hebben we naar hetzelfde gekeken?quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is blijkbaar ook nog een subplot vanavond om een toneelstukje op te voeren voor de verjaardag van Rupert.
Alleen Babette maakt zich zorgen of ze dat nog wel moeten doen na de masterclass toneel van gisteravond..
Ze zijn in ieder geval tot het inzicht gekomen dat PostNL die niet gaat sponsoren omdat iedereen kijktquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
Esther wil postzegels om post te sturen.
Ja doei.
Geen lontjequote:Op maandag 24 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
leila heeft nogal een kort lontje
Niet boos...Leila is duidelijkquote:
Die kan heel snel fel reageren ook toen met die sloffenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin ook, die laat ie graag zienquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie weet .. .ze gaan het nu aan Rupert uitleggen .. nog maar eens luisteren.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben we naar hetzelfde gekeken?
Mora versta je sowieso ook slechtquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ze gaan het uitleggen maar ik versta maar de helft.
Hij wil de dames laten zien dat ie klein is en ze niet bang hoeven te zijn om...nouja, you get the pointquote:
Ima, Rupert, Leila en Moraima bij elkaar. En ik kan gewoon beter iets anders kijken. Want versta dan echt amper ietsquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mora versta je sowieso ook slecht
Eunice er nog bij en het is compleetquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ima, Rupert, Leila en Moraima bij elkaar. En ik kan gewoon beter iets anders kijken. Want versta dan echt amper iets
Ojaquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice er nog bij en het is compleet
Vraag me af of ie er voor Mexx zit of Martin en misschien wel beidenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe nog steeds aan het uitleggen aan Marciano .. en steeds hetzelfde..
voor het groepjequote:Op maandag 24 oktober 2022 19:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vraag me af of ie er voor Mexx zit of Martin en misschien wel beiden
Haha.. ja, dat hoorde ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:41 schreef D. het volgende:
Zoe is vanmiddag naar iedereen toegestapt om het verhaal van de gele kaart te vertellen
....en daarna klaagde ze dat iedereen juist steeds naar haar kwam vragen naar die fucking gele kaart
hoor t voor het eerstquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe nog steeds aan het uitleggen aan Marciano .. en steeds hetzelfde..
Zoe doet het er zelf omquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor het groepje
tis een stem he
en vervolgensquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:42 schreef engine het volgende:
Zoë deelt even mee dat ze na het eten gelijk moet poepen.
Marciano kwam vanmiddag al dat hij wilde pratenquote:
Twee stroopwafels te pakkenquote:
Ze is wel constant met haar versie van het verhaalquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:42 schreef engine het volgende:
Zoë heeft het over niks anders gehad vandaag
Zo ingewikkeld is het (gelukkig) ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is wel constant met haar versie van het verhaal
Alleen het klopt niet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is wel constant met haar versie van het verhaal
Nog één en doeiquote:
Nouja, het is een leugen, maar daar is ze goed in natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is het (gelukkig) ook niet
Catering manager.quote:
Ze doet alsof ze manager van een heel groot bedrijf is geweestquote:
Ja mooi.quote:
ze is al een poos geen kapster meerquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze doet alsof ze manager van een heel groot bedrijf is geweest
Schaapscheerder.quote:
Klopt, en afgekeurdquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is al een poos geen kapster meer
24 uur niks zeggenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe zou eens getest moeten worden door 24 uur op een paal door te brengen ofzo
Hoe kan je afgekeurd worden als kapster?quote:
24 uur niet liegen.quote:
Ze wil graag op een paal, maar de mannen wijzen haar allemaal afquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe zou eens getest moeten worden door 24 uur op een paal door te brengen ofzo
Geen ideequote:Op maandag 24 oktober 2022 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan je afgekeurd worden als kapster?
rugquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan je afgekeurd worden als kapster?
Hou op zegquote:
nee deswegen heb ik ook uit nuquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:42 schreef engine het volgende:
Zoë heeft het over niks anders gehad vandaag
31 toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
39 ben je dan
en dan moet je zo doen![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Owwww, is dat wat ze op haar hoofd heeft?
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Owwww, is dat wat ze op haar hoofd heeft?
Hetzelfde zou je nu over Mexx kunnen zeggenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:51 schreef puzziepie het volgende:
OMG die houding van Zoe
Fokking mongool is het
Berend wou 'm al van de muur slopen in de slaapkamer.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:51 schreef D. het volgende:
Ik hoorde trouwens vanmiddag dat Esther klaagde dat de intercom zo luid klinkt.
Als dat voor een dove al te luid is, dan staat ie idd hard
en mister universiteit loopt er maar wat graag bijquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zelf-imploderend vermogen van dat blonde groepje met aanhang is wel indrukwekkend
Vind ik wel lief van Wanda, ook al is Zoe een stom kindquote:
Berend had wel een punt. Als je ziekjes in bed ligt en probeert te slapen en je krijgt bijna een hartinfarct als iemand weer zijn microfoon niet goed hanteert en een waarschuwing krijgt....quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Berend wou 'm al van de muur slopen in de slaapkamer.
Ja ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind ik wel lief van Wanda, ook al is Zoe een stom kind
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
Kim en Wanda houden het aardig oppervlakkig.
Zoe.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef patat het volgende:
Hoi!! Wie is er nu weer boos en moet er afkoelen?
Martin, Zoe, en ook Mexx .. die plaatsvervangend boos is.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef patat het volgende:
Hoi!! Wie is er nu weer boos en moet er afkoelen?
Hebben er blijkbaar geen zin in dat gezeur en gezeik het is geweestquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
Kim en Wanda houden het aardig oppervlakkig.
voor het nutteloze puberale gedrag van Mexx?quote:
Zoe is gewoon gelijk een ordinair viswijf als ze boos is .. maar Martin kan er ook wat van, maar is geniepiger.quote:
Die regelt zo de tweede gele kaart als hij de kans krijgt.quote:
Die gaapt er doorheenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe is gewoon gelijk een ordinair viswijf als ze boos is .. maar Martin kan er ook wat van, maar is geniepiger.
Die trienen zijn allemaal sneaky bitchesquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:57 schreef Sestra666 het volgende:
mexx heeft weer zo'n sneaky stemmetje
Zoe is niet echt boos, die geniet er van denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe is gewoon gelijk een ordinair viswijf als ze boos is .. maar Martin kan er ook wat van, maar is geniepiger.
ik zou het doen als ik hem was, weg ermeeeequote:Op maandag 24 oktober 2022 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die regelt zo de tweede gele kaart als hij de kans krijgt.
wat minder zuurquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda zou met andere loodsvrienden wellicht best te pruimen zijn..
Gisteren met Jasper was ze heel rustig.quote:
Ik denk dat Wanda graag het voortouw neemt in 'haar groepje', en nu is dat toevallig een groepje 'mean girls'quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda zou met andere loodsvrienden wellicht best te pruimen zijn..
juistquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda en Kim trouwens wel blauwhelm spelen nu. Alles voor de eenheid van de groep.
Leuk setje samenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren met Jasper was ze heel rustig.
Mexx is boos op Zoë om niks en Zoë is niet boos op Mexxquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zijn Zoe en Mexx eigenlijk boos op elkaar?
Mexx heeft met Martin gezoend.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Zoe wilde de goede vriendin uithangen gisteravond/vannacht door haar te beschermen tegen Martin. Maar Mexx heeft met haar gepraat en de conclusie was dat het goed zat en er was niks aan de hand. Maar Zoe blijft er maar over doorgaan al de hele dag vgmquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Schijndel Jonguuuh.quote:
Zoe zegt dat ze het beste voorheeft met Mexx, Mexx zegt dat ze met dat 'beste voorhebben' haar juist in een verkeerd daglicht zetquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga het filmpje even terug kijken dat Zoe uit d'r stekker gingquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:01 schreef patat het volgende:
[..]
Zoe wilde de goede vriendin uithangen gisteravond/vannacht door haar te beschermen tegen Martin. Maar Mexx heeft met haar gepraat en de conclusie was dat het goed zat en er was niks aan de hand. Maar Zoe blijft er maar over doorgaan al de hele dag vgm
Ja tuurlijkquote:
jepquote:
dm je me ff t linkje dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga het filmpje even terug kijken dat Zoe uit d'r stekker ging
quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Joh?
Mexx dacht dat er verder niemand bij was
Dat maakt het nog geen waarheid.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
hij heeft er vanmiddag kort over gepraat met Isaac en Jeff
het is wel iets wat ze van te voren ook hebben besprokenquote:
Het één sluit het ander niet uit. Maar je maakt mij niet wijs dat hij gisteren alleen met Wanda sprak omdat het een vooropgezet plan is.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is wel iets wat ze van te voren ook hebben besproken
Wat ook lastig is want dat veranderd constant....ze wil alleen maar gelijk hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx raakt geirriteerd omdat Wanda maar niet haar verhaal wil ondersteunen.
ik denk van welquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit. Maar je maakt mij niet wijs dat hij gisteren alleen met Wanda sprak omdat het een vooropgezet plan is.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:05 schreef Kakadylo het volgende:
Straks heeft Jeff het zeker weer gedaan
haha.. dat klopt jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ook lastig is want dat veranderd constant....ze wil alleen maar gelijk hebben.
Moest er kort daarvoor nog aan denken als spicy scenarioquote:
Mooi wel ditquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:05 schreef D. het volgende:
Bijna iedereen trapt is dat 'goede bedoelingen' verhaal van Zoe
Yup, maar het speelt ook mee dat Mexx het verschrikkelijk irritante Mexxi Mexxi Mexxi geblér van Zoë begon te negeren en tot overmaat van ramp werd ze ook nog afgewezen door Ruben en Jeff.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:01 schreef patat het volgende:
[..]
Zoe wilde de goede vriendin uithangen gisteravond/vannacht door haar te beschermen tegen Martin. Maar Mexx heeft met haar gepraat en de conclusie was dat het goed zat en er was niks aan de hand. Maar Zoe blijft er maar over doorgaan al de hele dag vgm
Ja doen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
als iemand Mexx nu aan zou spreken op haar gedrag
gaat ze zelf ook uit haar plaat
naaahhhh hoe kom je er bijquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
Duidelijk dat Jeff met bijbedoelingen daar staat
quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe zit nu weer gezellig te kaarten met oa Martin trouwens...
Ja ... zie je die witte vlag achter z'n rugquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
Duidelijk dat Jeff met bijbedoelingen daar staat
quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe zit nu weer gezellig te kaarten met oa Martin trouwens...
ik zie vooral dat plan in zijn hoofdquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... zie je die witte vlag achter z'n rug
Wel meer dan die tweequote:Op maandag 24 oktober 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim Kont en Mexx zijn echte Tokkies
Schijt aan die vlag en die wijven eruit!quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... zie je die witte vlag achter z'n rug
Omdat ze gezoend heeftquote:
Dat klopt, maar Wanda is bijvoorbeeld geen Tokkie , ze doet soms wel aso maar heeft wel een goede achtergrond , normen en waarden, die andere twee nietquote:
Een slettenbak is makkelijk te herkennenquote:
Nadirquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Een slettenbak is makkelijk te herkennen
Klopt. Maar ik bedoel dat meer mensen daar tokkies zijn. Zoals Madeleinequote:Op maandag 24 oktober 2022 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Wanda is bijvoorbeeld geen Tokkie , ze doet soms wel aso maar heeft wel een goede achtergrond , normen en waarden, die andere twee niet
Die ook...Martin ook....en Zoë en Mexx ookquote:
Die denkt zelfs dat Jeffrey niet weet dat zij op hem gestemd heeftquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx probeert nog maar eens een keer haar gelijk te krijgen.
kan ze straks klagen bij Martinquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx probeert nog maar eens een keer haar gelijk te krijgen.
Dit zelfde geld voorbij graag.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik ga tv kijken. Als Sasha en Bern op beeld zijn samen zou iemand ze dan willen cappen, voel je niet verplicht maar zou wel fijn zijn (;
Sowiesoquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Die ook...Martin ook....en Zoë en Mexx ook
Dat denkt Zoe ook.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die denkt zelfs dat Jeffrey niet weet dat zij op hem gestemd heeft
Die denkt vast wat een drama wijvenquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
ik zou graag in het hoofd van Jeff kijken nu
hoe hij over de dames denkt nu
Beetje hoe wij ook denken gok ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
ik zou graag in het hoofd van Jeff kijken nu
hoe hij over de dames denkt nu
Denk dat je dicht in de buurt zitquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die denkt vast wat een drama wijven
Oh dat ge-Mexxieee was echt heel ergquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, maar het speelt ook mee dat Mexx het verschrikkelijk irritante Mexxi Mexxi Mexxi geblér van Zoë begon te negeren en tot overmaat van ramp werd ze ook nog afgewezen door Ruben en Jeff.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk dat je dicht in de buurt zit
Nog niet een beetje. Vérschrijkkelijkquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:13 schreef patat het volgende:
[..]
Oh dat ge-Mexxieee was echt heel erg
Wat zeg jij nouquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:14 schreef engine het volgende:
Ik krijg steeds meer respect voor Wanda
Wat heb jij nou elke keer voor rare praat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:14 schreef engine het volgende:
In de hoek jijquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:14 schreef engine het volgende:
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb jij nou elke keer voor rare praat?
die snapt het echt nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx ratelen om zich in te dekken over haar stem...
quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:17 schreef D. het volgende:
Mexx is 1 van de 18 mensen die op Erik gestemd hebben
Arme Erikquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:17 schreef D. het volgende:
Beetje op de hoogte blijven. Komt geen woord uit verder.quote:
Neequote:
Ik dus ook.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie Jeff en Wanda in de toekomst nog wel samen gaan werken eigenlijk ...
Super Jeff.quote:
niet zolang Marciano er in zitquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie Jeff en Wanda in de toekomst nog wel samen gaan werken eigenlijk ...
Ze luisteren welquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
Mexx probeert de hele tijd wat in te brengen
maar niemand luistert naar haar![]()
Ja ik ook niet zo goed. Arrogant.quote:
Ja wat denken die daar allemaal te kunnen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:26 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx omschrijft zojuist zichzelf terwijl ze het over de zwakkere heeft
Viel me ook op, gaat ze klagen over mensen die niets doen...quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:26 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx omschrijft zojuist zichzelf terwijl ze het over de zwakkere heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |