Geheel terecht, Cambuur was al een paar keer ontsnapt en deed zelf helemaal niks in de tweede helft, dus dit is genot.quote:
Gefeliciteerd maar weer!quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geheel terecht, Cambuur was al een paar keer ontsnapt, dus dit is genot.
Ja, ik vond dit ook wel vermakelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Was wel 1 van de eerst echt leuke wedstrijd om te zien dit seizoen.
Dat zou echt schandalig zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:29 schreef TLC het volgende:
En dadelijk weer thuis van Arsenal verliezen, exit Ruud
quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie het alleen niet gebeuren. Je bent toch wel in de kerk geweest vandaag Roland?
Huh feyenoord speelde toch gisteren tegen Fortunaquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:06 schreef Zipportal het volgende:
Een club uit Rotterdam wint van dé club van Noord-Holland.
Waarom zit jij het topic terug te lezen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Huh feyenoord speelde toch gisteren tegen Fortuna
Ajax is zelf lekker in vorm dit seizoen inderdaad zonder onrust inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die angst van ajacieden voor het zeer onstabiele psv is schattig.
Ze hebben de microfoon maar uitgezetquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:52 schreef Tagliano het volgende:
Ruud wil het in zijn analyse hebben over minuut 39-46
@:zipportal vindt dat leuk
Geschiedvervalsing.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:52 schreef Tagliano het volgende:
Ruud wil het in zijn analyse hebben over minuut 39-46
@:zipportal vindt dat leuk
Geblesseerdquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Paul
Waarom zit Dost op de bank?
Ik zat op mobiel eerst en nu op computer dus zit me mentions te lezen toen las ik jouw post boven op dezelfde pagina waar ik door iemand anders werd gementionedquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zit jij het topic terug te lezen?
Kan je normaal doen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:08 schreef Paul het volgende:
WAarom heeft hier niemand gejochen voor de 1-0 van Utrecht????????????
Omdat niemand hier voor Utreg is, Paultje m'n jong.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:08 schreef Paul het volgende:
WAarom heeft hier niemand gejochen voor de 1-0 van Utrecht????????????
nou maar dan nog, ongelooflijk, ook niet van ah jammer sparta staat achter ofzo. Kijken jullie nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat niemand hier voor Utreg is, Paultje m'n jong.
Alleen Feyenoord, Ajax en Psv zijn relevant.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:17 schreef Paul het volgende:
[..]
nou maar dan nog, ongelooflijk, ook niet van ah jammer parta staat achter ofzo. Kijken jullie niet
Een ekte voetbalfan kijkt alle eredivisiewedstrijdenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Alleen Feyenoord, Ajax en Psv zijn relevant.
Moet het wel op voetbal lijken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Een ekte voetbalfan kijkt alle eredivisiewedstrijden
Hallo Sparta staat heel hoogquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet het wel op voetbal lijken.
En Twente natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Alleen Feyenoord, Ajax en Psv zijn relevant.
Sorry Roland, ik zal jouw buitensporige kennis nooit meer in twijfel trekken.quote:
Ech welquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kijkt zelf geeneens dus.
Ben niet verrast.
Dit gelooft echt niemand meer, vanaf nu ben je een #FAKESUPPORTER.quote:
waarom zou ik niet kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit gelooft echt niemand meer, vanaf nu ben je een #FAKESUPPORTER.
Ik geloof nooit dat ze in Monaco net zoveel cocaïne gebruiken als in Volendam.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Volendam, het Monaco van Nederland.
Oke
Kan er in ieder geval teleurstellend weinig over vinden helaas maar wellicht weten die miljonairs het beter uit het nieuws te houden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ze in Monaco net zoveel cocaïne gebruiken als in Volendam.
Kwam je deze foto ook tegen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan er in ieder geval teleurstellend weinig over vinden helaas maar wellicht weten die miljonairs het beter uit het nieuws te houden.
Kwam daarentegen wel op wat dubieuze sites terecht waarna ik mijn onderzoek besloot te staken.
Of Volendammers veel drugs gebruikte hoefde ik geen diepgrondig onderzoek voor te doen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kwam je deze foto ook tegen?
[ afbeelding ]
Volendam - Heerenveen met commentaar van Leo Driessen. Wat een einde van het weekend!quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar slaat deze bizarre doeltrap van Heerenveen op ?
Je hoeft mijn gebrek aan leven er niet in te wrijvenquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volendam - Heerenveen met commentaar van Leo Driessen. Wat een einde van het weekend!
Ik kijk het zelf ook, mijn Lidl-vogels houden me op de been!quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoeft mijn gebrek aan leven er niet in te wrijven
Die staan mooi te shinen in mijn zicht. Overweeg een 85 inch tv aan te schaffen omdat de reiger toch een stukje scherm wegneemtquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk het zelf ook, mijn Lidl-vogels houden me op de been!
Ha, wat een loser ben je!quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoeft mijn gebrek aan leven er niet in te wrijven
https://youtube.com/c/Jrose11quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ha, wat een loser ben je!
Nu lig ik al de hele dag brak op bed speedruns te kijken van oude gameboy spelletjes dus ik doe het absoluut niet beter. Nog net de energie gevonden om wat eten te maken.
Mijn tv is nog niet eens de helft denk ik, maar nu heb ik gelukkig wel meer ruimte voor de Lidl-vogels.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die staan mooi te shinen in mijn zicht. Overweeg een 85 inch tv aan te schaffen omdat de reiger toch een stukje scherm wegneemt
Heb je Volendammertje/Urkertje gespeeld?quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ha, wat een loser ben je!
Nu lig ik al de hele dag brak op bed speedruns te kijken van oude gameboy spelletjes dus ik doe het absoluut niet beter. Nog net de energie gevonden om wat eten te maken.
Mijn tv is al relatief groot maar aangezien gas zo prijzig wordt heb ik besloten mijn huiskamer met apparatuur als een te grote tv en airfryer te verwarmen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn tv is nog niet eens de helft denk ik, maar nu heb ik gelukkig wel meer ruimte voor de Lidl-vogels.
Fijn dat ik niet de enige op de wereld ben die zen wordt van dit soort Pokémon filmpjes kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://youtube.com/c/Jrose11
Van deze man wordt je goed zen en valt binnen je huidige interesse
Ik gebruik mijn hersenen niet graag buiten werkuren om.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet de enige op de wereld ben die zen wordt van dit soort Pokémon filmpjes kijken.
Afgelopen week in het buitenland gewerkt, vrijdag naar zaterdag met een nachtbus naar huis gegaan om op tijd op een festival te zijn waar rijkelijk gesnoept werd. De vermoeidheid is intens ook al heb ik ook gewoon te weinig gegeten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je Volendammertje/Urkertje gespeeld?
quote:
En wij krijgen angstgegner RKC op bezoek, olé.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
komend weekend mijn cluppie uit tegen AZ, lastige
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:11 schreef T3hTommay het volgende:
Niemand, maar dan ook niemand heeft interesse in Heerenveen - Utrecht.
Jawel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:11 schreef T3hTommay het volgende:
Hahahaatjes 😁😁😁quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jawel.
Smerige kutoverwinning van Utrecht. Prachtige goals, dat wel.
Heerenveen gewoon veel te weinig rendement. Wel leuk aanvallend spel gezien, dus dat is positief. Na die 2e goal van Utrecht (die mag echt nooit vallen, slecht verdedigd) zag je gewoon dat ze mentaal geknakt waren.
Deze 3 punten zijn wel duur. Ga je aan het eind van seizoen nog wel aan terug denken.
watquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:11 schreef T3hTommay het volgende:
Dat ze het zo goed zouden doen had ik ook niet verwacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:afcniels Ik zie het somber in wat Sparta betreft.
Ik zit nog te kijken ook.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Emmen - Groningen, daar mist volgens mij ook niemand wat aan.
Jij hebt de hele dag toch al pokkeherrie in je hoofd?quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering wat een pokkeherrie in de Veste
Huhquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt de hele dag toch al pokkeherrie in je hoofd?
Allemaal piepjes ofzo.quote:
Heb geen tinnitusquote:
Mario Been wel.quote:
Oh, ik dacht dat dit ook een van de dingen was die jij had, hoe heette die van oorziekte bij jou dan?quote:
Hyperacusis.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit ook een van de dingen was die jij had, hoe heette die van oorziekte bij jou dan?
VAR begrijpt het best hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:12 schreef Zorro het volgende:
Als het afgekeurd wordt wegens buitenspel slaat het weer eens nergens op. Speler van NEC speelt de bal bewust dus dan is het geen buitenspel meer.
Wegens overtreding is zwaar overdreven maar nog te verdedigen.
Edit buitenspel dus.
VAR begrijpt het dus duidelijk weer eens niet.
Omdat ie het onterecht afkeurt? Of beschuldig je topscheids van Eijk (VAR van dienst) nu van partijdigheid?quote:
Onbewuste partijdigheid. Als je voor Ajax bent kijk je toch anders naar situaties als wanneer je voor PSV bent.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ie het onterecht afkeurt? Of beschuldig je topscheids van Eijk (VAR van dienst) nu van partijdigheid?
Want volgens de regels zou dit nooit buitenspel zijn.
Voor de duidelijkheid: Ik vind het een belachelijke regel. Meest extreem de goal van Lukaku op het EK ben ik nog niet vergeten. 20 meter buitenspel maar omdat iemand hem onderweg bewust aanraakt telt het. Belachelijk.
Maar het is wel de regel.
In dat geval ben ik het met je eens ja.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onbewuste partijdigheid. Als je voor Ajax bent kijk je toch anders naar situaties als wanneer je voor PSV bent.
Kijk maar hoe hij de scheids roept voor die pingel. Die kan je geven. Geen duidelijke fout dus. Verre van. Was het bij Ajax geweest had hij geen twijfel gehad hoor.
Dat is het probleem van de VAR: juist doordat je het keer op keer kan bekijken gaan persoonlijke voorkeuren onbewust een rol spelen.
Alweer gefeliciteerd, hij gaat lekker!quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Angstgegner hard verslagen, genot
NEC speelde dan ook als een natte caviaquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
Met Obispo en Teze de nul gehouden. Dat kan dus…
Wat hebben die cavia’s jou misdaan?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
NEC speelde dan ook als een natte cavia
Daar kan ik het volgens mijn begeleiding beter niet meer over hebben...quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat hebben die cavia’s jou misdaan?
Dikkequote:Op zondag 30 oktober 2022 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar kan ik het volgens mijn begeleiding beter niet meer over hebben...
Tja artikeltjes over hoe kut Cillessen scoren nu eenmaal prima.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het maar een rare hype. Dat; we zijn allemaal vanaf nu weer volledig tegen Cillessen en wat hij allemaal doet is ongelofelijk kut en laten wij ook ongelofelijk kut.
Want eerst vond iedereen hem geweldig sympathiek en zo'n fijne uitstraling hebben?quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het maar een rare hype. Dat; we zijn allemaal vanaf nu weer volledig tegen Cillessen en wat hij allemaal doet is ongelofelijk kut en laten wij ook ongelofelijk kut.
Dat is nu net het hele punt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Want eerst vond iedereen hem geweldig sympathiek en zo'n fijne uitstraling hebben?
Dus je punt is dat iedereen hem ongelooflijk kut vond en nu nog steeds vindt?quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is nu net het hele punt.
Dat iedere scheet die hij vandaag de dag laat breed opgepakt moet worden door alles en iedereen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus je punt is dat iedereen hem ongelooflijk kut vond en nu nog steeds vindt?
Dat is gewoon omdat hij nu weer in beeld is omdat hij hier speelt. En dat het mokergrappig is dat hij die arrogante zelfingenomen pleurisbakkes gewoon open blijft trekken terwijl hij bij fucking NEC onder de lat staat.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat iedere scheet die hij vandaag de dag laat breed opgepakt moet worden door alles en iedereen.
Terwijl er wezenlijks geen klote veranderd is. Het is een kut en blijft een kut.
Wel helaas de beste keeper van NL.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:16 schreef Tagliano het volgende:
Is hier wel eens gezegd dat Vitesse een probleem heeft
Zo nee dan wil ik graag de eerste zijn
We gaan Paulo Rink halen in de winterstopquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:21 schreef Tagliano het volgende:
Ik hoor graag van @:sked en @:yats hoe Vitesse dit om gaat draaien
Als die 0-1 niet valt speel je een heel andere wedstrijd!quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Net niet voor Vitesse. Dapper gestreden.
Die moest ik even googelenquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:25 schreef Sked het volgende:
[..]
We gaan Paulo Rink halen in de winterstop
@:Mani89
Ik ga ervan uit dat @yats dit helemaal aan de waardeloze scheidsrechter wijt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:21 schreef Tagliano het volgende:
Ik hoor graag van @:sked en @:yats hoe Vitesse dit om gaat draaien
Lijkt me dat de KNVB ook wel een rol speelt, als je voor een verloren wedstrijd ook punten zou krijgen had Vitesse nooit zo laag gestaanquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat @:Yats dit helemaal aan de waardeloze scheidsrechter wijt.
En dit blijft maar doorgaan, met normale scheidsrechters waren ze gewoon titelkandidaat geweest.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bizar dat Vitesse door de scheidsrechter met 0-4 thuis van Sparta verliest
Wij waren gewoon doorgegaan in een CL-poule met Napoli en Liverpool.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dit blijft maar doorgaan, met normale scheidsrechters waren ze gewoon titelkandidaat geweest.
Mensen doen hier lacherig over maar dat is echt een absolute legende en volksheld.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:25 schreef Sked het volgende:
[..]
We gaan Paulo Rink halen in de winterstop
@:Mani89
Komt omdat Yilmaz niet meedoet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
O ja, ook nog Fortuna - Emmen, heel apart dit ze dit niet Super Saturday noemen.
Dat is ook weer niet waar, Vitesse is alsnog &¤@##% slecht, maar de scheidsrechters dit seizoen maken het ze nog moeilijker.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dit blijft maar doorgaan, met normale scheidsrechters waren ze gewoon titelkandidaat geweest.
@Wereldgozer @Oriente jullie een idee met wat Gurney bedoelde met &¤@##%?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet waar, Vitesse is alsnog &¤@##% slecht, maar de scheidsrechters dit seizoen maken het ze nog moeilijker.
Das het leuke, dat mogen jullie zelf invullen!quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer @:oriente jullie een idee met wat Gurney bedoelde met &¤@##%?
We gaan nu naar de commands. @Wereldgozerquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Carcinogeenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2k denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Prie prie prie priequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We gaan nu naar de commands. @:Wereldgozer
quote:Op zaterdag 5 november 2022 22:30 schreef RipCity het volgende:
‘Ernstige bedreigingen’ voor Paulos Abraham, FC Groningen stelt Zweed niet meer op
https://www.ad.nl/nederla(...)et-meer-op~af29e4cc/
Lekker in hutje op de hei zetten met die pauper hond
OnHANDige typefout welquote:Abraham kwam deze week in het nieuws, omdat zijn hond een andere hond had doodgebeten. Buurtbewoners zouden doodsbenauwd zijn voor de hand van de linksbuiten, zo meldde RTV Noord.
Hij is wel donker dus misschien ook grote handen?quote:
Aso tokkiequote:Op zaterdag 5 november 2022 22:30 schreef RipCity het volgende:
‘Ernstige bedreigingen’ voor Paulos Abraham, FC Groningen stelt Zweed niet meer op
https://www.ad.nl/nederla(...)et-meer-op~af29e4cc/
Lekker in hutje op de hei zetten met die pauper hond
https://www.rtvnoord.nl/n(...)voelen-zich-onveiligquote:Wat ik nog het ergste van alles vond, was dat de vriendin van Abraham niet wilde dat we de politie zouden inschakelen. Ons hondje was dood en mijn zusje van 17 stond er op een gegeven moment alleen bij. De vriendin van Abraham heeft toen gezegd: ‘Bel alsjeblieft niemand: dan geven we je geld'. Tegen een kind van 17. Ik ben er nog steeds boos om.'
'De hond is na het incident opgenomen in het register voor gevaarlijke honden', zegt woordvoerder Onno Molenaar van de gemeente Groningen. 'Er zijn met de eigenaar duidelijke afspraken gemaakt. Daarnaast is er een muilkorf- en aanlijnplicht opgelegd.'
De American Stafford moet daardoor buiten altijd aangelijnd en gemuilkorfd zijn. Maar Abraham en zijn vriendin zouden zich daar regelmatig niet aan houden.
Colin Zhu: 'Het is maar wanneer ze er zin in hebben. Als het 's avonds wat later is, laten ze hem gewoon lopen zonder korf. Dat heb ik gezien omdat ik vaak wat later vrij ben.' Dit bevestigt een medebewoner die zegt dat hij Abraham afgelopen zaterdagavond met zijn hond zonder korf zag lopen.
Beest bijt een ander hondje dood, blijkbaar is de hele buurt er bang voor en hij wordt niet eens weggehaald? Wtfquote:Op zaterdag 5 november 2022 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aso tokkie
[..]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)voelen-zich-onveilig
Verplicht muilkorf. Voor weghalen moeten de mensen eerst meer bewijs verzamelen zegt de meneer van de gemeente. Dat muilkorf omdoen heeft hij en/of z'n vriendin blijkbaar schijt aan op momenten. Mensen zijn bang dat hij kleine kinderen iets aandoet. Niet zo vreemd dat er bedreigingen komen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beest bijt een ander hondje dood, blijkbaar is de hele buurt er bang voor en hij wordt niet eens weggehaald? WtfÉén zo’n incident is al genoeg wat mij betreft.
Muizen -> hontenquote:Op zondag 6 november 2022 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die hond dacht gewoon dat ie een muis dood beet, niets aan de hand.
Dit klopt nietquote:
Wes en Mo ook vastquote:Op zondag 6 november 2022 12:15 schreef Paul het volgende:
Leo Oldenburger: veel Utrechtfans zitten aan het bier en patat
Hij is 4x geciteerdquote:Op zondag 6 november 2022 12:30 schreef Zipportal het volgende:
De post van Mexicanobakker bloedt dood.
Tegenwoordig is dat heel wat op FOK!quote:
Overhypte coach.quote:Op zondag 6 november 2022 12:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Het beste wat Sparta ooit is overkomen moet toch wel het vertrek van Fraser zijn geweest.
Druk bezig met het bestormen van de bestuurskamer.quote:
dat is gronings publiek, uitvak is aardig volquote:Op zondag 6 november 2022 12:58 schreef Zipportal het volgende:
Het Utrecht publiek met bier en patat begint opeens hard te zingen/schreeuwen.
Dan is er wat aan de hand.
De Utrecht fans hadden ook biertjes.quote:Op zondag 6 november 2022 13:02 schreef Paul het volgende:
[..]
dat is gronings publiek, uitvak is aardig vol
Er wordt over 1 minuut gestaakt, kwartiertje afkoeling.quote:Op zondag 6 november 2022 13:03 schreef Paul het volgende:
Alle boeren zijn homo wordt er gezongen. STAKEN
Hopelijk beter stadion dan de Goffert.quote:Op zondag 6 november 2022 13:04 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
KIJK @:ZIPPORTAL redelijk drukkies
de Galgenwaard is nog niet zo oud, je moet weten ons vorige stadion werd letterlijk gesloopt door de supportersquote:Op zondag 6 november 2022 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk beter stadion dan de Goffert.
Ben ik de enige die Aaron Carter een irritant over het paard getild hoerenjong vond? Of mag je dat niet meer vinden nu hij dood is?????????? #dtvquote:Op zondag 6 november 2022 13:09 schreef Zipportal het volgende:
Nieuw album van Aaron Carter verschijnt een dag na zijn overlijden
https://www.nu.nl/muziek/(...)zijn-overlijden.html
Aaron is alleen doodgegaan om meer albums te kunnen verkopen. @:Slobeend @:de_kraam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |