Gefeliciteerd Bien, wat leukquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:21 schreef Bienelientjee het volgende:
J sliep gelukkig prima, maar hij lag gisteravond natuurlijk pas om 10 uur te slapen!
Wij hadden vandaag onze privé scan (voor wie het hier nog niet weet, ik ben 6w5d zwanger van baby nummer 2) En toen laat ontbijt bij Ikea en rondje meubels kijken, want we waren toch in de buurt.
J had me toch een driftbui daar!![]()
Hij deed zichzelf zeer en huilde van de pijn, maar hij was volgens mij ook echt boos ofzo op zichzelf! Echt heel boos krijsen ook!
Wij waren DIE ouders in de Ikea, hahaha!
Ja, sinds 9,5 maand echt goed los. Daarvoor al een kleine maand lopend langs tafel en bankquote:Op maandag 7 november 2022 10:50 schreef Aure het volgende:
Welkom met je verse dreumes die al lang een dreumes isZe loopt al een flinke tijd toch?
Ja, niet normaalquote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef LauriLynne het volgende:
Jeejtje tgnd wat een snelle heb jij! Gefeliciteerd en welkom.
Oh jeequote:Op maandag 14 november 2022 07:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De eerste spooknacht is een feit
Beats me. Leek niet alsof ze ergens last van had, maar na een fles, schone luier en een paracetamol (verdeeld over 3 uur omdat we hoopten dat het ene zou werken) viel ze eindelijk weer op mij in slaap.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 november 2022 19:23 schreef Donna het volgende:
Afscheid van dit topic. Ik heb nu een peuter(puber).![]()
Ik heb geprobeerd thuis te werken met een kleine, maar ik vond het vreselijk. Zat enorm met mezelf in de knoop en voelde me aan alle kanten tekort schieten. En dan ook nog chago doen tegen kind omdat ik me niet kon concentreren. Nee thuiswerken met een klein kind doe ik nooit weer.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:43 schreef Mahra het volgende:
Werken jullie mannen een dagje thuis met de kleine? Of gewoon überhaupt een dag vrij met de kleine? \
Ik vraag dit omdat mijn man 1 keer per week vanuit huis werkt en dan de kleine thuis heeft. Hij klaagt er over en ik word er gek van.
Dan moet hij vrij nemen en niet proberen te werken. Thuiswerken met een kind jonger dan 8 is echt een farcequote:Op donderdag 17 november 2022 20:43 schreef Mahra het volgende:
Werken jullie mannen een dagje thuis met de kleine? Of gewoon überhaupt een dag vrij met de kleine? \
Ik vraag dit omdat mijn man 1 keer per week vanuit huis werkt en dan de kleine thuis heeft. Hij klaagt er over en ik word er gek van.
Thuiswerken met kleine is drama is onze ervaringquote:Op donderdag 17 november 2022 20:43 schreef Mahra het volgende:
Mijn man heeft 1 vrije doordeweekse dag met zoon (we werken allebei 4 dagen).quote:Op donderdag 17 november 2022 20:43 schreef Mahra het volgende:
Ze zag er superzoet uit hahahaquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn dreumes is altijd dwars.Ook al zag ze er lief en onschuldig uit op de babymeet, schijn bedriegt.
Nee, als ze niet wil, heb ik dat na vijf minuten al in de gaten. Dan probeer ik het tegen beter weten in nog een kwartier, maar dan is het ook klaar. Vaak lukt een tweede poging later wel, maar voor het middagslaapje zie ik dat niet meer zitten. Ik moet er ook bij blijven tot ze slaapt.
Ze wordt niet vervelender als ze kort/weinig slaapt. Het is vooral voor mezelf even een extra rustmoment of een mee-slaapmoment, want in de nacht zijn we dus ook nog een paar keer wakker.
Ik vrees dat we maar mee moeten...
Man en ik zijn allebei zelfstandig ondernemer en werken beiden vier dagen. Op de dag dat we thuis zijn werken we ook vrijwel niet, alleen misschien wat mail checken ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:43 schreef Mahra het volgende:
Voor het eerst! Hoe heb je al die tijd dan gedaan? Ik heb af en toe ook uitjes met vrienden, dan is man thuis met J. Anders kan ik nooit weg.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Heerlijk even een halve middag en avond geen kind of man om mij heen gehad. Drankje doen en uit eten met twee andere mama's! Had ik echt ff nodig!
En man was voor het eerst zo lang alleen met J, wat ook wel ff nodig was. Die zijn samen ook uit eten gegaan!![]()
Helaas niet thuis gekomen met een zoon die al lekker slaapt. Die kan ik nog steeds horen babbelen in de andere kamer! Zucht!
Klinkt heel zielig als ik dit typ, haha, maar ik had helaas tot kort geleden nog geen echte vrienden hier. Wel wat mensen die ik ken, maar niet waar ik mee op stap ga ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Voor het eerst! Hoe heb je al die tijd dan gedaan? Ik heb af en toe ook uitjes met vrienden, dan is man thuis met J. Anders kan ik nooit weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |