Ben jij nutz?quote:Op donderdag 15 december 2016 13:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dat is niets voor mij. Je zou 'ns beter na moeten denken.
Ging jij maar lekker naar afrikaquote:Op donderdag 15 december 2016 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien ook niet. Dat is iets wat jou niets aan gaat. Dan log je maar uit.
watquote:Op donderdag 15 december 2016 13:51 schreef Oberkullie het volgende:
Weet je wat krijg de $^$&&%&%& maar. Ik tief mezelf wel in de ban nadat ik dit topic heb gesloten. Jullie zoeken het maar uit.
ik wil geen aidsquote:Op donderdag 15 december 2016 13:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ging jij maar lekker naar afrika
UITZOEKEN UITZOEKUHHHH ALTIJD PRIJS BIJ OBERKULLIES PRIJZENPALEISquote:Op donderdag 15 december 2016 13:51 schreef Oberkullie het volgende:
Weet je wat krijg de $^$&&%&%& maar. Ik tief mezelf wel in de ban nadat ik dit topic heb gesloten. Jullie zoeken het maar uit.
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:51 schreef Oberkullie het volgende:
Past niet echt tussen al die professionals daar denk ik.quote:
Verklaar je nader...quote:Op donderdag 15 december 2016 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou Nutz eerder in 40+ of Memory Lane laten posten
Like whoquote:Op donderdag 15 december 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Past niet echt tussen al die professionals daar denk ik.
Je bent de droeftoeter van de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter van de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Geen idee, kom er nooit. Maar weet wel dat toen ik er wel eens kwam altijd dezelfde mensen posten.quote:
Deze was van tong80 toch?quote:Op donderdag 15 december 2016 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter van de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Pics van je navelquote:Op donderdag 15 december 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, kom er nooit. Maar weet wel dat toen ik er wel eens kwam altijd dezelfde mensen posten.
Doe maar gewoon nietquote:Op donderdag 15 december 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar moet ik nu mijn pics posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |