blijkbaar niet want spekjes moet je bakken in hun eigen vetquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:32 schreef Poesjuh het volgende:
Houten lepel bakt al ff mee in de spekpan. Camera blijft erop staan....kookt sasha nooit of zo
Martin heeft nog een worst.quote:
Nou als ie echt zo klein was ga je em niet aan de hele loods laten zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
worstje
daar heeft alleen zoe genoeg aan
ze zeiden van welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Nou als ie echt zo klein was gaan je em niet aan de hele loods laten zien
Das gemeen!quote:
Maddy heeft geen mensenkennisquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:38 schreef puzziepie het volgende:
Nadir is een van de mensen die Maddy ook graag mag
Todat hij elke dag om extra of zwaardere pillen kwam zeurenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:38 schreef puzziepie het volgende:
Nadir is een van de mensen die Maddy ook graag mag
Berend ziet er slecht uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:38 schreef Poesjuh het volgende:
Berend zit nog steeds half dood te gaan op de grond en Jeff lulttt maar door
Ook mosterd erbij,want dat was eerst nog niet duidelijk of dat er bij mochtquote:
Dit is wel alles er op en er aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook mosterd erbij,want dat was eerst nog niet duidelijk of dat er bij mocht
Ik vind het weer irritant worden dat egotrippen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bijna, ik hoop dat wat gaat doen
Arme berend, misschien even een fruitmand over hek gooienquote:
Ik was Berends naam vergetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het weer irritant worden dat egotrippen.
Mij maakt het niet zoveel uit. Zou Janet ook wel als manager willen zien...denk dat die het ook wel kan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was Berends naam vergeten![]()
Verder eens
Ja echt he...maar hij vind zichzelf zo'n leuke spelleiderquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:51 schreef Was-beer het volgende:
De manier van praten van Bern, echt vreselijk
Zo'n man die al jaren bij de scouting zit en al jaren de welpen leidt op zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt he...maar hij vind zichzelf zo'n leuke spelleiderals die kerel eens op kon rotten.
Hij denkt omdat hij gymleraar is dat hij goed een groep kan vermaken maar kinderen gymles geven is iets heel anders als een leuke presentator zijn. Hij is niet grappig of creatief...het is niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zo'n man die al jaren bij de scouting zit en al jaren de welpen leidt op zaterdagmiddag.
Nou toch doet hij dat juist heel leuk en vermaakt hij de groep wel degelijk met zijn spelletjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Hij denkt omdat hij gymleraar is dat hij goed een groep kan vermaken maar kinderen gymles geven is iets heel anders als een leuke presentator zijn. Hij is niet grappig of creatief...het is niet om aan te zien.
Waarschijnlijk hele jonge kinderen, want zo praat hij welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Hij denkt omdat hij gymleraar is dat hij goed een groep kan vermaken maar kinderen gymles geven is iets heel anders als een leuke presentator zijn. Hij is niet grappig of creatief...het is niet om aan te zien.
het is alleen voor ons vaak niet leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou toch doet hij dat juist heel leuk en vermaakt hij de groep wel degelijk met zijn spelletjes.
Dat klopt dan wel met het niveau in de loods.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hele jonge kinderen, want zo praat hij wel
Dat zijn meer pubersquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klopt dan wel met het niveau in de loods.
Ja alsof hij een groep kleuters uitleg geeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hele jonge kinderen, want zo praat hij wel
Eens, maar hij doet het voor hun wel leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:02 schreef Adat231 het volgende:
[..]
het is alleen voor ons vaak niet leuk om naar te kijken
Of voor eigenbelang om het daar zo lang mogelijke uit te houden als "Onmisbare Spelleider" in dienst van Febo die met Bern in de Loods geen zak zelf hoeft te verzinnen voor TV beeldenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou toch doet hij dat juist heel leuk en vermaakt hij de groep wel degelijk met zijn spelletjes.
Ja maar ik vraag me af wat er met hem isquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig wel al een arts geweest dan.
Verstandig, ging/gaat echt niet lekker
Voor wat?quote:
merkwaardige klachten idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me af wat er met hem is
Zal wel een vitamine injectie zijn geweest.quote:
Een injectie met wat?quote:
Wat heb ik daar nou aan😉?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?![]()
Geen idee
Ik zag het, maar te laat had het al gevraagd 🤣quote:
Neequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
merkwaardige klachten idd.
Niet een griepje of zo.
Ja mensen vragen naar de bekende weg, ik zit niet in die loodsquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een injectie met wat?
[..]
Wat heb ik daar nou aan😉?
Als het goed is hadden het ze het er vanmorgen over dat er vanavond 'gelukkig' wat leuks op de planning stond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Gaan ze vanavond/morgen nog iets leuks doen of is er niks over gezegd?
Hetcwas maar een grapje hoor. Tis vast geen Dansen met Jansen.🤣quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja mensen vragen naar de bekende weg, ik zit niet in die loods
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hetcwas maar een grapje hoor. Tis vast geen Dansen met Jansen.🤣
Maar ik snap Erik zijn punt ook wel. Het kan toch dat hij prima voor iemand anders zijn kinderen kan zorgen zonder dat hij de behoefte heeft om eigen kinderen te maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:24 schreef puzziepie het volgende:
Marciano zegt het wel goed tegen Erik![]()
Omdat isaac dacht dat hij de enige lener was. En maddy dit nooit eerlijk noemde aan iemand..de 55 euro schuld aan isaac noemde zij ook nooit. Er werd letterlijk gevraagd staan we min en hoeveel staan we min. Antw was ja uhh we hebben niksquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:20 schreef Ebinas het volgende:
Rupert heeft 21 euro teruggehad, had hij voorgeschoten of zo iets.
Iig schrikt Isaac van het bedrag, is bijna zakgeld zegt hij
Dat bedoelde ik niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik snap Erik zijn punt ook wel. Het kan toch dat hij prima voor iemand anders zijn kinderen kan zorgen zonder dat hij de behoefte heeft om eigen kinderen te maken.
Okquote:
Kinderen maken kan zonder tongquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik snap Erik zijn punt ook wel. Het kan toch dat hij prima voor iemand anders zijn kinderen kan zorgen zonder dat hij de behoefte heeft om eigen kinderen te maken.
Ik denk meer dat erik bedoelt, dat kind heeft dan al een moeder die verantwoordelijk is en waarschijnlijk zelfs ook nog n vader zei hij, dus die zorg is niet voor mij is waarschijnlijk wat hij denkt. Hij snapt dat niet denk ik hahahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Hij wil er niet meer bijneuken.. dat is een andere visiequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
Erik wil de wereldbevolking inkrimpen.
Daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
Erik wil de wereldbevolking inkrimpen.
Ja datquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Erik heeft geen probleem met een compleet gezinnetje.. maar Mama blijft dan wel verantwoordelijk voor de kids..
Lekker makkelijk
Het duurt even, maar laat Erik in zijn waanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:29 schreef engine het volgende:
Erik snapt gewoon totaal niet dat hij geen kans maakt bij de dames.
Genoeg leuke dames voor erik na dit programmaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:29 schreef engine het volgende:
*mompelt iets over iedere potje en dekseltjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:29 schreef engine het volgende:
Ja dus echt niet. Maar laat hem lekker in zijn waan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Genoeg leuke dames voor erik na dit programma
Ik laat jou wel in je waan goed. Kom maar dames voor erikkkkkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dus echt niet. Maar laat hem lekker in zijn waan.
Nee dank jequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik laat jou wel in je waan goed. Kom maar dames voor erikkkkk
Wie de fok is Sheldonquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:32 schreef Poesjuh het volgende:
Ja hij is klinisch, maar zat meiden ook. Sheldon krijgt ook gewoon een vriendinnetje hoor no worries erik
Ja prima. Typisch zo'n geval waar iedereen tegen zegt "ik zou jou wel daten" maar vervolgens gaat er niemand met hem op date. Het is geen toeval dat het in 47 jaar nog nooit gelukt is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik laat jou wel in je waan goed. Kom maar dames voor erikkkkk
Bij de magnetronmaaltijdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:33 schreef chufi het volgende:
`Marciano pikt zn chickies op in de super?
Big Bang theory.quote:
Ik kijk wel de serie met de jonge Sheldon ,maar die is leuk die andere serie vind ik niksquote:
Dat zijn toch gewoon maatjes?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:36 schreef chufi het volgende:
Maar ondertussen ... wat doet ie met KimK... of is dat 1 van de vele!?
Marciano heeft maar twaalf dates gehadquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:36 schreef chufi het volgende:
Volgens mij denk KimK daar heel anders over.quote:
Die zit nu al te fantaseren over samen kerst vieren in de loods.... (vertelde ze gister)quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij denk KimK daar heel anders over.
Marciano vindt haar ook leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij denk KimK daar heel anders over.
Love at first sightquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik moet meedoen aan een soort Boer zoekt Vrouw ... alleen dan voor niet-boeren, maar voor mensen als Erik, die een zetje nodig hebben.
Zij ligt 3x per dag fris van de douche voor hem klaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:36 schreef chufi het volgende:
En buiten dat Marciano en haar moeder samen hun verjaardag vieren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die zit nu al te fantaseren over samen kerst vieren in de loods.... (vertelde ze gister)
gastquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee wat dat zijn, dus ik neem het maar van je aan
Ja dat vind ik ook wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano doet wel z'n best om er met Erik over te praten.
Zo kan ik Marciano wel wat beter hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano doet wel z'n best om er met Erik over te praten.
Nee, Marciano wel dan? Hoe hij Kom behandeld 🤣quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Erik heeft intussen zichzelf zorgvuldig en volledig naar de klote beredeneert wat betreft aantrekkelijk te zijn voor vrouwen..
KimKraak ligt voor hem klaar.. geen hónd voor Erik nog...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee, Marciano wel dan? Hoe hij Kom behandeld 🤣
Marciano nalatig ... dus ie op zoek naar een buitenvrouwquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Als hij dat bij mij had geflikt had ik 'm een klap verkocht
Kim : Ik stond op het punt om het te doen, vanochtend : 'je hebt me helemaal niet aangeraakt vannacht'
Kim : Ik zei 'wat denk je zelf, wat denk je zelf?' 'Ben je boos?' ' Wat denk je zelf?'
Kim : Hij moest plassen, ik denk, ik ga douchen, en daarna ga ik verder slapen.
Wanda : Dat verklaart zo jouw koppie vanochtend.
[ afbeelding ]
150 handelt ie ook nog welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:43 schreef puzziepie het volgende:
Een IQ van 90 tot 130 zou op zich geen probleem zijn voor Erik
Daar heeft hij het al vanaf het begin over dat zijn autisme nooit officieel is vastgesteld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
"Mijn Vermoedelijke Autisme"
Hmm.. Erik krijgt zichzelf door
Kut gemistquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik was zo kwaad, zo kwaad. Hij benoemt steeds, we zijn intiem.. We hadden een discussie in een discussie. Ik zei steeds, wil je eten van mij. Hij zei nee, we praten straks. Toen zei hij, ik ben niet helemaal boos, maar daarom kan ik nu geen eten van je aannemen. Dus ik dacht, wat is er? Nou, zei hij : we zijn intiem, en dan ga je in discussie, en daar kunnen we het beter later over hebben.
Da's verdomt handig.. dat 'ie zijn eigen "vermoedelijke" afwijking kan bepalen en daar naar keuze kan handelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar heeft hij het al vanaf het begin over dat zijn autisme nooit officieel is vastgesteld.
Li0nhest doet goed verslag.quote:
Het zal niet aan jou liggen dat ik het spoor bijster ben maar waarschijnlijk dus aan een van die kutwijven die je citeertquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik was zo kwaad, zo kwaad. Hij benoemt steeds, we zijn intiem.. We hadden een discussie in een discussie. Ik zei steeds, wil je eten van mij. Hij zei nee, we praten straks. Toen zei hij, ik ben niet helemaal boos, maar daarom kan ik nu geen eten van je aannemen. Dus ik dacht, wat is er? Nou, zei hij : we zijn intiem, en dan ga je in discussie, en daar kunnen we het beter later over hebben.
Bedankt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Pff.... en nu over Maddy... nu is het wel goed met het live verslag
KimK wilde gisteravond slapen. Marciano en Martin hadden veel rumoer. Luid praten, lachen. KimK heeft toen inderdaad door de slaapkamer geschreeuwd dat ze hun koppen moesten houden. En sindsdien was ze boos op Marciano omdat hij daaraan meedeed en niet aan haar dacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zal niet aan jou liggen dat ik het spoor bijster ben maar waarschijnlijk dus aan een van die kutwijven die je citeert
KimK had beter gewoon een dikke scheet gelatenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
KimK wilde gisteravond slapen. Marciano en Martin hadden veel rumoer. Luid praten, lachen. KimK heeft toen inderdaad door de slaapkamer geschreeuwd dat ze hun koppen moesten houden. En sindsdien was ze boos op Marciano omdat hij daaraan meedeed en niet aan haar dacht.
Aaaaj nu snap ik het!! Dat ordinaire geschreeuw van haar heb ik idd gehoordquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
KimK wilde gisteravond slapen. Marciano en Martin hadden veel rumoer. Luid praten, lachen. KimK heeft toen inderdaad door de slaapkamer geschreeuwd dat ze hun koppen moesten houden. En sindsdien was ze boos op Marciano omdat hij daaraan meedeed en niet aan haar dacht.
Ze gaan in duo`s een parcours lopen waar de ene geblinddoekt is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
GJ moet is klaar gaan zetten volgens mij
Is dat het spel van Babette?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan in duo`s een parcours lopen waar de ene geblinddoekt is.
Yep.quote:
GJ is bezig het parcours uit te zetten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:08 schreef Vlinder1974 het volgende:
Komt dat spel nog vanavond van babette?
Het is ook niet te volgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
De fluisterbitches zijn ook weer bezig. Ga lekker niet luisteren
Gaat ie nou toch voor manager?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Als ik het wel doe, ben ik Rupert kwijt voor het eten.
Isaac : Laat maar aan mij ... als jij zegt, Rupie, mijn chef, is hij helemaal om! Hij gaat voor eigenbelang.
hij is team Isaacquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
Is Isaac nou team Jeff of is hij Zwitserland?
Hij is team Isaacquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
Is Isaac nou team Jeff of is hij Zwitserland?
huh?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:30 schreef mootie het volgende:
Wat een gek iets is dat, hebben en zijn met elkaar verwarren.
Duurde nog langquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:31 schreef Aggie46 het volgende:
Yesss, Zoe fluistert het gesprek van Jeff door aan Wanda,
Ah duidelijk. Iedereen meetrekken naar de overwinning maar zelf het laatste sprintje trekken over de finish. Ook een manierquote:
Dat is snel, lijkt Overtoom welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe is verslag aan het uitbrengen bij KimK
Die is zo dom dat kun je haast niet voorstellen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe denkt nu dat ze een mastermind is
Nee, bewust ... ze vindt zichzelf meesterspionquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:34 schreef Ireth het volgende:
Net thuis, er heerst opwinding! Jeff voor manager, en Zoë is een onbewust doorgeefluik geworden begrijp ik??
Niet onbewust. Ze zat bij het gesprek van Jeff wan t ze wilde zelf ook Manager worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:34 schreef Ireth het volgende:
Net thuis, er heerst opwinding! Jeff voor manager, en Zoë is een onbewust doorgeefluik geworden begrijp ik??
Nou ehhhh..die was knapperquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Zoe: de mata hari van de loods
Geen idee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ja maar bedoelde meer dat ze er van uit gingen dat ze ging doorlullen? Dat dat vooropgezet was van Jeff en Jappie en Isaac?
Ik weet het niet .... ze vertrouwen haar niet volledig ....quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ja maar bedoelde meer dat ze er van uit gingen dat ze ging doorlullen? Dat dat vooropgezet was van Jeff en Jappie en Isaac?
waar komt Jasper vandaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Jasper o.a.
Als je die stemmen nodig bent dan vraag je Wendy.
ohh ja.. is dat niet iets wat mensen uit t noord/oosten zoals Groningen zeggen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Jasper o.a.
Als je die stemmen nodig bent dan vraag je Wendy.
Drenthequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
waar komt Jasper vandaan?
(mijn vriendin uit Friesland zegt dat ook zo )
Overijssel hier .. zou het zelf niet zeggen, maar het klinkt me niet raar in de orenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Friesland, Groningen, Drente komt nu naar voren
zou dus iets noordelijks kunnen zijn
Surprise!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu complotten om maandag zo min mogelijk mensen te laten zien dat Jeff zich verkiesbaar gaat stellen.
Jammer van Zoequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu complotten om maandag zo min mogelijk mensen te laten zien dat Jeff zich verkiesbaar gaat stellen.
Dat bedoelde ik dus!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe wordt gebruikt en gaat daarna klagen dat ze gebruikt wordt
Spelletje van Babette, soort parcours of zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef Ireth het volgende:
Waarom hangt er een soort waslijn door de loods?
hooglanderveenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Overijssel hier .. zou het zelf niet zeggen, maar het klinkt me niet raar in de oren
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hooglanderveen
daar woont hij als hij niet in Rusland is
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
werk niet he
3 dingen tegelijk
Geen idee,quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef D. het volgende:
Ik heb het even gemist, hebben ze Zoe nu bewust iets laten weten om de roddel te verspreiden?
Viel er een beetje in het midden in maar dit is dus niet het geval en dat maakt het zo vreemd en ondoordachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef D. het volgende:
Ik heb het even gemist, hebben ze Zoe nu bewust iets laten weten om de roddel te verspreiden?
Ik weet het niet, Jeff heeft haar nog in de waan gelaten dat hij er hooguit over na wil denken. Maar dat was eigenlijk ook nog z'n denkwijze op dat moment.. Ik snap niet zo goed wat ze van Zoe willen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef D. het volgende:
Niets over gezien iigquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:43 schreef D. het volgende:
Nadir vandaag nog geklaagd over 'heel veel pijn'?
Zag hem zelfs met kratjes sjouwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:43 schreef D. het volgende:
Nadir vandaag nog geklaagd over 'heel veel pijn'?
Ik begreep uit deze cap ineens dat ik naar vertraagde streams zat te kijkenquote:
Johquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag hem zelfs met kratjes sjouwen.
Tis gewoon een klein menneke. Volgens mij gaat het wel goed met hemquote:
Ah vandaar je commentaar op Wanda op iets wat ze een half uur geleden of zo zeiquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep uit deze cap ineens dat ik naar vertraagde streams zat te kijken
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah vandaar je commentaar op de Wanda op iets wat ze een half uur geleden of zo zei
dom kindquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
Middelpunt Zoe heeft momenteel haast alles wat ze hebben wil: 1) juicequeen 2) onderdeel van een groep 3) stoker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |