abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206437674
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206437803
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:57 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Typisch dat nu de Oekraense militairen moeilijk te raken zijn, de burgers er dan maar aan moeten.

Niets geen verontwaardiging over deze nutteloze besteding van de drones en raketten.
pi_206438064
Volgens mij heeft dit topic aan 1 conflict wel genoeg stof
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_206438100
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 21:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Volgens mij heeft dit topic aan 1 conflict wel genoeg stof
Yeah dat denk ik ook. Beter even een nieuw topic met een duidelijk verhaal.
  maandag 24 oktober 2022 @ 21:32:50 #7
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_206438114
  maandag 24 oktober 2022 @ 21:35:13 #8
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206438136
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 21:31 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Yeah dat denk ik ook. Beter even een nieuw topic met een duidelijk verhaal.
Is er al. NWS / Oorlog tussen Armeni en Azerbeidzjan? #12

Dus @polderturk ga in godsnaam geen "bewijzen posten" in dit topic. Ga alsjeblieft terug naar dat andere om je eindeloze Hrriyet-Diyanet-Bozkurt-Twitterdraadjes uit te blaten.
pi_206438147
pi_206438258
twitter
pi_206438506
quote:
9s.gif Op maandag 24 oktober 2022 21:32 schreef ExTec het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat we homo sapiens zijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206438596
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 21:07 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Typisch dat nu de Oekraense militairen moeilijk te raken zijn, de burgers er dan maar aan moeten.

Niets geen verontwaardiging over deze nutteloze besteding van de drones en raketten.
Militair-strategisch gezien is dit ook absoluut zinloos en contra productief. Deze aanvallen zijn puur voor binnenlandse propaganda bedoeld, zo van: "kijk eens hoe sterk en machtig het rode leger is!!!111"

Maar goed, rusland zwalkt al vanaf het begin van de ene naar de andere strategie. Ze zijn absoluut doelloos.
pi_206438693
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:16 schreef oheng het volgende:

[..]
Militair-strategisch gezien is dit ook absoluut zinloos en contra productief. Deze aanvallen zijn puur voor binnenlandse propaganda bedoeld, zo van: "kijk eens hoe sterk en machtig het rode leger is!!!111"

Maar goed, rusland zwalkt al vanaf het begin van de ene naar de andere strategie. Ze zijn absoluut doelloos.
Misschien ook wel een beetje zelfovertuiging. Doelloos zeker !

Iemand die nog manieren kan verzinnen waarop ze winnen kunnen?
pi_206438705
quote:

[..]

Het enige wat sterk is is de Wagner group. Die krijgen goed betaald, zijn allemaal ervaren strijders en krijgen normaal te eten en goede wapens.
  maandag 24 oktober 2022 @ 22:29:14 #17
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206438750
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:13 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Desondanks heeft de minister van Veiligheid, Gantz, vandaag herhaald aan zijn Oekraense collega dat Isral vooralsnog geen militaire goederen gaat leveren.

De uitkomst van de komende verkiezingen in Isral gaan dus van invloed zijn van het verdere verloop hiervan aangezien de oppositieleider Netanyahu al heeft aangegeven dat hij wel openstaat hiervoor.

Daarnaast is belangrijk in hoeverre Iran zich blijft roeren want dat duwt ze ook steeds verder in die richting.

Winst voor Netanyahu zou dus goed voor Oekrane zijn (maar rampzalig voor hun eigen binnenlandse aangelegenheden).
pi_206438812
quote:
President Zelensky heeft opnieuw een klemmend beroep op Isral gedaan om de kant van Oekrane te kiezen en luchtafweersystemen te sturen. Hij beweert dat de Russische president Poetin Iran waarschijnlijk zal helpen met zijn atoomprogramma in ruil voor militaire hulp.

"Wordt het niet tijd dat jullie land kiest aan welke kant het staat?", vroeg Zelensky retorisch in een videogesprek met de Isralische krant Haaretz. Hij heeft Isral al vaker onder druk gezet in de hoop geavanceerd defensiematerieel te krijgen. Voor zover bekend is het de eerste keer dat Zelensky inspeelt op de Isralische vrees voor het Iraanse atoomprogramma, met het oog op de naderende parlementsverkiezingen in Isral. De Oekraense president onderbouwde zijn bewering niet met bewijs.
pi_206438823
quote:

[..]

Als Rusland zo doelloos is en toch verliest waarom zouden we ons in de voet schieten en alles boycotten zoals straks diesel?
Vakman pur sang
pi_206438842
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Desondanks heeft de minister van Veiligheid, Gantz, vandaag herhaald aan zijn Oekraense collega dat Isral vooralsnog geen militaire goederen gaat leveren.

De uitkomst van de komende verkiezingen in Isral gaan dus van invloed zijn van het verdere verloop hiervan aangezien de oppositieleider Netanyahu al heeft aangegeven dat hij wel openstaat hiervoor.

Daarnaast is belangrijk in hoeverre Iran zich blijft roeren want dat duwt ze ook steeds verder in die richting.

Winst voor Netanyahu zou dus goed voor Oekrane zijn (maar rampzalig voor hun eigen binnenlandse aangelegenheden).
Ik kan me niet voorstellen dat de Isralisch openlijk met wapens en al de oerkianers zullen backen. De relatie met de Russen is te belangrijk om te grabbel te gooien, voor een oorlog in de periferie van de Isralische belangen ivm Syri.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206438868
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:24 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Misschien ook wel een beetje zelfovertuiging. Doelloos zeker !

Iemand die nog manieren kan verzinnen waarop ze winnen kunnen?
Doelloos is niet hetzelfde als dat het doel dat ze voor ogen hadden niet echt bereikt wordt. De beredenering om energievoorziening kapot te maken voor de winter (zijn ze iets te vroeg mee dan wel) en zo extra vluchtelingenstroom richting west europa te veroorzaken waardoor de steun misschien daalt en extra angst te zaaien/moraal te breken zijn best voor te stellen. Alleen is het voorlopig niet realistisch dat ze dat kunnen bewerkstelligen op deze manier.
pi_206438900
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:40 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Doelloos is niet hetzelfde als dat het doel dat ze voor ogen hadden niet echt bereikt wordt. De beredenering om energievoorziening kapot te maken voor de winter (zijn ze iets te vroeg mee dan wel) en zo extra vluchtelingenstroom richting west europa te veroorzaken waardoor de steun misschien daalt en extra angst te zaaien/moraal te breken zijn best voor te stellen. Alleen is het voorlopig niet realistisch dat ze dat kunnen bewerkstelligen op deze manier.
Dat is waar.
Maar of het het doel dient die oorlog te winnen?

Naast het opwekken van irritatie, ook bij ons in het westen, verteld het ook dat ze verder eigenlijk gewoon weinig klaar kunnen spelen.
  maandag 24 oktober 2022 @ 22:43:32 #23
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206438902
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:37 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de Isralisch openlijk met wapens en al de oerkianers zullen backen. De relatie met de Russen is te belangrijk om te grabbel te gooien, voor een oorlog in de periferie van de Isralische belangen ivm Syri.
In Syri is het nu vergeven van de pro-Iraanse milities en installaties, wat ze ook wel zat zijn en waar wel wekelijks aanvallen op worden uitgevoerd (dat we berhaupt weten). Dus ja, daar zitten grote belangen die niet noodzakelijkerwijs meer gediend worden door de Russen/Assad. De Islamitische Staat hadden ze ook liever niet als buren. Denk dus ook niet dat de toenadering tot Turkije heel toevallig is in deze context.
pi_206438936
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:43 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Dat is waar.

Naast het opwekken van irritatie, ook bij ons in het westen, verteld het ook dat ze verder eigenlijk gewoon weinig klaar kunnen spelen.
Waarom dan nog boycotten wat de EU in recessie drijft?
Vakman pur sang
pi_206438979
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:43 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Dat is waar.

Ze zijn niet echt in de positie om 'voor de lol' wat raketjes te verbruiken, dus ze zullen er wel echt in geloven. Of het is ervoor dat men wat wraakgevoelens bevredigt na de krimbrug (ook al leek het al daarvoor gepland). Of gewoon sadistisch gedrag van een dictator die dan beter slaapt de komende nacht.
pi_206439001
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:37 schreef Slayage het volgende:
Idd. De Oekraense oorlog kan in theorie nog lang (jaar, of twee jaar) doorgaan en dan moeten de Isralirs zo lang dealen met een Poetin die ze tot absolute vijand hebben gemaakt en enorm veel leverage heeft over Syri en Assad. Beetje dom om zo vroeg al je kaarten op Oekrane in te zetten.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206439124
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als Rusland zo doelloos is en toch verliest waarom zouden we ons in de voet schieten en alles boycotten zoals straks diesel?
Hoe eerder rusland beslissend verslagen is, hoe eerder deze oorlog voorbij is.

En met een beetje mazzel valt rusland dan verder uiteen. Dan kunnen regio's zoals Tartarstan ook eindelijk onafhankelijk worden.

Tijd voor de val van de USSR 2.0

Het is de prijs die we moeten betalen voor het sluizen van honderden miljarden naar een dictatuur.
pi_206439174
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 23:08 schreef oheng het volgende:

[..]
Hoe eerder rusland beslissend verslagen is, hoe eerder deze oorlog voorbij is.

En met een beetje mazzel valt rusland dan verder uiteen. Dan kunnen regio's zoals Tartarstan ook eindelijk onafhankelijk worden.

Tijd voor de val van de USSR 2.0

Het is de prijs die we moeten betalen voor het sluizen van honderden miljarden naar een dictatuur.
Waarom een hoge prijs betalen voor een leger wat 0,0 voorstelt?
Vakman pur sang
pi_206439237
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Waarom een hoge prijs betalen voor een leger wat 0,0 voorstelt?
Waarom overdrijf jij?
pi_206439253
Edit: laat ook maar. Over een aantal jaar kijkt men hier terug en vraagt zich af hoe het kan dat Fok als platform diende voor Russische propaganda. Sterkte aan alle normale users en mods.

[ Bericht 83% gewijzigd door 0ne_of_the_few op 24-10-2022 23:34:37 ]
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_206439279
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_206439298
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:57 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Arabisch woord Shahed? Als ze nog drones uit Iran willen krijgen zou ik de Iranirs vooral niet als Arabieren gaan betitelen :P
  maandag 24 oktober 2022 @ 23:46:13 #33
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_206439379
Hieruit blijkt wel dat bloeddorstige Putin ook nog eens knettergek is.
https://www.telegraaf.nl/(...)offeren-voor-de-zege
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_206439414
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2022 23:34 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
twitter

Was al gezegd maar dus meer aanwijzing dat het al eerder gepland was.
pi_206439421
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2022 23:46 schreef Scjvb het volgende:
Wat weet die vent nou?
Vakman pur sang
pi_206439425
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 23:41 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Misschien ben ik ouderwets met mijn normen en waarden, maar ik vind oorlogsmisdaden nogal een afknapper
Het niet opvolgen van militaire orders vind de mensheid over het algemeen ook wel een puike reden voor de doodstraf.
  maandag 24 oktober 2022 @ 23:58:26 #37
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206439445
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 23:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Edit: laat ook maar. Over een aantal jaar kijkt men hier terug en vraagt zich af hoe het kan dat Fok als platform diende voor Russische propaganda. Sterkte aan alle normale users en mods.
Wie is "men" in deze en wat gebeurt er nadat zij zich dat volgens jou afvragen?
pi_206439484
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2022 23:46 schreef Scjvb het volgende:
Rusland zal wel kernwapens moeten gaan gebruiken wil men zich kunnen verdedigen, anders komt Rusland als land in gevaar. Men dwingt Rusland ertoe helaas.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 00:06:59 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206439499
Het verzet in Belarus is weer bezig _O_

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 00:09:08 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206439517
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2022 23:34 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Zet deze smerige ratten maar op de lijst voor Den Haag
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206439538
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 00:04 schreef Remco2021 het volgende:

[..]
Rusland zal wel kernwapens moeten gaan gebruiken wil men zich kunnen verdedigen, anders komt Rusland als land in gevaar. Men dwingt Rusland ertoe helaas.
:') x zoveel
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206439578
quote:

[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-propaganda-a4145601

Mensen die er meer van weten dan jij denken er anders over. Sowieso komt Rusland als land niet in gevaar, dat is echt onzin, slaat nergens op.
Rusland hoeft de landsgrenzen niet te verdedigen, Rusland moet zich netjes achter die grenzen terugtrekken en de ontvoerde Oekraners terug sturen naar de overkant van diezelfde grenzen.
pi_206439634
quote:

[..]
pi_206439839
twitter

Gaan de Russen voor of na het weekend een vuile bom incident in scne zetten?
zie email 27 oktober
pi_206439840
quote:

[..]
:')
Als Rusland zich terugtrekt naar eigen land is het morgen eind oorlog. Niemand dwingt de Russen er toe om door te vechten.
zie email 27 oktober
pi_206439890
quote:
4de keer dat ze die boy kapot trappen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206439893
quote:

[..]
Dus stel je voor dat jij uit de kroeg komt, vervolgens sla ik je uit het niets op je bek, nu blijk jij een bijzonder goede boxer te zijn en geeft me een paar flinke klappen terug, vervolgens ren ik snel naar huis, dreig met een pistool en zeg dat je moet stoppen omdat het niet eerlijk is, klinkt logisch?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206439926
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 03:00 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Gaan de Russen voor of na het weekend een vuile bom incident in scne zetten?
Waarom zou Rusland dit doen?

Ik zie hier eigenlijk alleen Ukraine sterker uitkomen als dit zou gebeuren. Betekend niet dat Rusland het niet gaat doen, ze hebben vaker stomme dingen gedaan.
pi_206439958
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 05:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dus stel je voor dat jij uit de kroeg komt, vervolgens sla ik je uit het niets op je bek, nu blijk jij een bijzonder goede boxer te zijn en geeft me een paar flinke klappen terug, vervolgens ren ik snel naar huis, dreig met een pistool en zeg dat je moet stoppen omdat het niet eerlijk is, klinkt logisch?
Logisch of niet isin dit verband niet relevant. moet je wel of niet terug slaan omdat hij een pistool heeft thuis, terwijl een grote groep kennisen direct voor je klaar staan met net zoveel pistolen, om jou te wreken. Moet je je dan wel of niet verdedigen.
pi_206439962
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 06:48 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Logisch of niet isin dit verband niet relevant. moet je wel of niet terug slaan omdat hij een pistool heeft thuis, terwijl een grote groep kennisen direct voor je klaar staan met net zoveel pistolen, om jou te wreken. Moet je je dan wel of niet verdedigen.
Je moet altijd de kaarten tegen de borst houden, maar dat is nu niet relevant, het gaat erom alsof Rusland voor geen andere keuze wordt gezet, het is heel simpel, gewoon terug naar je hok.
pi_206439965
quote:

[..]
Niemand dwingt Rusland daartoe.
Ik begrijp niet hoe je daarbij komt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_206439976
twitter

oO<
pi_206439985
quote:

[..]
Wat zal je baboesjka trots op je zijn.
pi_206440031
quote:

[..]
Begrijp wel wat je bedoelt.
De Rus heeft overgeven of terugtrekken niet in het woordenboek staan. Door de ogen van de Rus is dit nog de enige optie, wanneer het echt zover komt dat terugtrekken of gooien nog de enige optie is.
Iets wat de navo ook wel doorheeft en heeft voorbereid, (hopen we dan maar).
Vakman pur sang
pi_206440045
quote:

[..]

Wat een dom gelul. Niemand heeft Rusland gedwongen om een aanvalsoorlog te starten.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:42:37 #56
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206440056
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 06:48 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Die kennissen verdedigen bar weinig. Die staan achter je en geven je tips waar je moet slaan met de honkbalknuppels en boksbeugels die ze naar je toe gooien. Dat pistool durven ze niet te geven omdat je daarmee de moeder van je aanvaller neer zou kunnen schieten die achter hem staat te schreeuwen.

Tof man, die metaforen O+ .
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:50:08 #57
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206440076
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 07:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Begrijp wel wat je bedoelt.
De Rus heeft overgeven of terugtrekken niet in het woordenboek staan. Door de ogen van de Rus is dit nog de enige optie, wanneer het echt zover komt dat terugtrekken of gooien nog de enige optie is.
Iets wat de navo ook wel doorheeft en heeft voorbereid, (hopen we dan maar).
Ah vandaar al die beelden van Russen die zich overgeven en die rijen aan de grenzen en volgeboekte vluchten om onder de mobilisatie uit te komen. Helder.
pi_206440084
Sergei Shoigu gaf het van de week al min of meer aan.
Wel dat het dan van Oekrane komt h , die vuile bom met nucleair materiaal. ( liegen kunnen ze goed die Russen)
pi_206440094
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 05:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
Gebeurt ook wel eens in het echt, je schiet dan de betere bokser dood, en gaat daarna 18+ jaar de cel in.
Want zo werkt dat met criminelen.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:56:32 #60
8369 speknek
Another day another slay
pi_206440104
twitter
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206440107
Tot vandaag heeft Rusland nog nooit atoombommen gebruikt, Amerika wel.
pi_206440110
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 07:57 schreef quirina het volgende:
De atoombommen die Amerika heeft gebruikt kun je niet vergelijken met de huidige.
pi_206440118
Ja maar Amerika heeft ze gebruikt, Rusland nooit.
pi_206440123
quote:
De dag is nog jong :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_206440143
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 07:56 schreef speknek het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
:{w Dit is het land dat elk jaar Amerikaanse afbeeldingen gebuikt.
twitter
pi_206440150
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:01 schreef vosss het volgende:

[..]
De dag is nog jong :+
Ze hebben wel een zooi tactische liggen, vl meer dan het Westen.

https://www.nytimes.com/2(...)nuclear-weapons.html
pi_206440161
quote:
En Amerika, zowel als Japan in die zin, is zo geschrokken van de resultaten dat ze het sindsdien nooit meer willens en wetens willen gebruiken en het puur zien als afschrikking.

Rusland, een land waar een mensenleven gewoon niets waard is, wil ze dolgraag inzetten al is het maar om angst aan te jagen.

Appels en peren dus.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:20:42 #68
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206440191
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
En Amerika, zowel als Japan in die zin, is zo geschrokken van de resultaten dat ze het sindsdien nooit meer willens en wetens willen gebruiken en het puur zien als afschrikking.

Rusland, een land waar een mensenleven gewoon niets waard is, wil ze dolgraag inzetten al is het maar om angst aan te jagen.

Appels en peren dus.
Joh men was zich er volledig van bewust wat die dingen zouden aanrichten in Japan. Alles omwille een snelle capitulatie.

Nu zie je maar weer eens het verschil tussen Amerikaanse 'peace bombs' en ieder andere bom.

Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206440204
quote:

[..]
Wat een zeldzaam dom gelul. Dat die minderwaardige klootzak in Rusland nog begrip krijgt voor zijn walgelijke genocide..wat is het toch triest weer.
pi_206440209
Een defensie man op BNR zei vanochtend dat er helemaal geen sprake is van een nucleaire aanval, van beide partijen en met name de Russen.
Maar dat dit puur wordt gedaan om het woord rond te blijven laten gaan, pure dreiging zonder acties.
Vakman pur sang
pi_206440212
quote:
Dat was uiteindelijk uit wanhoop omdat men wel klaar was met de oorlog. Het was al snel duidelijk dat de geallieerden zouden gaan winnen van Japan.. Probleem was alleen dat dat heel veel levens zou gaan kosten aan beide kanten.

[quote]1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Een defensie man op BNR zei vanochtend dat er helemaal geen sprake is van een nucleaire aanval, van beide partijen en met name de Russen.
Maar dat dit puur wordt gedaan om het woord rond te blijven laten gaan, pure dreiging zonder acties.
[/quote]

Omdat Rusland weet dat het droppen van zo'n bom een enorme backfire gaat geven. Zowel op politiek als militair gebied.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_206440215
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:
No shit, sherlock.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206440216
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
No shit, sherlock.
Belangrijk om te benadrukken.
Iedereen die het hier over heeft gebruikt dus Russische propoganda
Vakman pur sang
pi_206440222
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Belangrijk om te benadrukken.
Iedereen die het hier over heeft gebruikt dus Russische propoganda
Precies. Aantal x dat ik het er over heb gehad: ongeveer 0?
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:36:18 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206440267
quote:
:o

En had die "defensie man" nog meer wereldschokkende inzichten?
Huilen dan.
pi_206440269
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Joh men was zich er volledig van bewust wat die dingen zouden aanrichten in Japan. Alles omwille een snelle capitulatie.

Nu zie je maar weer eens het verschil tussen Amerikaanse 'peace bombs' en ieder andere bom.

Okay man.

Feit blijft, eentje zou de eerste nou eenmaal zijn.
Daarna nooit meer gebruikt, ook niet in Korea of Vietnam waar ze, vergelijkbaar als Oekrane in die zin dat het een lokale strijd was maar met grote vele aantallen doden naar verhouding, ze ook hadden kunnen gebruiken onder hetzelfde excuus wat Rusland probeer aan te dragen.

Als in “bevrijden” van X.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:42:42 #78
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206440302
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Okay man.

Feit blijft, eentje zou de eerste nou eenmaal zijn.
Daarna nooit meer gebruikt, ook niet in Korea of Vietnam waar ze, vergelijkbaar als Oekrane in die zin dat het een lokale strijd was maar met grote vele aantallen doden naar verhouding, ze ook hadden kunnen gebruiken onder hetzelfde excuus wat Rusland probeer aan te dragen.

Als in “bevrijden” van X.
We kunnen nu heel erg offtopic praten over hoe Amerika geen trek had in conventionele oorlog met Japan.

Feit blijft natuurlijk overeind dat ze als eerste atoombommen hebben gebruikt.

Fijn dat je daar dankbaar voor bent.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206440306
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
pi_206440312
Orcs doen een tukje bovenop hun tankje:
pi_206440316
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Waarom dan nog boycotten wat de EU in recessie drijft?
Wij Europeaantjes moeten niet zo zeuren, we hebben jarenlang van goedkoop Russisch bloedgas kunnen profiteren. Er is bovendien maar weinig aan de hand wanneer steuntrekkers zich nog steeds ieder jaar de nieuwste iphone xl kunnen permitteren.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:46:31 #82
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_206440321
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:44 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een (stok) oude bmp3. Maar ze lijken echt te pitten toch?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:48:24 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206440332
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:44 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
:Z :Z
pi_206440334
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is een (stok) oude bmp3. Maar ze lijken echt te pitten toch?
Zeeeker zeeeker. Wel iets langer dan de doorsnee powernap, maar goed.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:51:09 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206440346
Zijn er nog FOK!ers die zich gaan aanmelden :D

twitter
pi_206440351
quote:
Wie zei dat ook alweer over de militaire oefening en invasie van oekraine?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206440360
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
We kunnen nu heel erg offtopic praten over hoe Amerika geen trek had in conventionele oorlog met Japan.

Feit blijft natuurlijk overeind dat ze als eerste atoombommen hebben gebruikt.

Fijn dat je daar dankbaar voor bent.
Klopt, in die zin dat we nu met zijn allen in de normale wereld weten dat zelfs dreigen er mee compleet zinloos is tenzij je aan collectieve zelfmoord wil doen.

Rusland mag en kan gewoon weg uit het soevereine land Oekrane, maar daar zijn ze niet genteresseerd in want “Oekrane heeft geen bestaansrecht” volgens Poetin en co.

Discussie klaar.
pi_206440395

quote:
Russia's Economy will die by winter as a result of mobilization according to Vladislav Inozemtsev, a Prominent Russian Economist. The in depth report claims that Russia is undertaking a Mass Conscription which has led to People Fleeing from their Homes & Jobs and that will cause the Russian Economy to collapse.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:07:08 #89
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206440413
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Klopt, in die zin dat we nu met zijn allen in de normale wereld weten dat zelfs dreigen er mee compleet zinloos is tenzij je aan collectieve zelfmoord wil doen.

Rusland mag en kan gewoon weg uit het soevereine land Oekrane, maar daar zijn ze niet genteresseerd in want “Oekrane heeft geen bestaansrecht” volgens Poetin en co.

Discussie klaar.
De discussie is inderdaad klaar. Kaltgestellt door dooddoeners zonder enige relatie met jouw oorspronkelijke argumenten.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:17:37 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206440451
Russische tv-zender begonnen met uitzendingen vanuit nieuwe studio in Amsterdam

Lijkt mij nogal kansloos dit :') Waarom niet gewoon via youtube? Dat is makkelijker te bereiken voor mensen in Rusland.
pi_206440569
quote:
84s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 09:17 schreef Starhopper het volgende:

Lijkt mij nogal kansloos dit :') Waarom niet gewoon via youtube? Dat is makkelijker te bereiken voor mensen in Rusland.
Misschien omdat ze opgepakt worden voor wat ze maken en niet om welk platform ze het uitzenden, ps denk je echt dat dit niet naar YT gaat?
pi_206440576
quote:
84s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 09:17 schreef Starhopper het volgende:

...

quote:
Sinds TV Rain weer begon met nieuws maken - nu zo'n vier maanden terug - wordt de zender in Rusland door miljoenen mensen via Youtube bekeken.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:44:10 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206440658
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 09:34 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
...
[..]

Ooh ik dacht dat ze gewoon illegaal tvtje aan het spelen waren :')

Dit is prima ja ^O^
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:47:24 #94
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:48:55 #95
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206440699
Dood?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206440718
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 09:48 schreef StateOfMind het volgende:
Dood?
Gewond en alweer gefixed voor verdere propaganda verspreiding volgens de bron.
pi_206440724
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 09:48 schreef StateOfMind het volgende:
Dood?
Nee gewond, zie artikel.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:52:05 #98
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206440732
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 09:50 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Nee gewond, zie artikel.
-O-
Jammer
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206440749
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 09:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Petal mine[ twitter ]
Ik heb toch wel ernstige bedenkingen bij dit verhaal. Hij mist alleen een paar tenen. Is dit soms een mijn die via Aliexpress is besteld? Volgens mij heeft die verrekte zak hooi per ongeluk in zijn eigen voet geschoten.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:55:18 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206440771
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 09:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Petal mine[ twitter ]
Zondag al. En toevallig vlak na deze tweet :P

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')