5 kilo afvallen in decemberquote:Op maandag 2 januari 2023 07:58 schreef SilverEyes het volgende:
Ik meld me ook, weer. Nog steeds veel en veel te zwaar.
Stap 1 is mijn fitbit eruit gooien. Ik kan er niet normaal mee omgaan zonder obsessief te worden. Al wel 5 kilo afgevallen in december
Hehe dat is het voordeel van echt fors overgewicht hebben, elke dag een wandeling en 20 van de 30 dagen letten op wat je eet is dan Al voldoendequote:Op maandag 2 januari 2023 08:02 schreef SQ het volgende:
[..]
5 kilo afvallen in decembergoed hoor!
Ik ben denk ik 5 kilo aangekomen in december
Ja dat is wel zo. Nou, wel fijn dat je die iig al kwijt bent!quote:Op maandag 2 januari 2023 08:10 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Hehe dat is het voordeel van echt fors overgewicht hebben, elke dag een wandeling en 20 van de 30 dagen letten op wat je eet is dan Al voldoende
QFTquote:Op maandag 2 januari 2023 07:31 schreef SQ het volgende:
Zo dat was potverdorie weer een interessante weigh-in
Goed, streep er door en vooruit gaan. Het voordeel is dat ik nu lekker veel kan afvallen de komende weken#omdenken
Ik reken het goedquote:Op maandag 2 januari 2023 10:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik had me voorgenomen om vorige week wel gewoon te sporten (zou twee keer sportschool en één keer powerwalking zijn geweest), maar dat is er niet van gekomen
Ter vedediding voer ik dan maar aan dat ik het echt heel druk heb gehad, want ik werkte gewoon en moest ook op een aantal sociale dingen aantreden waar allerlei mensen vrij waren. Dus ik moest wel heel veel in heel weinig tijd proppen.
Goed excuus, toch?
Ik was vanmorgen al 3 kg lichter dan gisterochtendquote:Op maandag 2 januari 2023 07:31 schreef SQ het volgende:
Zo dat was potverdorie weer een interessante weigh-in
Goed, streep er door en vooruit gaan. Het voordeel is dat ik nu lekker veel kan afvallen de komende weken#omdenken
Held.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:11 schreef Lonaa het volgende:
Statistiekjes:
Trainingsdagen in 2022: 183
Rustdagen: 182
Kilo's eraf: 8-ish
Wauw!quote:Op maandag 2 januari 2023 17:11 schreef Lonaa het volgende:
Statistiekjes:
Ik vind het oprecht heel knap dat je het sporten zo consequent volhoudt.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:11 schreef Lonaa het volgende:
Statistiekjes:
Het zit inmiddels zo ingebakken in m'n leven. De community is ook mooi en ik heb het echt nodig als uitlaatklep/voor mental healthquote:Op maandag 2 januari 2023 19:13 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht heel knap dat je het sporten zo consequent volhoudt.
Ik lees al meer dan 10 jaar mee (en ben zelf dus ook al meer dan 10 jaar aan het kloten met m'n gewicht), en ik vind het zo knap van je dat je zoveel bent afgevallen én het er vervolgens ook afhoudt. Echt, petje af!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:16 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga gewoon verder zoals ik al jaren aan het doen ben. Maar voor de vorm 2022 in statistieken:
Januari +- 85 kilo ofzo, want baby van net 9 maanden en nog aan de zwangerschapskilo's bezig.
eind december met 'gewoon normaal doen', zonder gekke dieeten, vasten, strikte regeltjes, extreem veel sporten of ander gedoe, met 1-2 x per week een half uurtje hardlopen: 74 kilo.
Conclusie: ik ben weer op gewicht en blijf gewoon normaal doen.
Wat lief van jequote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:56 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik lees al meer dan 10 jaar mee (en ben zelf dus ook al meer dan 10 jaar aan het kloten met m'n gewicht), en ik vind het zo knap van je dat je zoveel bent afgevallen én het er vervolgens ook afhoudt. Echt, petje af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |