Ik vind dit toch wel heeeel ergquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat vind ik pas sneaky. Dat ze lactose intolerant is betekent niet dat ze van een beetje melkpoeder gelijk doodziek is maar als dat continu gebeurt kan ze daar wel buikklachten van krijgen. Waarom zou je dit niet respecteren?
En Esther is allergisch voor kaasquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Meen me ook te herinneren dat op het bord staat dat Eunice geen kaas wil.
ik zei zij is niet geeignet vor managerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:25 schreef puzziepie het volgende:
Maddy nu weer zeuren over mensen die weer dingen extra willen voor het feest
Alcohol is belangrijker
Wat een domme muts
maddy heeft het nog niet geleerd
dat is Estherquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zeggen we hier allemaal al twee wekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei zij is niet geeignet vor manager
Ze doet haar best, maar is te gevoelig voor het commentaar wat ze overal van iedereen krijgtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei zij is niet geeignet vor manager
Op het bord staatquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is wel een dingetje dan ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het bord staat
Eunice geen melk of lactose intolerant
Djedi vega
Esther geen kaas
en 2 geen varkensvlees
En Jasper geen visquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het bord staat
Eunice geen melk of lactose intolerant
Djedi vega
Esther geen kaas
en 2 geen varkensvlees
Voor de duidelijkheid, Wanda was het er roerend mee eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:29 schreef puzziepie het volgende:
Maar sowieso dat Kenzi dit zo afdoet vind ik heel kwalijk
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:29 schreef puzziepie het volgende:
Ja maar Kenzi riep dat in eerste instantie . Daar begint het al.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, Wanda was het er roerend mee eens.
Als ze al weken gewoon alles mee eet zal het wel meevallen, maar moeilijk doen is wel een dingetje...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:29 schreef puzziepie het volgende:
je kunt een roodvlees allergie hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
en vis of varkenvlees -allergie gevt het niet
lactose-allergie wel
ze gebruiken heel veel soja melkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als ze al weken gewoon alles mee eet zal het wel meevallen, maar moeilijk doen is wel een dingetje...
Nou je zal er maar ineens last van krijgen , dit vind ik wel heel erg makkelijk gezegd. Het heeft te maken met een gebrek aan respect en het serieus nemen van mensen .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als ze al weken gewoon alles mee eet zal het wel meevallen, maar moeilijk doen is wel een dingetje...
wat is roodvlees? verdorben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt een roodvlees allergie hebben
Achter moet eens een verplicht gesprek aangaan met Wanda, dat haar verhaallijn van stoken en roddelen er nu wel opzitquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:46 schreef puzziepie het volgende:
Maddy is echt te trots en daar gaat het dus mis,
Ze wilde geen gesprek met achter
Als er op de lijst en het bord staat dat er geen melk in het eten mag zitten , dan mag je er toch vanuit gaan dat mensen dat respecteren , of je er nou wel of niet tegen kan, het staat er niet voor niets.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Eunice eten aangeboden krijgt is het ook haar eigen verantwoording om ff na te vragen of het lactosevrij is. Ik begreep er uit dat ze wel alles aanneemt en opeet. Vreemd verhaal
Ik bedoel er mee te zeggen dat zij wel alles aanpakt wat haar aangeboden wordt, terwijl ze zelf van sommige dingen weet, dat er lactose inzitquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als er op de lijst en het bord staat dat er geen melk in het eten mag zitten , dan mag je er toch vanuit gaan dat mensen dat respecteren , of je er nou wel of niet tegen kan, het staat er niet voor niets.
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen dat wegwuiven en afdoen
Maddy heeft zelf ook een aandeel in het geheel , het ligt niet alleen maar aan anderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Achter moet eens een verplicht gesprek aangaan met Wanda, dat haar verhaallijn van stoken en roddelen er nu wel opzit
Als ze al achter haar rug er zo over praten, zie ik ze er ook voor aan om op de vraag van Eunice gewoon antwoord te geven dat er geen lactose produkten zijn gebruikt (zelfs als ze wel zijn gebruikt.)quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Eunice eten aangeboden krijgt is het ook haar eigen verantwoording om ff na te vragen of het lactosevrij is. Ik begreep er uit dat ze wel alles aanneemt en opeet. Vreemd verhaal
Eens, maar het is en blijft ook je eigen verantwoordingquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ze al achter haar rug er zo over praten, zie ik ze er ook voor aan om op de vraag van Eunice gewoon antwoord te geven dat er geen lactose produkten zijn gebruikt (zelfs als ze wel zijn gebruikt.)
Iemand laat op een lijstje zetten wat er eventueel niet gegeten kan of mag worden, dat doe je toch niet voor niets? Dan kan toch de kokende groep daar gewoon netjes rekening mee houden? Dan hoef je toch niet bij elke maaltijd alsnog te gaan vragen over je het mag/kan eten?
Maar respect is daar heel erg ver te zoeken in die loods. Helemaal bij de krengen Wanda en consorten.
er kan toch ook gekookt zijn met producten zonder lactose, die wel op het lactose houdende product lijken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee te zeggen dat zij wel alles aanpakt wat haar aangeboden wordt, terwijl ze zelf van sommige dingen weet, dat er lactose inzit
Nou Maddy was ook niet vies van stoken en roddelen...Maar nu wordt ze er op aangesproken en is ze ineens zielig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Achter moet eens een verplicht gesprek aangaan met Wanda, dat haar verhaallijn van stoken en roddelen er nu wel opzit
als ze het zou vragen (wat onzin is want ze heeft het al aangeven) liegen ze haar gewoon voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar het is en blijft ook je eigen verantwoording
wat heeft die?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is de dokter er al geweest voor Berend?
Ze moest het de voedingsclub toch navragen of er wel rekening mee gehouden werd? Du ze had volgens jou niets mogen zeggen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou Maddy was ook niet vies van stoken en roddelen...Maar nu wordt ze er op aangesproken en is ze ineens zielig.
En ze roddelt en liegt nog steeds, zo iemand wil je gewoon niet als manager. Zojuist alweer een voorbeeld met Eunice..Ze vertelde tegen Kenzy en Wanda dat Eunice moeilijk deed. Daar moet je gewoon je kop over dichthouden als manager..
Jawel maar de manier waarop...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze moest het de voedingsclub toch navragen of er wel rekening mee gehouden werd? Du ze had volgens jou niets mogen zeggen?
Esther wil manager worden , dit is het voorbereiden samen met Bern en Bepquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat voor gesprek hebben Bern,Esther en Babs?
Ah ok.. De anderen zijn er ook al bezig mee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther wil manager worden , dit is het voorbereiden samen met Bern en Bep
Dat is me nog niet echt duidelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. De anderen zijn er ook al bezig ermee?
Okquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is me nog niet echt duidelijk
Denk het wel, heb ze nog niet op de streams gezien.. maar heb ze ook nog maar net aanquote:
Hou es op manquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:13 schreef mario390 het volgende:
kim slaapt zeker daar is en gif van
[ afbeelding ]
Dat is mijn gif van een paar uur geleden en ze is niet op beeld nuquote:
Ik kon mijn lach niet inhouden met dat gebrabbel van derquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
Menen ze het nou serieus met Esther?
Viel mij dus ook al op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze lopen sinds gisteren al achter met de tijd.
Wat zijn haar plannen als manager?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik kon mijn lach niet inhouden met dat gebrabbel van der![]()
Dan ben ik dus niet heel erg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik kon mijn lach niet inhouden met dat gebrabbel van der![]()
Dat had ik net even gemist...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ben ik dus niet heel erg.
Heb je ook van de sancties meegekregen?
Ken je de schooltandarts van vroeger?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat zijn haar plannen als manager?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je de schooltandarts van vroeger?
Lekker aso,zo kan niemand op de bank zitten, doen ze vadt in de trein ook zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
Geen bloemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was gisteren in gesprek met Eunice,die haar trouwens helemaal klemlulde.Maar dat terzijde.quote:
Dat ze wil zorgen, en zichzelf wegcijfert. Verder kwam er een hoop onzin uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat zijn haar plannen als manager?
Dat gevoel kreeg ik er bij.Terwijl ze totaal de tools niet heeft.quote:
Nemen diegene die haar steunen wel echt serieusquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat ze wil zorgen, en zichzelf wegcijfert. Verder kwam er een hoop onzin uit.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat ze wil zorgen, en zichzelf wegcijfert. Verder kwam er een hoop onzin uit.
Ze kan amper normale zinnen formuleren. Is verder niet erg, maar als manager moet je wel duidelijkheid kunnen scheppen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik er bij.Terwijl ze totaal de tools niet heeft.
Ja, die zaten met droge ogen te kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Nemen diegene die haar steunen wel echt serieus
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee overgebracht naar het mortuarium
Klein sneetje, viel bijna flauw, klein beetje bloed verloren en wilde dat de dokter kwamquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en klein wondje, wat is overhaupt gebeurd?
man manquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klein sneetje, viel bijna flauw, klein beetje bloed verloren en wilde dat de dokter kwam
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vinger in verband.
voor jou gebloed
Nu zijn we eeuwig samen
en komt alles goed.
Schaars.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:47 schreef R0T29 het volgende:
Berend "Van het afvallen, zou wel kunnen. Krijg nu allemaal vetlagen die al eeuwen het daglicht niet hebben gezien"
de tweede satz is echt niet te snappenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:47 schreef R0T29 het volgende:
Berend "Van het afvallen, zou wel kunnen. Krijg nu allemaal vetlagen die al eeuwen het daglicht niet hebben gezien"
De eerste wel toch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
de tweede satz is echt niet te snappen
Er staat gewoon olie zag ik.Was net te laat met cappen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
schaars daar in de loods of in de hele wereld?😉
Dikke prima.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij loopt Maddy zonder zender rond
You like yes?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:13 schreef Charmian het volgende:
Is die openvleeswond van ruben nog ergens te zien?
dat is helemal niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:13 schreef Charmian het volgende:
Is die openvleeswond van ruben nog ergens te zien?
Oh er staan tips en hits. M.v.g. Souryquote:
jappie is geen zwerverquote:
Ja je hebt gelijk het lijkt meer op een Coke Junkyquote:
Die waren nooit echt live live hé. met andere rls ook niet..maar denk dat hun klok gewoon elke keer niet goed looptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
Hier bijna half zes, daar kwart voor 5. Of ze hebben de klokken bewust verkeerd gezet.
Maar anders vind ik het raar dat je kiest om live streams te kijken en dat die streams dan niet live zijn..
Bij mij loopt de stream ook achterquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
Hier bijna half zes, daar kwart voor 5. Of ze hebben de klokken bewust verkeerd gezet.
Maar anders vind ik het raar dat je kiest om live streams te kijken en dat die streams dan niet live zijn..
wel bijna live toch? Misschien minuutje vertraging?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die waren nooit echt live live hé. met andere rls ook niet..maar denk dat hun klok gewoon elke keer niet goed loopt
Downtimequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:32 schreef pingu66 het volgende:
Oh ik kon gisteren nacht niet op fok komen,503 melding weet iemand wat dat betekent?
Dan gaat FOK! voor een 20 minuten plat.quote:
Wel langer dan 20 minquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat FOK! voor een 20 minuten plat.
Er slapen nog mensen daar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:34 schreef Seattle het volgende:
Grappig, Mirthe en Mexx kwartiertje geleden met een kast bezig en tegelijkertijd aan het fluisteren. Ik dacht: ah neeeee, Mirthe ook al aan het smiespelen??! Maar ze fluisterden over een lieveheersbeestje![]()
En net met Erik aan het zacht praten over een brandgevaar of zoiets.
Ja, een mens kan gewoon leven zonder rot en vals te praten over anderen. Kan iemand dat die blonde k*trein vertellen?
Het wordt idd steeds langer.quote:
Ach so, vandaar dacht dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat FOK! voor een 20 minuten plat.
Net wat FF hierboven zegt : dan ligt FOK! er vanaf iets over half vier tot tien over vier uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ben beter in pannenkoeken bakken want met downtime weet ik nog niets.🤣
Elke nacht gaat FOK een tijdje offline.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ben beter in pannenkoeken bakken want met downtime weet ik nog niets.🤣
Ja las het net...thanx voor dev uitleg allemaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net wat FF hierboven zegt : dan ligt FOK! er vanaf iets over half vier tot tien over vier uit
Maar het kan hem allemaal niets schelen 😡quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:48 schreef Charmian het volgende:
JW zeiken over de limonade, tis weer niet goed genoeg.
En straks nog een keer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
Kim uit bed en doucht weer, wat ze zo'n 4 uur geleden ook al deed.
Douche ze echt zo vaak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
Ze is ¤250 waard, na 24uur buiten zitten.. ze magquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
Precies daarom waren ze aan het fluisteren. En ik dacht even: O nee ook Mirthe aan de smiespel. Maar gelukkigquote:
toen was er toch veel meer geld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:20 schreef Ace90ace het volgende:
Was het Jeffrey niet die bij iedereen rond ging om te pleiten voor zakgeld van 30 a 35 euro tijdens de dansmarathon?
Hahaha ja dat klopt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:20 schreef Ace90ace het volgende:
Was het Jeffrey niet die bij iedereen rond ging om te pleiten voor zakgeld van 30 a 35 euro tijdens de dansmarathon?
Alles in een keer op, geen buffer en zelfs geld te kort omdat de manager geen rekening heeft gehouden met statiegeld van flessen en kratten diecpas later verekend worden.quote:
Dat kan ook in de scquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mention an engine is zeer belangrijk om
dat mijn videoland helemal niet meer lukt
Nope, ik vind het leuk dat hij af en toe de boel een beetje opschudt, maar die Jeffrey-verheerlijking snap ik niet.quote:
Hij heeft zijn momenten, net als de anderen daar .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope, ik vind het leuk dat hij af en toe de boel een beetje opschudt, maar die Jeffrey-verheerlijking snap ik niet.
Ik ook, ik ben daar een beetje allergisch voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:27 schreef puzziepie het volgende:
Ik
[..]
Hij heeft zijn momenten, net als de anderen daar .
Dat zelf verheerlijken trek ik slecht
Ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben daar een beetje allergisch voor
En daar is een speciaal topic voor waar je kan janken .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
bijna elke post hal je weg, maar je weet dat het
nieuwe videoland bij niemand werkt
Jeff is "bijna" Godquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:21 schreef puzziepie het volgende:
Jeff kan heel slecht tegen domme keuzes ...
Gelukkig weet Jeff alles beter
Makkelijk voor de montage/editing van de TV aflevering, pik er een verhaal uit. Overigens is dat niet nieuw bij RLS. Er wordt zo vaak in herhaling gevallen, blijkbaar moet dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey lult met speels gemak 20x hetzelfde verhaal op de automatische piloot
Slimme manquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:37 schreef puzziepie het volgende:
Wel grappig dat Erik het idee begrijpt
Ruben ziet nog wel een beetje pipsjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:41 schreef spapaars het volgende:
Ojee, niet heet genoeg, en nu moet hij het zelf in de oven zetten oei oei oei
[ afbeelding ]
oh geen idee, moest werken enzquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar ze nu mee akkoord zijn gegaan.
Ruben kan met zijn rechterhand helemaal niets meer, de koekenpan in de linker dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruben ziet nog wel een beetje pipsjes
die mag wel weg. voegt niks toequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:45 schreef puzziepie het volgende:
Allereerste wat JW als manager zou doen...
Maar hij doet helemaal niks , alleen klagen en alles beter weten,
maar dat maakt niet uit![]()
'Wie ben ik'
[ afbeelding ]
Hij wil voor duo's 1 tube tandpasta en 1 fels shampoo kopen, zodat er geen tekort meer is (van het boodschappengeld) en geen zakgeld meer, gewoon 3 maaltijden samen en niet meer iedereen apart in de keuken. En wat lekkers voor iedereen, ook voor het groepsgevoel en zodat je een buffer opbouwt (niet al het verdiende geld opmaken)quote:
thnx, dus dat is nu akkoord? Hebben ze gestemd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wil voor duo's 1 tube tandpasta en 1 fels shampoo kopen, zodat er geen tekort meer is (van het boodschappengeld) en geen zakgeld meer, gewoon 3 maaltijden samen en niet meer iedereen apart in de keuken. En wat lekkers voor iedereen, ook voor het groepsgevoel en zodat je een buffer opbouwt (niet al het verdiende geld opmaken)
Pikstraf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:41 schreef spapaars het volgende:
Ojee, niet heet genoeg, en nu moet hij het zelf in de oven zetten oei oei oei
[ afbeelding ]
Nee, die tandpasta en fles shampoo voor duo's is gewoon besloten. Wel veel gezeur dat mensen zakegeld willen. Ze hebben wel over iets gestemd, maar gemist (had telefoon)quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:47 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
thnx, dus dat is nu akkoord? Hebben ze gestemd?
Thnxquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, die tandpasta en fles shampoo voor duo's is gewoon besloten. Wel veel gezeur dat mensen zakegeld willen. Ze hebben wel over iets gestemd, maar gemist (had telefoon)
Gut was het ook al weer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En eerder was er veel geklaag dat ze geen tandpasta e/o shampoo hadden en nu zeggen ze: ik heb voor maanden genoeg, ik wil snoep of wat anders. Maar dat gaan ze niet doen. Ze kunnen het als ruilmiddel gebruiken als ze genoeg hebben
Misschien ziet je accepteren van hulp als falenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:53 schreef puzziepie het volgende:
Janet :' Maddy heeft haar lesje geleerd maar ze leunt wel veel op anderen'
(Ik snap van Maddy niet dat ze geen gesprekken wilde met de febo en volgens mij wilde ze ook geen coaching , dat zegt wel iets over Maddy zelf , het niet openstaan voor hulp )
Janet mag Kim W niet . altijd negatief en bepalend
JW nu over Kim dat zij tegen Sascha en Bern had gezegd dat zij op Jeff moesten stemmen omdat ze anders zelf stemmen kregen
Iedereen mag het worden als het maar niet iemand van slaapkamer 3 is.quote:
Zoe gaat sletterig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:01 schreef Charmian het volgende:
Zijn er al halloweenspulletjes binnen? Waar bestaat het feestje eigenlijk uit?
Maddy kan ook zo bot en bozig reageren , maar die heeft echt nog een hoop problemen waar ze eigenlijk hulp voor zou moeten zoeken. qua instelling en gedrag zit zij zo vast en denkt ze heel erg beperkt . Leuk die maskers waar ze het altijd over heeft ,maar als je zo onzeker bent en iedereen naar de mond praat dan heb je nog een hoop uit te zoeken want je laat je door alles en iedereen leven. Dat vind ik wel sneu om te zien. Aan de andere kant : als je trots je in de weg staat en ziet alles als falen en blijft hangen in het verleden , dan gaat het idd nooit wat worden. Dat zou ik haar wel gunnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien ziet je accepteren van hulp als falen
Dat wilde ik nou net niet wetenquote:
Heb het gevoel dat ze behoorlijk is afgevallen staat haar goedquote:
Heb je alvast een beeld.quote:
Dit ja, ik ben dan ook benieuwd met welke reden Maddy aan dit programma mee doet, want ze komt zichzelf hier wel heel erg tegen natuurlijk en het zo mooi zijn als ze daar van kan leren en groeien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy kan ook zo bot en bozig reageren , maar die heeft echt nog een hoop problemen waar ze eigenlijk hulp voor zou moeten zoeken. qua instelling en gedrag zit zij zo vast en denkt ze heel erg beperkt . Leuk die maskers waar ze het altijd over heeft ,maar als je zo onzeker bent en iedereen naar de mond praat dan heb je nog een hoop uit te zoeken want je laat je door alles en iedereen leven. Dat vind ik wel sneu om te zien. Aan de andere kant : als je trots je in de weg staat en ziet alles als falen en blijft hangen in het verleden , dan gaat het idd nooit wat worden. Dat zou ik haar wel gunnen
Nee joh, dat zei ze zelf?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Haar eigen woorden...dat kind heeft geen remmen.
Ik verzin het toch niet.quote:
En bedankt...quote:
Over Tonijn ja? Dan moet Wanda gelijk hebben, een viswijf zal het wel weten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:13 schreef HappyCharly het volgende:
Martin en Wanda ruzie over de olijfolie bij tonijn
Zodra ze manager af is zal ze weer op de achtergrond verdwijnen. Gebeurde ook met Martin.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:10 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk is die hele madeleine niet interessant meer. Ze heeft gefaald als manager, wat te verwachten was. Ze is zo eigenwijs als de pest, leert niet van fouten. Tis niks en gaat nooit wat worden ...dag madeleine
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
Zoe heeft blijkbaar stiekem in de privéspullen van Martin gezeten om naar de foto op zijn paspoort te kijken
Paalzitten?quote:
En deed haar hand over haar mic en fluisterde iets in zijn oor.quote:
ppquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:31 schreef Sestra666 het volgende:
Hoeveel geld hebben ze nu verdiend? 250 pp of 250 in totaal? #dtv
Eng kindquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
Zoe heeft blijkbaar stiekem in de privéspullen van Martin gezeten om naar de foto op zijn paspoort te kijken
Waarom zou je zoiets doen, nogal asociaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
tis saaiquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb eigenlijk niet echt zin om te streamen, dus lurk wel weer mee..
Best wel..quote:
Wauwquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
Het kwaad is al geschiedquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee wat ze nu bestellten,ik zie ja niks
quote:
Tijd voor kluisjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ruppert is de opperslang daar in die loods. Zou hoge prioriteit hebben om die eruit te tyfen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:47 schreef freaky40 het volgende:
Nadir tegen Jap; Ruppert heeft denk ik op Jeff gestemd en Ima ook.
Ruppert heeft inderdaad op Jeff gestemd was gisteren in de uitzending te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |