abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:26:21 #226
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_206447220
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:05 schreef recursief het volgende:

[..]
Ben je aan het slapen of ben je gewoon bewust onwaarheden aan het spuien? Merel Ek heeft een verklaring gegeven waarin ze onder meer schrijft:
[..]
Ik verwacht van jou nu een rectificatie om de onwaarheid die je over Merel Ek geuit hebt recht te zetten.
Ik zie dat dat op zondagavond werd gepost. Dat was dan toch juist naar aanleiding van die uitzending?
pi_206447243
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:26 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Ik zie dat dat op zondagavond werd gepost. Dat was dan toch juist naar aanleiding van die uitzending?
Ja
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:36:26 #228
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_206447336
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:28 schreef recursief het volgende:

[..]
Ja
Oké... Ik nam aan dat Chivaz bedoelde dat ze het zelf had kunnen rectificeren vóór dat interview, want in dat geval "was dit alles niet nodig" (waarbij ik "dit alles" interpreteerde als "het confronteren en de ophef die daarop volgde"). Maar misschien kan Chivaz het zelf nog even toelichten.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:39:01 #229
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206447360
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ook is het niet aan Wilfred Genée om haar uitspraak te rectificeren, dat kan ze als volwassen vrouw gewoon zelf lijkt mij.
Verder is Derksen over het algemeen altijd behoorlijk duidelijk wat betreft zijn uitspraken en woordkeuzes
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206447385
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:36 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Oké... Ik nam aan dat Chivaz bedoelde dat ze het zelf had kunnen rectificeren vóór dat interview, want in dat geval "was dit alles niet nodig" (waarbij ik "dit alles" interpreteerde als "het confronteren en de ophef die daarop volgde"). Maar misschien kan Chivaz het zelf nog even toelichten.
Een rectificatie volgt meestal pas nadat iemand de journalist op een fout gewezen had. Dat had van Meijeren kunnen doen.

En dat hoeft niet op de donkerbruine onfrisse manier van van Meijeren met deze overval.
pi_206447469
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
_O-
Ben blij dat ik je heb kunnen laten lachen deze avond ^O^ maar ga je nog toelichten wat je zo grappig vond hieraan? :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:53:14 #232
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_206447487
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:41 schreef recursief het volgende:

[..]
Een rectificatie volgt meestal pas nadat iemand de journalist op een fout gewezen had. Dat had van Meijeren kunnen doen.

En dat hoeft niet op de donkerbruine onfrisse manier van van Meijeren met deze overval.
Was er niet iets met een redacteur die al tussen neus en lippen door had toegegeven dat het niet klopte? Zoiets staat me bij uit dat filmpje. En tijdens die confrontatie wist ze toch ook gelijk waar het over ging en ontkende ze de fout toch ook niet? Dan moet ze zich er op dat moment al van bewust zijn geweest.

Ik vind het ook niet zo verheffend, hoor, om je programma de titel "Rioolratten" mee te geven, maar deze ophef is ook wel weer typisch. Zo spectaculair was het allemaal niet.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:57:22 #233
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206447540
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ben blij dat ik je heb kunnen laten lachen deze avond ^O^ maar ga je nog toelichten wat je zo grappig vond hieraan? :+
Derken is toch zelden duidelijk? De ene keer roept hij iets en een paar weken er na spreekt hij zichzelf tegen, verzint hij iets anders, of bedoelde hij het toch echt anders.

Seniele opa is het.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:02:10 #234
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_206447594
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Derken is toch zelden duidelijk? De ene keer roept hij iets en een paar weken er na spreekt hij zichzelf tegen, verzint hij iets anders, of bedoelde hij het toch echt anders.

Seniele opa is het.
De opmerking had wel een hoog "stamtafel in de kroeg"-gehalte, maar het schijnt ook de bedoeling te zijn die sfeer op te roepen in dat soort praatprogramma's. Dat pakt alleen niet altijd even handig uit.
pi_206447930
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
Verder is Derksen over het algemeen altijd behoorlijk duidelijk wat betreft zijn uitspraken en woordkeuzes, dat hij het opeens in dit geval het niet zo bedoelde toen hij het over liquideren had is imo gewoon bullshit. :)
Kom eens uit die FVD-tunnel.

''Ze moeten die gozer gewoon liquideren.''

''Wilfred, wat ik bedoel, dat is leuke tv, ze moeten hem uit de kamer schoppen vanwege aanhoudend wangedrag.''

pi_206448002
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 18:31 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Hoezo zou de FvD zich hiervoor kapot moeten schamen? :D Die journaliste zat gewoon fout in haar poging gevat te willen zijn, en bij confrontatie heeft ze niet eens het lef om haar fout toe te geven. Zij is imo dus degene die zich moet schamen :s)
Journalisten beschermen de democratie. Zodra politici gaan proberen om journalisten te intimideren en de mond te snoeren, dan krijg je hele enge situaties.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_206448132
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:05 schreef recursief het volgende:

[..]
Ben je aan het slapen of ben je gewoon bewust onwaarheden aan het spuien? Merel Ek heeft een verklaring gegeven waarin ze onder meer schrijft:
[..]
Ik verwacht van jou nu een rectificatie om de onwaarheid die je over Merel Ek geuit hebt recht te zetten.
Is die verklaring nog ergens terug te lezen?
pi_206448342
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Is die verklaring nog ergens terug te lezen?
Zeker. Die heb je zo gevonden. Iblardi hierboven had 'm kennelijk ook rap gevonden. Het zou je sieren als je je beweringen van eerder vanavond dan ook even rectificeert.
pi_206448346
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 21:37 schreef NgInE het volgende:

[..]
Journalisten beschermen de democratie. Zodra politici gaan proberen om journalisten te intimideren en de mond te snoeren, dan krijg je hele enge situaties.
Oh ja, journalisten beschermen de democratie :) dat was duidelijk te merken toen een tijdje terug alleen de NOS welkom was bij het bezoek van Rutte aan de boeren. Over vrijheid van de pers gesproken :) ^O^
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:05:29 #240
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206448367
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:04 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Oh ja, journalisten beschermen de democratie :) dat was duidelijk te merken toen een tijdje terug alleen de NOS welkom was bij het bezoek van Rutte aan de boeren. Over vrijheid van de pers gesproken :) ^O^
Oh jee, zitten de journalisten ook al in het complot tegen de burger?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206448462
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 13:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
SP of PvdA.
De laatste keer wel overwogen om op de SP te stemmen. Maar ik vind het 100% onacceptabel dat iemand (en in dit geval een politicus) al jaren en jaren niet meer hier in vrijheid kan leven wegens een mening. Uit principe dus de PVV, en trouwens ook niet op Wilders.

Maar bij deze beloofd; als Wilders op zn fietsje naar zn werk kan, dan ben ik de eerste die op de SP zal stemmen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_206448528
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh jee, zitten de journalisten ook al in het complot tegen de burger?
8-)
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:16:13 #243
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206448570
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:14 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
[ afbeelding ] 8-)
:Z

Hee, goed idee: start zelf een samenleving zonder die vervelende overheid. Succes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206448595
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:Z

Hee, goed idee: start zelf een samenleving zonder die vervelende overheid. Succes.
Poeh poeh, wat een gevatte comeback weer van je ^O^
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:19:36 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206448620
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Poeh poeh, wat een gevatte comeback weer van je ^O^
Gevat? Serieuze tip.

Ik ben altijd wel benieuwd hoe 'kritische zelfonderzoekers' precies een goeddraaiende samenleving voor ogen hebben. Zeg maar iets van een steekhoudend verhaal zonder plakplaatjes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206448637
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 17:47 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Directe democratie bestaat niet. Je kunt niet elke beleidsbeslissing in een ja/nee-vraag gieten en dan ook nog eens consulteren bij de bevolking. De enige vorm van democratie is een representatieve.
In Zwitserland lijkt dat anders best wel goed te werken.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206448796
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:14 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
[ afbeelding ] 8-)
Populistische onzin. De pers is nou juist een hoeder van de democratie, net als overigens wetenschap en onderwijs, de rechtspraak en de (moderne) kunsten.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:48:19 #248
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206449052
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:11 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
De laatste keer wel overwogen om op de SP te stemmen. Maar ik vind het 100% onacceptabel dat iemand (en in dit geval een politicus) al jaren en jaren niet meer hier in vrijheid kan leven wegens een mening. Uit principe dus de PVV, en trouwens ook niet op Wilders.

Maar bij deze beloofd; als Wilders op zn fietsje naar zn werk kan, dan ben ik de eerste die op de SP zal stemmen.
Een stem op Wilders heb ik in 2010 overwogen, en daarna in 2017, maar in 2017 was het al lang duidelijk dat hij helemaal niet wil regeren of beleid veranderen maar gewoon in de oppositie iedereen wil uitschelden en dat was het dan.

Weggegooide stem.
pi_206449128
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 17:47 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Directe democratie bestaat niet. Je kunt niet elke beleidsbeslissing in een ja/nee-vraag gieten en dan ook nog eens consulteren bij de bevolking. De enige vorm van democratie is een representatieve.
Hoe stemmen onze volksvertegenwoordigers die met hun HBO facility management of communicatie e.d. wel al die voor ons gepeupel veel te ingewikkeld kwesties wel snappen dan? Krijgen die geen simpele ja/nee vraag over een wetsvoorstel?

Dit argument is echt zo dom, als het niet vooral van referendumtegenstanders in de politiek kwam en niet van de burgers zou dergelijjke stupiditeit een argument tegen het referendum zijn. Het komt echter van politici en daarmee bewijs dat ze zelf niet erg slilm zijn dan wel denken dat het volk veel dommer is dan het is, dus is het een argument voor het referendum.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:55:31 #250
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206449139
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 22:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Hoe stemmen onze volksvertegenwoordigers die met hun HBO facility management of communicatie e.d. wel al die voor ons gepeupel veel te ingewikkeld kwesties wel snappen dan? Krijgen die geen simpele ja/nee vraag over een wetsvoorstel?

Dit argument is echt zo dom, als het niet vooral van referendumtegenstanders in de politiek kwam en niet van de burgers zou dergelijjke stupiditeit een argument tegen het referendum zijn. Het komt echter van politici en daarmee bewijs dat ze zelf niet erg slilm zijn dan wel denken dat het volk veel dommer is dan het is, dus is het een argument voor het referendum.
Sinds we in 2002 een zeer belangrijk politiek debat in de Soundmixshow moesten proppen om nog iets van publiek te hebben, hoeven die referenda van mij ook niet meer zo nodig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')