Neem ik vanaf volgend seizoen. Ben helemaal klaar met die geldklopperij van Viaplayquote:
Die ze vervolgens laten vliegenquote:
Toto Wolff praktijken van Chevy.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze zeiden helemaal NIET wat Chevy beweert.
Ik denk er ook sterk over dat te gaan doen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Neem ik vanaf volgend seizoen. Ben helemaal klaar met die geldklopperij van Viaplay
Chevy Wolff/Toto Caprice.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:29 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Toto Wolff praktijken van Chevy.
Verklaar je nader vrouwmens!quote:
Zeker als je alleen F1 kijkt, slaat Viaplay echt nergens op. Beeldkwaliteit is minder, je kunt geen oude wedstrijden terugkijken, je hebt geen meerdere camerastandpunten en commentaren en dan is het nog duurder ook.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk er ook sterk over dat te gaan doen.
Wordt wat naast Ocon dan, twee Fransen die niet heel goed met elkaar overweg kunnen meen ikquote:
Kan nog wel eens vuurwerk op gaan leveren jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wordt wat naast Ocon dan, twee Fransen die niet heel goed met elkaar overweg kunnen meen ik
Ja ik ken 'm, maar ik kan het niet rijmen met RedBullquote:
Ergens, in het talent van Maxquote:
Morgen bij de start wat minderquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:33 schreef Mano_ het volgende:
Poh wat zitten LEC en VER dicht bij elkaar
Geruchten? Heb het even gemist.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Had niet verwacht dat Ricciardo terug zou willen naar Red Bull.
Blikje - zakje - associatie - laatquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik ken 'm, maar ik kan het niet rijmen met RedBullAl weet ik dat je in sommige landen ook je melk of frisdrank haalt in een plastic zákje
Stelletje neanderthalers
Ik zie Leclerc wel naar voren komen eigenlijk. Ben vooral benieuwd hoe die motor zich houdt.quote:
In het rubber?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik probeer ook dagelijks temperatuur te ontwikkelen trouwens
Bron?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Had niet verwacht dat Ricciardo terug zou willen naar Red Bull.
Dat is wel een walk of shame, maar andere kant wel goed dat die dan ook denkt "fuck it".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |