Neem ik vanaf volgend seizoen. Ben helemaal klaar met die geldklopperij van Viaplayquote:
Die ze vervolgens laten vliegenquote:
Toto Wolff praktijken van Chevy.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze zeiden helemaal NIET wat Chevy beweert.
Ik denk er ook sterk over dat te gaan doen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Neem ik vanaf volgend seizoen. Ben helemaal klaar met die geldklopperij van Viaplay
Chevy Wolff/Toto Caprice.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:29 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Toto Wolff praktijken van Chevy.
Verklaar je nader vrouwmens!quote:
Zeker als je alleen F1 kijkt, slaat Viaplay echt nergens op. Beeldkwaliteit is minder, je kunt geen oude wedstrijden terugkijken, je hebt geen meerdere camerastandpunten en commentaren en dan is het nog duurder ook.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk er ook sterk over dat te gaan doen.
Wordt wat naast Ocon dan, twee Fransen die niet heel goed met elkaar overweg kunnen meen ikquote:
Kan nog wel eens vuurwerk op gaan leveren jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wordt wat naast Ocon dan, twee Fransen die niet heel goed met elkaar overweg kunnen meen ik
Ja ik ken 'm, maar ik kan het niet rijmen met RedBullquote:
Ergens, in het talent van Maxquote:
Morgen bij de start wat minderquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:33 schreef Mano_ het volgende:
Poh wat zitten LEC en VER dicht bij elkaar
Geruchten? Heb het even gemist.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Had niet verwacht dat Ricciardo terug zou willen naar Red Bull.
Blikje - zakje - associatie - laatquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik ken 'm, maar ik kan het niet rijmen met RedBullAl weet ik dat je in sommige landen ook je melk of frisdrank haalt in een plastic zákje
Stelletje neanderthalers
Ik zie Leclerc wel naar voren komen eigenlijk. Ben vooral benieuwd hoe die motor zich houdt.quote:
In het rubber?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik probeer ook dagelijks temperatuur te ontwikkelen trouwens
Bron?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Had niet verwacht dat Ricciardo terug zou willen naar Red Bull.
Dat is wel een walk of shame, maar andere kant wel goed dat die dan ook denkt "fuck it".quote:
Waarom moeten ze altijd zo excentriek doenquote:
Moet ie niet bij zijn mattie Lewis garage box zittenquote:
Het was z'n grote droom om altijd al te ervaren hoe het is om WDC te zijn, dus cremeren ze hem, maken een oplosdrankje, en in Mexico mag Max hem voor de race even opdrinken.quote:
Scheelt toch weer een kiloquote:
Test-rijder.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als vervanger voor DC z'n promo runs dan neem ik aan.
Heavy shit.quote:
Ik zie het door de vingersquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Blikje - zakje - associatie - laat
Ananas op pizzaquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Met ananas, gewoon om de Italianen te fucken.
Niet alleen de Italianen. Wat is dat voor waanzin?!quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Met ananas, gewoon om de Italianen te fucken.
Weer wat anders dan sandbaggenquote:
Ja zag gelukkig pit staan laterquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Scrubben denk ik.
Oh nu staat er weer P
Kun je nagaan hoe goed Verstappen is.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
De British boys allebei boven Perez
Jep.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hoeveel plaatsen gridstraf krijgt Leclerc, 10?
Nee, Zhou.quote:
Komt toch wat minder over zonder capsquote:
Is dat bij 1080p of 4k?quote:
Toen hij voor McLaren koos, was het onwaarschijnlijk dat hij voor Alpine zou rijden. Die wilden hem juist bij Williams stallen. Dan zou ik ook voor McLaren kiezen als die kans er is.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:43 schreef Tijn het volgende:
Die McLaren is echt een auto van niks, he. Onbegrijpelijk dat Piastri daar liever rijdt dan bij Alpine.
ZIEDEND VIESMAD.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Komt toch wat minder over zonder caps
Wederom bewijs dat de meeste problemen zichzelf oplossen als je maar lang genoeg niks doetquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen hij voor McLaren koos, was het onwaarschijnlijk dat hij voor Alpine zou rijden. Die wilden hem juist bij Williams stallen. Dan zou ik ook voor McLaren kiezen als die kans er is.
Heeft liever een Mclaren als auto vd de zaak dan een Megane RSquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:43 schreef Tijn het volgende:
Die McLaren is echt een auto van niks, he. Onbegrijpelijk dat Piastri daar liever rijdt dan bij Alpine.
Had 'ie niet bij hun al getekend omdat 'ie toch verwachtte dat Alpine hem aan het lijntje zou houden en niet een stoeltje geven omdat ome Alonso zou blijven... die had net als Piastri andere plannen dan Alpine...quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:43 schreef Tijn het volgende:
Furieus!quote:
320p is wel een aparte kwaliteit, die heb ik nietquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:46 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Heeft liever een Mclaren als auto vd de zaak dan een Megane RS Alpine a110
Mijn beeld ziet er dan verdomd goed uit voor 320pquote:
Aarslikkers.quote:
Die drugs moet wel heel goed zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:48 schreef Evenstar het volgende:
Oh bij F1TV zijn ze alweer aan het dromen over een overwinning van Mercedes morgen
FURIEUS VAN WOEDE GODVERDOMME!quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
CAPSLOCK!
Anders werkt het niet
Mijne ookquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mijn beeld ziet er dan verdomd goed uit voor 320p
Ben jij het ooit met hem oneens?quote:
Leuk joh, wéér een vermist kind waarvan de politie denkt dat het in levensgevaar isquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo te zien is Amber Alert vandaag.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
FURIEUS VAN WOEDE GODVERDOMME!
Zo dan
Regelmatigquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben jij het ooit met hem oneens?
Kind is alweer gevonden dus het mag.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk joh, wéér een vermist kind waarvan de politie denkt dat het in levensgevaar is
Upscale van je videokaart.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mijn beeld ziet er dan verdomd goed uit voor 320p
Oude wel, nieuwe niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die echt nog nooit een Alpine productie wagen in het straatbeeld heeft gezien?
Aan wie verkopen ze die auto's wel?
De kans dat je er een tegenkomt is ook wel erg klein, want ze hebben er maar 2659 van verkocht vorig jaar. Wereldwijd.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die echt nog nooit een Alpine productie wagen in het straatbeeld heeft gezien?
Dat had ik gemist. Gelukkig maarquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Kind is alweer gevonden dus het mag.
Ik ook! Gelukkig maar.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had ik gemist. Gelukkig maar
Ik wel. Een elektrische auto was dat.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:
Fijn om te weten dat Renault van mening is dat dat een Formule 1 team rechtvaardigt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kans dat je er een tegenkomt is ook wel erg klein, want ze hebben er maar 2659 van verkocht vorig jaar. Wereldwijd.
Ja valt tegenquote:
Is waar toch?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
HAMILTON GOES AHEAD OF MAX VERSTAPPEN!!!!!!
Aldus Sky
Hebben die ook even plezier.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:54 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
HAMILTON GOES AHEAD OF MAX VERSTAPPEN!!!!!!
Aldus Sky
Carlos schrikt er nog steeds regelmatig van wakker 's nachts.quote:
Feeling Hot Hot Hot...quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Carloz schrikt er nog steeds regelmatig van wakker 's nachts.
Hopelijk zo weer in beeld als Max pole pakt...quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die RB nerd ernaast voelt zich duidelijk niet op zijn gemak.
Die jampotten spiegelen precies goed voor 'mquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die RB nerd ernaast voelt zich duidelijk niet op zijn gemak.
Crofty praat gewoon n beetje hardquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is waar toch?
En hij schreeuwde dat helemaal niet
De Gendarmerie heeft ze, waars omdat verder niemand ze wiltquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Doe nu maar een goeie dan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:57 schreef El_Thijs het volgende:
Max zegt al dat ie zijn lap verneukt had.
Hopen we allemaal op!quote:
26,0 in sector 1 is te traagquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:57 schreef El_Thijs het volgende:
Max zegt al dat ie zijn lap verneukt had.
De zware keutel eruit, het eten lag al wat zwaar op de maag.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:55 schreef Gehrman het volgende:
Leclerc wel een stuk sneller nadat hij naar de wc is geweest.
Kap eens met die act..quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus. Ik geniet echt van F1TV. Zulke belachelijk goede kwaliteit
Nou, op naar de laatste run
George top 3 alsjeblieft!
Gohquote:
Mexicanen zijn verslaafd aan suiker.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Mexicanen zijn echt allemaal viesdik daar.
Taco Bellquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Mexicanen zijn echt allemaal viesdik daar.
Teveel last van de lactose door alle gratis pizza's bij Ferrariquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De zware keutel eruit, het eten lag al wat zwaar op de maag.
helaaschquote:
En 2 gratis posities.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:02 schreef tripel7 het volgende:
Britten woedend, weer niet op de eerste rij, ondanks al het gehype van sky
Racepace vs kwali pace, morgen 5 pitstops voor Sainz omdat die dingen banden eten als een mallequote:
Jaquote:
Niet waar. Dat was tov de eerste tijd van Leclerc.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Max stond na sector 2 -0.4 op P1
Dat was denk ten opzichte van Charles z'n eerste tijd.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Max stond na sector 2 -0.4 op P1
VER is gewoon niet echt een kwalificatiebeest.quote:
Ja en Ferrari tactics, maar foutje van Max?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:03 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Racepace vs kwali pace, morgen 5 pitstops voor Sainz omdat die dingen banden eten als een malle
Oké, maar Lec was maar een paar hondersten sneller dan de eerste P1 tijd of heb ik het verkeerd?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet waar. Dat was tov de eerste tijd van Leclerc.
De banden haalden het einde van het rondje niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja en Ferrari tactics, maar foutje van Max?
Hmm weet het niet hoor. Lewis kan Max niet bijbenen en Sainz is ook niet echt een held in verdedigen, dus Max rijdt gewoon weg morgen denk ik.quote:
Wat vind je er geil aan?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:04 schreef ondeugend het volgende:
Haha Karel klerk
Die overigens woest aantrekkelijk is
Uuhh, nee..quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:04 schreef ondeugend het volgende:
Haha Karel klerk
Die overigens woest aantrekkelijk is
Plausibelquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De banden haalden het einde van het rondje niet.
Helaas. Zegt de man die pretendeert best voor VER te zijn, maar in elke post direct of indirect laat zien te hopen dat het misgaat.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max gaat morgen meteen aan de leiding helaas na bocht 1.
Is wel een goeie voor die ene actrice uit die schaakfilm als je naar de ogen kijktquote:
Zijn schnorrquote:
Vertel me dat je weinig snapt van F1 zonder het me te vertellen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
VER is gewoon niet echt een kwalificatiebeest.
Wellus!quote:
Ik vind eigenlijk geen enkele F1-coureur aantrekkelijkquote:
Dat is mooi, ik lijk namelijk op geen enkele F1 coureur.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk geen enkele F1-coureur aantrekkelijk
De kwalificatie was later dan normaal en na middernacht gaat de volgende dag in, dus ook al heb je nog niet geslapen, is het technisch gezien toch al 'morgen'!quote:
Hij heeft te vaak kleine foutjes in q3.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vertel me dat je weinig snapt van F1 zonder het me te vertellen.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik lijk namelijk op geen enkele F1 coureur.
Berger.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook Stroll niet?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Godverquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik lijk namelijk op geen enkele F1 coureur.
Eerste bocht al denk ik. Als de RB clutch werkend krijgtquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:10 schreef Gehrman het volgende:
Sainz gaat het morgen wel weer verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |