abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206439652
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 23:34 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Was iets over dat Hitler moraalridders 'helaas' was 'vergeten' in die 'mooie ovens van hem'.

Ongetwijfeld bedoeld als harde cynische grap maar... mwha :')
smakeloos wmb maar vrij duidelijk dat ze het satirisch/cynisch bedoelde.
Incelfrikandel
pi_206439653
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 00:33 schreef Repentless het volgende:

[..]
Normaal gesproken wel een begrijpelijk standpunt. Tot een jaar of drie à vier geleden kon het mijns inziens ook weinig kwaad wanneer veel mensen FvD het voordeel van de twijfel zouden geven, als men daarmee het signaal wilde afgeven dat men de huidige koers zat was. Op rechts was er eigenlijk geen ander realistisch alternatief voor de VVD-stemmer. Het CDA wellicht, maar dan stem je automatisch ook op een ideologie waar je misschien niet schter staat.

Indien je op dat moment FvD had gestemd, had je inderdaad kunnen kijken of het wat zou worden of dat ze op hun bek zouden gaan. Wanneer dat laatste zou gebeuren, prima. Geprobeerd, het is niks geworden, maar verder geen man overboord.

Met de onzin, extremistische neigingen en complottheorieën die ze echter de laatste jaren uitkramen (vooral sinds corona) hebben ze het binnen zeer korte tijd vrijwel onmogelijk gemaakt voor de 'normale' burger om nog op ze te stemmen. Veel mensen willen niet dat zo'n club doorgedraaide malloten dankzij hun stem de mogelijkheid zou krijgen om dit land te besturen.
En dat is dus jammer, want ik zou zeker wel hun kijk willen zien. Vind jij dat niet dan? Het is nu al 1 grote teringzooi, slechter kan niet.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 00:42:09 #153
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_206439682
Kunnen we deze partij ajb uit de kamer zetten, heeft geen enkele toegevoegde waarde.
:( :(
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 00:52:38 #154
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206439729
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 00:36 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
En dat is dus jammer, want ik zou zeker wel hun kijk willen zien. Vind jij dat niet dan? Het is nu al 1 grote teringzooi, slechter kan niet.
Ja, dat vind ik wel jammer. Toen ze begonnen, vond ik het nog redelijk verfrissend. Een ander geluid, niet te extreem, maar ook niet te politiek correct. Ik heb er niet op gestemd, maar goed. Met Hiddema ook gewoon een nuchter persoon in de gelederen die beheerst zijn standpunten kon uitleggen. Die partij is nu echt niets meer van over en inmiddels ben ik met de huidige koers ook niet meer benieuwd hoe ze het zouden doen.

Ondanks dat ik vind dat ze niet alleen maar slechte punten hebben (zoals eigenlijk geen enkele partij): dit zijn gewoon geen mensen meer die ik het bestuur van dit land nog zou willen toevertrouwen, ook niet als experiment. En dat hebben ze door hun presentatie en optreden van de laatste jaren volledig aan zichzelf te danken.
pi_206439737
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 00:52 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ja, dat vind ik wel jammer. Toen ze begonnen, vond ik het nog redelijk verfrissend. Een ander geluid, niet te extreem, maar ook niet te politiek correct. Ik heb er niet op gestemd, maar goed. Met Hiddema ook gewoon een nuchter persoon in de gelederen die beheerst zijn standpunten kon uitleggen. Die partij is nu echt niets meer van over en inmiddels ben ik met de huidige koers ook niet meer benieuwd hoe ze het zouden doen.

Ondanks dat ik vind dat ze niet alleen maar slechte punten hebben (zoals eigenlijk geen enkele partij): dit zijn gewoon geen mensen meer die ik het bestuur van dit land nog zou willen toevertrouwen, ook niet als experiment. En dat hebben ze door hun presentatie en optreden van de laatste jaren volledig aan zichzelf te danken.
Maar wie dan wel ;) Ik snap je hoor, maar wat er nu zit is ook niks.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 01:34:58 #156
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206439793
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 00:54 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Maar wie dan wel ;) Ik snap je hoor, maar wat er nu zit is ook niks.
Dat is met de enorme versplintering in de Nederlandse politiek ook ontzettend lastig geworden. Allerlei marginale nieuwe flutpartijen die een paar zetels pakken, waardoor het smeden van een fatsoenlijke coalitie die recht doet aan de verkiezingen vrijwel onmogelijk is geworden.

Daarnaast heb ik het idee dat veel mensen met veel talent en kwaliteiten niet meer zo warm lopen voor een politieke carrière. In het bedrijfsleven valt vaak veel meer te verdienen en loop je minder risico op brede imagoschade, omdat je vergeleken met een functie als politicus toch een stuk meer vanuit de anonimiteit opereert.

Mijns inziens was het in verleden nog een felbegeerde positie. Een goedbetaalde functie met aanzien, macht en invloed waar voor velen ook nog een flinke ideologische drive achter zat. Dat lijkt nu grotendeels weg te zijn, waardoor het vooral inwisselbare passanten zijn geworden en je nu simpelweg deels met B- en C-garnituur hebt te maken. De echte toppers branden hun handen er niet meer aan. Waarom zouden ze? 80 uur per week werken, voor een fractie van het salaris dat ze elders kunnen verdienen met een veel hoger risico om hun verdere carrière om zeep te helpen.

Vanuit idealistisch en ideologisch oogpunt niet erg wenselijk (want dat zou niet je intrinsieke motivatie moeten zijn), maar wat mij betreft is dit wel de realiteit.
pi_206439797
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 00:36 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Vraag inwoners van landen als Zimbabwe, Iran of Venezuela eens wat er gebeurde toen dit soort lui politieke macht verkregen. Toen beseften ze wel dat het nog héél wat slechter kon.
Incelfrikandel
pi_206439819
Ok, het is wat flauw wellicht. Net even het filmpje gekeken, en ik ken die gast verder ook niet, maar dacht eerst met een persiflage te maken te hebben. Klinkt hij altijd zo of is dat een typetje van hem oid?
pi_206439873
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 23:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Wat een onzin. Hij kwam de Kamer, naar eigen zeggen, zo goed als platzak binnen. Na een paar jaar koopt ie een appartement van anderhalf miljoen. De man zit er voor de knaken. Z’n achterban opnaaien en maar laten schuiven.
Dan was het makkelijker voor hem geweest om zich te conformeren aan de rest van de kamer zoals Ja21 doet.
pi_206439875
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 02:36 schreef tjoptjop het volgende:
Ok, het is wat flauw wellicht. Net even het filmpje gekeken, en ik ken die gast verder ook niet, maar dacht eerst met een persiflage te maken te hebben. Klinkt hij altijd zo of is dat een typetje van hem oid?
Nee zo klinkt hij echt, zijn stem haalt de bloed onder je nagels vandaan en dat in combinatie met zijn kalmte en beleefdheid maakt het ook weer erg grappig.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:53:37 #161
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_206440746
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 03:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dan was het makkelijker voor hem geweest om zich te conformeren aan de rest van de kamer zoals Ja21 doet.
Nee. Die partij doet namelijk nog iets voor hetgeen ze worden behaald. Gideon heeft nog nooit een wetsvoorstel ingediend maar strijkt nu al een paar jaar zo’n 12k in de maand. Het is geen politieke partij, maar een bedrijf met een uitgekookt verdienmodel.
Dit, dus.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:54:49 #162
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_206440766
Daar zit overigens het Russisch geld nog niet bij.
Dit, dus.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:14:53 #163
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206440926
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 21:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
ze beginnen te radicaliseren. net als hier.
Haha, ook JA21 maar even verbieden, toe maar.
pi_206440953
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 02:36 schreef tjoptjop het volgende:
Hij klinkt zoals ik mij voorstel dat Alfred E. Neuman zou klinken.

Hij ziet er overigens ook zo uit.

Dus nee, dat is geen typetje van hem. Hij is gewoon zo.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_206441035
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 00:42 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Kunnen we deze partij ajb uit de kamer zetten, heeft geen enkele toegevoegde waarde.
:( :(
Er zijn wel meer partijen zonder toegevoegde waarde, maar dé reden waarom de FvD verboden en de afzonderlijke leden vervolgd en veroordeeld dienen te worden is het feit dat ze collaboreren met een vijandige natie.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206442032
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 13:07 schreef Pedroso het volgende:
Tijd is niet ver weg meer dat Baudet of één van zijn vazallen gaat uitspreken dat Hitler toch best goede dingen gedaan heeft. En dit is serieus bedoeld.
Dat is inderdaad nog maar een hele kleine stap. Dat Hitler in werkelijkheid tegen een verderfelijke Joodse bankiers-elite die 'de wereld cultureel heeft verminkt' vocht, en Hitler 'het gevaar hiervan begreep', en 'de laatste Grote Heerser was die voor Europa vocht'. Echt, ik zie 'm deze uitspraken zo doen binnenkort. Past helemaal in de lijn van de radicalisering.
Eens kijken
pi_206442198
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het enige dat 'ons' kan redden is een terugkeer naar de sociaal-democratie. Willen we geen Amerikaanse toestanden krijgen. Een roedel complotdenkers die over kartels en reptielen spreekt? Nee, hebben we inderdaad geen flikker aan.
Ik vind het helemaal prima.

Welk stemadvies geef je hierbij?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_206442362
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 13:07 schreef Pedroso het volgende:
Tijd is niet ver weg meer dat Baudet of één van zijn vazallen gaat uitspreken dat Hitler toch best goede dingen gedaan heeft. En dit is serieus bedoeld.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_206442636
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 01:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Vraag inwoners van landen als Zimbabwe, Iran of Venezuela eens wat er gebeurde toen dit soort lui politieke macht verkregen. Toen beseften ze wel dat het nog héél wat slechter kon.
dit dus.

We zijn verwend (ja er gaan dingen zeker fout maar het kan niet erger is natuurlijk onzin)
pi_206442767
"Ik ben benieuwd naar de kijk Thierry, veel slechter dan nu kan het toch niet" is mijn nieuwe favoriete argument tegen democratie moedertje hemel.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:15:07 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206442797
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 12:09 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ik vind het helemaal prima.

Welk stemadvies geef je hierbij?
SP of PvdA.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:15:10 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206442799
Hebben ze bij de FvD daadwerkelijk het 'n-woord' gebruikt in de Tweede Kamer? Of ging het hier om het woord 'neger'?
pi_206442828
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 13:15 schreef HowardRoark het volgende:
Hebben ze bij de FvD daadwerkelijk het 'n-woord' gebruikt in de Tweede Kamer? Of ging het hier om het woord 'neger'?
Nee ze zieden 'nou en!'
Eens kijken
pi_206442962
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 13:15 schreef HowardRoark het volgende:
Yes good ol Hidde.
pi_206443163
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 03:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nee zo klinkt hij echt, zijn stem haalt de bloed onder je nagels vandaan en dat in combinatie met zijn kalmte en beleefdheid maakt het ook weer erg grappig.
Het is wel een beetje een mindfuck want je denkt naar een soort Lucky tv te kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')