Idd. De Oekraïense oorlog kan in theorie nog lang (jaar, of twee jaar) doorgaan en dan moeten de Israëliërs zo lang dealen met een Poetin die ze tot absolute vijand hebben gemaakt en enorm veel leverage heeft over Syrië en Assad. Beetje dom om zo vroeg al je kaarten op Oekraïne in te zetten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:37 schreef Slayage het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de Israëlisch openlijk met wapens en al de oerkianers zullen backen. De relatie met de Russen is te belangrijk om te grabbel te gooien, voor een oorlog in de periferie van de Israëlische belangen ivm Syrië.
Hoe eerder rusland beslissend verslagen is, hoe eerder deze oorlog voorbij is.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als Rusland zo doelloos is en toch verliest waarom zouden we ons in de voet schieten en alles boycotten zoals straks diesel?
Waarom een hoge prijs betalen voor een leger wat 0,0 voorstelt?quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:08 schreef oheng het volgende:
[..]
Hoe eerder rusland beslissend verslagen is, hoe eerder deze oorlog voorbij is.
En met een beetje mazzel valt rusland dan verder uiteen. Dan kunnen regio's zoals Tartarstan ook eindelijk onafhankelijk worden.
Tijd voor de val van de USSR 2.0
Het is de prijs die we moeten betalen voor het sluizen van honderden miljarden naar een dictatuur.
Waarom overdrijf jij?quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom een hoge prijs betalen voor een leger wat 0,0 voorstelt?
Arabisch woord Shahed? Als ze nog drones uit Iran willen krijgen zou ik de Iraniërs vooral niet als Arabieren gaan betitelenquote:
Wat weet die vent nou?quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:46 schreef Scjvb het volgende:
Hieruit blijkt wel dat bloeddorstige Putin ook nog eens knettergek is.
https://www.telegraaf.nl/(...)offeren-voor-de-zege
Het niet opvolgen van militaire orders vind de mensheid over het algemeen ook wel een puike reden voor de doodstraf.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:41 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Misschien ben ik ouderwets met mijn normen en waarden, maar ik vind oorlogsmisdaden nogal een afknapper
Wie is "men" in deze en wat gebeurt er nadat zij zich dat volgens jou afvragen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Edit: laat ook maar. Over een aantal jaar kijkt men hier terug en vraagt zich af hoe het kan dat Fok als platform diende voor Russische propaganda. Sterkte aan alle normale users en mods.
Rusland zal wel kernwapens moeten gaan gebruiken wil men zich kunnen verdedigen, anders komt Rusland als land in gevaar. Men dwingt Rusland ertoe helaas.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:46 schreef Scjvb het volgende:
Hieruit blijkt wel dat bloeddorstige Putin ook nog eens knettergek is.
https://www.telegraaf.nl/(...)offeren-voor-de-zege
Zet deze smerige ratten maar op de lijst voor Den Haagquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:04 schreef Remco2021 het volgende:
[..]
Rusland zal wel kernwapens moeten gaan gebruiken wil men zich kunnen verdedigen, anders komt Rusland als land in gevaar. Men dwingt Rusland ertoe helaas.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-propaganda-a4145601quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:04 schreef Remco2021 het volgende:
[..]
Rusland zal wel kernwapens moeten gaan gebruiken wil men zich kunnen verdedigen, anders komt Rusland als land in gevaar. Men dwingt Rusland ertoe helaas.
[..]
[..]
Dus stel je voor dat jij uit de kroeg komt, vervolgens sla ik je uit het niets op je bek, nu blijk jij een bijzonder goede boxer te zijn en geeft me een paar flinke klappen terug, vervolgens ren ik snel naar huis, dreig met een pistool en zeg dat je moet stoppen omdat het niet eerlijk is, klinkt logisch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:04 schreef Remco2021 het volgende:
[..]
Waarom zou Rusland dit doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 03:00 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Gaan de Russen voor of na het weekend een vuile bom incident in scène zetten?
Logisch of niet isin dit verband niet relevant. moet je wel of niet terug slaan omdat hij een pistool heeft thuis, terwijl een grote groep kennisen direct voor je klaar staan met net zoveel pistolen, om jou te wreken. Moet je je dan wel of niet verdedigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 05:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dus stel je voor dat jij uit de kroeg komt, vervolgens sla ik je uit het niets op je bek, nu blijk jij een bijzonder goede boxer te zijn en geeft me een paar flinke klappen terug, vervolgens ren ik snel naar huis, dreig met een pistool en zeg dat je moet stoppen omdat het niet eerlijk is, klinkt logisch?
Je moet altijd de kaarten tegen de borst houden, maar dat is nu niet relevant, het gaat erom alsof Rusland voor geen andere keuze wordt gezet, het is heel simpel, gewoon terug naar je hok.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 06:48 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Logisch of niet isin dit verband niet relevant. moet je wel of niet terug slaan omdat hij een pistool heeft thuis, terwijl een grote groep kennisen direct voor je klaar staan met net zoveel pistolen, om jou te wreken. Moet je je dan wel of niet verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |