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meestal roept ze Breakie Breakie bij een SC.
Jappie heeft een zwak voor Wandaquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:58 schreef puzziepie het volgende:
Jappie neemt het heel erg op voor Wanda want over veel dingen zijn Jappie en Jeff het eens maar over Wanda niet
Tactiek, kamer 3 uithoren.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:58 schreef puzziepie het volgende:
Jappie neemt het heel erg op voor Wanda want over veel dingen zijn Jappie en Jeff het eens maar over Wanda niet
Ik snap je irritatiefactor wel.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haar hele houding en maniertjes en manier van praten krijg ik de kriebels van....
Dat komt omdat ze haar mobiel niet bij zich heeft🤪😉quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
Esther zegt dat babet heel moeilijk te bereiken is
🤭quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap je irritatiefactor wel.
Snap ik ergens welquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haar hele houding en maniertjes en manier van praten krijg ik de kriebels van....
God wat flauwquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze haar mobiel niet bij zich heeft🤪😉
Kan zo een aantal voorbeelden opnoemen.quote:
Kamer 3 uithoren.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:04 schreef Kakadylo het volgende:
Bern hoort weer bij het andere kamp? Degenen die z'n vriendin chanteerden?
Nou idd, daar hoor ik weer dingenquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:04 schreef Kakadylo het volgende:
Bern hoort weer bij het andere kamp? Degenen die z'n vriendin chanteerden?
Ik sluit niks meer uit.quote:
Op zich wel slim.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou idd, daar hoor ik weer dingen
Hij geloofd Martin niet.quote:
Niet echt want hij heeft ook iets tegen jeff gezegdquote:
Wat had hij gezegd? Sorry ik kijk niet altijd live lees hier veel mee.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet echt want hij heeft ook iets tegen jeff gezegd
Scherpe analyse van Erik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Heb de indruk dat alleen vrouwen Martin geloven
Ik las 'vervuilt'quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:12 schreef Sasoema het volgende:
En maddy vervult zich net weer op stream 1
eenschquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:13 schreef Kakadylo het volgende:
Vermaak me liever met Mirthe en Erik dan met die wijvenkamer
Zou me niet verbazenquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:16 schreef pingu66 het volgende:
Myrthe stemt op emotie,ik vind jou stom en daarom stem ik op je (en mag je niet op mijn feestje komen) is ze zo naief of speelt ze dit?
Ach, valt nog mee, er zijn ook dames die gillend weg zullen rennenquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:16 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ze vind het heel schattig maar toch even hoger op de bank zitten.
Die is zo naiefquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:16 schreef pingu66 het volgende:
Myrthe stemt op emotie,ik vind jou stom en daarom stem ik op je (en mag je niet op mijn feestje komen) is ze zo naief of speelt ze dit?
flashbacksquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, valt nog mee, er zijn ook dames die gillend weg zullen rennen
Choco.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe wil ontsnappen maar weet niet hoe
Hmm vreemd.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze beeld als je het precies kijt ziet uit als en kut
Alicia help.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
Zoooooo ongemakkelijk voor mirthe, niets verkeerds zeggen of doen anders denkt erik dat je hem leuk vind
Niemand komtquote:
Ga daar maar wel van uit ja.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:31 schreef puzziepie het volgende:
Mexx blijft de komende maanden bij Martin in zijn nest rotten zeker
Volwassen mensen hequote:Op maandag 24 oktober 2022 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
Zoooooo ongemakkelijk voor mirthe, niets verkeerds zeggen of doen anders denkt erik dat je hem leuk vind
Beetje wel en schijnbaar vind ze het toch wel ok om daar te zitten want ze doet niet echt een poging om weg te gaan.quote:
En toch heb ik me prima vermaakt met alle drama.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat een bummer afgelopen nacht. Ik dacht dat er heel wat ging gebeuren maar blijkt het enkel te draaien om 2 koters die met te veel alcohol op, 2 mannen wilden versieren en Mexx is het gelukt en Zoë niet. Volgens mij denken die twee dat het "cool" is in een rls om proberen te zoenen met mannen. Ik weet nog hoe Zoë reageerde toen ze het voor elkaar had gekregen om een kusje van Nadir te krijgen.
Het was net een jeugdsoap, redelijk vermaak, meer niet. Zoe heeft nu schijnbaar ook een oogje op jeff.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat een bummer afgelopen nacht. Ik dacht dat er heel wat ging gebeuren maar blijkt het enkel te draaien om 2 koters die met te veel alcohol op, 2 mannen wilden versieren en Mexx is het gelukt en Zoë niet. Volgens mij denken die twee dat het "cool" is in een rls om proberen te zoenen met mannen. Ik weet nog hoe Zoë reageerde toen ze het voor elkaar had gekregen om een kusje van Nadir te krijgen.
Of hij moet er dagelijks wat aan doen of gewoon nog een flink stuk eraf, dit ziet er niet uit momenteelquote:
Hij probeerde het gisteren te stylen,lukte niet echt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of hij moet er dagelijks wat aan doen of gewoon nog een flink stuk eraf, dit ziet er niet uit momenteel
Dan moet er gewoon nog een stuk af of blijven rondlopen met een dooie poedel op zijn hoofd tot het weer lang genoeg is om in een staart te dragen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij probeerde het gisteren te stylen,lukte niet echt.
Zelfde kapsel als jeff, oh wacht, jeff heeft nu hetzelfde kapsel als esther. Volgens mij had iemand anders dat hier ook al gezegd eerder deze week.quote:
Ze noemt hem steeds Gertje.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:50 schreef puzziepie het volgende:
Esther moet blijven zeuren , JW vindt het toch eigenlijk allemaal goed gaan op dit moment
quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij wil Esther Rupert uit de keuken.
Verrek jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelfde kapsel als jeff, oh wacht, jeff heeft nu hetzelfde kapsel als esther. Volgens mij had iemand anders dat hier ook al gezegd eerder deze week.
Ik vind hem prima in de keuken,Esther denkt nogal makkelijk over geld.quote:
Esther denkt sowieso makkelijk over een hoop dingenquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind hem prima in de keuken,Esther denkt nogal makkelijk over geld.
En ze wil anderen haar wil opleggen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther denkt sowieso makkelijk over een hoop dingen
Ja , heel irritant , ik vind haar ook niet leukquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze wil anderen haar wil opleggen.
Te weinig,klagen om het klagen.quote:
ging over wanda en jasper volgens mijquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij bespreken isaac en jeff nu esher en jw, als esther tenminste een kussen heeft met haar maat erop en dan schijnt jw erop te lijken volgens isaac.
Oh dat kan ook natuurlijk, vandaar dat ik het kussen vermelde, iemand weet vast wel wie dat heeft. Wanda en jasper zijn dus klef aan het worden volgens isaacquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ging over wanda en jasper volgens mij
Isaac is de grootste acteur die daar rond looptquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
Isaac is overtuigd dat jeff managerschap gaat winnen, hij doet nu volgens mij gj na
Echt welquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:01 schreef juul. het volgende:
[..]
Isaac is de grootste acteur die daar rond loopt
Wanda heeft een kussen met Ivor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat kan ook natuurlijk, vandaar dat ik het kussen vermelde, iemand weet vast wel wie dat heeft. Wanda en jasper zijn dus klef aan het worden volgens isaac
Ok, dan lijkt die ivor dus schijnbaar een beetje op jasper, volgens mij heb ik wel eens een foto gezien van die gast en leek hij helemaal niet op jasper. Ach, boeit hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanda heeft een kussen met Ivor.
Ik wilde hetzelfde postenquote:
quote:
nu werd het nog bloedigquote:Op maandag 24 oktober 2022 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
Op de kamer klagen de heren dat het wc papier snel gaat, kan door de vrouwen komen zegt ze want ongesteld maar ze weet, van vrienden en zo dat heren het ook gebruiken voor hun kwakje. Dus niet alleen de vrouwen gebruiken veel.
Mirthe is wel grappig, nu helaas een wissel naar isaac en jeff
Mooi toch?quote:
alleen voor de mensen zonder taakstraf van esther neem ik aan (anders kan dat financieel niet- ze heeft hier geen inkoopsprijzen als in het hotel)quote:
En all you can eat.quote:
met of zonder berend?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En all you can eat.![]()
Tussen 8 en 10 uur.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En all you can eat.![]()
Tussen 8 en 10 uur.
JW ziet het wel zitten bemerk ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:10 schreef Adat231 het volgende:
[..]
alleen voor de mensen zonder taakstraf van esther neem ik aan (anders kan dat financieel niet- ze heeft hier geen inkoopsprijzen als in het hotel)
Ai,dat is wel een aandachtspuntje.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:15 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vond zijn oude kapsel stukken beter
Het is zo'n jongetje met dit haarquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:15 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vond zijn oude kapsel stukken beter
En terecht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:18 schreef puzziepie het volgende:
Esther heeft het idee van Jeff over genomen : alle slaapkamers op slot
Isaac : Grote meid die mij tegen gaat houden
Wel terecht, maar snap ook wel dat ze EJVJL niet op de slaapkamers willen. Maar dat doen de mensen zelfquote:
Ik ook, anders zou ik gek wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:21 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap best dat mensen zich zo nu en dan willen terugtrekken.
Ik ook hoor, maar helaas heb je meteen van die meiden die er aan komen om weer te roddelen of te zeuren en klagen. Als ik daar zou zitten, zou ik Kim D zijn, lekker met de mannen optrekken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:21 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap best dat mensen zich zo nu en dan willen terugtrekken.
welk plan? van isaac en maecianoquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:22 schreef pingu66 het volgende:
Leuke plannen van esther als je ervan uitgaat dat de verdien opdrachten iedere week het zelfde opbrengen. En je je inkoop kon doen bij een groothandel. En je al een voorraad hebt opgebouwd . Maar we zullen zien wie er gekozen wordt. Ik heb zo het idee dat Jeff in het plan van Isaac en Marciano trapt.
Ik snap het qua klitten op de kamers wel een beetje.Maar dit krijgt ze er nooit door.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel terecht, maar snap ook wel dat ze EJVJL niet op de slaapkamers willen. Maar dat doen de mensen zelf
Ik vind dit bijna stalkerigquote:
Billy gedrag.quote:
Zegt mij niksquote:
Nou het valt me op dat veel die laat naar bed gaan er s'morgens ook weer vroeg uit zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap het qua klitten op de kamers wel een beetje.Maar dit krijgt ze er nooit door.
Er zijn ook mensen die doorgaan tot 5 uur in de nacht,die krijg je er echt niet om 8 uur uit.
Die lag onderaan een trap te slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |