Denk het niet, Dietrich wilde ook geen minuut stilte, geen gedoe.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:02 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Denk dat ze het sober houden vanwege Dietrich, dus geen bukake voor Helmut
Daar stond Schumacher op. Die lag twee plekken voor Magnussen en is kansloos achteraan geëindigd. Dus tja, misschien moet Haas gewoon altijd voor de langzame strategie gaanquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat-ie had kunnen doen met een snelle strategie
Dat zou een goede prestatie zijn ja.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:59 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als hij de resterende races wint, verslaat hij Schumacher ook procentueel als het goed is. Schumacher had 13 uit 18, 72,2%. Als Verstappen 16 uit 22 haalt, is dat 72,7%. Zou echt een bizarre prestatie zijn.
gemistte kans, beetje champagne in z'n oog heeft ie toch geen last vanquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:02 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Denk dat ze het sober houden vanwege Dietrich, dus geen bukake voor Helmut
Het is een ontzettend leeg en nep gebaar, vooral wanneer je het iedere race zegt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: Je kan zeggen wat je wil. Maar dat Lewis de fans bedankt zouden er meer moeten doen.
Sow.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
gemistte kans, beetje champagne in z'n oog heeft ie toch geen last van
Ik kan er wel aan wennenquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:04 schreef RAVW het volgende:
Blijft het raar vinden dat Wilhelmus inde F1 Maar erg mooi wel
Ja.quote:
Uiteindelijk doe je het voor de fans. En dankzij de fans. Of je het nu wil of niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is een ontzettend leeg en nep gebaar, vooral wanneer je het iedere race zegt.
Na zes jaar begint het wel een heel klein beetje te wennen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:04 schreef RAVW het volgende:
Blijft het raar vinden dat Wilhelmus inde F1 Maar erg mooi wel
Want? Er zijn toch ook elke keer fans bij die een hoop geld betalen voor dat kaartje? Niet meer dan normaal om de fans te bedanken als ik eerlijk ben…quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is een ontzettend leeg en nep gebaar, vooral wanneer je het iedere race zegt.
Wat moet ie dan zeggen "of all of the fans in the world, you are the crappiest fans"?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja dat wel maar toch.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
Na zes jaar begint het wel een heel klein beetje te wennen.
Dacht ook gelijk he oudje denk je aan je hartquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Doe maar een beetje rustig met Helmut, die is ook 78.
Stijlvol dingquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:06 schreef DX11 het volgende:
Dacht dat die auto van Shaq was maar iedereen kan hem gewoon huren:
https://www.thebadillac.com/
Een showtek van de kijkshop.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Lekker nuttige rookmachine met die wind
79quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Doe maar een beetje rustig met Helmut, die is ook al 78.
waar en hoe laatquote:
Volgens mij is het gewoon bloedheet daar.quote:
Het was in ieder geval geen poeder wat eruit kwam.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
Marco spuit zoals je kan verwachten bij zo’n oude knar..
Nu op 404 bij Ziggo. Is al sinds 20.30 uur bezigquote:
Serieus?quote:
Ik heb 3.bokjes achter die kiezenquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb sinds 20:00 niks meer gedronken bedenk ik me nu
Max moet het record nog.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:09 schreef JohnBercow het volgende:
Zo. En de prijzen zijn binnen. Checo mag Mexico winnen
Wat mij betreft een uitzonderlijke prestatie. Ik zit totaal niet in het (even gechargeerd) "Hamilton is kut"- of "Verstappen zou nog kampioen in een Haas worden"-kamp (zoals je misschien wel weet). Maar als hij dat voor elkaar krijgt, is het mijns inziens niets anders dan exceptioneel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zou een goede prestatie zijn ja.
Nee. Record Max graagquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:09 schreef JohnBercow het volgende:
Zo. En de prijzen zijn binnen. Checo mag Mexico winnen
Hier gaat NFL aanquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Veel plezier dan, ik kijk de nabeschouwing en ga dan lekker slapen
Drogekatquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb sinds 20:00 niks meer gedronken bedenk ik me nu
Zo zie je meteen wie er echt trouw zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik post in mijn uppie in dat topic
Jij niet iigquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo zie je meteen wie er echt trouw zijn.
Zou hij doorgaan tot zijn dood of wil hij nog wel een keer van zijn pensioen gaan genieten?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Doe maar een beetje rustig met Helmut, die is ook al 78.
Dat doet uur al races.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:06 schreef trein2000 het volgende:
Mohamed banjert gewoon dwars door de ceremonie heen
het moet ook niet te wordenquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo zie je meteen wie er echt trouw zijn.
Je bent de droeftoeter van de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:
Die gaat gewoon door met doen wat die leuk vind... en geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zou hij doorgaan tot zijn dood of wil hij nog wel een keer van zijn pensioen gaan genieten?
sow!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter van de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Alles verder goed met jou?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter van de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Sow. Moest je ff wat kwijt?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Crewbash!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit is vast een meme.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Volgens mij was het simpelweg een kapotte wheelgun.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:13 schreef HiDiHo het volgende:
Toch moeten ze die pitstop maar eens analyseren
Zou even van fok wegblijven en afkoelenquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
nee, deze kende ik nog niet, de famfare welquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:14 schreef PS. het volgende:
Zijn jullie allemaal nog maar zo kort op FOK!
Nee, maar deze heb ik gemist, blijkbaar.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:14 schreef PS. het volgende:
Zijn jullie allemaal nog maar zo kort op FOK!
Meme, shhhquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou even van fok wegblijven en afkoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |