Denk het niet, Dietrich wilde ook geen minuut stilte, geen gedoe.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:02 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Denk dat ze het sober houden vanwege Dietrich, dus geen bukake voor Helmut
Daar stond Schumacher op. Die lag twee plekken voor Magnussen en is kansloos achteraan geëindigd. Dus tja, misschien moet Haas gewoon altijd voor de langzame strategie gaanquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat-ie had kunnen doen met een snelle strategie
Dat zou een goede prestatie zijn ja.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:59 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als hij de resterende races wint, verslaat hij Schumacher ook procentueel als het goed is. Schumacher had 13 uit 18, 72,2%. Als Verstappen 16 uit 22 haalt, is dat 72,7%. Zou echt een bizarre prestatie zijn.
gemistte kans, beetje champagne in z'n oog heeft ie toch geen last vanquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:02 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Denk dat ze het sober houden vanwege Dietrich, dus geen bukake voor Helmut
Het is een ontzettend leeg en nep gebaar, vooral wanneer je het iedere race zegt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: Je kan zeggen wat je wil. Maar dat Lewis de fans bedankt zouden er meer moeten doen.
Sow.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
gemistte kans, beetje champagne in z'n oog heeft ie toch geen last van
Ik kan er wel aan wennenquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:04 schreef RAVW het volgende:
Blijft het raar vinden dat Wilhelmus inde F1 Maar erg mooi wel
Ja.quote:
Uiteindelijk doe je het voor de fans. En dankzij de fans. Of je het nu wil of niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is een ontzettend leeg en nep gebaar, vooral wanneer je het iedere race zegt.
Na zes jaar begint het wel een heel klein beetje te wennen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:04 schreef RAVW het volgende:
Blijft het raar vinden dat Wilhelmus inde F1 Maar erg mooi wel
Want? Er zijn toch ook elke keer fans bij die een hoop geld betalen voor dat kaartje? Niet meer dan normaal om de fans te bedanken als ik eerlijk ben…quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is een ontzettend leeg en nep gebaar, vooral wanneer je het iedere race zegt.
Wat moet ie dan zeggen "of all of the fans in the world, you are the crappiest fans"?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja dat wel maar toch.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
Na zes jaar begint het wel een heel klein beetje te wennen.
Dacht ook gelijk he oudje denk je aan je hartquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Doe maar een beetje rustig met Helmut, die is ook 78.
Stijlvol dingquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:06 schreef DX11 het volgende:
Dacht dat die auto van Shaq was maar iedereen kan hem gewoon huren:
https://www.thebadillac.com/
Een showtek van de kijkshop.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Lekker nuttige rookmachine met die wind
79quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Doe maar een beetje rustig met Helmut, die is ook al 78.
waar en hoe laatquote:
Volgens mij is het gewoon bloedheet daar.quote:
Het was in ieder geval geen poeder wat eruit kwam.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
Marco spuit zoals je kan verwachten bij zo’n oude knar..
Nu op 404 bij Ziggo. Is al sinds 20.30 uur bezigquote:
Serieus?quote:
Ik heb 3.bokjes achter die kiezenquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb sinds 20:00 niks meer gedronken bedenk ik me nu
Max moet het record nog.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:09 schreef JohnBercow het volgende:
Zo. En de prijzen zijn binnen. Checo mag Mexico winnen
Wat mij betreft een uitzonderlijke prestatie. Ik zit totaal niet in het (even gechargeerd) "Hamilton is kut"- of "Verstappen zou nog kampioen in een Haas worden"-kamp (zoals je misschien wel weet). Maar als hij dat voor elkaar krijgt, is het mijns inziens niets anders dan exceptioneel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zou een goede prestatie zijn ja.
Nee. Record Max graagquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:09 schreef JohnBercow het volgende:
Zo. En de prijzen zijn binnen. Checo mag Mexico winnen
Hier gaat NFL aanquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Veel plezier dan, ik kijk de nabeschouwing en ga dan lekker slapen
Drogekatquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb sinds 20:00 niks meer gedronken bedenk ik me nu
Zo zie je meteen wie er echt trouw zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik post in mijn uppie in dat topic
Jij niet iigquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo zie je meteen wie er echt trouw zijn.
Zou hij doorgaan tot zijn dood of wil hij nog wel een keer van zijn pensioen gaan genieten?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Doe maar een beetje rustig met Helmut, die is ook al 78.
Dat doet uur al races.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:06 schreef trein2000 het volgende:
Mohamed banjert gewoon dwars door de ceremonie heen
het moet ook niet te wordenquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo zie je meteen wie er echt trouw zijn.
Je bent de droeftoeter van de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:
Die gaat gewoon door met doen wat die leuk vind... en geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zou hij doorgaan tot zijn dood of wil hij nog wel een keer van zijn pensioen gaan genieten?
sow!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter van de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Alles verder goed met jou?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter van de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Sow. Moest je ff wat kwijt?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Crewbash!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit is vast een meme.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Volgens mij was het simpelweg een kapotte wheelgun.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:13 schreef HiDiHo het volgende:
Toch moeten ze die pitstop maar eens analyseren
Zou even van fok wegblijven en afkoelenquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
nee, deze kende ik nog niet, de famfare welquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:14 schreef PS. het volgende:
Zijn jullie allemaal nog maar zo kort op FOK!
Nee, maar deze heb ik gemist, blijkbaar.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:14 schreef PS. het volgende:
Meme, shhhquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou even van fok wegblijven en afkoelen
Hele ouwe kennelijk.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Door de podium ceremonie heen lopen en handjes schudden. Uur moest hij zijn in mijn reactie.quote:
Zou kunnenquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens mij was het simpelweg een kapotte wheelgun.
Ja. Nog even afkijken en dan ook slapen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Veel plezier dan, ik kijk de nabeschouwing en ga dan lekker slapen
Ik wacht even 5 minuten, maak wat popcorn en ga daarna de reacties eens lezen. #TeamLH zal wel aanwezig zijn.quote:
2016 is pas geleden.quote:
Enjoy!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja. Nog even afkijken en dan ook slapen.
Haha, ik open het, en dit zie ik als eerste eronder staan:quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik wacht even 5 minuten, maak wat popcorn en ga daarna de reacties eens lezen. #TeamLH zal wel aanwezig zijn.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik wacht even 5 minuten, maak wat popcorn en ga daarna de reacties eens lezen. #TeamLH zal wel aanwezig zijn.
Dit soort figuren zijn psychisch niet helemaal in orde.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:18 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Haha, ik open het, en dit zie ik als eerste eronder staan:
[ twitter ]
Oh wow.. iemand leeft rent-free in z'n hoofd.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:18 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat is 32 overwinningen geleden.quote:
Heeft ie de GGZ al gebeld voor een intake?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:18 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
RB was niet op deze situatie voorbereidquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Uiteindelijk nog een redelijke pitstop voor Max als je kijkt naar wat het probleem was.
Hoewel deze dan stiekem wel weer lollig isquote:
Was dit tong?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:14 schreef PS. het volgende:
quote:
Was dat de hele race zo?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:21 schreef Red_85 het volgende:
Linker wiel bargeboard was trouwens stuk bij Max. Hele wedstrijd wapperen en was bij de inhaal op Ham duidelijk te zien.
Zal ook niet meegeholpen hebben met de driveability.
Dan kun je beter die tweets opzoeken en hier plaatsen inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die lui hebben ook echt niks beters te doen![]()
Ze is een húúúúge Formula One fan, ze kijkt sinds dit seizoen.quote:
Er was geen moving under braking bijvoorbeeld inderdaad!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis had wel wat meer zijn tanden mogen laten zien. Hij hield het wel erg netjes tegen Max.
Hewson was born in Dublin, Ireland, the second daughter of activist Ali Hewson (née Alison Stewart) and U2 lead singer Bono (Paul David Hewson).quote:
Hij heeft het uitgevonden joh idioot!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er was geen moving under braking bijvoorbeeld inderdaad!
‘Wholly to blame’, niks geen predominantly of wat. Heel mooi. En nu bek houden Sjors.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:30 schreef tripel7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een heel, heel klein beetje gerechtigheid voor Carlos
Ach Max had dat uitgevonden dus die moet niet klagen. En dat deed die dus ook niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er was geen moving under braking bijvoorbeeld inderdaad!
Enrique Bernoldi... ?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:30 schreef tripel7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een heel, heel klein beetje gerechtigheid voor Carlos
Wie?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:30 schreef Red_85 het volgende:
Zo sta je voor je mama te zingen en 20 jaar later sta je met de WCC winnende race beker...
Leuk beeld met Gerry
Ach normaal praat Sam graag over de zwarte vlag met oranje bol zodra hij ook maar iets van schade ziet aan een auto. Had gedacht dat hij die wel zou gebruiken na de vlucht van Alonso.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Mijlen gebruiken in een internationaal programma, F1TV is af
Mogelijk traject als hij een Boeing 747 motor erop had.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil Sam Collins bedanken voor deze geweldig analyse en gebruik van z'n scherm; de neus van Alonso zijn wagen wees omhoog en dat was anders nooit duidelijk geweest voor ons.
This is unacceptable!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
‘Wholly to blame’, niks geen predominantly of wat. Heel mooi. En nu bek houden Sjors.
Stelletje muppets met die schermen overal tegenwoordig.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mogelijk traject als hij een Boeing 747 motor erop had.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Enrique Bernoldi... ?
Het zweet breekt DC spontaan weer uit.
Crickey.quote:
Ginger spicequote:
Blyme!quote:
Takes one to know one...quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wathoe kan je zeggen dat Lewis kleine beweging gevaarlijker was dan wat Stroll deed
dit moet wel een troll zijn
Viel me op vlak na SC situatie 1. Was een onboard en wapperde wel heel erg.quote:
Hij was nergens. Max ging hem voorbij en daarna kon hij enkel speldenprikjes uitdelen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis had wel wat meer zijn tanden mogen laten zien. Hij hield het wel erg netjes tegen Max.
Ja, die ja.quote:
Hmm, weet alleen maar de response van toto dat het nu even niet belangrijk was en in de loop van de week wel uitkomt wat de FIA doet. Weet alleen de exacte vraag van Lazenby niet meer, was niet echt aan het opletten 😜quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:41 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[ twitter ]
Sky kijkers die dit gezien hebben?
Ik kijk uiteraard bij de belg Viaplay
Dit ja. Af en toe sprakeloos over wat ie voor zijn kiezen heeft gekregen heeft dit seizoen en dit was wel het dieptepunt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus wat was dit lullig voor Carlos.
Lewis had echt nog wel wat kunnen doen maar hij was veel te gentle. Dacht gewoon aan de teampunten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij was nergens. Max ging hem voorbij en daarna kon hij enkel speldenprikjes uitdelen.
Koop je weinig voor aangezien George dat elke week moet doen als hij weer iemand van de baan beukt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Excuses van George aan Carlosmooi signaal.
Die jongen is nog iets te enthousiast. Komt er heus nog welquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Koop je weinig voor aangezien George dat elke week moet doen als hij weer iemand van de baan beukt.
George is gewoon een middelmatige coureur.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Koop je weinig voor aangezien George dat elke week moet doen als hij weer iemand van de baan beukt.
Nee, hij kon gewoon niets meer uitrichten. Pushtte ook te hard, blokkeerde en toen was het verkeken. Zelfs met DRS kwam hij er niet voorbij. Dus nee, hij was niet gentle, hij was overmoedig.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis had echt nog wel wat kunnen doen maar hij was veel te gentle. Dacht gewoon aan de teampunten.
Stroll de troll.quote:
Moeten ze toch eens aankaarten bij de GPDA...quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Niet eens een troll. Net als Russell ziet hij bijna nooit in dat hij degene is die fout zit en dat maakt hun nou juist zo gevaarlijk en daarom blijft het ook maar gebeuren.quote:
WTF. Waarom nu pas nadat hij het vuur zelf gigahoog opgestookt heeft?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:41 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[ twitter ]
Sky kijkers die dit gezien hebben?
Ik kijk uiteraard bij de belg Viaplay
Oh het was Alonso? lolquote:
Stroll ging de fout in, stuurde in terwijl Alonso er nét naast zat.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh het was Alonso? lol
Zal even de onboard wat vaker moeten zien. Tijdens de race zei ik stroll.
Afgelopen week nog met de 2014 McLaren MP4-29 rondgereden op Laguna Seca.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:53 schreef Parafernalia het volgende:
Andretti ziet er goed uit voor 82 zeg
Sympathieke gozer ook voor een 82 jarige Amerikaanquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Afgelopen week nog met de 2014 McLaren MP4-29 rondgereden op Laguna Seca.
Dat heet een bocht, als de weg afbuigt, dan moeten auto's met de weg meesturen, schijnt regelmatig te gebeuren als je rondjes rijd, alleen George kende dat concept nog nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:55 schreef Parafernalia het volgende:
Wat deed Russel nou fout bij die crash van Sainz? Hij kon daar toch niet veel aan doen? Ik zou (met mijn beperkte f1 kennis) eerder zeggen dat Sainz een wat onnatuurlijke beweging maakte?
Hij ging de bocht te hard uit. Botste gewoon tegen Sainz aan. Sainz deed weinig fout behalve dat die bijna stilstond, maar de botsing kan je Carlos niet aanrekenenquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:55 schreef Parafernalia het volgende:
Wat deed Russel nou fout bij die crash van Sainz? Hij kon daar toch niet veel aan doen? Ik zou (met mijn beperkte f1 kennis) eerder zeggen dat Sainz een wat onnatuurlijke beweging maakte?
Wel goede billen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ondertussen bij het Red Bull Content creation team:
Formula 1 content creator looks at cameraman’s notes and sees something so upsetting that she calls him a “creep” and starts crying.
Spankbank boekje?
Nemen 50% belang en gaan motoren leveren..quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:57 schreef gbm het volgende:
[..]
Capito komt ook bij VW vandaan toch? Dus kan best
quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil Sam Collins bedanken voor deze geweldig analyse en gebruik van z'n scherm; de neus van Alonso z'n wagen wees omhoog, dat was anders nooit duidelijk geweest voor ons.
Snelle payday voor Dorilton Capital.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nemen 50% belang en gaan motoren leveren..
Klinkt wel interessant, zou Williams weer terug kunnen komen als topteam in theorie
Sainz reed ook wel alsof er niet 18 auto's achter hem zaten. Was alleen bezig met maxquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:57 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat heet een bocht, als de weg afbuigt, dan moeten auto's met de weg meesturen, schijnt regelmatig te gebeuren als je rondjes rijd, alleen George kende dat concept nog niet
Mooi.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant, zou Williams weer terug kunnen komen als topteam in theorie
Klinkt prima inderdaad...quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat ie als reserve rijder bij Red Bull gaat rijdenquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Giedo denkt dat Ricciardo derde coureur van RBR kan worden??? Wat
Voorlopig niks, Mateschitz was al een tijdje ziek dus men had rekening kunnen houdenmet z'n overijden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:03 schreef gbm het volgende:
[..]
Klinkt prima inderdaad...
Ben trouwens ook benieuwd wat er met RBR en AT gebeurt na het overlijden van Mateschitz.
Lijkt mij sterk. Ricciardo is juist een coureur die het niet moet hebben van het afstellen van de wagen zoals ik het altijd hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat ie als reserve rijder bij Red Bull gaat rijden
Ik weet ook niet of het klopt of niet, zou hoe dan ook een stap achteruit zijn voor Ricciardo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Ricciardo is juist een coureur die het niet moet hebben van het afstellen van de wagen zoals ik het altijd hoor.
Zou kunnen. Want wat je zag toen Max de leiding kreeg binnen RBR toen RIC wegging was dat de auto op Max werd afgesteld. Daarom legde elke coureur het tegen Max af. Zoals je ook zag de tweede helft van dit seizoen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het klopt of niet, zou hoe dan ook een stap achteruit zijn voor Ricciardo.
PLus Ricciardo heeft moeite met het type wagen die Max wil hebben
Ik met mijn aanzienlijk minder beperkte F1 kennis vond het ook nogal meevallen. Russell probeerde gewoon Hamilton in de binnenbocht te passeren en kreeg een soort brake test van Sainz. Daar kon Sainz ook niks aan doen want die was weer in gevecht met Verstappen en moest sterk afremmen om die niet te raken. Ik hou niet van het gemakkelijk gebruik van de term, maar dit lijkt me nou een 'racing incident'.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:55 schreef Parafernalia het volgende:
Niet vergeleken met thuis op de bank zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
zou hoe dan ook een stap achteruit zijn voor Ricciardo
Vond wel dat George iets voorzichtiger had mogen zijn, hij stoof bijna alsof die gewoon vrij baan zou hebben de bocht uit. Terwijl de exit van die bocht nog altijd niet zo makkelijk isquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik met mijn aanzienlijk minder beperkte F1 kennis vond het ook nogal meevallen. Russell probeerde gewoon Hamilton in de binnenbocht te passeren en kreeg een soort brake test van Sainz. Daar kon Sainz ook niks aan doen want die was weer in gevecht met Verstappen en moest sterk afremmen om die niet te raken. Ik hou niet van het gemakkelijk gebruik van de term, maar dit lijkt me nou een 'racing incident'.
Ik dacht dat je een geintje maakte, maar het is gewoon waarquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik zit 5 minuten Ted's Notebook te kijken en hij heeft al 3x vermeld dat Lewis "was robbed" in Abu Dhabi.
Ik vind dat je dat niet kan zeggen, daarmee beledig je mensen met een mentale beperking.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:00 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Komt die randdebiel nog heel genadig weg.
Ik heb vanavond een moordpoging gezien. Ik weet niet hoor, maar dan ben je getikt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:04 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat niet kan zeggen, daarmee beledig je mensen met een mentale beperking.
Dat zagen we vorig jaar ook, en dat werd toen ook door de FIA met een slappe tijdstraf afgedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een moordpoging gezien. Ik weet niet hoor, maar dan ben je getikt.
ik vind het strafpunten systeem niet werken, niemand krijgt er genoeg om een race aan de kant gezet te worden, terwijl ze het wel verdienen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:00 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Komt die randdebiel nog heel genadig weg.
Signaalquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Snap hun frustratie, maar dit is wel nutteloos.
Het is ook echt raar dat Magnussen al tot twee keer toe voor zoiets onzinnigs naar binnen is geroepen.quote:
Klopt wel. En het helpt natuurlijk ook niet dat Britten nooit een andere taal spreken, dus ze zitten lekker in hun echoput daar op dat eiland, boos te zijn op alles en iedereen die hen - in hun ogen - 'respectloos' behandelt. Want zij zijn natuurlijk het beste volk op aarde. Ze hebben immers de nazi's verslagen, weet je wel.quote:
30 seconden straf voor Alonso inmiddelsquote:
dat gingen ze zeker wel zie bijvoorbeeld Leclerc. in zijn eerste stint.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:40 schreef Chadi het volgende:
Snap trouwens niet waarom Hamilton niet weg reed op zijn harde banden. De mediums gingen de eerste sint niet echt lang mee
Waarom zou je op Hamilton reageren als je snellere banden onder je auto hebt zitten die nog mee kunnen? Dan ga je toch nog even wat rondjes pakken of niet?quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:45 schreef dop het volgende:
[..]
dat gingen ze zeker wel zie bijvoorbeeld Leclerc. in zijn eerste stint.
alleen Hamilton ging er vrij vroeg mee naar binnen en verstappen reageerde daar op.
Mercedes was in de basis gewoon een stuk langzamer dan de Red Bull.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:40 schreef Chadi het volgende:
Snap trouwens niet waarom Hamilton niet weg reed op zijn harde banden. De mediums gingen de eerste sint niet echt lang mee
Wat een belachelijke straf. En Haas is bij mij gezakt tot net boven Mercedes. Wat een walgelijke gedrag zegquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Alonso 30 seconden tijdstraf.
https://www.formula1.com/(...)lLL7wafh6yc9R9V.html
Gelukkig kunnen we weer inconsequent regels toepassen zeg.
Magnussen moet zijn vleugel wisselen, alonso mag doorrijden maar geven we achteraf 30 seconden.
Ik kan HAAS hierin nog wel begrijpen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een belachelijke straf. En Haas is bij mij gezakt tot net boven Mercedes. Wat een walgelijke gedrag zeg
Ik hoop wel dat ie dan volgend jaar wat minder vaak wint, die Schumacher tijd was vreselijk, toen ben ik gestopt met F1 kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:59 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als hij de resterende races wint, verslaat hij Schumacher ook procentueel als het goed is. Schumacher had 13 uit 18, 72,2%. Als Verstappen 16 uit 22 haalt, is dat 72,7%. Zou echt een bizarre prestatie zijn.
Voor iets waar ze direct last van zouden hebben gehad zou ik het begrijpen. Dit is gewoon kinderachtig. Vergelijk het met een kind dat naar de meester gaat omdat ie in zijn gezicht is geslagen, dat begrijp ik. Dit is echter van het niveau "Ik kreeg gisteren straf voor ... en Pietje heeft ook zoiets gedaan en die heeft er geen straf voor gehad boehoehoe"quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik kan HAAS hierin nog wel begrijpen eerlijk gezegd.
Zij zijn dit seizoen nota bene 3x naar binnen geroepen voor vergelijkbare zaken maar Perez en Alonso mogen doorrijden.
Voor de wing end plate zou de FIA gewoon een statement kunnen uitbrengen dat ze voortaan wel/niet naar binnen moeten en klaar.
Die spiegel van Alonso was eigenlijk wel apart dat deze mocht doorrijden.
Relatief nog mee kunnen. De banden kunnen bv nog 10 rondes mee, maar als je concurrent snellere banden pakt moet je reageren (of zoveeeeeeel voorsprong hebben dat het niet it maakt)quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waarom zou je op Hamilton reageren als je snellere banden onder je auto hebt zitten die nog mee kunnen? Dan ga je toch nog even wat rondjes pakken of niet?
Dat stuk is mij dan niet duidelijk.
Alonso dus feitelijk zwaarder gestraft dan Stroll. In plaats van steeds dat achterlijke achteraf straffen moet men dan gewoon een meatball flag geven als ze het te gevaarlijk vinden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Magnussen moet zijn vleugel wisselen, alonso mag doorrijden maar geven we achteraf 30 seconden.
Een schande van de Fia en een flater van zijn team.quote:
Daar boeit een 30 seconden penalty nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:13 schreef opgebaarde het volgende:
En waarom wordt perez niet bestraft voor die wing endplate?
Zijn die racisten in de US al aangesproken op hun gedrag ja?quote:Op maandag 24 oktober 2022 03:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ook gezellig! De heksenjacht op Red Bull begint z'n vruchten af te werpen.
Echt vreemd ja maar 30 seconden had voor hem niet uitgemaakt, dat Haas dit doet begrijp ik wel die zijn zelf 2 keer genaaid door de FIA.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:13 schreef opgebaarde het volgende:
En Lewis had ook geen medium meer over, geloof ik, dus er was geen andere optie op dat momentquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mercedes was in de basis gewoon een stuk langzamer dan de Red Bull.
Iedere keer reed Max met gemak van hem weg.
Helemaal waardeloos was de tactiek overigens niet, want Leclerc op de medium kon itt Max Lewis niet meer voorbij.
Lekker straffen uitdelen als je zelf verzaakt hebt. Hypocrisie zit niet alleen in de teams, de hele sport is rotquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt vreemd ja maar 30 seconden had voor hem niet uitgemaakt, dat Haas dit doet begrijp ik wel die zijn zelf 2 keer genaaid door de FIA.
Vind je dat raar dan? Als je Sky luistert komt dat iedere race wel 2 of 3x langs. En bij Ted zit het helemaal diep.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte, maar het is gewoon waar
Alonso was al genoeg gestraft naar mijn idee door Lanceer Stroll, maar helaas.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Lekker straffen uitdelen als je zelf verzaakt hebt. Hypocrisie zit niet alleen in de teams, de hele sport is rot
Hij blijft Hamilton ook een 8x world champion noemen. Het is echt heel, heel zielig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte, maar het is gewoon waar
Van P7 naar P15....quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:34 schreef Donderkonijn het volgende:
rare straf voor Alonso idd. Komt ie dan nu buiten de punten terecht? Moet toch haast wel.
Hij had een meatball moeten krijgen maar die kreeg die niet dus geven we maar even 30 secondenquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:15 schreef Kickinalfa het volgende:
En Russell krijgt 5 sec voor het uit de race werken van een concurrentquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:37 schreef daNpy het volgende:
30 seconden ook. Bijzonder zware straf, als het écht gevaarlijk was hadden ze toch meteen in moeten grijpen? Echt, hoe maak je de sport nog rotter en kapotter.
Hoevaak heeft ie dit seizoen eigenlijk al iemand een DNF bezorgd?quote:
Heb je gezien wat voor klapper alonso heeft gemaakt?? Daarmee doorrijden is onveilig per definitie.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor iets waar ze direct last van zouden hebben gehad zou ik het begrijpen. Dit is gewoon kinderachtig. Vergelijk het met een kind dat naar de meester gaat omdat ie in zijn gezicht is geslagen, dat begrijp ik. Dit is echter van het niveau "Ik kreeg gisteren straf voor ... en Pietje heeft ook zoiets gedaan en die heeft er geen straf voor gehad boehoehoe"
Dat is geen veiligheidsaspect.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:13 schreef opgebaarde het volgende:
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:28 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ie dan volgend jaar wat minder vaak wint, die Schumacher tijd was vreselijk, toen ben ik gestopt met F1 kijken
Het is de taak van race control om hem dan naar binnen te sturen. Want wat heeft het voor zin om iedereen die een meatball verdient achteraf pas te straffen met een tijdstrafquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor klapper alonso heeft gemaakt?? Daarmee doorrijden is onveilig per definitie.
Hij ging toen ook naar binnen. En met die auto's vol met sensoren voor wat dan ook hadden ze hem echt niet de baan op gestuurd als dat niet verantwoord was.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor klapper alonso heeft gemaakt?? Daarmee doorrijden is onveilig per definitie.
Die loszittende spiegel was in potentie wel gevaarlijk. Dat heeft ook weinig met sensoren te maken denk ik, maar dat ding blijft gewoon zitten totdat die hevige turbulentie te verduren krijgt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij ging toen ook naar binnen. En met die auto's vol met sensoren voor wat dan ook hadden ze hem echt niet de baan op gestuurd als dat niet verantwoord was.
En toch komen ze steeds dichterbij. Ik houd hoop. En anders lekker volgend jaar.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mercedes gaat ook geen race meer winnen dit jaar. Gisteren waren de omstandigheden eigenlijk perfect voor ze: 1 Ferrari en 1 Red Bull verder naar achteren op de grid, 1 Ferrari eruit bij de start, 2 SC's waardoor het veld weer op elkaar kwam, 1 Red Bull met een mislukte pitstop. En dan winnen ze nog niet.
Dat er niks gebeurd is, hoeft niet te zeggen dat er geen risico is (dat kan ook puur geluk zijn), maar verder wel eens jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:16 schreef beantherio het volgende:
Bizarre straf voor Alonso. Geen vlag tijdens de race, geen duidelijk risico (er is niets gebeurd), protest na de toegestane tijdslimiet en dan vervolgens de meest zware straf ver na het einde van de race. FIA had eigenlijk zichzelf moeten straffen als de stewards vonden dat deze auto binnen gehaald had moeten worden. Race control vond het veilig dus wat moet je als team dan nog?
Je bedoelt dat Max beter met een snellere auto overweg kan dan de rest. De auto wordt namelijk helemaal niet op Max afgestemd, maar wordt sneller gemaakt door te neigen naar oversturen. Dat is per definitie sneller dan ondersturen (wat Perez wil). Het voordeel hier is dat dat kan, omdat Max daar goed mee overweg kan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou kunnen. Want wat je zag toen Max de leiding kreeg binnen RBR toen RIC wegging was dat de auto op Max werd afgesteld. Daarom legde elke coureur het tegen Max af. Zoals je ook zag de tweede helft van dit seizoen.
Ik vond het ook gewoonweg niet goed inderdaad dat Checo niet naar binnen werd geroepen met de voorvleugel op half 11. Zo eerlijk moet je zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook echt raar dat Magnussen al tot twee keer toe voor zoiets onzinnigs naar binnen is geroepen.
Het team beoordeelde het niet als een risico en die kennen de auto. En ze weten ook wat de straffen zijn als zo'n onderdeel wel schade veroorzaakt bij een ander team.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat er niks gebeurd is, hoeft niet te zeggen dat er geen risico is (dat kan ook puur geluk zijn), maar verder wel eens ja
Ja belachelijke straf. De wedstrijdleiding is zo inconsequent als maar kan. Geen pijl op te trekken wat dit betreft. Checo zn endplate vliegt er af met 300+, Alonso's spiegel hangt te bungelen. Geen van die gasten krijgt ook maar een opmerking, maar na gezeur Alonso opeens wel 30(!!!) seconden. Hoezo is dat een straf dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een belachelijke straf. En Haas is bij mij gezakt tot net boven Mercedes. Wat een walgelijke gedrag zeg
Als je het zo bekijkt helemaal...quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het team beoordeelde het niet als een risico en die kennen de auto. En ze weten ook wat de straffen zijn als zo'n onderdeel wel schade veroorzaakt bij een ander team.
Russell kreeg trouwens slechts een 5 seconden strafje voor het uit de race rijden van een andere coureur en Hamilton vorig jaar slechts 10 seconden voor het compleet verwoesten van een auto van een concurrent en hem in het ziekenhuis rijden. Waarvoor dan 30 seconden straf als er 1) geen gevolgen waren voor andere coureurs en 2) het team alle instructies van FIA heeft opgevolgd? Dit is superkrom.
En Max wint alsnog.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mercedes gaat ook geen race meer winnen dit jaar. Gisteren waren de omstandigheden eigenlijk perfect voor ze: 1 Ferrari en 1 Red Bull verder naar achteren op de grid, 1 Ferrari eruit bij de start, 2 SC's waardoor het veld weer op elkaar kwam, 1 Red Bull met een mislukte pitstop. En dan winnen ze nog niet.
Omdat RBR de race director heeft geconsulteerd en Alpine niet, begrijp ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:13 schreef opgebaarde het volgende:
De vleugel was prima, alleen de end plate niet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vond het ook gewoonweg niet goed inderdaad dat Checo niet naar binnen werd geroepen met de voorvleugel op half 11. Zo eerlijk moet je zijn.
Gaat om geld. Heul veul geld.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor iets waar ze direct last van zouden hebben gehad zou ik het begrijpen. Dit is gewoon kinderachtig. Vergelijk het met een kind dat naar de meester gaat omdat ie in zijn gezicht is geslagen, dat begrijp ik. Dit is echter van het niveau "Ik kreeg gisteren straf voor ... en Pietje heeft ook zoiets gedaan en die heeft er geen straf voor gehad boehoehoe"
als ik de uitslag zie had het ook niet uitgemaakt voor Perez, die zat meer dan 30 seconden voor Russellquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat RBR de race director heeft geconsulteerd en Alpine niet, begrijp ik.
In 20 rondes reed hij 9 sec dicht plus twee gevechten om vervolgens 5sec uit te lopen. En daarbij een band die beter presteerde dan de witte aan het eind van het leven van die band. En dan natuurlijk waarom Lec en Per niet dichterbij kwamen bij Hamilton.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mercedes was in de basis gewoon een stuk langzamer dan de Red Bull.
Iedere keer reed Max met gemak van hem weg.
Helemaal waardeloos was de tactiek overigens niet, want Leclerc op de medium kon itt Max Lewis niet meer voorbij.
De harde compound heeft op verschillende banen zowel positief als negatief verrast.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waarom zou je op Hamilton reageren als je snellere banden onder je auto hebt zitten die nog mee kunnen? Dan ga je toch nog even wat rondjes pakken of niet?
Dat stuk is mij dan niet duidelijk.
Mercedes trilt al bij de woorden 'track position'.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:41 schreef dop het volgende:
[..]
De harde compound heeft op verschillende banen zowel positief als negatief verrast.
Waarom risico nemen en mogelijk track positie opgeven.
Tijd voor een goede tweede rijder in de Red Bullquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:28 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ie dan volgend jaar wat minder vaak wint, die Schumacher tijd was vreselijk, toen ben ik gestopt met F1 kijken
De wing endplate levert geen veiligheidsrisico op, deze straffen gaan niet over het afbreken(dat gebeurt elke race wel) maar over het rondrijden met een onveilige auto.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja belachelijke straf. De wedstrijdleiding is zo inconsequent als maar kan. Geen pijl op te trekken wat dit betreft. Checo zn endplate vliegt er af met 300+, Alonso's spiegel hangt te bungelen. Geen van die gasten krijgt ook maar een opmerking, maar na gezeur Alonso opeens wel 30(!!!) seconden. Hoezo is dat een straf dan?
Eerder dit jaar: Magnussens vleugel op half 7, 2 rondjes later moest hij binnenkomen wegens 'onveilig'.
Wees consequent: doe het wel of niet.
Nyckquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tijd voor een goede tweede rijder in de Red Bull
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |