abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 oktober 2022 @ 09:34:40 #1
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_206429906

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  maandag 24 oktober 2022 @ 09:35:12 #2
421867 greysbones
pi_206429910
Frummelie als je een andere TT wil
?
Ging bij mij niet goed :@
pi_206429916
Sorry, sorry... maar ik open nooit...😉
Gewoon omdat het kan!
  maandag 24 oktober 2022 @ 09:36:11 #4
421867 greysbones
pi_206429918
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:35 schreef Frummelie het volgende:
Sorry, sorry... maar ik open nooit...😉
Aah ok
Genoteerd ✅
pi_206429927
quote:
99s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
Frummelie als je een andere TT wil
?
Ging bij mij niet goed :@
Neej joh prima zo.. dank je... :*
Gewoon omdat het kan!
pi_206429948
Nu alle aandacht naar het zoenen van martin en mexx, twee singles die min of meer bezopen hebben gezoend, poepoe.

maar veel kwalijker was het gesjoemel met drank uitdelen van Maddy, terwijl ze zelf Erik aangesteld had om te turven.

maddy deelde drankjes uit van het huis, zei tegen de bewoners dat ze maar tegen Erik moesten zeggen dat hun drankje was gevallen, want dan konden ze een nieuwe krijgen enz.

daarna volkomen bezopen de uitgedeelde kostuums in een krat gesmeten, zonder controle en bij de poort gepleurd

Soms heb ik medelijden met maddy, maar gisteren is dat wel verdwenen, wat een dom wijf en wat mij betreft mogen er flink gele kaarten uitgedeeld worden vandaag.
  maandag 24 oktober 2022 @ 09:41:12 #7
421867 greysbones
pi_206429953
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:40 schreef Verida het volgende:
Nu alle aandacht naar het zoenen van martin en mexx, twee singles die min of meer bezopen hebben gezoend, poepoe.

maar veel kwalijker was het gesjoemel met drank uitdelen van Maddy, terwijl ze zelf Erik aangesteld had om te turven.

maddy deelde drankjes uit van het huis, zei tegen de bewoners dat ze maar tegen Erik moesten zeggen dat hun drankje was gevallen, want dan konden ze een nieuwe krijgen enz.

daarna volkomen bezopen de uitgedeelde kostuums in een krat gesmeten, zonder controle en bij de poort gepleurd

Soms heb ik medelijden met maddy, maar gisteren is dat wel verdwenen, wat een dom wijf en wat mij betreft mogen er flink gele kaarten uitgedeeld worden vandaag.
Ik denk dat de aandacht vooral gaat naar de puinzooi die Mexx en Zoe er vannacht van hebben gemaakt
De figuurlijke puinzooi
pi_206429964
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:40 schreef Verida het volgende:

^O^ ^O^ :
  maandag 24 oktober 2022 @ 09:42:17 #9
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_206429965
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:29 schreef lojanda het volgende:

[..]
Maar is hij toen te ver gegaan of accepteerde hij dat toen Mexx zei dat ze het niet wilde?
We zullen er nooit achter komen.
SBS/TALPA wil geen verhaal in de media dat een dronken meisje in iemands bed belandt, na alle ellende die ze hebben meegemaakt.
Denk ook dat de bemoeienis van de anderen in de slaapkamer door de febo is gestuurd om het te verstoren.
Een beetje fout was dat ze met de speelkaarten uitdelen die van Martin op zijn kruis moest leggen.
  maandag 24 oktober 2022 @ 09:44:38 #10
421867 greysbones
pi_206429984
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:

[..]
We zullen er nooit achter komen.
SBS/TALPA wil geen verhaal in de media dat een dronken meisje in iemands bed belandt, na alle ellende die ze hebben meegemaakt.
Denk ook dat de bemoeienis van de anderen in de slaapkamer door de febo is gestuurd om het te verstoren.
Een beetje fout was dat ze met de speelkaarten uitdelen die van Martin op zijn kruis moest leggen.
Vies ja.. maar Mexx is volwassen en had ze daar geen zin in gehad had ze nee gezegd
pi_206429994
Maddy zal wel weer lopen janken de hele dag (wat Sacha al zei : ik wil niet dat je morgen de hele dag loopt te huilen)
Ze gaf min of meer Erik de schuld voor slecht turven, tewijl zij iedereen drank gaf en riep ik had nooit Erik erbij moeten halen met zijn autisme)
pi_206430001
" Een jaar van je leven wordt mede mogelijk gemaakt door de struiken van Intratuin."
  maandag 24 oktober 2022 @ 09:47:17 #13
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_206430004
quote:
99s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
Vies ja.. maar Mexx is volwassen en had ze daar geen zin in gehad had ze nee gezegd
Normaal ja, maar dan komt toch de alcohol die ook een rol speelt.
Als ze nu gewoon verder wil met Martin zal niemand nog moeilijk doen.
  maandag 24 oktober 2022 @ 09:47:57 #14
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_206430010
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:47 schreef spapaars het volgende:

[..]
Normaal ja, maar dan komt toch de alcohol die ook een rol speelt.
Als ze nu gewoon verder wil met Martin zal niemand nog moeilijk doen.
Vroeger, in de Gouden Kooi, kon dit allemaal nog gewoon. Dat was pas televisie. :D
pi_206430013
quote:
99s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
Moet Martin ook stoppen het live showen van een dickpic🤣
  maandag 24 oktober 2022 @ 09:50:49 #16
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_206430039
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:47 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Vroeger, in de Gouden Kooi, kon dit allemaal nog gewoon. Dat was pas televisie. :D
Als in DGK er 2 in bed belande werden al de beschikbare camera's erop gericht, nu draaien ze allemaal de andere kant op.
Bewoners worden nu wel beter beschermd, maar denk dat ze het doen omdat ze bang zijn voor schandalen in de media.
pi_206430041
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:46 schreef pingu66 het volgende:
Maddy zal wel weer lopen janken de hele dag (wat Sacha al zei : ik wil niet dat je morgen de hele dag loopt te huilen)
Ze gaf min of meer Erik de schuld voor slecht turven, tewijl zij iedereen drank gaf en riep ik had nooit Erik erbij moeten halen met zijn autisme)
Wat een kutwijf,had ze er lekker zelf moeten gaan staan turven :X
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight.
🎵
  maandag 24 oktober 2022 @ 09:53:01 #18
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_206430058
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:50 schreef spapaars het volgende:

[..]
Als in DGK er 2 in bed belande werden al de beschikbare camera's erop gericht, nu draaien ze allemaal de andere kant op.
Bewoners worden nu wel beter beschermd, maar denk dat ze het doen omdat ze bang zijn voor schandalen in de media.
Ja precies, het is allemaal hartstikke tam tegenwoordig.

Straal bezopen Huub die tussen de benen van Amanda kruipt om betrapt te worden door de vriend van Amanda, een totaal "parra" Brian die een camera van de muur slaat.

Dat waren nog eens tijden.
pi_206430066
quote:

[..]
En dat begrijp ik niet...als ze dat juridisch gewoon goed dichttimmeren en sanctioneren als het nodig is, dan zorgen meer schandalen voor veel meer kijkers
pi_206430073
quote:

[..]
Wat ik wel snap, voor je het weet wordt je aan de schandpaal gehangen..
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight.
🎵
pi_206430075
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:47 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja daar was het dagelijks en dat kon gewoon, al vond ik dat heel vaak ook echt veel te ver gaan en dacht vaak waarom wordt er niet ingegrepen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_206430115
Wel een erglange SL :{
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_206430118
Ze blijven wel lekker lang in beeld die struiken...kunnen we een keer tellen hoeveel blaadjes er in beeld zijn tijdens een SL
pi_206430124
Beter niet meer zo'n "zuipfestijn" om de volgende dag groen te zien...
Gewoon omdat het kan!
  maandag 24 oktober 2022 @ 09:59:16 #25
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_206430127
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 09:53 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja precies, het is allemaal hartstikke tam tegenwoordig.

Straal bezopen Huub die tussen de benen van Amanda kruipt om betrapt te worden door de vriend van Amanda, een totaal "parra" Brian die een camera van de muur slaat.

Dat waren nog eens tijden.
Het verschil tussen toen en nu is groot.
Op een aantal punten té groot, maar dat zal te maken hebben met de uitzendtijd die deze rls heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')