SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)![]()
En dat mag je vinden, maar dat zie ik voor het seizoen 2021 niet gebeuren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
ik vind een totaal van 15 strafpunten in de WDC een mooie straf."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Lijkt me gewoon lollig. Juichende Engelsen totdat ze erachter zijn dat die straf gelijkelijk verdeeld moet worden over twee coureurs, ergo 7,5 strafpunt voor zowel VER als PER. Dan houdt Verstappen 2,5 punt voorsprong en gaan de Engeltjes ellenlange online betogen schrijven over dat VER 10 van die 15 strafpunten zou moeten krijgen omdat hij meer geprofiteerd zou hebben van de cap breach. Ik kan me daar altijd enorm mee amuseren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom in het WDC als het een team issue betaamd en geen rijders issue?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Zoals al die andere keren dat deze situatie zich voordeed?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon lollig. Juichende Engelsen totdat ze erachter zijn dat die straf gelijkelijk verdeeld moet worden over twee coureurs, ergo 7,5 strafpunt voor zowel VER als PER. Dan houdt Verstappen 2,5 punt voorsprong en gaan de Engeltjes ellenlange online betogen schrijven over dat VER 10 van die 15 strafpunten zou moeten krijgen omdat hij meer geprofiteerd zou hebben van de cap breach. Ik kan me daar altijd enorm mee amuseren.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zoals al die andere keren dat deze situatie zich voordeed?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dat is natuurlijk maar deel van het probleem, toen de safety car met het treintjes wagens erachter daar voorbij kwam stonden die kranen ook al op de baan, en meerdere rijders gaven aan toen dat ook niet, of pas laten te kunnen zien dat dingen op de baan stonden, en zoals volgens mij Seb of Alonso zei; als je denkt mooi recht stuk, ik ga even weven om wat warmte in de banden te krijgen, dan ben je kansloos in die situatie.quote:![]()
Mja, de rest van het veld reed langs diezelfde kraanwagen... Achter de safetycar, maar dan kan je nog steeds spinnen, vraag maar aan Grosjean (Erricsonquote:) of George... En ze weaven inderdaad vaak om temperatuur in de banden te houden...
Die kraanwagen had pas de baan op gemogen nadat iedereen in de pits stond.![]()
Dat gratis eten zorgde er in elk geval voor dat Perez niet hoefde te koken voor het team op Taco Tuesday. Dat is wel een paar punten aftrek waard.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Afspraak tussen Horner en Ben is weer uitgesteld. Dit kan toch niet mensen.![]()
eigenlijk niet nee........quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:02 schreef Evenstar het volgende:
Afspraak tussen Horner en Ben is weer uitgesteld. Dit kan toch niet mensen.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Geen gedoe, ook de raceleider wisselt continue om bevoordeling te voorkomen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon altijd je regeltjes en procedures veranderen, FIA-genot.
Maar nu niet, we houden deze raceleider nu even aan.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Betekent dat 1 van de partijen of beide niet zeker is over haar zaakquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:02 schreef Evenstar het volgende:
Afspraak tussen Horner en Ben is weer uitgesteld. Dit kan toch niet mensen.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Schijnt dat Benji nu een film met Brad Pitt heel belangrijk vind.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Betekent dat 1 van de partijen of beide niet zeker is over haar zaak![]()
wegduiken genotquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:54 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Schijnt dat Benji nu een film met Brad Pitt heel belangrijk vind.
[ twitter ]"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Prioriteiten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:54 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Schijnt dat Benji nu een film met Brad Pitt heel belangrijk vind.
[ twitter ]
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
De FIA is consequent inconsequentquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon altijd je regeltjes en procedures veranderen, FIA-genot.![]()
Evenstar
![]()
Fans, teams, coureurs, wachten allemaal op een oplossing, maar ze zijn over een fucking film aan het discussiëren.
Poppenkast.![]()
Kennelijk is het dan toch allemaal niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Fans, teams, coureurs, wachten allemaal op een oplossing, maar ze zijn over een fucking film aan het discussiëren.
Poppenkast.![]()
En nu? Vind Red Bull niet dat er belangrijkere zaken te bespreken zijn die ook over de sport zelf gaan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:26 schreef Evenstar het volgende:
Poppenkast.
Of de boze teams die graag een straf zien voor red bull? Niemand die zijn mond open trekt?You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Volgens Sky komen de teambazen morgen bij elkaar in een sessie waar Horner zich mag verdedigen. Lijkt me een rare zet binnen het eerder gecommuniceerde proces dat gevolge moet worden.![]()
Ik denk dat de teams en de coureurs er helemaal niet mee bezig zijn en alleen maar de fans van een bepaalde coureur, omdat die, tegen beter weten in, bidden/hopen/wensen dat Max' 2021 titel wordt afgepakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:26 schreef Evenstar het volgende:
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Ik dacht dat het een zaak tussen de FIA en RBR was? Gaat de concurrentie er nu over beslissen? Die lijken me niet geheel neutraal in deze.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Volgens Sky komen de teambazen morgen bij elkaar in een sessie waar Horner zich mag verdedigen. Lijkt me een rare zet binnen het eerder gecommuniceerde proces dat gevolge moet worden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Die teams zijn niet boos. Ze spelen dat ze boos zijn omdat er bepaald profijt uit te trekken is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
En nu? Vind Red Bull niet dat er belangrijkere zaken te bespreken zijn die ook over de sport zelf gaan?
Of de boze teams die graag een straf zien voor red bull? Niemand die zijn mond open trekt?Ik kan nauwelijks geloven dat dit waar is want dat zou echt helemaal nergens op slaan. Het lijkt al veel op een heksenjacht maar dit zou daarvan dan wel echt de bevestiging zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Volgens Sky komen de teambazen morgen bij elkaar in een sessie waar Horner zich mag verdedigen. Lijkt me een rare zet binnen het eerder gecommuniceerde proces dat gevolge moet worden.![]()
Ok ok okquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon lollig. Juichende Engelsen totdat ze erachter zijn dat die straf gelijkelijk verdeeld moet worden over twee coureurs, ergo 7,5 strafpunt voor zowel VER als PER. Dan houdt Verstappen 2,5 punt voorsprong en gaan de Engeltjes ellenlange online betogen schrijven over dat VER 10 van die 15 strafpunten zou moeten krijgen omdat hij meer geprofiteerd zou hebben van de cap breach. Ik kan me daar altijd enorm mee amuseren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Het is nogal gek, omdat het een zaak tussen RB en de FIA is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Volgens Sky komen de teambazen morgen bij elkaar in een sessie waar Horner zich mag verdedigen. Lijkt me een rare zet binnen het eerder gecommuniceerde proces dat gevolge moet worden.
De rest heeft er in principe 0,0 mee te makenAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Evenstar
![]()
Coureurs niet, heb je gelijk in, behalve Lewis misschien. Al moeten ze wel iedere hersenscheet die in ze opkomt roepen blijkbaar. Teams zijn er echt wel mee bezig, in ieder geval wel Ferrari, Mercedes en McLaren. Haas roept ook de hele tijd wat, maar is ook niet gek met een Ferrari achterin.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik denk dat de teams en de coureurs er helemaal niet mee bezig zijn en alleen maar de fans van een bepaalde coureur, omdat die, tegen beter weten in, bidden/hopen/wensen dat Max' 2021 titel wordt afgepakt.![]()
Evenstar
![]()
Misschien dat RB in ieder geval duidelijk wil maken dat ze niet vals hebben gespeeld of iets opzettelijk hebben gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is nogal gek, omdat het een zaak tussen RB en de FIA is.
De rest heeft er in principe 0,0 mee te maken
Als Horner ze kan uitleggen wat er is gebeurd en een paar teambazen kan overtuigen zou het qua tegengeluid al heel wat minder kunnen. Nu wordt FIA min of meer geforceerd door bepaalde teams om een flinke straf te geven, terwijl het allemaal wel lijkt mee te vallen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: