abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2023 @ 11:52:58 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207495543
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:12 schreef SQ het volgende:
Nee ik heb maar een bmi van 32 dus ik ben niet écht dik :P
Laten we daar geen wedstrijd van maken, er moet toch altijd 1 dikste zijn en 1 dunste, daar komen we niet onderuit _O-
Fair enough, maar soms steekt het. :@
Die domme gedachtegang 'wat zullen ze dan wel niet van mij denken' terwijl jullie vast (denk ik dan) helemaal niks van mij denken, behalve dan 'moet zij weten'. :@
  Moderator/colorchick dinsdag 10 januari 2023 @ 12:08:40 #296
382129 crew  Donna
pi_207495784
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:12 schreef SQ het volgende:
Nee ik heb maar een bmi van 32 dus ik ben niet écht dik :P
Laten we daar geen wedstrijd van maken, er moet toch altijd 1 dikste zijn en 1 dunste, daar komen we niet onderuit _O-
Dikheidsboks. w/

Begin je met waterdrinken, goed voor je huid en zulks, ineens allemaal pukkels in m'n gezicht. Lekker dan.
Ik hou mezelf maar voor dat de afvalstoffen afgevoerd worden. Positive thinking.
  dinsdag 10 januari 2023 @ 12:10:48 #297
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_207495814
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:52 schreef SQ het volgende:

[..]
klinkt wel als een prima vreetbui O+

Ik heb toast met gerookte zalm want die lag nog in de koelkast O+

O: 2 boterhammen kipfilet en 2 koffie met suiker
L: 3 toast met gerookte zalm :9
T: 3 mandarijnen
D: Pasta met rode saus (uit 'n potje :6 ) en gehakt, courgette en champignons
En dan was ik de warme chocolademelk van Starbucks nog vergeten ook. _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:52 schreef BE het volgende:

[..]
Die domme gedachtegang 'wat zullen ze dan wel niet van mij denken' terwijl jullie vast (denk ik dan) helemaal niks van mij denken, behalve dan 'moet zij weten'. :@
Dikgedrukte klopt wel ja. :P Ik vind het een fijn topic om in mee te lezen, omdat het een realistisch beeld geeft van afvallen met alle mee- en tegenvallers die je kan bedenken, maar wat "de rest" van de posters precies weegt en wat hun doelen zijn, is niet aan mij om een oordeel over te hebben. Dat voegt voor mezelf ook niets toe, die energie steek ik liever in m'n eigen relatie met eten en beweging. Of, als ik denk een aardige tip te hebben of een ervaring die wat toevoegt, die te delen in het topic. En uiteraard meejuichen als het goed gaat. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_207496043
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:52 schreef BE het volgende:

[..]
:D
Wat ik van je denk ligt aan wat en hoe je schrijft, niet aan je bmi. Waarom zou dat überhaupt relevant zijn voor een karakterbepaling?
Kijk, als je nooit lollig kunt doen over seks, dan hebben we het ergens over, maar iets triviaals als bmi? Dat gaat alleen jezelf aan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 13:01:11 #299
5428 crew  miss_sly
pi_207496465
Ik denk van niemand iets mbt bmi of gewicht. Het is toch voor iedereen de eigen strijd. Dat is immers wat we hier delen.

Mijn bmi is niet heel hoog (27 denk ik), maar ik ben niet heel groot, dus ik ben een klein propje op redelijk slanke benen met een te dikke buik en te dikke bovenarmen. En brede schouders, waar ik nooit iets aan zal kunnen veranderen, dus dat vierkante krijg ik nooit weg :')

Maar ik heb vanochten wel weer heel erg lekker gesport, alles met een beetje meer gewicht en mijn nieuwe legging van Stronger zit echt heel erg lekker O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207496850
Die brede schouders heb ik ook, gecombineerd met een hoge borstinplant, dus het oogt zo lekker massief
pi_207496857
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 13:01 schreef miss_sly het volgende:
mijn nieuwe legging van Stronger zit echt heel erg lekker O+
Woorden die ik nog nooit zei.
Ik moet dat merk misschien eens proberen..?
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')