abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2022 @ 21:21:47 #51
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_206503507
J sliep gelukkig prima, maar hij lag gisteravond natuurlijk pas om 10 uur te slapen!

Wij hadden vandaag onze privé scan (voor wie het hier nog niet weet, ik ben 6w5d zwanger van baby nummer 2 O+ ) En toen laat ontbijt bij Ikea en rondje meubels kijken, want we waren toch in de buurt.

J had me toch een driftbui daar! :D _O- Hij deed zichzelf zeer en huilde van de pijn, maar hij was volgens mij ook echt boos ofzo op zichzelf! Echt heel boos krijsen ook! 8)7 Wij waren DIE ouders in de Ikea, hahaha!
pi_206526115
Mijn dreumes was buiten het zicht van papa op een keukenstoel geklommen en er vanaf gevallen, op haar wenkbrauw/wang. ;( Bult op haar wenkbrauw en dikke tranen een aantal minuten lang. Ik was nog niet thuis van werk.
Gelukkig huilde ze meteen toen ze gevallen was en is er verder niets geks geweest, alleen erg aanhankelijk en jengelig met neerzetten/wegleggen in bed. HAP nog even voor de zekerheid gebeld. Ze wordt nog wakker in de nacht, dus even kijken of ze dan ook normaal reageert, verder geen alarmerende dingen die ze hoorden.
pi_206526142
Ik ben wel 60 jaar ouder geworden toen mijn man mij appte over dat ze gevallen was op haar hoofd (nja, uiteindelijk ging haar lichaampje eerst en is de val nog wat gebroken en is ze niet head first op de grond gekomen). Ik wist dat dit ging gebeuren, maar als het dan toch gebeurt. 😬
pi_206526626
Gelukkig niks ergs aan de hand! Hier ook een headfirst vandaag :') dat was even flink huilen, maar ook wel weer snel over.

Geliciteerd Bien! Leuk hoor O+

Otis begint steeds meer te brabbelen en omdat hij een oudere broer heeft die helemaal dinogek is, leert hij dus ook nu al namen van dinosaurussen :')
Ze zijn nog te moeilijk om helemaal uit te spreken, een triceratops noemt hij tops, maar dat is dus wel te snappen :D ik vind het zo grappig. Als ik een dinosaurus noem dan weet hij ook de juiste aan te wijzen O+
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 22:08:34 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206526890
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 21:21 schreef Bienelientjee het volgende:
J sliep gelukkig prima, maar hij lag gisteravond natuurlijk pas om 10 uur te slapen!

Wij hadden vandaag onze privé scan (voor wie het hier nog niet weet, ik ben 6w5d zwanger van baby nummer 2 O+ ) En toen laat ontbijt bij Ikea en rondje meubels kijken, want we waren toch in de buurt.

J had me toch een driftbui daar! :D _O- Hij deed zichzelf zeer en huilde van de pijn, maar hij was volgens mij ook echt boos ofzo op zichzelf! Echt heel boos krijsen ook! 8)7 Wij waren DIE ouders in de Ikea, hahaha!
Gefeliciteerd Bien, wat leuk O+

Wel minder van de tantrum _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_206528834
Gefeliciteerd Bienelientje! Wat leuk!

Vorige week is mijn dreumes van de trap van een speeltoestel gevallen, bovenop het kindje van mijn vriendin. Dat was ook een gezellig moment haha. Gelukkig hadden ze beide niks.
pi_206530279
Mijn meisje is bijna 2. :o

Ze maakt steeds meer en langere zinnen. Ze probeert dan ook echt wat te vertellen over wat er gebeurt. Dan wacht ze even totdat ik haar woordjes herhaal, zodat ze weet of ik het snap, en vertelt ze verder. O+

Helaas slapen we ook allebei heel beroerd nu ze nieuwe kiezen krijgt.

Ze zit al weken met Lego oogjes te spelen en het is zo grappig om te zien hoe dat vordert. Eerst drukte ze op een grote plaat willekeurig wat oogjes vast. Ondertussen werkt ze een smal plankje van boven naar onder af, zoekt zelf oogjes uit de stukjesbak, en is begonnen met zwarte oogjes op een andere plaat, waar ze dan wel weer willekeurig op gaan. Zo dus:
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_206554180
Mijn mini dreumesje van nog net geen 13 maanden oud probeert zonder steun te gaan staan! Ik merk dat hij steeds stabieler wordt op zijn voetjes

Ik vind dit echt een heel leuke fase. Babytijd vond ik ook geweldig, maar dat hem nu zo zien opgroeien is echt leuk.

Hij heeft nog maar 2 tandjes ookal is hij al een jaar oud. Vanochtend zag ik het randje van een boventandje!
pi_206554350
Mijn kindje is twee en roept meestal keihard "OKEE". O+

En dat is even schakelen soms, als ik eigenlijk wat kribbig wat aan haar vraag. Wat voel ik me dan schuldig. :@
Gelukkig hoor ik mezelf ook heel vaak "okee" zeggen op allerlei verzoekjes. Het is leuk dat meegaande bij haar terug te zien, want bij mijn oudste zie ik het vaak juist niet. :')

Ze kletst me de oren van het hoofd. Zegt ze "bah" (blad), dan zeg ik "door de blaadjes" en vult zij weer aan "heen".
Steeds meer woorden probeert ze nu ook gewoon te zeggen zodra ze het hoort. Ze maakt daarin echt sprongen en maakt soms zinnen met drie woorden.

Haar leukste cadeau zijn de "rivierstenen" om op te stappen. Mooi vindt ze dat. O+

Geniet lekker van jullie dreumesen, tot bij de peuters. :W

Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_206555311
@PKM, wat een schatje O+ O+ O+
pi_206556830
Gefeliciteerd, PKM! Wat een leukerd. Succes/veel plezier met de peutertijd. :)

Ik vind deze fase ook echt leuk, Lily. Het is heel de dag heen en weer communicatie, echt heel tof. Ze wil dat een Toet Toet Auto aan gaat? Ze roept 'mama', ze pakt 'm op, komt 'm brengen en zegt, terwijl ze 'm geeft, 'aan?'. 🤩🥰 Als je dan vraagt of hij aan moet, gaat ze driftig knikken. Echt heel cute.
Ik denk dat wij nu wel richting de fase gaan tussen 2 slaapjes en 1 slaapje in. Vermoeiend, nu al.
  vrijdag 4 november 2022 @ 17:06:39 #62
318361 Bienelientjee
pi_206557257
Gefeliciteerd PKM!

Voelt altijd eng om weer langzaam afscheid te nemen van iedereen. Dat betekent dat de mijne ook al richting 2 gaat! Haha! Gelukkig nog drie maanden te gaan! Maar wat gaat de tijd toch snel!
  Moderator/colorchick vrijdag 4 november 2022 @ 17:08:24 #63
382129 crew  Donna
pi_206557274
Gefeliciteerd!!

w/
  maandag 7 november 2022 @ 09:45:33 #64
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_206587155
Hallo :W Ik meld mij met een nieuwe dreumes (al vindt ze zelf dat ze allang een dreumes is).
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_206587793
Welkom met je verse dreumes die al lang een dreumes is :D Ze loopt al een flinke tijd toch?
  maandag 7 november 2022 @ 11:23:53 #66
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_206588199
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:50 schreef Aure het volgende:
Welkom met je verse dreumes die al lang een dreumes is :D Ze loopt al een flinke tijd toch?
Ja, sinds 9,5 maand echt goed los. Daarvoor al een kleine maand lopend langs tafel en bank :Y
|| justdiggit.org ||
pi_206594126
Jeejtje tgnd wat een snelle heb jij! Gefeliciteerd en welkom.
  maandag 7 november 2022 @ 20:08:03 #68
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_206594483
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef LauriLynne het volgende:
Jeejtje tgnd wat een snelle heb jij! Gefeliciteerd en welkom.
Ja, niet normaal :')

Thanks O+
|| justdiggit.org ||
pi_206594999
Gefeliciteerd, TGND! Welkom bij de dreumesen. :)
pi_206595027
Mijn dreumes noemt alle grote (boerderij)dieren een koe. :D Behalve een paard, dat wordt wel consequent aangeduid als 'hieeee'.
Ze kan 'koe' wel echt feilloos uitspreken, is vrij knap (k initiaal is erg moeilijk voor kleintjes en wordt vaak een t).
  maandag 7 november 2022 @ 21:07:39 #71
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206595338
Oh ja, nu je het zegt. Onze dreumes kan al allerlei woorden zeggen, maar niks met een k. Maar wel super vloeiend 'George' (onze kat) wat me juist heel moeilijke klanken lijken :D
  maandag 14 november 2022 @ 07:42:43 #72
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_206669091
De eerste spooknacht is een feit :O
|| justdiggit.org ||
  maandag 14 november 2022 @ 07:56:04 #73
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_206669141
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2022 07:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De eerste spooknacht is een feit :O
Oh jee ;( wat was er aan de hand?
  maandag 14 november 2022 @ 08:49:43 #74
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_206669423
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 07:56 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Oh jee ;( wat was er aan de hand?
Beats me. Leek niet alsof ze ergens last van had, maar na een fles, schone luier en een paracetamol (verdeeld over 3 uur omdat we hoopten dat het ene zou werken) viel ze eindelijk weer op mij in slaap.
|| justdiggit.org ||
  Moderator/colorchick donderdag 17 november 2022 @ 19:23:02 #75
382129 crew  Donna
pi_206711666
Afscheid van dit topic. Ik heb nu een peuter(puber). :W :W
pi_206713308
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:23 schreef Donna het volgende:
Afscheid van dit topic. Ik heb nu een peuter(puber). :W :W
Gefeliciteerd!
pi_206713320
Werken jullie mannen een dagje thuis met de kleine? Of gewoon überhaupt een dag vrij met de kleine? \

Ik vraag dit omdat mijn man 1 keer per week vanuit huis werkt en dan de kleine thuis heeft. Hij klaagt er over en ik word er gek van.
pi_206713673
Mijn man werkt in principe op vrijdag een halve dag thuis. In de praktijk houd dat in dat hij op zijn reguliere werkdagen wat langer doorgaat en/of of in de avonden eens een paar uur werkt. Het langer werken is vooral in combinatie met thuiswerken op de dagen dat ik vrij ben relatief makkelijk te regelen. Morgen brengt hij eerst Bas naar de peuterspeelzaal, daarna gaat Anna al weer bijna naar bed en zij slaapt in de ochtend al snel 2,5-3 uur. Volgens onze agenda moet hij morgenochtend een paar uur werken, komt goed :). Zijn collega's zijn inmiddels ook wel gewend om zo af en toe elkaars kinderen in calls te zien verschijnen.
Maar als je structureel thuis moet werken terwijl je ook een dreumes rond hebt banjeren, dat is niet altijd heel handig weten wij uit de eerste lockdown periode. Werken gaat eigenlijk alleen lekker tijdens de slaapjes.
  Moderator/colorchick donderdag 17 november 2022 @ 21:19:15 #79
382129 crew  Donna
pi_206713734
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 20:43 schreef Mahra het volgende:
Werken jullie mannen een dagje thuis met de kleine? Of gewoon überhaupt een dag vrij met de kleine? \

Ik vraag dit omdat mijn man 1 keer per week vanuit huis werkt en dan de kleine thuis heeft. Hij klaagt er over en ik word er gek van.
Ik heb geprobeerd thuis te werken met een kleine, maar ik vond het vreselijk. Zat enorm met mezelf in de knoop en voelde me aan alle kanten tekort schieten. En dan ook nog chago doen tegen kind omdat ik me niet kon concentreren. Nee thuiswerken met een klein kind doe ik nooit weer.
  donderdag 17 november 2022 @ 21:22:41 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_206713773
quote:

Dan moet hij vrij nemen en niet proberen te werken. Thuiswerken met een kind jonger dan 8 is echt een farce :D

Mijn man en ik werken beiden 4 dagen in de week en hebben dus ook beiden 1 dag de kinderen alleen ;)
disclaimer
pi_206713814
Die van mij wil dat niet, maar hij werkt wel een dag thuis zodat hij de oudste kan ophalen van school (want BSO wachtlijsten yayyyyyyy echt ik weet niet waar in 010 je haar naar school gaat doen maar schrijf dr alvast in bij diverse bso's). En dan zet ie de oudste voor de tv en gaat hij verder werken :+
  vrijdag 18 november 2022 @ 05:11:43 #82
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_206715987
quote:

Thuiswerken met kleine is drama is onze ervaring :Y Gisteren nog moeten doen omdat ze koorts had/heeft en dus niet naar de opvang mocht.

Maar mijn vriend heeft vrijdags altijd zijn vrije dag met de kleine, en dat vindt hij wel chill O+
|| justdiggit.org ||
pi_206719756
Mijn man werkt fulltime, maar is altijd met F. op maandag (de gastouder werkt alleen op dinsdag en donderdag, mijn andere twee werkdagen). In de ochtend (buiten haar dutje om) komt hij inderdaad niet aan werk toe. Dan spelen ze samen en gaan ze naar de winkel. Als ze op bed ligt, doet hij de nodige mailtjes voor die dag. Eind van de ochtend gaat hij dan altijd naar mijn schoonmoeder met haar. Zij doet dan leuke dingen met F. en mijn man doet dan calls of ander 'dringend' werk.
Op overige dagen werkt hij inderdaad een half uurtje langer of hij werkt 1 avond in de week nog twee uurtjes. Het is zo goed te doen.
  vrijdag 18 november 2022 @ 14:10:47 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_206719915
Wij werken 3,5 dag (ik) en 4 dagen (mijn man). Dinsdag is papadag, woensdagmiddag en vrijdag zijn mamadag. In theorie onhandig, want ik verdien meer. Maar bij zijn nieuwe baan was 3,5 geen optie en mijn werk is veel stressvoller en ik vind 28 uur stress wel genoeg.

Wat wel 'oneerlijk' is, is dat hij op papadag tot half 3 alleen de jongste heeft. Op mijn maandagen heb ik beide kids. En straks ook nog zwemles. Dus mijn week is wat pittiger... Daar staat tegenover dat hij meer in het huishouden doet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 19 november 2022 @ 08:56:26 #85
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_206730427
Pfff, tandjesdrama hier. Donderdag en gisteren koorts maar sinds woensdag al helemaal uit haar hum. Vandaag gelukkig geen koorts meer maar ze heeft duidelijk last van iets. Een van de twee boven voortandjes is doorgekomen, hoop dat die ander snel volgt. Dit is echt niet te doen ;(
|| justdiggit.org ||
pi_206730468
quote:

Mijn man heeft 1 vrije doordeweekse dag met zoon (we werken allebei 4 dagen).
Thuiswerken met een kleine is onmogelijk, dus ik snap je man wel. Dat wil zeggen: als je thuis werkt zoals ik het definieer in mijn hoofd: gewoon hard en gefocust werken, niet met 1 arm werken en met 1 arm chillen of ff de kinderen van school halen. Of ff dat wasje draaien. Hard werken zoals ik in het ziekenhuis volledig gefocust werk.

Dat gaat niet als je tegelijk op een dreumes moet letten.

Mijn man werkt 3 dagen thuis en 1 dag op kantoor. Wij hebben voor al die 3 dagen opvang/oppas geregeld voor J zodat man ook echt kan werken. J is dan ook niet thuis. Hij heeft duidelijk minder output als J onder de tafel kruipt of zich optrekt aan zijn stoel en het toetsenbord probeert te pakken. Ookal ben ik dan thuis die alles voor J regelt.
pi_206737066
Mijn dreumes weigert steevast het middagslaapje nu thuis. Ze is bijna altijd vroeg wakker (5:30-6:00) en daarom hanteerde ik nog twee slaapjes. Nu is het een hele week al drama met de middagdutjes. Bij de gastouder weet ik het niet, zal het eens vragen deze week.

Ervaringen? Ze is net 15 maanden. Ik lees dat ze dan over kunnen op 1 dut in principe, maar dat vind ik moeilijk. Ze is altijd vroeg wakker en dan rond 9:00 uur/9:30 uur echt alweer moe. Gisteren en vanochtend kostte het ochtenddutje ook wat meer moeite.
We hebben al een paar keer 1 dut gehad (als ze juist laat wakker was, 7:30/8:00), maar dan maakt ze er ook geen 2/2,5 uur van als ze om 12:30 gaat slapen. Dan houdt het ook wel op bij 1,5 uur, meestal.

Lastigggggg.
pi_206737081
Oh, ter aanvulling: altijd al een moeizame slaper geweest. Nog nooit klok rond geslapen in de nacht zonder wakker te worden, we hebben per nacht nog twee of drie wakkermomenten. Altijd al relatief weinig geslapen voor haar leeftijd.
pi_206737690
Zou het erg zijn om erin mee te gaan en haar niet te laten slapen als ze niet wil? Of krijg je daarna een oververmoeide dwarse dreumes
pi_206737992
Mijn dreumes is altijd dwars. :D Ook al zag ze er lief en onschuldig uit op de babymeet, schijn bedriegt. :D

Nee, als ze niet wil, heb ik dat na vijf minuten al in de gaten. Dan probeer ik het tegen beter weten in nog een kwartier, maar dan is het ook klaar. Vaak lukt een tweede poging later wel, maar voor het middagslaapje zie ik dat niet meer zitten. Ik moet er ook bij blijven tot ze slaapt.
Ze wordt niet vervelender als ze kort/weinig slaapt. Het is vooral voor mezelf even een extra rustmoment of een mee-slaapmoment, want in de nacht zijn we dus ook nog een paar keer wakker.

Ik vrees dat we maar mee moeten...
pi_206738029
Of een moment dat ik de ontplofte bom van rondslingerende pannetjes, blokjes, vormpjes en boekjes weer even kan opruimen. :D
En dan komt ze weer terug na haar slaapje en dan is het vijf minuten later weer hetzelfde als dat het was. ;(
pi_206738287
Hahaha ik moet lachen om je Posts. Ik schuif alles af en toe gewoon een hoek in, alles door elkaar. En ik ruim 1x per dag op, s avonds als hij slaapt
pi_206738296
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 19:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn dreumes is altijd dwars. :D Ook al zag ze er lief en onschuldig uit op de babymeet, schijn bedriegt. :D

Nee, als ze niet wil, heb ik dat na vijf minuten al in de gaten. Dan probeer ik het tegen beter weten in nog een kwartier, maar dan is het ook klaar. Vaak lukt een tweede poging later wel, maar voor het middagslaapje zie ik dat niet meer zitten. Ik moet er ook bij blijven tot ze slaapt.
Ze wordt niet vervelender als ze kort/weinig slaapt. Het is vooral voor mezelf even een extra rustmoment of een mee-slaapmoment, want in de nacht zijn we dus ook nog een paar keer wakker.

Ik vrees dat we maar mee moeten...
Ze zag er superzoet uit hahaha
pi_206738357
Herkenbaar komkommerschijfje. Hier 2 slechte slapers die altijd weinig hebben geslapen. Als baby waren de slaapjes meestal max 45 minuten.
Rond 15 mnd bij de jongste naar 1 slaapje gegaan en dat is ook altijd maar een uur geweest ongeveer. Soms een kwartiertje langer, maar 1,5 uur of meer is op 1 hand te tellen geweest. Peuter nu zat altijd op 1 uur, maar de laatste dagen 45 minuten als ik geluk heb.
En ja ze wordt ook nog regelmatig wakker snachts. Ik heb het inmiddels kunnnen accepteren nu de bv er een paar maanden helemaal af is.

En idd werken met een kind thuis vind ik bijna bizar. Als het kind slaapt oke, maar dat hebben die van mij dus zo weinig gedaan dat ook dat nooit een optie is geweest.
pi_206738381
Thuiswerken met een kleine is écht niet te doen. Pas vanaf een jaar of 4-5 misschien, maar zelfs dan willen ze nog veel aandacht.
Protège moi de mes désirs.
pi_206738561
quote:

Man en ik zijn allebei zelfstandig ondernemer en werken beiden vier dagen. Op de dag dat we thuis zijn werken we ook vrijwel niet, alleen misschien wat mail checken ofzo.

@Komkommerschijfje: wat hier heel goed werkte was rond 15 maanden na 1 powernap (rond 9:30) en 1 middagdut. Die powernap begon als Max een half uur, later nog maar 20 minuten. Na een maand ofzo zijn we daar weer mee gestopt, toen kon ze echt op één dut over.
  zaterdag 19 november 2022 @ 21:18:44 #97
318361 Bienelientjee
pi_206739343
Heerlijk even een halve middag en avond geen kind of man om mij heen gehad. Drankje doen en uit eten met twee andere mama's! Had ik echt ff nodig!

En man was voor het eerst zo lang alleen met J, wat ook wel ff nodig was. Die zijn samen ook uit eten gegaan! :D

Helaas niet thuis gekomen met een zoon die al lekker slaapt. Die kan ik nog steeds horen babbelen in de andere kamer! Zucht!
pi_206739402
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 21:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Heerlijk even een halve middag en avond geen kind of man om mij heen gehad. Drankje doen en uit eten met twee andere mama's! Had ik echt ff nodig!

En man was voor het eerst zo lang alleen met J, wat ook wel ff nodig was. Die zijn samen ook uit eten gegaan! :D

Helaas niet thuis gekomen met een zoon die al lekker slaapt. Die kan ik nog steeds horen babbelen in de andere kamer! Zucht!
Voor het eerst! Hoe heb je al die tijd dan gedaan? Ik heb af en toe ook uitjes met vrienden, dan is man thuis met J. Anders kan ik nooit weg.
pi_206740260
Thanks voor de herkenning/tips, Nolita en Gogo. Ik zal eens kijken of de powernap helpt als overbrugging. Mijn ervaring is tot dusverre wel geweest dat ze 's middags heel moeilijk wil slapen als ze 's ochtends wakker is gemaakt. Sowieso is wakker maken een grote no go, mevrouw blijft dan echt even chagrijnig. Of even experimenteren met het ochtendslaapje steeds later gedurende een week of twee? Dat zie ik ook voorbij komen.
  zaterdag 19 november 2022 @ 22:19:45 #100
318361 Bienelientjee
pi_206740416
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 21:20 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Voor het eerst! Hoe heb je al die tijd dan gedaan? Ik heb af en toe ook uitjes met vrienden, dan is man thuis met J. Anders kan ik nooit weg.
Klinkt heel zielig als ik dit typ, haha, maar ik had helaas tot kort geleden nog geen echte vrienden hier. Wel wat mensen die ik ken, maar niet waar ik mee op stap ga ofzo.

Een paar maanden terug deze twee mama's leren kennen in een speeltuin. En we zijn nu bijna elke week wel eens samen met de kids. Vandaag voor het eerst zonder de kids op stap geweest!

Man is wel eens alleen geweest met J als ik mijn haar liet doen ofzo, maar nog niet eerder zo lang als vandaag! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')