Gefeliciteerd Bien, wat leukquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:21 schreef Bienelientjee het volgende:
J sliep gelukkig prima, maar hij lag gisteravond natuurlijk pas om 10 uur te slapen!
Wij hadden vandaag onze privé scan (voor wie het hier nog niet weet, ik ben 6w5d zwanger van baby nummer 2) En toen laat ontbijt bij Ikea en rondje meubels kijken, want we waren toch in de buurt.
J had me toch een driftbui daar!![]()
Hij deed zichzelf zeer en huilde van de pijn, maar hij was volgens mij ook echt boos ofzo op zichzelf! Echt heel boos krijsen ook!
Wij waren DIE ouders in de Ikea, hahaha!
Ja, sinds 9,5 maand echt goed los. Daarvoor al een kleine maand lopend langs tafel en bankquote:Op maandag 7 november 2022 10:50 schreef Aure het volgende:
Welkom met je verse dreumes die al lang een dreumes isZe loopt al een flinke tijd toch?
Ja, niet normaalquote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef LauriLynne het volgende:
Jeejtje tgnd wat een snelle heb jij! Gefeliciteerd en welkom.
Oh jeequote:Op maandag 14 november 2022 07:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De eerste spooknacht is een feit
Beats me. Leek niet alsof ze ergens last van had, maar na een fles, schone luier en een paracetamol (verdeeld over 3 uur omdat we hoopten dat het ene zou werken) viel ze eindelijk weer op mij in slaap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |