Geheel terecht, Cambuur was al een paar keer ontsnapt en deed zelf helemaal niks in de tweede helft, dus dit is genot.quote:
Gefeliciteerd maar weer!quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geheel terecht, Cambuur was al een paar keer ontsnapt, dus dit is genot.
Ja, ik vond dit ook wel vermakelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Was wel 1 van de eerst echt leuke wedstrijd om te zien dit seizoen.
Dat zou echt schandalig zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:29 schreef TLC het volgende:
En dadelijk weer thuis van Arsenal verliezen, exit Ruud
quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie het alleen niet gebeuren. Je bent toch wel in de kerk geweest vandaag Roland?
Huh feyenoord speelde toch gisteren tegen Fortunaquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:06 schreef Zipportal het volgende:
Een club uit Rotterdam wint van dé club van Noord-Holland.
Waarom zit jij het topic terug te lezen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Huh feyenoord speelde toch gisteren tegen Fortuna
Ajax is zelf lekker in vorm dit seizoen inderdaad zonder onrust inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die angst van ajacieden voor het zeer onstabiele psv is schattig.
Ze hebben de microfoon maar uitgezetquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:52 schreef Tagliano het volgende:
Ruud wil het in zijn analyse hebben over minuut 39-46
@:zipportal vindt dat leuk
Geschiedvervalsing.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:52 schreef Tagliano het volgende:
Ruud wil het in zijn analyse hebben over minuut 39-46
@:zipportal vindt dat leuk
Geblesseerdquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Paul
Waarom zit Dost op de bank?
Ik zat op mobiel eerst en nu op computer dus zit me mentions te lezen toen las ik jouw post boven op dezelfde pagina waar ik door iemand anders werd gementionedquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zit jij het topic terug te lezen?
Kan je normaal doen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:08 schreef Paul het volgende:
WAarom heeft hier niemand gejochen voor de 1-0 van Utrecht????????????
Omdat niemand hier voor Utreg is, Paultje m'n jong.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:08 schreef Paul het volgende:
WAarom heeft hier niemand gejochen voor de 1-0 van Utrecht????????????
nou maar dan nog, ongelooflijk, ook niet van ah jammer sparta staat achter ofzo. Kijken jullie nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat niemand hier voor Utreg is, Paultje m'n jong.
Alleen Feyenoord, Ajax en Psv zijn relevant.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:17 schreef Paul het volgende:
[..]
nou maar dan nog, ongelooflijk, ook niet van ah jammer parta staat achter ofzo. Kijken jullie niet
Een ekte voetbalfan kijkt alle eredivisiewedstrijdenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Alleen Feyenoord, Ajax en Psv zijn relevant.
Moet het wel op voetbal lijken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Een ekte voetbalfan kijkt alle eredivisiewedstrijden
Hallo Sparta staat heel hoogquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet het wel op voetbal lijken.
En Twente natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Alleen Feyenoord, Ajax en Psv zijn relevant.
Sorry Roland, ik zal jouw buitensporige kennis nooit meer in twijfel trekken.quote:
Ech welquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kijkt zelf geeneens dus.
Ben niet verrast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |